Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 March 2013, 14:50   #51
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Je ziet het wel scherp Mihaela, jij voelde geen onvermogen maar Vagebond.
Misschien slimmer dat ze daar eerst naar kijkt?
Idd slim van Vagebond dat ze ook kijkt naar haar onvermogen. Ik ben namelijk niet zo stom om mijn eigen onvermogen buiten beschouwing te houden Hans, hoop dat jij dat ook niet doet.

Buiten dat lees ik de vraag van Mihaela kennelijk totaal anders dan jij. Ik zie haar niet al bij voorbaat met de vinger naar buiten wijzen in de zin van kijk jij eerst maar eens naar jezelf voor je iets over mij zegt bladiebla ect.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 11 March 2013, 15:03   #52
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dan wordt het nog interessanter eigenlijk, want nu begrijp ik uit je tekst dat jij het idee hebt dat Hans mij in de zeik nam, daar twijfel ik er niet aan, al raakt dat mij niet echt.Wat Hans verder deed is zijn spel, ik zit veilig thuis, warm en knus..
Het onvermogen waarover jij had was dus de mijne. Over welke onvermogen gaat het Vagebond?
Het gaat over onvermogen in het algemeen. Dus idd gaat het over jou onvermogen, maar ook over mijn onvermogen of het onvermogen van anderen en de manier waarop wij daar mee omgaan mbt elkaar.

Het zinnetje gaat dus zeker over mij mbt mijn vertaling van wat ik Hans heb zien doen. Ik had me namelijk kunnen afvragen of er überhaupt wel haatdragendheid en/of frustratie handelen aan de gang was. Ik had het ook zo kunnen beschouwen als gezegd door het universum zonder oordeel, dit is ongeacht het gegeven of Hans nu wel of niet vanuit frustratie heeft gehandeld, want dat voor mij totaal niet ter zake en is zijn pakkie an. (Ondertussen heb ik het mezelf natuurlijk al afgevraagd want anders had ik e.e.a. niet kunnen omschrijven, dat is evident )

Het gaat ook over mij met betrekking tot andere gebieden waar ik mezelf onvermogend zie zijn en daar haatdragend/neerbuigend in ben naar mezelf, waarbij die haatdragendheid/neerbuigendheid model staat voor mijn onvermogen mezelf te accepteren in wie ik ben, bladiebla ect ik laat net hier verder even bij.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 11 March 2013, 17:18   #53
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Het gaat over onvermogen in het algemeen. Dus idd gaat het over jou onvermogen, maar ook over mijn onvermogen of het onvermogen van anderen en de manier waarop wij daar mee omgaan mbt elkaar.

Het zinnetje gaat dus zeker over mij mbt mijn vertaling van wat ik Hans heb zien doen. Ik had me namelijk kunnen afvragen of er überhaupt wel haatdragendheid en/of frustratie handelen aan de gang was. Ik had het ook zo kunnen beschouwen als gezegd door het universum zonder oordeel, dit is ongeacht het gegeven of Hans nu wel of niet vanuit frustratie heeft gehandeld, want dat voor mij totaal niet ter zake en is zijn pakkie an. (Ondertussen heb ik het mezelf natuurlijk al afgevraagd want anders had ik e.e.a. niet kunnen omschrijven, dat is evident )

Het gaat ook over mij met betrekking tot andere gebieden waar ik mezelf onvermogend zie zijn en daar haatdragend/neerbuigend in ben naar mezelf, waarbij die haatdragendheid/neerbuigendheid model staat voor mijn onvermogen mezelf te accepteren in wie ik ben, bladiebla ect ik laat net hier verder even bij.
Ja, duidelijk Vagebond. Alsnog, als jij een specifieke onvermogen van mij opmerkte, noem het gerust. Ben er naar benieuwd namelijk.. naar jouw kijk op..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 11 March 2013, 19:31   #54
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ja, duidelijk Vagebond. Alsnog, als jij een specifieke onvermogen van mij opmerkte, noem het gerust. Ben er naar benieuwd namelijk.. naar jouw kijk op..
Hier volgt mijn kijk.
Aart is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 20:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.