Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 October 2015, 01:35   #1
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard Nieuweling kan niet registreren

Zijn hier nog nieuwe leden gewenst?
Heb een paar mensen warm gemaakt om hier lid te worden daar zij echt wel op zoek zijn. Maar registreren is hier niet om te lachen zo blijkt.
Nee, is geen grap, of ondeugend gedrag van mij.
Is serieus.
Zie onderstaande mail aan mij gericht van de persoon die zich wil aanmelden :

------------------------
Geraak gewoon niet geregistreerd wat een Kl?.te site is dat feitelijk? 100 keer wachtwoord ingeven. Dan vierkantswortels trekken omgedraaid schrijven soms met hoofdletter op het einde.
Hoe moeilijk gaan ze dat maken zeg? En ik weet heus wel de antwoorden maar telkens neemt die dat niet aan.
Dan heb ik zoiets van dat zal voor morgen zijn, want hallo wat moeten we nog doen zeg.? Zo?n sites waarbij je jezelf 100 keer moet aanmelden alvorens registratie dat werkt op mijn systeem?☺
__________________
Words of Wizdumb
Puppetji is offline   Met citaat reageren
Oud 9 October 2015, 04:05   #2
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Ik heb dat ook eens gehad toen ik melding kreeg dat mijn wachtwoord niet zou kloppen. En wachtwoord opvragen lukte niet omdat ik bij een juist antwoord op zo'n rekensom de melding kreeg dat het antwoord niet klopte. En nergens een mogelijkheid te vinden om de beheerder een bericht te sturen. Na een paar dagen werkte het toen wel weer correct.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 9 October 2015, 08:09   #3
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Zijn hier nog nieuwe leden gewenst?
Heb een paar mensen warm gemaakt om hier lid te worden daar zij echt wel op zoek zijn. Maar registreren is hier niet om te lachen zo blijkt.
Nee, is geen grap, of ondeugend gedrag van mij.
Is serieus.
Zie onderstaande mail aan mij gericht van de persoon die zich wil aanmelden :

------------------------
Geraak gewoon niet geregistreerd wat een Kl?.te site is dat feitelijk? 100 keer wachtwoord ingeven. Dan vierkantswortels trekken omgedraaid schrijven soms met hoofdletter op het einde.
Hoe moeilijk gaan ze dat maken zeg? En ik weet heus wel de antwoorden maar telkens neemt die dat niet aan.
Dan heb ik zoiets van dat zal voor morgen zijn, want hallo wat moeten we nog doen zeg.? Zo?n sites waarbij je jezelf 100 keer moet aanmelden alvorens registratie dat werkt op mijn systeem?☺
Ik heb me binnen één minuut ingeschreven als Willempie (nu niet over me heen vallen h?).

Als je al protesteert om een beetje moeite te doen voor inschrijven hoe zal dat gaan met het doen van gedegen zelfonderzoek. Deze klanten heb ik dan ook maar liever niet. Gezien de manier van jouw deelname zijn klanten die jij warm hebt gemaakt evenmin de personen die hier gewenst zijn.

Zou dat de Goddelijke voorzienigheid zijn, de wens van God, het is wat het IS?
  Met citaat reageren
Oud 9 October 2015, 09:43   #4
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ik heb me binnen één minuut ingeschreven als Willempie (nu niet over me heen vallen h?).
Om te testen of dat geen toeval is heb ik me opnieuw en nu binnen een halve minuut (de controlevraag was makkelijker ) aangemeld als Testkees (oei gewaagd ik heb drie namen nu).

De frustratie zal er zijn omdat er eerst goedgekeurd moet worden voordat je deelneemt. Ook een maatregel die nodig is om een hele schare deelnemers onder de paraplu van één enkele te voorkomen. Niet mijn keus.

(Was de wereld wijs de aarde was een paradijs)

Wanneer het goedkeuren niet plaats vind staat er een mailadres om dat te signaleren. Je krijgt hier niks voor niks, wel even wat moeite doen svp.
  Met citaat reageren
Oud 9 October 2015, 12:08   #5
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ik heb me binnen één minuut ingeschreven als Willempie (nu niet over me heen vallen h?).
nee nee, ik associeer de figuur van Willempie niet meteen met jou.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Als je al protesteert om een beetje moeite te doen voor inschrijven hoe zal dat gaan met het doen van gedegen zelfonderzoek. Deze klanten heb ik dan ook maar liever niet.
Iedereen verdient een kans h?, de weg naar God vinden is niet makkelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Zou dat de Goddelijke voorzienigheid zijn, de wens van God, het is wat het IS?
Les van God vandaag, uit het Werkboek van Een Cursus in Wonderen

LES 282

Ik zal vandaag niet bang voor liefde zijn.

Als ik slechts dit vandaag zou kunnen verwezelijken, zou verlossing voor heel de wereld zijn bereikt. Dit is de beslissing om niet waanzinnig te zijn, en om mezelf te aanvaarden zoals God Zelf, mijn Vader en mijn Bron, mij geschapen heeft. Dit is de vastbeslotenheid niet in slaap te zijn in dromen van dood, terwijl de waarheid voor eeuwig blijft leven in de vreugde van liefde. En dit is de keuze om het Zelf te herkennen dat God geschapen heeft als de Zoon die Hij liefheeft en die mijn ene Identiteit blijft.

Vader, Uw Naam is Liefde en de mijne is dat ook. Dit is de waarheid. En kan de waarheid worden veranderd enkel door haar een andere naam te geven? De naam angst is eenvoudig een vergissing. Laat me vandaag niet bang voor de waarheid zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Je krijgt hier niks voor niks, wel even wat moeite doen svp.
Ik zal het de zoeker laten weten.
Merci voor de moeite.
__________________
Words of Wizdumb
Puppetji is offline   Met citaat reageren
Oud 9 October 2015, 13:00   #6
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Zijn hier nog nieuwe leden gewenst?
Heb een paar mensen warm gemaakt om hier lid te worden daar zij echt wel op zoek zijn. Maar registreren is hier niet om te lachen zo blijkt.
Nee, is geen grap, of ondeugend gedrag van mij.
Is serieus.
Zie onderstaande mail aan mij gericht van de persoon die zich wil aanmelden :

------------------------
Geraak gewoon niet geregistreerd wat een Kl?.te site is dat feitelijk? 100 keer wachtwoord ingeven. Dan vierkantswortels trekken omgedraaid schrijven soms met hoofdletter op het einde.
Hoe moeilijk gaan ze dat maken zeg? En ik weet heus wel de antwoorden maar telkens neemt die dat niet aan.
Dan heb ik zoiets van dat zal voor morgen zijn, want hallo wat moeten we nog doen zeg.? Zo?n sites waarbij je jezelf 100 keer moet aanmelden alvorens registratie dat werkt op mijn systeem?☺
Gebeurt vaker idd. De reactie doet me denken aan gisteren..wij werden uitgescholden op een Duitse snelweg..omdat wij niet snel genoeg aan de kant gingen denk ik maar, we weten het niet. Je kon het schreeuwen horen boven het snelweg lawaai..en toen reed die scheldend en naar ons wijzend aan ons voorbij. Wat doe je dan op snelweg oftewel op een Zk forum..oftewel het internet überhaupt?

Wijziging aangebracht door Ulla op 9 October 2015 om 23:10.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 9 October 2015, 13:19   #7
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Het is fijn dat het bij jou goed werkt Laurens, maar ik heb het echt gehad dat een goed antwoord niet goed gekeurd werd en er geen mailadres te lezen was. Meerdere keren geprobeerd en naar gezocht, dus geen luiigheid.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 9 October 2015, 13:27   #8
Thea
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 9 October 2015
Berichten: 0
Standaard

Ik heb het ook maar eens geprobeerd om hier lid te worden. Binnen 1 minuut ben ik hier binnen.

Hallo, ik ben Thea. Een forum met een Theo verdient tenslotte ook een Thea.

https://www.youtube.com/watch?v=RVEb7iRmsi8
Thea is offline   Met citaat reageren
Oud 9 October 2015, 14:06   #9
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thea Bekijk bericht
Hallo, ik ben Thea. Een forum met een Theo verdient tenslotte ook een Thea.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thea Bekijk bericht
hilarisch filmpje!
__________________
Words of Wizdumb
Puppetji is offline   Met citaat reageren
Oud 9 October 2015, 14:34   #10
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Het is fijn dat het bij jou goed werkt Laurens, maar ik heb het echt gehad dat een goed antwoord niet goed gekeurd werd en er geen mailadres te lezen was. Meerdere keren geprobeerd en naar gezocht, dus geen luiigheid.
Lieve schat,

Je hoeft je toch maar één keer als lid aan te melden, dus hoe kun je nou herhaaldelijk last hebben gehad van een niet goed antwoord?

Ik heb één maal (bij de aanmelding als lid) en daarna nooit meer de controlevraag hoeven invullen.

Dus waarmee ondervindt je dat probleem?
  Met citaat reageren
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Registreren nieuwe leden !! Renoir Mededelingen forumbeheer 4 9 August 2024 21:23
Madelief kan niet inloggen Aart Forum; regels, vragen, idee 51 14 September 2011 19:26


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.