Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Mededelingen forumbeheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen forumbeheer Hier geen discussie mogelijkheid.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 November 2014, 17:39   #1
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard Nieuwe moderatoren.

Omdat ze daartoe bereid bleken en vanwege dat het zo eenzaam is aan de top, en alleen maar zo alleen, zijn er twee nieuwe moderatoren bijgekomen. Dus hebben we nu een gezellig clubje dat achter de schermen de zaken kan doorspreken wanneer dat nodig is en waar u met uw misdragingen natuurlijk grandioos over de tong gaat. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus voor uw beiden het advies wees behoedzaam.

Voor Saartje heeft zich enige tijd geleden een nieuwe moderator, eveneens weer van vrouwelijke kunne zoals dat heet, aangemeld die inmiddels de functie van Saar op zich heeft genomen en zich ook al verdienstelijk heeft gemaakt door u er op te wijzen dat u (weer eens) van het oorspronkelijke onderwerp op een draadje afweek.

De oorspronkelijke Saar is een droevig geval. Ze heeft een ander baan en klimt van ellende, vanwege de hoeveelheid beschikbare tijd die ze in ledigheid aan het doorbrengen is, tegen het behang. Ze vroeg, smeekte bijna, of ze weer kon terugkomen om hier als vanouds de scepter te mogen komen zwaaien. De goedheid zelve als ik ben en waarmee ik binnen een straal van 10 meter rond mijn huis bekend sta heb ik haar, weliswaar met grote tegenzin, maar weer aangenomen. Haar naam is Azraël.

God verhoede dat u, met harde hand, met hen zult kennismaken.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het Nieuwe Inzicht. Aart Overige religie 0 1 February 2012 20:27
Mededeling van uw moderatoren (06-11-11) Bromsnor Forum; regels, vragen, idee 57 25 December 2011 18:57
Nieuwe moderatoren Renoir Forum; regels, vragen, idee 229 1 November 2011 14:43


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 18:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.