Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 January 2015, 13:41   #21
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

De wie is online pagina lijkt het niet zo goed meer te doen, bij bijna iedereen staat nu dat ze op waarheidsvinding.nl zijn.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 24 January 2015, 14:17   #22
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
De wie is online pagina lijkt het niet zo goed meer te doen, bij bijna iedereen staat nu dat ze op waarheidsvinding.nl zijn.
Het was me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Maar je bedoelt de mogelijkheid te zien wie er momenteel online is met 'Actieve gebruikers op dit moment' onder 'Stand van zaken'. Inderdaad de vervolgens geopende pagina genaamd 'Wie is er on line' geeft niet de naam van het het forum aan dat er door diegene bezocht wordt.
Jammer.. dat betekend helaas weer een hoop uitzoekerij wat er mis mee is.
  Met citaat reageren
Oud 24 January 2015, 14:59   #23
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Het was me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Maar je bedoelt de mogelijkheid te zien wie er momenteel online is met 'Actieve gebruikers op dit moment' onder 'Stand van zaken'. Inderdaad de vervolgens geopende pagina genaamd 'Wie is er on line' geeft niet de naam van het het forum aan dat er door diegene bezocht wordt.
Jammer.. dat betekend helaas weer een hoop uitzoekerij wat er mis mee is.
Sorry voor de overlast maar ik ga weer terug naar hoe het was.
Omdat je browser zich al heeft aangepast aan de nieuwe omstandigheid zul je toch regelmatig de cache moeten schoonmaken als het niet werkt.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 3 February 2015, 12:56   #24
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

De pagina van actieve gebruikers is momenteel niet toegankelijk. Is dat bewust?

Het geeft deze melding:

Systeembericht
Esradha, je komt niet verder. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

Het forum is in 'alleen lezen' staat.
Je toegangsrecht is beperkt.
Een time out periode is ingeschakeld.
De toegang tot dit forum of de pagina is uitgeschakeld.
Is de oorzaak onbekend en blijvend schrijf dan een email naar webmaster@waarheidvinding.nl.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 3 February 2015, 13:06   #25
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
De pagina van actieve gebruikers is momenteel niet toegankelijk. Is dat bewust?

Het geeft deze melding:

Systeembericht
Esradha, je komt niet verder. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

Het forum is in 'alleen lezen' staat.
Je toegangsrecht is beperkt.
Een time out periode is ingeschakeld.
De toegang tot dit forum of de pagina is uitgeschakeld.
Is de oorzaak onbekend en blijvend schrijf dan een email naar webmaster@waarheidvinding.nl.
Het is een waardeloze oplossing om bij een foutmelding niet de fout op te lossen maar de melding ongedaan maken. Het is net als de keizer die de boodschapper laat onthoofden vanwege het slechte nieuws dat hij bracht. Maar ik kan de fout niet vinden.

Ik heb de mogelijkheid te kunnen zien waar iedereen zoal uithangt uitgeschakeld idd.
  Met citaat reageren
Oud 3 February 2015, 16:34   #26
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Ok?, het viel me op omdat na de melding dat die functie niet goed meer werkte, je koos om terug te keren naar de oude situatie. Als je die functie toch uitschakelt, kan dan de site die je er omheen had niet terug online?
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 3 February 2015, 17:05   #27
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Ok?, het viel me op omdat na de melding dat die functie niet goed meer werkte, je koos om terug te keren naar de oude situatie. Als je die functie toch uitschakelt, kan dan de site die je er omheen had niet terug online?
Ik had de domeinnaam www.zelfkennisforum.nl nog even aangehouden om door te kunnen linken naar www.waarheidvinding.nl. Het leek me wel een goed plan om het domein zelfkennisforum naar de homepage te laten verwijzen want van daaruit kun je weer door naar het forum op waarheidvinding linken. De homepage kun je al hier zijnde bezoeken door de link op de balk onderin of door www.zelfkennisforum.nl je startpagina te maken.

Maar dat alles heeft niets te maken met het ondervonden probleem want dat zat hem in het gebruik van een script dat ik gemaakt had om de index.php van waarheidvinding te veranderen in indexforum.php. Hoe vaak ik het script daarna ook herschreef de oude index kreeg ik daarmee niet terug. Ik heb het probleem dat leden niet meer konden zien welke fora er bezocht werden opgelost door het maar gewoon uit te zetten. Sinds vanmiddag werkt de index weer maar ik vind het eigenlijk niet zo nodig om de situatie te herstellen.
  Met citaat reageren
Oud 3 February 2015, 17:13   #28
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Ah, ik zie het nu dat de andere domeinnaam die nieuwe site bevat. Mijn mobiel schakelde eerst andersom als ik zocht op waarheidsvinding dan pakte hij zelfkennisforum. Vanuit die link stond de nieuwe berichten pagina tussen mijn bladwijzers. Van de week werkte dat ineens niet meer. Nu pakt mijn telefoon wel gewoon de waarheidsvinding pagina. Nu snap ik waarom .

Jammer van het scriptprobleem. Succes naar het zoeken van een goede oplossing wat je met beide sites wil.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 3 February 2015, 17:20   #29
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht

Jammer van het scriptprobleem. Succes naar het zoeken van een goede oplossing wat je met beide sites wil.
We zien wel hoe het loopt, ik heb niet direct plannen.
Eigenlijk is het bij mij altijd meer zo van, ik ben benieuwd wat ik besluit.
  Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.