Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 18 September 2011, 16:36   #61
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Ik kan ik me voorstellen dat u liever voor de waan gaat, want enkel en alleen daar zullen hondjes gehoorzaam op hun gat, met de pootjes omhoog, in adoratie gaan zitten hijgen als u dat commando geeft en u troost en of bescherming zoeken om zichzelf en u een goed gevoel over uzelf/zichzelf te geven.

Ik heb geen africhting cq opvoeding, troost en/of bescherming van de baas (Renoir) nodig, ik ben een volwassener manieren van communiceren gewend.

Veel sucses verder.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 3 October 2011, 10:59   #62
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard beter ooit dan nooit :-)

Welkom Saartje en Bromsnor

Zijn jullie in de gelegenheid om zoveel mogelijk alle geplaatste berichten te lezen?
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 3 October 2011, 11:14   #63
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
Welkom Saartje en Bromsnor
Ook van mij!
En succes er mee.
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 3 October 2011, 11:23   #64
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Ik heb geen africhting cq opvoeding, troost en/of bescherming van de baas (Renoir) nodig, ik ben een volwassener manieren van communiceren gewend.
Dat is mooi, dat u te kennen geeft dat de moderatoren u op uw volwassen manier van communiceren kunnen aanspreken.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 October 2011, 11:30   #65
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
Welkom Saartje en Bromsnor
We kunnen alvast vaststellen dat Saartje gelijk staat aan Karien en dat Karien een alter is van Renoir. En dus kunnen we vaststellen dat Saartje gelijk staat aan Renoir.

Tja ik ben ook per ongeluk op dat feitje gestuit.

En dat doet mij mij toch afvragen hoe echt die Bromsnor nu feitelijk is.

Is Bromsnor misschien niet toch een klein altertje van Renoir misschien?
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 3 October 2011, 11:44   #66
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Dat is mooi, dat u te kennen geeft dat de moderatoren u op uw volwassen manier van communiceren kunnen aanspreken.
U en mijn kijk op wat volwassenheid is is verschillend. Zo lijkt het mij dat u en mijn kijk op volwassen communicatie, in die geest ook afwijkend is.

Het is alvast duidelijk dat u in mijn ogen niet in staat bent op volwassen wijze te te communiceren dit alleen al gezien het feit dat u voor zichzelf als beheerder verschillende rollen op zich genomen die m.i. nergens op slaan. Maw u wekt de schijn op dat u in al die verschillende rollen iets onafhankelijks/onpartijdigs heeft terwijl u in feite niet bereid bent de volle verantwoording op u te nemen maar bereid bent mensen aan alle kanten zand in de ogen te strooien.

Voor mij betekend dat dat u een spelletje met uzelf aan het spelen bent, en misschien zelfs hoopt dat anderen zullen trappen in de rookgordijnen die u opwerpt.

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 3 October 2011, 11:53   #67
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
We kunnen alvast vaststellen dat Saartje gelijk staat aan Karien en dat Karien een alter is van Renoir. En dus kunnen we vaststellen dat Saartje gelijk staat aan Renoir.

Tja ik ben ook per ongeluk op dat feitje gestuit.

En dat doet mij mij toch afvragen hoe echt die Bromsnor nu feitelijk is.

Is Bromsnor misschien niet toch een klein altertje van Renoir misschien?
Goh wat ben je toch een speurneus. Echter van alles is of een conspiracy te maken of een simpele verklaring te geven.

Ik begrijp je sensatiezucht maar Karien was gewoon een proefmoderator in de beginfase van het opzetten van het forum. Ik ben me aan het inwerken in het forumgebeuren en de moderatie wilde graag de naam 'Saartje' gebruiken die ik eerder voor proef had genomen en nadien gewist.

Nu was er een blokkering van een jaar voor een reeds in gebruik genomen naam en dat kon dus niet. Toen kwam ik op het idee om Karien om te dopen in Saartje, alleen wilde ik de eerdere berichten als Karien niet graag wissen. Saartje voorzag het probleem dat nu opduikt maar ik stelde haar gerust met de mededeling dat er geen hond kijkt naar oude teksten.

Jij bent dus die 'hond', met fantastische speurneus, dat dan weer wel.

Maar ik geef toe de conspiracy is sensationeler.

P.s. Bromsnor en Saartje zijn beiden fysiek andere hoedanigheden en Renoir en Gargamel zijn een en dezelfde fysieke persoon in verschillende hoedanigheden.
Denk of geloof wat je wilt mij maakt het niks uit.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 3 October 2011, 12:50   #68
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Ach een fantastische speurneus zou ik mezelf niet willen noemen Renoir

( ja weiger om je in je verschillende rollen in naam te erkennen, aangezien je al hebt laten zien het onderscheid voor jezelf niet te kunnen maken en er voor jezelf een spelletje van maakt en daar niet op aangesproken wenst te worden)

Zoals ik al zei Renoir ik ben er bij toeval achter gekomen omdat ik wat op het forum aan het rond surfen was of er nog interessante cq leuke-, de moeite waard-, onderwerpen te lezen waren.

Het kan mij in principe niks schelen waar, hoe of wat, ik hou enkel en alleen van openheid, helderheid en duidelijkheid en dat is dan nu, voor zo ver dat mogelijk is, helder en duidelijk, zo lijkt mij.

Voor mij heeft Bromsnor in elk geval al een dikke min achter zijn naam staan met de aanmerking niet serieus te nemen mbt zijn moderatietaken.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 3 October 2011, 13:39   #69
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Ach een fantastische speurneus zou ik mezelf niet willen noemen Renoir

( ja weiger om je in je verschillende rollen in naam te erkennen, aangezien je al hebt laten zien het onderscheid voor jezelf niet te kunnen maken en er voor jezelf een spelletje van maakt en daar niet op aangesproken wenst te worden)

Zoals ik al zei Renoir ik ben er bij toeval achter gekomen omdat ik wat op het forum aan het rond surfen was of er nog interessante cq leuke-, de moeite waard-, onderwerpen te lezen waren.

Het kan mij in principe niks schelen waar, hoe of wat, ik hou enkel en alleen van openheid, helderheid en duidelijkheid en dat is dan nu, voor zo ver dat mogelijk is, helder en duidelijk, zo lijkt mij.

Voor mij heeft Bromsnor in elk geval al een dikke min achter zijn naam staan met de aanmerking niet serieus te nemen mbt zijn moderatietaken.
Datgene wat je niet kunt bewijzen wordt insinueren genoemd. Nou kun je iets als suggestie aandragen om in een bewustzijnsproces behulpzaam te zijn.

Zo kan ik gebaseerd op ervaringsgegevens met je veronderstellen dat je je aangesproken voelt tot insinueren zoals ik dat eerder bij Anja zag en terugvond in opmerkingen van Jan (niet hier maar 'over mij gesproken' op het Remonforum waar ik niet kon reageren). Dus wat is daarvan anders de bedoeling dan iemand typeren en als inferieur afschilderen. Dat zijn voorbeelden van het 'niet zijn van behulpzaam' maar van promoten van de eigen geweldige zienswijzen.

Zo ken ik je voldoende om te weten dat je met het aanhalen van het voorval Jan ervaart dat ik over jouw rug een eigen statement aan het doen ben. Je voelt de neiging dat te gaan zeggen en te reageren. Ik beoog het echter alleen maar als voorbeeld van onechte behulpzaamheid te benoemen.

Terug naar je quote.
Je insinueert hier dat ik het onderscheid van de verschillende rollen niet kan maken. Ik zie mij uitstekend in staat zijn dat onderscheid wel te maken. Je beweerd, ins blauwe hinein, dat ik dat al heb laten zien. Ik heb mijzelf gezien als uitstekend in staat om een verschillende rol aan te nemen. Ik kan forumbeheerder zijn aangaande het forum en deelnemer aangaande mijn meningen en gedachtengoed. Geen enkel probleem. Je insinueert dat ik er een spelletje van maak. Ik zie mijzelf geen spelletjes spelen. Ik vervul rollen.

Om op jou terug te komen wat is nou eigenlijk je intentie, waar ben je behulpzaam mee ? Wil je laten zien hoe geweldig je alles doorhebt, wil je alleen maar zeiken over het leiding geven ? Ik zie namelijk niks wat mij behulpzaam zou kunnen zijn.

Openheid. Ik heb in alles ruimschoots openheid van zaken gegeven er is nergens een geheim ook niet wat betreft de namen Karien en Saartje waar je alweer lustig aan het insinueren was. Je bent helemaal niet dienstbaar aan de openheid, je toont je achterdocht en de inferieure bedoeling die mensen moeten hebben. Omdat je die kent vanuit je eigen perceptie is jouw blik op de wereld zo.

Spelletjes spelen en de feiten en omstandigheden verdraaien en naar je hand zetten is jouw manier hoe je met de wereld wenst om te gaan. Het heeft helemaal niks met mij te maken.

Het boeit mij niet hoeveel dikke minnen jij achter namen zet het is jouw idee en of je de publieke opinie daarin meekrijgt waag ik te betwijfelen, figuren, zoals jij, Ar, Anja en Jan krijgen hier het kennelijk gewenste klimaat niet en zoeken hun heil elders.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 October 2011, 15:08   #70
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Zo kan ik gebaseerd op ervaringsgegevens met je veronderstellen dat je je aangesproken voelt tot insinueren zoals ik dat eerder bij Anja zag en terugvond in opmerkingen van Jan (niet hier maar 'over mij gesproken' op het Remonforum waar ik niet kon reageren). Dus wat is daarvan anders de bedoeling dan iemand typeren en als inferieur afschilderen. Dat zijn voorbeelden van het 'niet zijn van behulpzaam' maar van promoten van de eigen geweldige zienswijzen.
Ben je hier niet iemand vergeten beste Renoir? Namelijk jezelf, als ik zo vrij mag zijn dat op te merken.

Wat de bedoeling is van Anja en/of Jan zul je aan beiden zelf moeten vragen. Ik heb namelijk het idee dat beiden vanuit een andere energie spreken dus mogelijk scheer je hier twee mensen over de zelfde kam wat mogelijk wel een onterecht zou kunnen blijken te zijn, maar goed dat ben ik.

Verder wat betreft dat reageren heb je je nooit ergens iets aan gelegen laten liggen en heb je naar hartelust zaken van het R-forum naar hier gekopieerd om daar vanuit hier op te reageren danwel commentaar te leveren.

Citaat:
Zo ken ik je voldoende om te weten dat je met het aanhalen van het voorval Jan ervaart dat ik over jouw rug een eigen statement aan het doen ben. Je voelt de neiging dat te gaan zeggen en te reageren. Ik beoog het echter alleen maar als voorbeeld van onechte behulpzaamheid te benoemen.
Lieverd je kent me wel heel slecht zo blijkt

Citaat:
Terug naar je quote.
Je insinueert hier dat ik het onderscheid van de verschillende rollen niet kan maken. Ik zie mij uitstekend in staat zijn dat onderscheid wel te maken. Je beweerd, ins blauwe hinein, dat ik dat al heb laten zien. Ik heb mijzelf gezien als uitstekend in staat om een verschillende rol aan te nemen. Ik kan forumbeheerder zijn aangaande het forum en deelnemer aangaande mijn meningen en gedachtengoed. Geen enkel probleem. Je insinueert dat ik er een spelletje van maak. Ik zie mijzelf geen spelletjes spelen. Ik vervul rollen
Ik insinueer dat niet Renoir. Je hebt dat laten zien door onder je beheerdersnaam een persoonlijk haatbericht ( jij noemde het satire, iets duidelijk willen maken, geloof ik, waarmee jezelf een leuk excuus verschafte ) richting ene Anja en ene Remon. En ja ik was de enige onder de betrokken schrijvers die in de gaten had hoe je e.e.a. bedoelt had. En jou bedoeling was mn bedoelt om te sneren vanuit je eigen gevoel van frustratie dat satire benoemende.


Citaat:
Om op jou terug te komen wat is nou eigenlijk je intentie, waar ben je behulpzaam mee ? Wil je laten zien hoe geweldig je alles doorhebt, wil je alleen maar zeiken over het leiding geven ? Ik zie namelijk niks wat mij behulpzaam zou kunnen zijn.
Dat jij niks ziet wat jou behulpzaam zou kunnen kunnen zijn Renoir verbaast mij niks. Jij hebt namelijk, zoals gezegd, een bepaald idee over wat behulpzaamheid is al dan niet en ik heb dat niet zoals aangegeven.

Citaat:
Openheid. Ik heb in alles ruimschoots openheid van zaken gegeven er is nergens een geheim ook niet wat betreft de namen Karien en Saartje waar je alweer lustig aan het insinueren was. Je bent helemaal niet dienstbaar aan de openheid, je toont je achterdocht en de inferieure bedoeling die mensen moeten hebben. Omdat je die kent vanuit je eigen perceptie is jouw blik op de wereld zo.
Laten we zeggen dat dankzij mijn insinuaties e.e.a. helder is geworden cq helderder kan worden.

Dus ik zou maar dankbaar zijn mbt mijn, wat jij noemt, gezeik.

Waar haal je het overigens vandaan dat ik uit zou gaan van inferieure bedoelingen ofzo. Ik heb uitstekend in de gaten dat jij het vastaande idee bent toegedaan dat je vanuit onschuld handelt. Het idee dat je van jezelf hebt heeft iets snoezigs op een bepaalde manier......hohoho...ladiee.

Citaat:
Spelletjes spelen en de feiten en omstandigheden verdraaien en naar je hand zetten is jouw manier hoe je met de wereld wenst om te gaan. Het heeft helemaal niks met mij te maken.
Er valt weinig te verdraaien aan de zichtbare feiten, zie verder een stukje verder naar boven.

Citaat:
Het boeit mij niet hoeveel dikke minnen jij achter namen zet het is jouw idee en of je de publieke opinie daarin meekrijgt waag ik te betwijfelen, figuren, zoals jij, Ar, Anja en Jan krijgen hier het kennelijk gewenste klimaat niet en zoeken hun heil elders.
Wie zegt dat het de bedoeling is mensen achter mij te krijgen Renoir? Het is ook maar een redelijk vasthoudend ideetje van jouzelf mbt wat mijn wensen al dan niet zouden zijn.
Verder bewijs je m.i. nog maar weer eens hoe een slecht luisteraar je bent aangezien ik al vaker heb aangegeven dat jou idee mbt tot wat mijn wensen zijn een kwestie van interpretatie vanuit jou eigen wensen en aanverwanten zijn, en dus niks met mij te maken hebben zoals bekend.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe moderatoren. Renoir Mededelingen forumbeheer 0 21 November 2014 17:39
Het Nieuwe Inzicht. Aart Overige religie 0 1 February 2012 20:27
Mededeling van uw moderatoren (06-11-11) Bromsnor Forum; regels, vragen, idee 57 25 December 2011 18:57


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 20:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.