14 July 2013, 10:36 | #771 |
Kasuaris
|
soorten kliks..
Je hebt veel soorten klik's eigenlijk..
Een klik kan ook een soort van bereidheid zijn van allebei de kanten om aardig te zijn voor de ander. Het is wel een oppervlakkige klik, maar het heeft een vredige houding, wat het contact tot een zekere hoogte mogelijk maakt. De ego's blijven nog ieder op zich, met zijn meningen en gedachten doordrenkt, maar het wordt naar een bruggetje gezocht.. De soort klik dat ik met jou ervaar Rob. |
14 July 2013, 10:43 | #772 |
Kasuaris
|
Wat aan het zoeken of het woord soort een de woord is of een het woord is, dit trof ik op google.
De / het soort Wat is juist: de soort sport die je beoefent of het soort sport dat je beoefent? Zowel de soort die als het soort dat is juist. De volgende zinnen zijn dus allemaal juist: Of je kunt blijven sporten tijdens je zwangerschap, hangt af van de soort sport die je beoefent. Of je kunt blijven sporten tijdens je zwangerschap, hangt af van het soort sport dat je beoefent. De soort hout waarvan het vat is gemaakt, bepaalt mede de smaak van de wijn. Het soort hout waarvan het vat is gemaakt, bepaalt mede de smaak van de wijn. Er bestaat wel een klein gebruiksverschil tussen de soort en het soort. De soort doet sterker dan het soort denken aan een vastomlijnd type. De soort hout heeft bijvoorbeeld betrekking op eikenhout of notenhout, terwijl het soort hout ook algemener bedoeld kan zijn, bijvoorbeeld: donker hout, sloophout of hardhout. Met de soort sport wordt eerder een specifieke sport als turnen of handbal bedoeld, terwijl het soort sport slaat op algemenere termen als behendigheidssport, balsport en contactsport. Soms bestaat er een duidelijke voorkeur voor een van beide vormen: Als het gaat om een groep planten of dieren, is de het gewoonst: De roos behoort tot de plantensoort Rosa. De Iberische lynx sterft uit; er zijn nog maar enkele honderden exemplaren van deze soort over. Als er minachting of afkeuring moet doorklinken, is het het gewoonst: Het soort mensen dat daar komt, ligt mij niet. Hij zou zich hebben ingelaten met wat 'het verkeerde soort mensen' wordt genoemd. Bij de soort hoort als verwijswoord die: de soort sport die je beoefent; bij het soort hoort dat: het soort sport dat je beoefent. Het woord dat n? soort staat (dus sport of hout) heeft geen invloed op het verwijswoord. Verwante adviezen Dit soort situaties is / zijn te voorkomen Trefwoorden lidwoord woordgeslacht |
14 July 2013, 10:49 | #773 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Ik hou het er op dat dat twee energieen niet compatibel zijn. Dat is altijd een tijdelijke situatie. Misschien zijn wij ooit wel compatibel. Het is niet in gedachten verdeeld. Soms ervaar ik zo' n tijdelijke toestand ook met vrienden. De eenheid wordt voor even doorbroken. Door ego, dat wel. Maar het blijft voor mijzelf sprekend een kwestie van twee vormen van energie die geen aansluiting kunnen vinden bij elkaar. |
|
14 July 2013, 10:54 | #774 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Ik heb genoten van de pracht die daar zichtbaar was. Ik heb zelfs een klik met eilanden. Hoewel ik de schoonheid van Ameland erken en deze in sommige opzichten zelfs die van Terschelling overtreft?..zal ik nooit die klik met Ameland ervaren welke ik met Terschelling ervaar en ook altijd ervaren heb. |
|
14 July 2013, 11:02 | #775 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Energie, weet jij volgens mij, en ik ook even min, niet genoeg van om daar over te kunnen beoordelen.. |
|
14 July 2013, 11:13 | #776 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
Ik zie mijzelf als een vorm van Energie (Liefde) welke voor mij voelbaar, waarneembaar is. Welke zich kan verenigen met alle andere vormen van Energie om mij heen. In dat proces lopen soms wat storingen doorheen. Blokkades. Het gaat er ook niet om WIE de blokkade veroorzaakt, het is er gewoon even niet. |
|
14 July 2013, 12:12 | #777 | |
In memoriam
|
Citaat:
|
|
14 July 2013, 21:33 | #778 | |
Jubilaris
|
Citaat:
wel meer Amelanders. Eigenlijk is het niet met elkaar te vergelijken. Je hebt daar ook veel minder strandopgangen, de mogelijkheden om op het strand te komen via verschillende paadjes en wegen zijn weer beperkt. Qua saamhorigheid en eigengereidheid voel ik mij thuis op Ameland. Amelanders zijn een zeer eigengereid volkje en toch zeer betrokken. Ze voelen zich ook niet bij Friesland horen en hebben ook een eigen "taaltje". Ondanks dat ik import ben laat niemand je dat voelen. Ook al leiden we voor een groot gedeelte gewoon ons eigen leven. Ik vergeet ook vaak dat ik hier niet ben geboren. Enige verschil is dat ik geen familie verder hier heb. En toch iedereen hier ken en een beroep op kan doen als er nood aan de man is. |
|
14 July 2013, 22:14 | #779 | |
Asprirant lid
|
Citaat:
|
|
14 July 2013, 23:00 | #780 |
Jubilaris
|
Ik was er verliefd op. Heimwee als ik er niet kon zijn en dat was het hele jaar. Gelukkig in mijn vierde en laatste vakantie in 1999 hoorde ik via via van een relevante baan en ben in het najaar begonnen met verhuizen. Maar ik was ook iets anders gaan doen daar, het kon me niet schelen. Als ik daar maar mocht blijven.
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
Weergave | |
|
|