Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 January 2015, 10:39   #81
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Persoonlijk zie ik een verschil tussen bewegen om energie te laten stromen en bewegen (of muziek maken, tekenen ed) waarbij je vorm/uiting geeft aan de emotie van die energie. Vandaar kwam mijn opmerking over de Zumba, dat ervaar ik anders als een dansmeditatie. Niet zozeer definitie, maar ervaring.
Ja daarin verschillen wij heel erg in beleving. Over het algemeen voel ik ook geen noodzaak of behoefte om emoties op die manier uit te drukken. Ze blijven nooit hangen omdat ik mij vrijwel altijd meteen uit.
Ulla is offline  
Oud 5 January 2015, 11:21   #82
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Ja daarin verschillen wij heel erg in beleving. Over het algemeen voel ik ook geen noodzaak of behoefte om emoties op die manier uit te drukken. Ze blijven nooit hangen omdat ik mij vrijwel altijd meteen uit.
Het ging uiteindelijk ook niet om noodzaak of behoefte. Ik wilde enkel delen dat dans veel meer is dan een feestje, maar ook kan dienen ter expressie. Meer dan dat was het niet.
Esradha is offline  
Oud 5 January 2015, 11:26   #83
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Dus het ging over zelfonderzoek?
Neen, het zou geneuzel oproepen en dat was de intentie niet met dit topic. We gaan dus nu ook geen discussie hierover starten.
Esradha is offline  
Oud 5 January 2015, 12:27   #84
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Het ging uiteindelijk ook niet om noodzaak of behoefte. Ik wilde enkel delen dat dans veel meer is dan een feestje, maar ook kan dienen ter expressie. Meer dan dat was het niet.

Jij hebt n.a.v van mijn opmerking over feest en leven (mij) iets aangereikt en ik heb daarop gereageerd door het te proberen te begrijpen en gelijktijdig aan te geven dat het voor mij heel anders werkt. En zo kregen we een gesprek over expressie en kwamen uit op verschillende belevingen. Dat is wat er feitelijk is gebeurd. Ik heb daar verder geen probleem mee. Blijkbaar is dat toch op de een of andere manier een punt. De energie stagneert weer en ik ga dat eens voor mezelf uitzoeken.
Ulla is offline  
Oud 5 January 2015, 12:29   #85
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

"Vier konijntjes waren aan het kaarten maar ze moesten er vlug mee op houden! Weten jullie waarom?..."

Ze hadden alle klaveren opgegeten!

Puppetji is offline  
Oud 5 January 2015, 12:46   #86
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Neen, het zou geneuzel oproepen en dat was de intentie niet met dit topic. We gaan dus nu ook geen discussie hierover starten.
Het was een grapje. Maar ik zal het niet uitleggen.
Theo is offline  
Oud 6 January 2015, 10:00   #87
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Saartje ik zie dat je online bent. Misschien wil je doorgeven dat ik dit topic ook graag met originele naam en op de oorspronkelijke plaats terug wil hebben.
Nadje is offline  
Oud 6 January 2015, 10:45   #88
Esther
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Saartje ik zie dat je online bent. Misschien wil je doorgeven dat ik dit topic ook graag met originele naam en op de oorspronkelijke plaats terug wil hebben.
Hallo Nadje,
Heb het doorgegeven. Ik weet zelf de originele naam en plaats niet meer dus dat heb ik er niet bij vermeld. Fijne dag nog!
M.v.g.
Saartje
 
Oud 6 January 2015, 11:53   #89
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje Bekijk bericht
Hallo Nadje,
Heb het doorgegeven. Ik weet zelf de originele naam en plaats niet meer dus dat heb ik er niet bij vermeld. Fijne dag nog!
M.v.g.
Saartje
Dit is wat mij betreft een overbodige dienstverlening Saar. Ik lees hier zelf mee en je kunt afwachten of ik er wat aan wil doen en zo dat niet het geval is mij er na verloop van tijd op attenderen als het tenminste bij verzoekers/sters nog steeds de aandacht mocht hebben want doorgaans zijn het grillen. Toegeven aan grillige wensen is me teveel van het goede.
Renoir is offline  
Oud 6 January 2015, 11:57   #90
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Saartje ik zie dat je online bent. Misschien wil je doorgeven dat ik dit topic ook graag met originele naam en op de oorspronkelijke plaats terug wil hebben.
Dat gaat niet gebeuren, misschien kun je nu Bromsnor nog overhalen mij daartoe te bewegen of anders kan wellicht een petitie aan de koning je nog helpen?

Dat wat jij geneuzel noemt is de corebusiness van dit forum, daar waar jij mee bezig bent noem ik geneuzel en krijgt een plaatsje achteraf waar het minder in de picture staat.
Renoir is offline  
Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 17:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.