Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 June 2013, 09:56   #111
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Goed dat er weer een redelijk denkend iemand aan de knoppen zit en niet zo'n machtswellusteling als ik die ieder onwelgevallig geluid smoort door een ban te geven.

Welkom terug Brommie
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 1 June 2013, 11:38   #112
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Hallo Bromsnor, ik wil je gelijk wat mededelingen maken.
Danique heeft zelfmoordneigingen, wat overigens voor de rest heel kwetsbaar maakt.
Ze kunnen je zomaar ineens van alles beschuldigen, met zo een persoon in ons midden, zonder dat je het in de gaten hebt, heb jij haar in gevaar gebracht.
Niets, geen woord dat je nu typt, is nu veilig en passend voor mensen die in nood zijn, maar zo word het voor mensen die wel bereid zijn om zichzelf onder ogen te zien onmogelijk. Waarnaar je mag kijken is Danique, en hoe je woorden voorzichtig moeten zijn naar haar toe om haar niet te nekken.

Ik heb een voorstel, zou mogelijk zijn om Danique een apart draadje te geven, dat wij dus niet in gevaar gebracht worden, dus dat wij haar onnodig over de streep trekken? Laat Renoir haar daar begeleiden, dat ze het licht ziet.
Ook Maria mag een apart draadje hebben, want ze is bezig met
duivelse-praktijken opsporen, wat de sfeer hier nog onveiliger maakt. Het brengt ons direct weer naar de tijd van de Inquisitie, waar mensen op de brandstapel terecht kwamen als ze inzicht hadden...Kunt U niet een Inquisitie- draadje maken voor Maria en sympathisanten?

Bescherm u ons Uwe grootheid, want met U in de gedaante van Renoir komt niet goed.

Even denken, wie is nog gevaarlijk?
Ulla heeft ook neigingen, maar ze is wel te corrigeren, ze past zich snel aan, ze gaat met de windkracht mee.
Aart mag ook vrij lopen, zo een onnozele is ongevaarlijk, hij kijkt wat
blote - dames- foto's op het internet, rommelt wat bij zichzelf, en hebben wij geen zorg aan dat kind.

Zo, welkom ik Uwe Bromsnorrige gedaante..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 1 June 2013, 11:51   #113
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Hallo Bromsnor, ik wil je gelijk wat mededelingen maken.
Beste Mihaela,

Ik heb in het geheel geen behoefte aan de mededelingen die u hier boven meent te moeten doen. Ze getuigen van weinig respect ten aanzien van uw mede forum leden. Ik raad u aan zich hiervan te onthouden.

Uw eerdere mededeling van hedenmorgen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je durft jezelf niet van kant te maken, en weet je waarom niet? Omdat jij ook de waarheid onder ogen niet durft te zien.
was naar mijn menig ook al op het randje van het betamelijke. Bij deze wil ik u dan ook (zonder consequenties) waarschuwen om hier niet mee door te gaan. Uw opmerkingen zijn voor mij overbodig en zijn vooral kwetsend naar anderen.

Hartelijk dank voor uw medewerking.
Uw Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 1 June 2013, 11:56   #114
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
Beste Mihaela,

Ik heb in het geheel geen behoefte aan de mededelingen die u hier boven meent te moeten doen. Ze getuigen van weinig respect ten aanzien van uw mede forum leden. Ik raad u aan zich hiervan te onthouden.

Uw eerdere mededeling van hedenmorgen



was naar mijn menig ook al op het randje van het betamelijke. Bij deze wil ik u dan ook (zonder consequenties) waarschuwen om hier niet mee door te gaan. Uw opmerkingen zijn voor mij overbodig en zijn vooral kwetsend naar anderen.

Hartelijk dank voor uw medewerking.
Uw Bromsnor.
Ok, net niet over het randje weer. Pff... was wel kantje boord h??

Ik zal op mijn woorden letten, want ik weet wel goed wat hier kan, en wat niet.
Als ik netjes in het gelid typ, niet te eerlijk en niet té direct, geen hooggeplaatsten op hun gedrag attendeer, ook de medemens het amusement en oppervlakkigheid niet verstoor, dan pas ik hier perfect.
Ik ben wel een passend type hoor, als ik dat wil.

Het was te proberen toch? Nu weet ik wat ik mag, en wat niet..

Zoals ik nu doe, doe ik het goed toch? Ik zeg niet wat ik denk, en hoe ik het zie, want dat zou me punten kosten.

Fijne voortzetting, IK laat het rusten...
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 1 June 2013, 14:27   #115
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Beste Bromsnor,

Zou je ajb Renoir erop willen attenderen dat hij op zijn taalgebruik moet letten?
Ik doe zo mijn best om netjes keurig te typen en lees hieronder wat vanuit Renoir weer voor een taalgebruik uitkomt.

Jakkie, dit is echt niet netjes vind je niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Dat is genieten hier h?, sterk worden zodat niemand je de pis meer lauw kan maken.


ho maar !
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 1 June 2013, 15:59   #116
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Dat is genieten hier h?, lekker je ego meten met andere ego's en flink sterk worden zodat niemand je de pis meer lauw kan maken.

Zelfonderzoek doen ho maar !
Waarom quote je dit onvolledig, dat werkt suggestief.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 1 June 2013, 16:05   #117
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Waarom quote je dit onvolledig, dat werkt suggestief.
Speel dit spelletje alleen, met je incorrecte streep, gezet na een uur nadat het gesprek plaats vond..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 1 June 2013, 16:40   #118
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Speel dit spelletje alleen, met je incorrecte streep, gezet na een uur nadat het gesprek plaats vond..

Dat was geen uur, die heb ik geplaatst onmiddellijk nadat duidelijk werd dat je de uitdrukking niet kende. Ik wilde niet weer een nieuwe quote daarvoor aanmaken.

Man wat kun je zeuren over een onbenullig detail zeg, je lijkt wel een kleuter.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Forumregels Renoir Mededelingen forumbeheer 2 19 November 2014 21:25
Vraagje mbt bannen. Nadje Forum; regels, vragen, idee 170 24 September 2013 18:32
vraagje beheer mappen Lia Forum; regels, vragen, idee 40 2 June 2013 11:44


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.