Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 November 2011, 11:34   #1
Piet
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 1 November 2011
Berichten: 0
Standaard Piet

Ik heb me nu onder de naam Piet moeten registreren omdat ik onder mijn eigen naam niks meer kon. Niet uitloggen, niet reagaren, niet qouten, kortom niks, noppes, nada.

Ik zou graag zien dat dit probleem wordt opgelost en ik gewoon weer onder mijn eigen naam kan reageren.

Naadje.
Piet is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 11:36   #2
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

wéér blijft Klaas?!
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 11:38   #3
Piet
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 1 November 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blikje Bekijk bericht
wéér blijft Klaas?!
Nog een paar weekjes geduld, dan is ie weer in 't land. Hij is al onderweg.
Piet is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 11:38   #4
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piet Bekijk bericht
Ik heb me nu onder de naam Piet moeten registreren omdat ik onder mijn eigen naam niks meer kon. Niet uitloggen, niet reagaren, niet qouten, kortom niks, noppes, nada.

Ik zou graag zien dat dit probleem wordt opgelost en ik gewoon weer onder mijn eigen naam kan reageren.

Naadje.
Dat is de manier om elkaar hier de mond te snoeren, wist je dat niet ?

Ik zie je naam gewoon als lid staan, dus zou het kunnen liggen aan het wachtwoord. Heb je misschien toevallig capslock aanstaan en je wachtwoord in hoofdletters ingegeven ?

Je kunt als er niks lukt aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent en dan krijg je per email een nieuw wachtwoord.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 11:42   #5
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Dat is de manier om elkaar hier de mond te snoeren, wist je dat niet ?

Ik zie je naam gewoon als lid staan, dus zou het kunnen liggen aan het wachtwoord. Heb je misschien toevallig capslock aanstaan en je wachtwoord in hoofdletters ingegeven ?

Je kunt als er niks lukt aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent en dan krijg je per email een nieuw wachtwoord.
Overal zie je de hand van god in. Zit ik steeds maar aan te hikken tegen het nieuwe forumlid ********** nu staat er gelukkig iets anders.

Je staat nu wel als Naadje ingelogd, probeerde je misschien soms dubbel in te loggen want dat gaat niet. Eerst uitloggen en dan inloggen.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 11:46   #6
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Overal zie je de hand van god in. Zit ik steeds maar aan te hikken tegen het nieuwe forumlid ********** nu staat er gelukkig iets anders.
Ik had capslock niet aan staan, ik was gewoon ingelogd. En plots kon ik helemaal niks meer. Gelukkig staat er inderdaad nu Piet waar voorheen die naam, die we liever niet meer noemen hier, stond. Dat moet de hand van God geweest zijn. Dat kan niet anders. Vraag niet hoe het kan, maar het probleem is (voor nu althans) weer opgelost. God's wegen zijn ondoorgrondelijk.
Naadje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 11:48   #7
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Overal zie je de hand van god in. Zit ik steeds maar aan te hikken tegen het nieuwe forumlid ********** nu staat er gelukkig iets anders.

Je staat nu wel als Naadje ingelogd, probeerde je misschien soms dubbel in te loggen want dat gaat niet. Eerst uitloggen en dan inloggen.
Ik kon niet uitloggen, ik bleef ingelogd staan zonder verder nog iets te kunnen. Merkwaardig maar waar.
Naadje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 13:01   #8
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Naadje Bekijk bericht
Ik kon niet uitloggen, ik bleef ingelogd staan zonder verder nog iets te kunnen. Merkwaardig maar waar.
Het kan zijn dat je even geen verbinding had met de server. Daardoor blijven alle internethandelingen even 'onuitgevoerd'.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 13:03   #9
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Naadje Bekijk bericht
Ik had capslock niet aan staan, ik was gewoon ingelogd. En plots kon ik helemaal niks meer. Gelukkig staat er inderdaad nu Piet waar voorheen die naam, die we liever niet meer noemen hier, stond. Dat moet de hand van God geweest zijn. Dat kan niet anders. Vraag niet hoe het kan, maar het probleem is (voor nu althans) weer opgelost. God's wegen zijn ondoorgrondelijk.
De here zei geprezen en geloofd (van loven h?) haleluja.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.