Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 December 2011, 00:40   #91
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Man man man waar g??t dit allemaal nog over.

Renoir, als je het spuugzat bent, ik ben dat ook. Al dat geruziemaak, ik word er doodziek van. Het is niet meer leuk lezen hier, het is vermoeiend geworden. Dat een beheerder en moderatoren continu zouden moeten ingrijpen om de boel hier een beetje binnen de perken te houden is eigenlijk te gek voor woorden.

Voor mijn part doek je het forum op, of hou je het beperkt voor alleen die mensen die JIJ hier wilt. Gewoon het stuur stevig in de hand nemen en zelf sturen, zelf bepalen, inderdaad zoals je ook met je huis omgaat. Je bent niemand tot iets verplicht.
Maria is offline   Met citaat reageren
Oud 15 December 2011, 00:55   #92
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Renoir, aanvullend: wat mij betreft hoef je je niet te verantwoorden, al lijk je soms in die positie gedwongen. Ik vind het niet nodig dat je het doet, ik kom bij jou op "bezoek" en als je me de tent uit wilt gooien is dat je goed recht, en als je een ander te tent uit gooit ook. Jouw forum, jouw geld, your place, JIJ bepaalt.
Maria is offline   Met citaat reageren
Oud 15 December 2011, 01:00   #93
Mara
Asprirant lid
 
Mara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 November 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blikje Bekijk bericht
Mindfucking!
"Geestverneukerij!" Foei toch!

Citaat:
Mind your tongue!
Dat kon ik verwachten! Hahahahahahahahaha


Mara is offline   Met citaat reageren
Oud 15 December 2011, 06:55   #94
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Beste Bromsnor het spijt mij dat blijkt dat ik mij niet aan u wijze raad kan houden en mij toch weer gedwongen voel te reageren ...
Blijkbaar heeft u zichzelf niet in de hand en blijft u doorgaan op de door u ingeslagen weg. In dat geval zie ik mij genoodzaakt om u een handje te helpen, door u te begeleiden richting uitgang.

U ontvangt bij deze een officiele waarschuwing.

Aangezien u voor vergelijkbaar gedrag, zij het onder een andere naam, al eerder meerdere keren bent aangesproken ben ik niet van plan om hier een langlopende zaak van te maken. Mocht u niet in staat zijn om uzelf te corrigeren, dan zal ik mij genoodzaakt zien dat te doen. En gezien de historie van voortdurende herhaling zal ik daarin dit keer kort en bondig in zijn: een verwijdering van het forum is voor u aanstaande als u er blijk van geeft uzelf niet te kunnen corrigeren.

Groet,
Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 15 December 2011, 09:22   #95
Mara
Asprirant lid
 
Mara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 November 2011
Berichten: 0
Standaard

"Flame warriors."
Z??r, z??r leerrijk, geestig en psychologisch doordacht.
Je moet natuurlijk wel bestand zijn tegen enige satire.

Voor onze administrator: http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/admin.htm
Mara is offline   Met citaat reageren
Oud 15 December 2011, 11:53   #96
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Beste Gargamel, alles wat ik gedaan heb is je aanspreken op je gedrag, je kunt mij je eigen vergissingen niet aanrekenen.
Ik heb me vergist kennelijk kun je dat wel. Ik ga nu idd de wijste zijn hier mij en zoals gezegd jou het jouwe laten.

Dank Bromsnor voor uw onpartijdige oordeel dat is zeer gewaardeerd. Ik neem u waarschuwing ter harte.

Mvrg Vagebond
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 15 December 2011, 13:44   #97
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Renoir, aanvullend: wat mij betreft hoef je je niet te verantwoorden, al lijk je soms in die positie gedwongen. Ik vind het niet nodig dat je het doet, ik kom bij jou op "bezoek" en als je me de tent uit wilt gooien is dat je goed recht, en als je een ander te tent uit gooit ook. Jouw forum, jouw geld, your place, JIJ bepaalt.
Maria, tis op zich al wonderlijk dat ik jouw en Renoir`s beleving geheel niet kan delen.

Het heet hier zelfkennisforum toch, mogelijkheden genoeg lijkt mij.

Ik zie wat ik zie maar het doet me niets.

Over tent gesproken (volgens mij stond de klok stil, bedoel ik mee tis maar net waar je aandacht blijft hangen).

Trouwens, het is net als bij de banken, ze bestaan dankzij hun klanten.

Renoir heeft het zelf helemaal gezien dus hij houdt de tent draaiende t.b.v. van ons die het nog niet gezien hebben.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 15 December 2011, 15:57   #98
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bewustzijn Bekijk bericht
Maria, tis op zich al wonderlijk dat ik jouw en Renoir`s beleving geheel niet kan delen.

Het heet hier zelfkennisforum toch, mogelijkheden genoeg lijkt mij.

Ik zie wat ik zie maar het doet me niets.

Over tent gesproken (volgens mij stond de klok stil, bedoel ik mee tis maar net waar je aandacht blijft hangen).

Trouwens, het is net als bij de banken, ze bestaan dankzij hun klanten.

Renoir heeft het zelf helemaal gezien dus hij houdt de tent draaiende t.b.v. van ons die het nog niet gezien hebben.
Ik kan je gelijk geven, maar alleen met betrekking tot de klanten.

Het forum bestaat bij de gratie van de welwillenden die hier schrijven, waarvoor mijn dank.
Echter, er zijn inmiddels een aantal 'klanten' wiens scripturen ik met veel plezier lees die niet meer schrijven. Ik zag steeds uit naar nieuwe berichten en dat is niet meer zo.

Met enkele forumleden begonnen onmiddelijk verwikkelingen te ontstaan waardoor scribenten die ik graag lees het kennelijk lieten afweten want ik zie ze niet meer. Er onstond wel steeds vaker een ruzieachtige sfeer en wanneer daar op werd gewezen werden degenen die er op wezen in een kwaad daglicht gesteld en hielden verder dan maar hun mond.

Indien de leiding er in sprong en zich ermee ging bemoeien konden zelfs dezen op een grote mond rekenen of op wat in juridisch jargon heet 'eigen richting' achtig recalicitrant gedrag.

Het forum moet een plezierige plek zijn waar degenen die uit zijn op uitdagen om daarmee ruzie en strijd uit te lokken geen plaats kunnen vinden. Die zoeken hun heil maar elders.

Zelfkennis is een nobel streven maar ik weiger dat over mijn rug, waarop in alle rust het geld moet kunnen groeien om het forum te kunnen bekostigen, te laten plaatsvinden.
Het heeft alles te maken met het fatsoen dat je opbrengt voor je gastheer.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 15 December 2011, 16:31   #99
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Ook al is mijn energietrilling anders dan die van de mensen die op het forum schrijven, ik herken wel waar ze staan en waar ze mee bezig zijn.

Het maakt mij niet uit wat ik lees en scrollen is toegestaan toch.

Een ieder zit zo in zijn/haar proces en zo ontstaan woorden en hun lading/energie.

Ik heb niet het gevoel dat er echte sfeerverziekers zijn, ik zie mensen wel reageren vanuit zijn/haar proces, zich aangevallen voelen, onbewust zijn van hun gedrag.

Maar dat is zelfkennis, lijkt mij.

Ik heb de tijd gehad dat ik het fijn vond iets te lezen wat meer bij mij aansloot.

Als mensen bv niet meer schrijven i.v.m. een bepaalde sfeer (wat meer over die mens zelf zegt) dan kunnen ze zich afvragen waarom hun licht niet in de duisternis kan stralen.

Het zou een oproep waard kunnen zijn waarom bepaalde mensen niet meer schrijven, wie weet zijn ze wel overleden of druk met andere zaken of te wijs geworden of misschien zaten ze hier alleen voor zichzelf en vonden geen herkenning/bevestiging, wie zal het zeggen.

Maar inderdaad u is de gastheer en u deelt de zelfkennislakens uit.

Mij hoort u niet klagen hoor, ik dank u ieder ochtend op mijn blote knieen voor de geboden kans mezelf te ontdekken.

KiSs
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 15 December 2011, 16:47   #100
Lezer
Lezer
 
Lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 September 2011
Berichten: 18
Standaard

Wonderlijk hoe het Remonforum zich herhaalt.
Just another captain with the same captainrules.
Lezer is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.