Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 25 December 2011, 18:57   #35
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
Beste Aart of Bewustzijn,

De situatie die u beschrijft was ons bekend vanaf het begin.
De forumregels zijn geen doel op zich, maar een middel om een normale gang van zaken op dit forum te bereiken. In dit geval hebben we er voor gekozen om een gedoogbeleid te voeren en aan te zien hoe het zich zou ontwikkelen. In uw schrijven onder de naam Bewustzijn zagen we verder geen reden om actie te ondernemen. Het komt vaker voor dat iemand die hier schrijft vast een nieuw account aanmaakt, waarschijnlijk met het doel om als men geband zou worden weer verder te kunnen schrijven onder een andere naam. We zullen iedere keer als dat nodig is naar bevind van zaken handelen.

Vriendelijke groet,
Bromsnor.
Bromsnor, u doet uw naam eer aan, ik DANK u daarvoor.

Als het mogelijk is wilt u dan zo goed zijn het account van Aart te activeren zodat ik in het vervolg onder eigen naam mezelf belachelijk kan maken.

Ik ben onder de naam Bewustzijn wel heel erg doorgeslagen; egoloos, hoe verzin ik het. De wens is de vader van de gedachte of zou het door de naam Bewustzijn zijn gekomen. Oei ik zit plots op een andere tak, ik spring weer terug.

Hartelijk dank voor het gedogen en voor wat mogelijk is m.b.t. het account Aart en geeft u een dikke zoen namens mij aan Saartje, u lijkt mij een heerlijk handelend stel.
Aart is offline   Met citaat reageren
 


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe moderatoren. Renoir Mededelingen forumbeheer 0 21 November 2014 17:39
Nieuwe moderatoren Renoir Forum; regels, vragen, idee 229 1 November 2011 14:43


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.