Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 July 2012, 11:49   #81
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wasbeertje Bekijk bericht
Zo'n bericht lokt uit om de PB's te gaan lezen Glans, zou je dat wel willen. En mag ik Anja dan mee laten lezen, haar naam komt wel erg vaak voor in de onderwatercommunicatie zo'n 1243 keer. Ik vraag bij deze jou toestemming.
Wouw, kan je privé (PB) berichten van mensen lezen? Dat is gaaf zeg!..

Is er iets in je leven dat het licht niet kan verdragen? Laat het licht op schijnen, en maak gebruik van de dienst die je verleend wordt.
Wat is bewustwording? Je je bewust van je duisternis, of niet? Wat heb je te bedekken? Wat schroom je aan het licht te brengen?
Of durf toe te geven dat je dat niet durft, maar wees niet boos op degene die je ontmaskerd.
Het lijk me super om een omgeving te treffen waar men de regels en de wetten achterwege laat, en gewoon aan bewustwording begint.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 15 July 2012, 11:51   #82
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Zeg Glans ik wil niet lullig doen maar had jij niet ook nog iets anders te doen dan hier een beetje lol trappen? Ik wacht nog op die aanduiding van de berichten op het forum van Anja waar jij mij onderdanig hebt zien zijn. Of wil jij mij niet behulpzaam zijn?

Ik snap natuurlijk wel dat je het vervelend vindt dat wanneer jij een deur op laat staan er iemand jou prive domein binnen kan komen. Maar een open deur lijkt mij toch min of meer een uitnodiging te zijn dat je binnen mag komen en wanneer je beleefd bent zal roepen:' is er iemand thuis?" Je kan daarbij bijna niet voorkomen dat je dan ook wat van de inhoud van dat huis ziet of moeten mensen bij jou met een blinddoek aan als ze bij je op bezoek willen komen?

Ik wil dit graag opgelost hebben zodat je kan gaan wijden aan mij behulpzaam zijn vandaar.

Groetjes en Thanks alvast V.
Je moet de norm niet omdraaien, dat gebeurt al veel te veel in de dagelijkse praktijk. Het slachtoffer wordt aangezien als de schuldige en vice versa.

Zolang je niet weet 'wat' je bent (dientengevolge zo iets niet in je kop haalt) en fouten maakt heb je maar de fatsoensnormen in acht te nemen dat je van andermans zaken afblijft.

En ik kan bevestigen dat ik je ten opzichte van AO onderdanig heb zien gedragen, misschien is dat voldoende om eens bij jezelf te rade te gaan of dat het geval is. Het is alleen maar gezegd, je hoeft er het bewijs niet voor in handen te hebben. Kijk er naar of het waarheid voor je bevat.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 July 2012, 11:53   #83
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Er was even een flashback, ik kon (opnieuw) weer m'n ogen niet geloven dat dit aan het gebeuren was, aan jou de vragende vorm voor ongeloof en verbijstering.

Wees niet te hard tegen mij. Er is namelijk zoiets als dit niet in mijn perceptie te vinden. Het lijkt op het schurken waar Rob het over had dat soort z'n soort zoekt.

Kennelijk inspireert dat elkaar en is er aansluiting te vinden.
Hiervoor, voor dit soort gedrag kreeg je een ban van Ramon. Je bent geen doorsnee mens, je bent in de ogen van Ramon een schurk. Daarvoor kreeg je een ban. Nu krijg je je forum gevuld met je soort.
Ja, soort zoekt soort!

Laten wij bewustwording wagen joh, ga niet weer achter maskers verstoppen. Dit is je kans..
Gelukkig krijg je keer op keer je kans, je gelijken komen weer terug, want JIJ bent IK , en jij bent de ander.
Ik ben ook bang om bij Anja op het forum te gaan, ik ben bang dat ik een ban zou kunnen krijgen, en mijn EGO is daar gevoelig voor.
Dus als jij weer achter regels en wetten schuilt, als jij nog het lef niet hebt om aan bewustwording te doen, begrijp ik je wel.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 15 July 2012, 11:56   #84
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Wouw, kan je privé (PB) berichten van mensen lezen? Dat is gaaf zeg!..

Is er iets in je leven dat het licht niet kan verdragen? Laat het licht op schijnen, en maak gebruik van de dienst die je verleend wordt.
Wat is bewustwording? Je je bewust van je duisternis, of niet? Wat heb je te bedekken? Wat schroom je aan het licht te brengen?
Of durf toe te geven dat je dat niet durft, maar wees niet boos op degene die je ontmaskerd.
Het lijk me super om een omgeving te treffen waar men de regels en de wetten achterwege laat, en gewoon aan bewustwording begint.
AO, de drager van dit gedachtengoed heeft een eigen forum, hier gelden andere regels. Zoek svp daar je heil als het je niet bevalt om hier de fatsoensnormen in acht te nemen.

Waarschijnlijk kom je met hangende pootjes terug want nagenoeg iedereen is daar gebanned.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 July 2012, 11:58   #85
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
AO, de drager van dit gedachtengoed heeft een eigen forum, hier gelden andere regels. Zoek svp daar je heil als het je niet bevalt om hier de fatsoensnormen in acht te nemen.

Waarschijnlijk kom je met hangende pootjes terug want nagenoeg iedereen is daar gebanned.
Nee, dat is het juist, als ik een ban krijg kom ik nooit meer terug ergens. Op is op dan voor mij. Dus daarom dat ik net op het randje ga altijd. Als ik te ver ga, dan is het over.
Nieuwe ruimere omgeving te verkennen voor mij dan.

Is Ok om bang te zijn Renoir.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 15 July 2012, 11:58   #86
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Wouw, kan je privé (PB) berichten van mensen lezen? Dat is gaaf zeg!..

Is er iets in je leven dat het licht niet kan verdragen? Laat het licht op schijnen, en maak gebruik van de dienst die je verleend wordt.
Wat is bewustwording? Je je bewust van je duisternis, of niet? Wat heb je te bedekken? Wat schroom je aan het licht te brengen?
Of durf toe te geven dat je dat niet durft, maar wees niet boos op degene die je ontmaskerd.
Het lijk me super om een omgeving te treffen waar men de regels en de wetten achterwege laat, en gewoon aan bewustwording begint.
Wat weerhoudt je om zelf een forum te openen? Zo moeilijk is dat tegenwoordig niet meer, en anders zou je bijv Wasbeertje kunnen vragen je te helpen.
Maria is offline   Met citaat reageren
Oud 15 July 2012, 12:00   #87
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Wat weerhoudt je om zelf een forum te openen? Zo moeilijk is dat tegenwoordig niet meer, en anders zou je bijv Wasbeertje kunnen vragen je te helpen.
Ik heb al een forum dat ik bezoek, waarom zou ik de moeite nemen?
Ik geef gewoon hier mijn mening en mijn beleving. Zolang als ik hier toegang heb en zelf zin in heb, ben ik hier dan.
Zou je me weg willen Maria?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 15 July 2012, 12:02   #88
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Mijn vriend is trouwens ook heel bekwaam in dit soort dingen, zou ik zo kunnen regelen als de behoefte bij mij zou leven. Maar zo is toch leuk..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 15 July 2012, 12:03   #89
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Hiervoor, voor dit soort gedrag kreeg je een ban van Ramon. Je bent geen doorsnee mens, je bent in de ogen van Ramon een schurk. Daarvoor kreeg je een ban. Nu krijg je je forum gevuld met je soort.
Ja, soort zoekt soort!

Laten wij bewustwording wagen joh, ga niet weer achter maskers verstoppen. Dit is je kans..
Gelukkig krijg je keer op keer je kans, je gelijken komen weer terug, want JIJ bent IK , en jij bent de ander.
Ik ben ook bang om bij Anja op het forum te gaan, ik ben bang dat ik een ban zou kunnen krijgen, en mijn EGO is daar gevoelig voor.
Dus als jij weer achter regels en wetten schuilt, als jij nog het lef niet hebt om aan bewustwording te doen, begrijp ik je wel.
Zoals vaker gezegd zijn de gevallen niet vergelijkbaar. Ik heb niet de lust en de tijd om dat voor je te analyseren. Je mist, in mijn optiek, de essentie waar het hier verschilt.

Je hebt een erg grove benadering van deze problematiek, in mijn ogen is je opvatting kort door de bocht, zo niet kortzichtig.

Maar het speelkwartiertje is weer voorbij, zoek een andere kleuter ik moet weer wat gaan doen.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 July 2012, 12:03   #90
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Wouw, kan je privé (PB) berichten van mensen lezen? Dat is gaaf zeg!..

Is er iets in je leven dat het licht niet kan verdragen? Laat het licht op schijnen, en maak gebruik van de dienst die je verleend wordt.
Wat is bewustwording? Je je bewust van je duisternis, of niet? Wat heb je te bedekken? Wat schroom je aan het licht te brengen?
Of durf toe te geven dat je dat niet durft, maar wees niet boos op degene die je ontmaskerd.
Het lijk me super om een omgeving te treffen waar men de regels en de wetten achterwege laat, en gewoon aan bewustwording begint.
Mijn vraag is waarom je toch maar ni?t naar Anja's forum gaat?
Lekker hier tegendraads zijn maar zelf niet in het licht durven staan?
Jezelf met alles bedekken wat je maar vinden kunt.

Ja, dat zijn we intussen wel gewend van jou.
Immers wijzen met het vingertje en slaan naar anderen.

Dat getuigt alleen maar van 'n groot ego.
En ja...dat heel erg bang..

Lafaard!
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vraagje beheer mappen Lia Forum; regels, vragen, idee 40 2 June 2013 11:44
Vraagje mbt forumregels. Nadje Forum; regels, vragen, idee 117 1 June 2013 16:40


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.