Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 January 2015, 19:39   #381
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Mijn moeder zei altijd al dat ik niks te willen had, dus tja.....zat er al vroeg in.
En aangezien Nadje eigenwijs is en niet doet wat mama zegt?.
Theo is offline  
Oud 14 January 2015, 19:41   #382
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
En aangezien Nadje eigenwijs is en niet doet wat mama zegt?.
Ik ben inderdaad heel authentiek en doe alles op geheel eigen wijze. Goed gezien.
Nadje is offline  
Oud 14 January 2015, 19:56   #383
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Dat ligt niet in mijn handen, Pupsel. Mijn wil is om nog lang te genieten van iemand als jij. Maar je weet dat ik niet-wil.
Wat jij wil of niet wil weet ik niet. Wat ik wel weet is dat jouw wil God's wil is en dat jij denkt dat er twee willen zijn en moet onderzocht worden welke Theo's wil is en welke God's wil is. God is een leuk spel met jou aan het spelen en daar mag ik alvast tot mijn groot jolijt toeschouwer van zijn!
Puppetji is offline  
Oud 14 January 2015, 20:02   #384
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Wat jij wil of niet wil weet ik niet. Wat ik wel weet is dat jouw wil God's wil is en dat jij denkt dat er twee willen zijn en moet onderzocht worden welke Theo's wil is en welke God's wil is. God is een leuk spel met jou aan het spelen en daar mag ik alvast tot mijn groot jolijt toeschouwer van zijn!
Of het het leuk vind blijft altijd afwachten en jij maakt er een mooie poppenkast van. Jouw manier om dat spel te illustreren en te verduidelijken?Dat aanschouw ik dan soms met een grote glimlach en zo spelen wij allemaal mee.
Ulla is offline  
Oud 14 January 2015, 20:07   #385
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Of het het leuk vind blijft altijd afwachten en jij maakt er een mooie poppenkast van. Jouw manier om dat spel te illustreren en te verduidelijken?Dat aanschouw ik dan soms met een grote glimlach en zo spelen wij allemaal mee.
WiNk
Theo is offline  
Oud 15 January 2015, 00:17   #386
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Wat jij wil of niet wil weet ik niet. Wat ik wel weet is dat jouw wil God's wil is en dat jij denkt dat er twee willen zijn en moet onderzocht worden welke Theo's wil is en welke God's wil is. God is een leuk spel met jou aan het spelen en daar mag ik alvast tot mijn groot jolijt toeschouwer van zijn!
Ik vind je anders een beetje stilletjes de laatste dagen.
Is er iets?
Theo is offline  
Oud 15 January 2015, 01:15   #387
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
@Puppetji: Ik vind je anders een beetje stilletjes de laatste dagen.
Is er iets?
Nee, is niets aan de hand. veel voorbereidende planning in actie omgezet de laatste dagen om feest-disco-belichting met computer bestuurd in een dansgelegenheid van 30 x 9 meter te installeren en af te werken. Meer dan 200 meter stroom en xlr kabels gelegd.
Vele uren op een ladder gestaan met pijnlijke voeten tot gevolg wegens geen aangepast schoeisel. Maar moest af zijn. Gisternacht pas om 3u thuis. Nu aan rust toe en veel slapen
Maar resultaat mag er zijn (Zie afbeelding).

Puppetji is offline  
Oud 15 January 2015, 14:50   #388
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
@Puppetji: Of het het leuk vind blijft altijd afwachten en jij maakt er een mooie poppenkast van. Jouw manier om dat spel te illustreren en te verduidelijken?
Inderdaad Ulla, Da's mijn manier om dat spel te illustreren en te verduidelijken.
Zie ook:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
...Het wordt op een gegeven moment duidelijk dat alles wat denken of voelen is, slechts één groot spel is, het zijn bewegingen in bewustzijn, in die ruimte, in dat niets. Het is inhoud van bewustzijn. Maar bewustzijn was er al voordat er een gedachte in opkwam en het is er ook nog als de gedachte weer is verdwenen. Bewustzijn gaat vooraf aan het denken, en eraan voorbij. Het is de enige constante factor."
Bovenstaande had ik net gepost in een ander topic getiteld "Is er leven na de dood?"

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
@Puppetji:...Dat aanschouw ik dan soms met een grote glimlach en zo spelen wij allemaal mee.
Leuk dat je ook meespeelt Ulla!
Puppetji is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 13:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.