Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > Inzichten
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Inzichten Elk inzicht is een smoesje.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 July 2019, 11:57   #91
Dorje
Jubilaris
 
Geregistreerd: 15 April 2016
Berichten: 380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dorje
Dankzij de escape-timeout route die Guido mij geeft, nu eens niet op de vlucht.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
:-)


WiNk

...
__________________
Wat is is.
Dorje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 July 2019, 12:18   #92
marie
Actuaris
 
Geregistreerd: 7 July 2014
Berichten: 426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Marie wordt ff wakker. Ik ben benieuwd of je nog zoveel bewondering hebt als je door 3 man wordt aangevallen, verkracht en voor dood in de bosjes wordt achtergelaten. Je neemt jezelf in de maling. Ik denk dat de kans dat je dan echt wakker wordt vele malen groter is!

Aan de ander kant is zon zin als : Zijn' weet alles en in 'zijn' vervallen alle vragen en blijft alleen verwondering, bewondering over van wat is...

een heel goed begin van weer een nieuw boek over verlichting. Dit zijn wel de zinnen waarmee je mensen de tent in trekt en als je het goed speelt nog geld kan vragen ook.

Succes met je nieuwe job!
Zoveel verzuurdheid... Is dat jou overkomen of iets dergelijks???

Ik heb jarenlang het idee van 'alles is goed' niet kunnen verdragen gewoon al als ik zag hoe wilde dieren onschuldige andere dieren afslachtte... Zo iets zou toch niet mogen bestaan...

Waarom ik er nu minder over geef??? Misschien omdat ik denk dat niets voor niets komt...

Ik herhinner mij dat er vroeger hier een jonge vrouw van in de dertig gestorven was van kanker en dat iemand, zeer gelovig, vroeg hoe een goede God dat toch kon toelaten...
Hewel, ik ben er van overtuigd dat in fine het die vrouw zelf was die dat zo gewild heeft... Misschien niet heel bewust, maar onbewust zeker wel...

Wij hebben het leven dat wij zelf hebben uitgestippeld... En er gebeurt ons niets dat wij niet van op voorhand zelf gezocht hebben...

Wij worden afgeleid door honderd en één dingen, dingen die in fine er niet toe doen... maar die, zolang zij ons raken, wij wel moeten verwerken en ik raad dan ook niet aan om ze onverwerkt naast je neer te leggen...
Maar durf naar de kern door te stoten en vraag je af waarom ze je zo raken...

Enfin, weet dat ik zeker geen boek wil schrijven en nog minder iemand wil 'bekeren'... Ik wil enkel delen, maar misschien dat op dat niveau, wanneer men niet klaar is om mijn onzin te horen het meer stoort dan iets anders en ik dus beter zwijg... Daar geef ik u gelijk in...
marie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 July 2019, 12:40   #93
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
Ik wil enkel delen, maar misschien dat op dat niveau, wanneer men niet klaar is om mijn onzin te horen het meer stoort dan iets anders en ik dus beter zwijg... Daar geef ik u gelijk in...
Hmmmm ik heb je toch niet uit je "zijns" toestand gehaald?
Fer is offline   Met citaat reageren
Oud 11 July 2019, 13:06   #94
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
Maar durf naar de kern door te stoten en vraag je af waarom ze je zo raken...
Ik heb het niet over raken (onder de nek) maar braken (boven de nek). De kleine rakker is ineens heel actief en dat komt omdat de grote baas even geen zin heeft. Dus spelen maar voor zolang het duurt.
Fer is offline   Met citaat reageren
Oud 11 July 2019, 14:23   #95
marie
Actuaris
 
Geregistreerd: 7 July 2014
Berichten: 426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Hmmmm ik heb je toch niet uit je "zijns" toestand gehaald?
Neen, geen probleem
marie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 July 2019, 08:43   #96
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard M. is vermist!

Dat gedoe met M. zit me toch niet helemaal lekker. Is het iets wat ik zei dat M. met d'r staart tussen de benen deed wegrennen? Zo erg was het toch niet. Maar goed ze is weg. Nou weet ik dat als M. wegrent ze altijd naar haar schuilplaats rent. Daar denkt ze dat ze veilig is en ik haar niet kan vinden. Mooi niet dus. Ik weet waar je zit M. Ik kom eraan!!
Fer is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Incarnatie en verlichting. Hein Wolter Keers 8 11 September 2010 10:54


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.