Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 August 2022, 09:30   #501
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Beste man, je hoeft maar over een vingerhoedje zelfkennis te beschikken om te zien dat degene die wartaal uitslaat de forumbaas himself is. Maar jezelf langs de meetlat van zelfkennis leggen is er niet bij (introspectie).
Dit forum is bedoelt voor degenen die aan gedegen zelfonderzoek doen. Wat iedereen aan zelfkennis inbrengt zal mij worst wezen want daar gaat het niet over. Zoals altijd weer gezegd tegen ego's 'er zijn hier geen meetlatten in gebruik om iemand de maat te nemen, al pikken ego's dat als zodanig op'. Wat er gezegd wordt is stante pede gezien om bij zelfonderzoek behulpzaam te zijn.

Citaat:
Iedereen ziet dat hier (behalve mss Rob) en wie het niet ziet, die zegt daarmee ook wat over zichzelf.
Je spreekt hier namens nogal wat forumdeelnemers. Heb je die vooraf geraadpleegd? Of zuig je dit maar even uit je duim om je woorden kracht bij te zetten?

Citaat:
Enfin, met Marcel zal het wel net zo aflopen als met https://www.waarheidvinding.nl/showthread.php?t=3554
Ik koester geen enkele verwachting.

Citaat:
Kennelijk ben je je buren en familie aan het uitnodigen. Of ben je het zelf zoals vroeger.
Onderzoek die gedachte.

Citaat:
En nee, die gedachte ga ik niet op waarheid onderzoeken.
Voorspelbaar. Het is allemaal natte vinger werk.
 
Oud 10 August 2022, 10:28   #502
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Je spreekt hier namens nogal wat forumdeelnemers. Heb je die vooraf geraadpleegd? Of zuig je dit maar even uit je duim om je woorden kracht bij te zetten?
Ik spreek namens mijzelf en niemand anders. Mochten er hier deelnemers zijn die het anders zien, dan spreken ze mij wel tegen.

Wie ik ja/nee heb geraadpleegd in het verleden hou ik voor mijzelf. De verhouding tussen jou en mij is niet vertrouwelijk van aard.
__________________
De ogen zijn verschillend, het licht is hetzelfde.
Bassie is offline  
Oud 10 August 2022, 11:09   #503
Guido
Jubilaris
 
Geregistreerd: 17 September 2017
Berichten: 297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Maar dat is ook het moment van Waarheid.
Het is een ont,dekking met gevolgen.. Het is een vaststelling van wat Waar is, maar geen Waarheid.
Guido is offline  
Oud 10 August 2022, 11:43   #504
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Ik spreek namens mijzelf en niemand anders. Mochten er hier deelnemers zijn die het anders zien, dan spreken ze mij wel tegen.
Iedereen hier vind jou een idioot.
Zo nu maar wachten op een tegenreactie.

Citaat:
Wie ik ja/nee heb geraadpleegd in het verleden hou ik voor mijzelf. De verhouding tussen jou en mij is niet vertrouwelijk van aard.
Tuurlijk het alternatieve roddelcircuit doet het goed in egokringen. Als je Waarheid dient waarom heb je het dan nodig om met andere ikken in een vertrouwelijk contact te zijn (zijnde een ik gerelateerde noodzakelijk- of wenselijkheid om mededeelzaam te kunnen zijn) ? Vraag je je zoiets eigenlijk met jou enorme potentieel aan zelfkennis wel eens af of ben je alleen hypothetisch aan het onderzoeken?
 
Oud 10 August 2022, 11:48   #505
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guido Bekijk bericht
Het is een ont,dekking met gevolgen.. Het is een vaststelling van wat Waar is, maar geen Waarheid.
Indien er sprake is van een subjectieve beleving van wat waar of waarheid is is dat zonder hoofdletter.
 
Oud 10 August 2022, 12:10   #506
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guido Bekijk bericht
Het is een ont,dekking met gevolgen.. Het is een vaststelling van wat Waar is, maar geen Waarheid.
Dan hebben we het niet over hetzelfde.
__________________
De ogen zijn verschillend, het licht is hetzelfde.
Bassie is offline  
Oud 10 August 2022, 12:15   #507
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht

Tuurlijk het alternatieve roddelcircuit doet het goed in egokringen. Als je Waarheid dient waarom heb je het dan nodig om met andere ikken in een vertrouwelijk contact te zijn (zijnde een ik gerelateerde noodzakelijk- of wenselijkheid om mededeelzaam te kunnen zijn) ? Vraag je je zoiets eigenlijk met jou enorme potentieel aan zelfkennis wel eens af of ben je alleen hypothetisch aan het onderzoeken?
Mensen willen wel eens hun hart luchten over jouw wangedrag. Een volstrekt normaal verschijnsel. Waar jij natuurlijk jezelf al weer direct boven plaatst (alternatieve roddelcircuit). Veel doorzichter dan Laurens tref je ze niet aan.

Het hilarische is nog wel dat jij je gruwelijk misdragen moet hebben op dat zogenaamde Remon forum. Diverse malen geband etc etc. En wat gebeurde er op dit forum waar jij de baas bent? De ene ban en manipulatie na het andere.

Maar God heeft humor, hij heeft je iemand als Boni op je dak gestuurd. Zo krijgt iedereen wat hem toekomt: jij hebt andermans forum om zeep geholpen en God heeft een dienaar bestuur in de persoon van Boni om dit forum om zeep te helpen.

Oh wacht....je was zelf God.... (grapjas)
__________________
De ogen zijn verschillend, het licht is hetzelfde.
Bassie is offline  
Oud 10 August 2022, 12:19   #508
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Het je wel eens van niet-doen gehoord, Laurens? Wei wu wei. Zo te zien niet, de doener leeft volop in jou met al je manipulaties. Stel dat die Marcel daadwerkelijk een nieuwe deelnemer is. En hij komt er achter dat jij er een forumgevangenis op na houdt waar iedereen zit en waar hij niet lezen kan/mag?

Dan kun je kletsen als Brugman, maar dan praat je hem jouw filosofietje over GZO niet aan. Net zoals ik dat zelf ook nooit aangenomen heb van een manipulerende , narcistische forumbaas die iedere deelnemer oordeelt. Behalve hen die hem naar de mond praten.....
__________________
De ogen zijn verschillend, het licht is hetzelfde.
Bassie is offline  
Oud 10 August 2022, 13:39   #509
Guido
Jubilaris
 
Geregistreerd: 17 September 2017
Berichten: 297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Indien er sprake is van een subjectieve beleving van wat waar of waarheid is is dat zonder hoofdletter.

Dan is de quote juist geformuleerd, m.i.
Guido is offline  
Oud 10 August 2022, 13:41   #510
Guido
Jubilaris
 
Geregistreerd: 17 September 2017
Berichten: 297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Dan hebben we het niet over hetzelfde.
Nu niet, op andere momenten wel..
Guido is offline  
Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Afbeelding heeft het verkeerde formaat Lyme Forum; regels, vragen, idee 13 15 November 2011 06:41


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.