Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 November 2011, 12:24   #221
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
Je hebt misschien wel gelijk Semmie...ik laat me meeslepen/trekken in iets waar ik helemaal niets mee te maken wil hebben...behalve dan dat het oneerlijk/onrechtvaardig voelt/is allemaal. ALLES!

En ik wil mij niet de mond wil laten snoeren...zwijgend vleugellam toekijken.
Als het zo door gaat zou ik nog in staat zijn om mezelf aan te geven als zijnde dader van dingen die ik helemaal niet gedaan heb...weet je dat...
Gestoord gewoon.

IK BEN ER KLAAR MEE!!!
Dat is mijn gevoelen ook Glans, alles is er over gezegd.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 12:38   #222
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
Je hebt misschien wel gelijk Semmie...ik laat me meeslepen/trekken in iets waar ik helemaal niets mee te maken wil hebben...behalve dan dat het oneerlijk/onrechtvaardig voelt/is allemaal. ALLES!

En ik wil mij niet de mond wil laten snoeren...zwijgend vleugellam toekijken.
Als het zo door gaat zou ik nog in staat zijn om mezelf aan te geven als zijnde dader van dingen die ik helemaal niet gedaan heb...weet je dat...
Gestoord gewoon.

IK BEN ER KLAAR MEE!!!
Ja, ik weet dat Glans.
En dat is dan pas iemand schaden!
Maar daar is maar heel weinig benul over.
Nihil kan ik beter zeggen.
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 12:46   #223
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
Voor mij was nieuw dat er ook bedreigingen op haar forum stonden.
Stomweg niet waar.

Citaat:
Nu net heb ik daar gelezen, het lijkt of ze er geen last meer van heeft en ze maakt grapjes (de wonderen zijn de wereld nog niet uit)...
De schone schijn ophouden noemt zij dat zelf
Dus wederom, maak je niet druk.
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 12:55   #224
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik ben door jouw valse aantijgingen ondanks mijn tegenspreken, je blijft maar doorgaan met het te benoemen als een hetze, en insinueert nu zelfs al aanzetten tot moord, geneigd om het betreffende artikel van mij terug te halen op het forum om je te laten zien dat je het verkeerd hebt geinterpreteerd. Je dwingt me daar feitelijk nu toe.

Of je houdt er nu over op het een hetze, je hebt het al over moord, te noemen of ik ga dit doen, en al hetgeen wat jij vreest is dan jouw verantwoording oké ?

Het is eigenlijk al je verantwoording geworden want jouw fantasie kan ook in de hoofden van de idioten (die in staat zijn je iets aan te doen) die je al noemde, nu gestalte aannemen.
Ik heb enkel en alleen even de mogelijk uitkomsten van jou aantijgingen tov A.O op een rijtje gezet Renoir.

Het is aan jou om die onder ogen te komen. Voor de rest geen discussie meer wat mij betreft zoals gezegd.

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 12:56   #225
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blikje Bekijk bericht
Ik vind niks O.K.

Wat ik ON - O.K. vind is de blufpoker (macht) die gespeeld wordt om mensen de mond te snoeren om het eigen totalitaire systeem door te kunnen drukken.

Die blufpoker(macht) wordt/werd gespeeld door lieden van het Remon forum jegens Anja en Anja blijkt dezelfde blufpoker (macht) te gebruiken jegens h??r andersDENKENDEN.

Dat ze die vinger maar eens terugdraait zodat die naar haar wijst.

En jij Madelief?
Gebruik jij Anja niet gewoon als wapen om Renoir en anderen die jou gekwetst doen voelen, te kunnen slaan?
Je bent nl. verder helemaal geen Anja fan anders liet je je wel verder met haar in.
Nee ik ben hier o.a. voor Renoir om hem te helpen als heeft dat mogelijk op geen enkele mogelijke wijze in de gaten vanwege zijn blindheid.

Mvrg Marijke.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 13:01   #226
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
Madelief ik wil het nog één keer proberen uit te leggen, misschien was ik niet duidelijk genoeg.

Ik gun haar werkelijk niemand met verkeerde bedoelingen op de stoep.
Zelf weet ik irl hoe het is om met zo'n dreiging te leven.
Dit gaat best goed de laatste tijd. Dankjewel.

Haar aandeel (acties) laat je volledig buiten schot.
Wat ik haar verschillende malen heb zien schrijven overschrijdt ook grenzen van andere mensen.
Hier is ze duidelijk op gewezen van verschillende kanten, maar ze heeft categoriaal ontweken om inhoudelijk hierop in te gaan.
Dat ze nu een dreiging voelt om slachtoffer te worden van iemand die niet goed begrijpend kan lezen (dit geldt op de eerste plaats voor haar eigen teksten!) vind ik rot voor haar.
En dat ze nu miept over de oogst die ze zelf begonnen is te zaaien...is voor haar (een les hoop ik).
Ik denk dat het voor haar naar tevredenheid is opgelost toen Renoir de topics heeft weggehaald, ze heeft haar ijsje gekregen.
Als ze het met de hele toestand misschien toch moeilijk/lastig heeft wens ik haar vanaf deze plek: van harte sterkte!

Verder voel ik me vooralsnog niet geroepen om het voor Renoir op te nemen, omdat ik meen dat hij dit heel goed zelf kan.
Ook wil ik zeggen dat ik er zondagavond (dacht ik) geen moeite mee had dat de topics niet meer toegankelijk waren.
Mij gaf het: rust (deze was voor korte duur weliswaar)

Nu stop ik erover.
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffijne dag!
Anja is niet dege die miept Glans. Wat anja doet komt uit een totaal andere energie dan jullie gemiep. Daarmee is voor mij alles gezegt.

Ik laat ook jou hier verder aan je lot over en zeg in navolging van jou gedag.

Groetjes
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 13:31   #227
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Nee ik ben hier o.a. voor Renoir om hem te helpen als heeft dat mogelijk op geen enkele mogelijke wijze in de gaten vanwege zijn blindheid.

Mvrg Marijke.
Zoals reeds eerder:

Ja, ja, mij maak je niks wijs..
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 13:48   #228
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Is misschien handig als de moderatoren 'gewoon' een besluit nemen.
Ik geef het ze te doen, daar niet van.
Maar ik zou nu wel graag eens wat van hen horen.

Danique is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 14:09   #229
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caroline Bekijk bericht
Is misschien handig als de moderatoren 'gewoon' een besluit nemen.
Ik geef het ze te doen, daar niet van.
Maar ik zou nu wel graag eens wat van hen horen.

Wij hebben de gewoonte om alleen iets van ons te laten horen als we iets te melden hebben. Zoals bekend mag worden verondersteld heeft Gargamel gehandeld naar eigen goeddunken in een situatie die mijn collega Saartje zowel als mij onvoldoende bekend is, omdat wij op het moment dat het actueel was niet of niet de hele tijd op het forum aanwezig waren. Wij hebben ook nog een prive bestaan die maakt dat wij als het des weekends mooi weer is soms iets anders aan het doen zijn dan dit forum te volgen. En soms zijn er ook andere plaatsen waar onze aanwezigheid gewenst is, zoals afgelopen weekend waarop een van mijn kinderen haar verjaardag vierde.

Inmiddels hebben wij de situatie in beraad genomen maar om tot een standpunt te kunnen komen is het nodig om ons in de situatie te verdiepen en alle berichten en commentaren na te lezen. Het zal pas over enkele dagen en misschien pas aanstaand weekend zijn dat wij een beslissing zullen nemen. We doen ons uiterste best om u allen zo goed mogelijk van dienst te zijn en ondertussen doen we een beroep op uw bereidwilligheid om ons even de tijd te gunnen.

Mede namens Saartje
een vriendelijke groet,
Bromsnor.

Wijziging aangebracht door Bromsnor op 1 November 2011 om 14:30.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 14:43   #230
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Bedankt voor jullie reactie.
Had tot nog toe niets van jullie gehoord en vind de bevestiging dat jullie een en ander in beraad hebben fijn.
Alle begrip natuurlijk voor de tijd die jullie nodig hebben.
Dan wacht ik het verder rustig af.
Danique is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe moderatoren. Renoir Mededelingen forumbeheer 0 21 November 2014 17:39
Het Nieuwe Inzicht. Aart Overige religie 0 1 February 2012 20:27
Mededeling van uw moderatoren (06-11-11) Bromsnor Forum; regels, vragen, idee 57 25 December 2011 18:57


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.