Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 20 November 2014, 11:28   #1
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard Puppetji's amoureuze escapade

Graag een nieuw onderwerp aanmaken als het niet langer meer over het oorspronkelijke onderwerp gaat maar naar jou zelf is toegetrokken s.v.p. En ook een onderwerp niet over allerhande draadjes verspreiden maar hier centreren op een eigen forum.
Renoir is offline  
Oud 20 November 2014, 12:08   #2
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

ik zal er aan denken.
Puppetji is offline  
Oud 26 May 2015, 21:14   #3
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik was vroeger panisch voor spinnen. Zelfs voor de kleinste spinnetjes. Daar is geen redelijke verklaring voor te vinden.
Ha! 15 jaar geleden had ik kort een lief die dat ook had. Ben toen is gaan opzoeken in Beerlandt of dat er in stond. En ja 'spinvrees' (arachnofobie) staat erin. Was zeer frappant, ik herkende het volledig in haar. Buiten haar spinvrees was ze van geen kleintje vervaard.
En grappig Nadje, ik zocht het gesprek over haar met een ziener net op en een woord dat er in voorkomt (vet gezet) doet me aan jouw avatar denken.

citaat:
"Puppetji: Zij zegt: ?ik wil dat zo, ik kies om dat te doen en dus doe ik dat? (met andere mannen in bed duikelen). Terwijl ze dan enkele weken geleden toegaf dat ze zich sinds kerstmis heel éénzaam voelt omdat ik niet afkwam want het voor bekeken hield.

Ziener: Maar, dat mag ze allemaal doen, want uiteindelijk is ze een vrije mens, maar uiteindelijk de wonde en de pijn die ze nadien beleeft, die kan ze niet verwerken. Ik kan aannemen dat ge een zeerover bent, maar als die een wonde oploopt in een gevecht, dan smeert die er wat visolie over en dat is klaar. Maar zij niet, zij wilt uiteindelijk in de jungle gaan met haar hoge hakken. Ja, dat gaat niet h?. En als er een krokodil bijt, dan zou ze naar GAIA (Global Action in the Interest of Animals) bellen en zeggen: ?ja maar, die dieren zijn toch ook zo vriendelijk niet hoor?. Maar dan denk ik: Schatteke, ge zit hier in den jungle h?!
Maar ja, machtspelletjes zijn altijd plezant. D?as zowel voor een vrouwke plezant als voor een manneke. Maar d?as gevaarlijk spel, want op een zeker moment is ze zo verslaafd aan die prikkel, dat ze in al wat ze doet op zoek is naar prikkels. En dat ze de gewone prikkels die een normale relatie kunnen brengen na een tijd begint te beschouwen als: zeg, zijn dat prikkels?
Dus in plaats van speldenprikjes, zoekt ze prikkels van nagels, vijfduimers. Omdat ze de gewone pijn van de prikkel niet meer kan waarnemen. Pas op, dat is sadomasochistisch h?. Let op, op een bepaald moment voelt ge alleen nog maar de pijn van uw emoties en ben je afgedwaald van de waarnemingen met je gevoelens h?! Die herken je niet meer
."
__________________
Words of Wizdumb
Puppetji is offline  
Oud 26 May 2015, 21:28   #4
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NN Bekijk bericht
Deze invalshoek is mij bekend Puppetji.
Tegenwoordig kijk ik hier wel kritischer naar, maar wijs het niet volledig van de hand.
Mijn kritische blik, voor zover die er nog was, is sinds het voorbije jaar totaal weg. Mijn laatste lief was alweer een lefgozer op hoge hakken van jewelste en tegelijk had ze een onverklaarbaar gigantisch angstcomplex. "Bang voor mensen in het algemeen" zoals ze het zelf zei. Ze heeft een hele reeks lichamelijk aandoeningen waaruit alles op te maken was. Migraine, hyperventilatie, inwendige ontstekingen van organen, afhankelijk van slaappillen...

Ik heb betreffende lectuur weer boven gehaald en de verklaring van elke aandoening, betreffend orgaan, vertelde me precies waar de klepel hing. Was zij niks mee, ik wel. Bevestigde mijn 'direct zien'.
__________________
Words of Wizdumb
Puppetji is offline  
Oud 26 May 2015, 21:29   #5
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Ha! 15 jaar geleden had ik kort een lief die dat ook had. Ben toen is gaan opzoeken in Beerlandt of dat er in stond. En ja 'spinvrees' (arachnofobie) staat erin. Was zeer frappant, ik herkende het volledig in haar. Buiten haar spinvrees was ze van geen kleintje vervaard.
En grappig Nadje, ik zocht het gesprek over haar met een ziener net op en een woord dat er in voorkomt (vet gezet) doet me aan jouw avatar denken.

citaat:
"Puppetji: Zij zegt: ?ik wil dat zo, ik kies om dat te doen en dus doe ik dat? (met andere mannen in bed duikelen). Terwijl ze dan enkele weken geleden toegaf dat ze zich sinds kerstmis heel éénzaam voelt omdat ik niet afkwam want het voor bekeken hield.

Ziener: Maar, dat mag ze allemaal doen, want uiteindelijk is ze een vrije mens, maar uiteindelijk de wonde en de pijn die ze nadien beleeft, die kan ze niet verwerken. Ik kan aannemen dat ge een zeerover bent, maar als die een wonde oploopt in een gevecht, dan smeert die er wat visolie over en dat is klaar. Maar zij niet, zij wilt uiteindelijk in de jungle gaan met haar hoge hakken. Ja, dat gaat niet h?. En als er een krokodil bijt, dan zou ze naar GAIA (Global Action in the Interest of Animals) bellen en zeggen: ?ja maar, die dieren zijn toch ook zo vriendelijk niet hoor?. Maar dan denk ik: Schatteke, ge zit hier in den jungle h?!
Maar ja, machtspelletjes zijn altijd plezant. D?as zowel voor een vrouwke plezant als voor een manneke. Maar d?as gevaarlijk spel, want op een zeker moment is ze zo verslaafd aan die prikkel, dat ze in al wat ze doet op zoek is naar prikkels. En dat ze de gewone prikkels die een normale relatie kunnen brengen na een tijd begint te beschouwen als: zeg, zijn dat prikkels?
Dus in plaats van speldenprikjes, zoekt ze prikkels van nagels, vijfduimers. Omdat ze de gewone pijn van de prikkel niet meer kan waarnemen. Pas op, dat is sadomasochistisch h?. Let op, op een bepaald moment voelt ge alleen nog maar de pijn van uw emoties en ben je afgedwaald van de waarnemingen met je gevoelens h?! Die herken je niet meer
."
Soms duik je met allerlei kerels in bed omdat dat belangrijk is/lijkt, en soms ben je eenzaam omdat je iemand mist. Beiden zijn toch oprecht?

Soms heb je behoefte aan prikkels en soms heb je behoefte aan rust. Het ritme van het leven.
Nadje is offline  
Oud 26 May 2015, 21:31   #6
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Mijn kritische blik, voor zover die er nog was, is sinds het voorbije jaar totaal weg. Mijn laatste lief was alweer een lefgozer op hoge hakken van jewelste en tegelijk had ze een onverklaarbaar gigantisch angstcomplex. "Bang voor mensen in het algemeen" zoals ze het zelf zei. Ze heeft een hele reeks lichamelijk aandoeningen waaruit alles op te maken was. Migraine, hyperventilatie, inwendige ontstekingen van organen, afhankelijk van slaappillen...

Ik heb betreffende lectuur weer boven gehaald en de verklaring van elke aandoening, betreffend orgaan, vertelde me precies waar de klepel hing. Was zij niks mee, ik wel. Bevestigde mijn 'direct zien'.
Nu nog gaan zien waarom je blijkbaar steeds dat type vrouwen blijft aantrekken.
Nadje is offline  
Oud 27 May 2015, 00:15   #7
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Soms duik je met allerlei kerels in bed omdat dat belangrijk is/lijkt, en soms ben je eenzaam omdat je iemand mist. Beiden zijn toch oprecht?
Ik ben niet mee hoor. Hoe kom je op de kwestie oprecht of niet?
De ziener zei daarover 15 geleden toch: "Maar, dat mag ze allemaal doen, want uiteindelijk is ze een vrije mens".
Ben ik het mee eens.
Waar zit het niet oprechte?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Soms heb je behoefte aan prikkels en soms heb je behoefte aan rust. Het ritme van het leven.
welja, soms trekt een mens zijn SM-pakje aan voor prikkels van nagels en soms hoeft hij al die adrenaline niet. Je kunt dat het ritme van het leven noemen.

Heb met diezelfde ziener 5 jaar gelden nog een gesprek gehad over eveneens een vrouwelijke lefgozer op hoge hakken die naast een relatie met mij nog een geheime prikkelende seks-relatie had met haar oom en mij nog voorstelde om naar een seksclub te gaan. Kan wel interessant zijn in dit topic want 'levensangst' kwam ter sprake. ging zo:

Puppetji:
Al die mensen die dat willen, seks (in liefde?) met meerdere sekspartners tegelijk uitwisselen... Wie kan dat echt vanuit zijn basis?

Ziener:
Niemand, vanuit de basis niemand. Die mensen die seks met meerdere partners tegelijk aangaan, of willen aangaan, hebben nog geen besef van hun basis.
Die hebben een levensangst van hun eigen basis. En hoe kan je daar nu het best van verwijderd blijven? Door het genot proberen te vinden in meerdere... Dat is het beste middel om van je eigen basis weg te blijven.
In feite hebben we altijd bang gehad dat één partner te weinig zou zijn. In dat verlangen naar genot is één te weinig. Maar al leren seksueel gezond met één partner te leven, dat is een levenskunst. Als je daar al kunt leren te genieten van één... ja, dan heb je het bereikt hoor. En ge kunt er maar van één, vanuit de basis die ge dan beiden deelt, leren wat genieten is. En bij al die 100 anderen, blijf je in het zoeken naar de vorm van genot.

Puppetji:
En met die 100 andere gaan ze dan experimenten: Trio's, seksclubs, partnerruil...

Ziener:
Och, allemaal tezamen. Met drie in bed, of met vier, partnerruil, seksclubs... alle mogelijke variaties. Jongens lief, het heeft altijd te maken met de kunst die ge ontwikkeld om niet bij één partner te moeten blijven. Want van éne heb je bang. Dat is nogal iets hoor. En wij die dachten dat we op de kermis, op hoe meer attracties dat we zouden zitten hoe meer plezier dat we zouden hebben. In feite is dat niet waar. Als ge van één attractie niet hebt kunnen genieten, dan mag je er op 10 of 20 gaan zitten, dan blijft het genot in het zoeken naar een ander attractie, niet in de attractie zelf. Het is menselijk, het behoort tot de mensenwereld, ik zal het zo zeggen, maar in feite is het niet menslievend.

Puppetji:
Ah nee, want die meerdere partners waar ge tegelijk mee vrijt, die mensen, die hebt ge niet lief. Het is al zo moeilijk om één partner werkelijk lief te hebben.

Ziener:
Klopt. Ge hebt die meerdere sekspartners nodig... denkt ge...

Puppetji:
Nodig voor de prikkels...

Ziener:
Zo is dat. Voor de prikkels, voor de kick. Want uiteindelijk gaat het allemaal om dezelfde vagina en om dezelfde penis. Die veranderen nooit van vorm. Nee, maar de mens kan het zich wijs maken dat het iets anders is...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Nu nog gaan zien waarom je blijkbaar steeds dat type vrouwen blijft aantrekken.
Dat is me van naaldje tot draadje duidelijk gemaakt door diezelfde ziener 5 jaar geleden. Maar het blijft nog gebeuren.

Een kernstukje van wat hij toen zei:
"Het heeft te maken met de man die je wou zijn. Door een idee dat het anders niet genoeg was. Anders niet geliefd zou worden. Maar dan trek je wel de verkeerden aan..."
Dan trek je die aan die niet het leven brengen waar gij naar verlangt, maar uiteindelijk leven wegnemen van wat gij vertegenwoordigt.
Maar stel dat ge dat begint te beseffen. En ik denk van wel, dat de periode nu zo is.
Wat ga je dan met die Puppetji doen die ge al vele jaren zo kent? En dat is het moeilijke van zo'n... ik noem dat transformatie.
Dat is uiteindelijk leren, niet zozeer een vrouw of mensen lief te hebben, maar uiteindelijk je eigen mens zijn. Ge kon alleen liefde voelen... als ze je pijn deden...
De zachtheid van je hart, was je ontwend om waar te nemen. Al ben je iemand die de zachtheid van liefde vertegenwoordigt
."
__________________
Words of Wizdumb
Puppetji is offline  
Oud 27 May 2015, 00:34   #8
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Ik ben niet mee hoor. Hoe kom je op de kwestie oprecht of niet?
De ziener zei daarover 15 geleden toch: "Maar, dat mag ze allemaal doen, want uiteindelijk is ze een vrije mens".
Ben ik het mee eens.
Waar zit het niet oprechte?


welja, soms trekt een mens zijn SM-pakje aan voor prikkels van nagels en soms hoeft hij al die adrenaline niet. Je kunt dat het ritme van het leven noemen.

Heb met diezelfde ziener 5 jaar gelden nog een gesprek gehad over eveneens een vrouwelijke lefgozer op hoge hakken die naast een relatie met mij nog een geheime prikkelende seks-relatie had met haar oom en mij nog voorstelde om naar een seksclub te gaan. Kan wel interessant zijn in dit topic want 'levensangst' kwam ter sprake. ging zo:

Puppetji:
Al die mensen die dat willen, seks (in liefde?) met meerdere sekspartners tegelijk uitwisselen... Wie kan dat echt vanuit zijn basis?

Ziener:
Niemand, vanuit de basis niemand. Die mensen die seks met meerdere partners tegelijk aangaan, of willen aangaan, hebben nog geen besef van hun basis.
Die hebben een levensangst van hun eigen basis. En hoe kan je daar nu het best van verwijderd blijven? Door het genot proberen te vinden in meerdere... Dat is het beste middel om van je eigen basis weg te blijven.
In feite hebben we altijd bang gehad dat één partner te weinig zou zijn. In dat verlangen naar genot is één te weinig. Maar al leren seksueel gezond met één partner te leven, dat is een levenskunst. Als je daar al kunt leren te genieten van één... ja, dan heb je het bereikt hoor. En ge kunt er maar van één, vanuit de basis die ge dan beiden deelt, leren wat genieten is. En bij al die 100 anderen, blijf je in het zoeken naar de vorm van genot.

Puppetji:
En met die 100 andere gaan ze dan experimenten: Trio's, seksclubs, partnerruil...

Ziener:
Och, allemaal tezamen. Met drie in bed, of met vier, partnerruil, seksclubs... alle mogelijke variaties. Jongens lief, het heeft altijd te maken met de kunst die ge ontwikkeld om niet bij één partner te moeten blijven. Want van éne heb je bang. Dat is nogal iets hoor. En wij die dachten dat we op de kermis, op hoe meer attracties dat we zouden zitten hoe meer plezier dat we zouden hebben. In feite is dat niet waar. Als ge van één attractie niet hebt kunnen genieten, dan mag je er op 10 of 20 gaan zitten, dan blijft het genot in het zoeken naar een ander attractie, niet in de attractie zelf. Het is menselijk, het behoort tot de mensenwereld, ik zal het zo zeggen, maar in feite is het niet menslievend.

Puppetji:
Ah nee, want die meerdere partners waar ge tegelijk mee vrijt, die mensen, die hebt ge niet lief. Het is al zo moeilijk om één partner werkelijk lief te hebben.

Ziener:
Klopt. Ge hebt die meerdere sekspartners nodig... denkt ge...

Puppetji:
Nodig voor de prikkels...

Ziener:
Zo is dat. Voor de prikkels, voor de kick. Want uiteindelijk gaat het allemaal om dezelfde vagina en om dezelfde penis. Die veranderen nooit van vorm. Nee, maar de mens kan het zich wijs maken dat het iets anders is...



Dat is me van naaldje tot draadje duidelijk gemaakt door diezelfde ziener 5 jaar geleden. Maar het blijft nog gebeuren.

Een kernstukje van wat hij toen zei:
"Het heeft te maken met de man die je wou zijn. Door een idee dat het anders niet genoeg was. Anders niet geliefd zou worden. Maar dan trek je wel de verkeerden aan..."
Dan trek je die aan die niet het leven brengen waar gij naar verlangt, maar uiteindelijk leven wegnemen van wat gij vertegenwoordigt.
Maar stel dat ge dat begint te beseffen. En ik denk van wel, dat de periode nu zo is.
Wat ga je dan met die Puppetji doen die ge al vele jaren zo kent? En dat is het moeilijke van zo'n... ik noem dat transformatie.
Dat is uiteindelijk leren, niet zozeer een vrouw of mensen lief te hebben, maar uiteindelijk je eigen mens zijn. Ge kon alleen liefde voelen... als ze je pijn deden...
De zachtheid van je hart, was je ontwend om waar te nemen. Al ben je iemand die de zachtheid van liefde vertegenwoordigt
."
Mooi hoor Pup. Ge kon alleen liefde voelen als ze je pijn deden. Uit angst voor pijn, afwijzing, maakte ik er meestal zelf al een einde aan. Aan relaties. Ik maakte het altijd heel erg bont. Ik wou wel eens kijken hoe dat nou werkelijk zat met die onvoorwaardelijke Liefde. Daar kon ik heel ver in gaan. Ik ben daar niet trots op. Maar zo is het wel gegaan.

Ik ben ook een mens van uitersten, en uiteindelijk heeft eerlijkheid, me gered. Op het moment supreme, zal het je een worst wezen, welke worst (even oneerbiedig) zich in jou roert. Iedere worst is goed. Er is niks speciaals of bijzonders aan jouw dingetje, noch aan het mijne, tenzij ik dat eraan toeschrijf. Dat is het meest eerlijke.

Ik heb een relatie gehad met iemand die met zijn zuster naar bed was geweest. En die mij daar pas laat van op de hoogte bracht. Dat was wel even een dingetje. Maar ik wist ook dat het iets was dat ik met mezelf in het reine moest zien te brengen. Alle vooropgezette meningen omtrent incest e.d. moest ik aan voorbij gaan. Wat vond ik nou eigenlijk zelf? Als ik heel eerlijk was? Ik heb geen broer(s), maar wie ben ik om iemand te ver/beoordelen, die zich ooit aangetrokken heeft gevoeld tot zijn zuster?

Ik wist ook dat ik alleen verder zou kunnen met deze persoon, als ik daar echt, oprecht begrip voor zou kunnen opbrengen. Dat heeft even tijd nodig gehad, en afzondering. En ik kan me nog herinneren dat ik het heel lastig vond, omdat ik het er met niemand over kon hebben, omdat ik hem niet in een slecht daglicht wilde stellen, maar dat wel als een enorm gemis heb ervaren.

En zo heb ik, op mijn manier, mijn lagen van conditionering afgepeld, en dit is slechts een voorbeeld, maar wel van een dingetje dat heel gevoelig lag en nu eenmaal een beladen onderwerp is. Het is helemaal goed gekomen, kan ik je melden.
Nadje is offline  
Oud 27 May 2015, 15:05   #9
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ziener
Niemand, vanuit de basis niemand. Die mensen die seks met meerdere partners tegelijk aangaan, of willen aangaan, hebben nog geen besef van hun basis.
Die hebben een levensangst van hun eigen basis. En hoe kan je daar nu het best van verwijderd blijven? Door het genot proberen te vinden in meerdere... Dat is het beste middel om van je eigen basis weg te blijven.
In feite hebben we altijd bang gehad dat één partner te weinig zou zijn. In dat verlangen naar genot is één te weinig. Maar al leren seksueel gezond met één partner te leven, dat is een levenskunst. Als je daar al kunt leren te genieten van één... ja, dan heb je het bereikt hoor. En ge kunt er maar van één, vanuit de basis die ge dan beiden deelt, leren wat genieten is. En bij al die 100 anderen, blijf je in het zoeken naar de vorm van genot
Dat is nog eens zien.
Theo is offline  
Oud 28 May 2015, 20:14   #10
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Mooi hoor Pup. Ge kon alleen liefde voelen als ze je pijn deden.
Ik las er gisteren nog een aantal dingen over in Tolle's 'kracht van het nu.

- 'Het verstand, dat geconditioneerd is door het verleden, probeert altijd te herscheppen wat het kent en als vertrouwd ervaart. Zelfs als dat pijnlijk is, is het in elk geval vertrouwd.'

- 'Niemand kiest voor een gebrekkig functioneren, conflict of pijn. Niemand kiest waanzin. Zulke dingen gebeuren omdat er niet genoeg aanwezigheid in je is om het verleden op te lossen, niet genoeg licht om de duisternis te verjagen. Je bent niet helemaal hier. Je bent nog niet helemaal ontwaakt. En intussen leidt het verstand je leven.'

- 'Als je je door je verstand laat leiden, lijd je onder de gevolgen van je onbewustheid, ook al heb je daarin niets te kiezen, en zul je verder lijden veroorzaken. Je moet de last dragen van angst, conflicten, problemen en pijn. Het zo ontstane lijden zal je eens dwingen uit je toestand van onbewustheid te komen.'


Ontwaken, toch rapper gezegd dan gedaan hoor.
'k sla nu mijn papieren versie van het boek 'verslaafd aan liefde' dat naast me ligt open en lees het volgende (wat ik kopie / plak uit de e-book versie).

Kijken naar je eigen geest:
wie kijkt?

De keuze voor het spirituele pad houdt dus het loslaten van het relatiedenken in. Het relatiedenken vloeit voort uit het ?behoeftigheidsbewustzijn?. Dit is weer het gevolg van zelfafwijzing. Ophouden met zelfafwijzing gaat gelijk op met het realiseren van je volmaakte natuur. Uit die realisatie ontstaat een ?overvloedigheidsbewustzijn?. Heb je eenmaal de fundamentele keuze voor je volmaakte natuur gemaakt, dan volgt daaruit vanzelf de belangrijkste consequentie: oefenen. Het omkeren van de richting van je geest terug naar zijn eigen volmaakte natuur vereist training. Immers, je hebt al heel je leven het vluchten voor je eigen natuur geoefend vanwege de misvatting dat die ontoereikend en minderwaardig is. Die vluchtmechanismen zijn tamelijk ingesleten, en om ze af te leren is oefening nodig. Het spirituele pad biedt een breed scala aan methoden, zodat je je training altijd kunt afstemmen op je individuele behoefte. In dit boek vind je een paar van die methoden, en we beginnen met de allerbelangrijkste en de basis van alle andere methoden: leren kijken naar de essentie van je eigen geest
.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik ben ook een mens van uitersten, en uiteindelijk heeft eerlijkheid, me gered. Op het moment supreme, zal het je een worst wezen, welke worst (even oneerbiedig) zich in jou roert. Iedere worst is goed. Er is niks speciaals of bijzonders aan jouw dingetje, noch aan het mijne, tenzij ik dat eraan toeschrijf. Dat is het meest eerlijke.
't zijn allemaal dezelfde, we kunnen ons wijsmaken dat het iets anders is...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik heb een relatie gehad met iemand die met zijn zuster naar bed was geweest. En die mij daar pas laat van op de hoogte bracht. Dat was wel even een dingetje.
Ja, da's ook een originele ervaring.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
...En zo heb ik, op mijn manier, mijn lagen van conditionering afgepeld...
Dat is dan waarom we bepaalde mensen ontmoeten. Die kans ziet er vaak in, of de mens ze benut hangt van zijn 'karma' af.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Dat is nog eens zien.
ja, da's de moeite h
__________________
Words of Wizdumb
Puppetji is offline  
Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitleg Tolle door Puppetji Puppetji Eckhart Tolle 22 29 May 2015 10:48


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.