Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 January 2015, 13:28   #91
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Dat gaat niet gebeuren, misschien kun je nu Bromsnor nog overhalen mij daartoe te bewegen of anders kan wellicht een petitie aan de koning je nog helpen?

Dat wat jij geneuzel noemt is de corebusiness van dit forum, daar waar jij mee bezig bent noem ik geneuzel en krijgt een plaatsje achteraf waar het minder in de picture staat.
Ik had niet anders van je verwacht, maar je argument raakt natuurlijk kant noch wal.
Nadje is offline  
Oud 6 January 2015, 18:11   #92
Esther
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Dit is wat mij betreft een overbodige dienstverlening Saar. Ik lees hier zelf mee en je kunt afwachten of ik er wat aan wil doen en zo dat niet het geval is mij er na verloop van tijd op attenderen als het tenminste bij verzoekers/sters nog steeds de aandacht mocht hebben want doorgaans zijn het grillen. Toegeven aan grillige wensen is me teveel van het goede.

Wat jij voorstelt werkt niet voor mij, want dan moet ik blijven opletten of eventuele berichten uiteindelijk wel of niet zijn beantwoord. Geheid dat dat niet werkt. Althans niet voor mij. Berichten verdwijnen op de achtergrond en worden niet meer gezien. Gericht op de doelstelling van je forum snap ik het zeker wel maar ik modereer liever op een meer zakelijke en directe manier zoals het normaliter gebeurt op een forum. En met alle begrip voor je doelstelling maar ik ga niet afwachten of jij je taken wel afmaakt.

Mijn voorstel is daarom dat forumleden over dit soort zaken rechtstreeks contact met je opnemen. Aangezien je daar toch al over gaat is dat ook de meest effectieve methode. Ik had je reactie ook al verwacht en had er ook al over nagedacht. Iedereen leest het hier nu, dus het is wel duidelijk lijkt me. Normaal had ik ook achter de schermen geantwoord, maar zo is het ook goed.
 
Oud 6 January 2015, 18:23   #93
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje Bekijk bericht
Ik had je reactie ook al verwacht en had er ook al over nagedacht. Iedereen leest het hier nu, dus het is wel duidelijk lijkt me. Normaal had ik ook achter de schermen geantwoord, maar zo is het ook goed.
Geen probleem dat we ook hier gewoon met elkaar communiceren.

Citaat:
Wat jij voorstelt werkt niet voor mij, want dan moet ik blijven opletten of eventuele berichten uiteindelijk wel of niet zijn beantwoord.
Nee zo niet, wanneer de indieners geen blijvende belangstelling tonen staat het kennelijk niet hoog op de prioriteitlijst. En zonder iemand om ons daar aan te herinneren hoeven wij beiden niet langer Roomser dan de Paus te zijn.

Citaat:
Mijn voorstel is daarom dat forumleden over dit soort zaken rechtstreeks contact met je opnemen. Aangezien je daar toch al over gaat is dat ook de meest effectieve methode.
Goed plan.
Renoir is offline  
Oud 6 January 2015, 18:57   #94
Esther
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Geen probleem dat we ook hier gewoon met elkaar communiceren.

Nee zo niet, wanneer de indieners geen blijvende belangstelling tonen staat het kennelijk niet hoog op de prioriteitlijst. En zonder iemand om ons daar aan te herinneren hoeven wij beiden niet langer Roomser dan de Paus te zijn.

Goed plan.
Mooi dan is dat duidelijk en dat laatste had ik ook niet helemaal duidelijk voor ogen hoe het moest. Ook geregeld. Allebei blij.
 
Oud 6 January 2015, 20:01   #95
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Kunnen jullie je werkoverleg op je eigen draadje doen?
Nadje is offline  
Oud 6 January 2015, 21:03   #96
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Kunnen jullie je werkoverleg op je eigen draadje doen?
Is dat Renoir die zijn poppen Saartje en Gargamel, elk op één van zijn handen, met elkaar laat overleggen?
Puppetji is offline  
Oud 6 January 2015, 23:41   #97
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Kunnen jullie je werkoverleg op je eigen draadje doen?
Gaat het ten koste van je serverruimte? WiNk
Theo is offline  
Oud 7 January 2015, 10:40   #98
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Niets lekkerder dan wakker worden en genieten van een prachtige aanblik, de zon boven de zee.....bakje koffie erbij en kijken wat er hier zoal weer is bijgeschreven. Hilarisch.....

Maar vooral Genieten, met een hoofdletter jawel. En straks er weer lekker uit voor een mooie strandwandeling.
Nadje is offline  
Oud 7 January 2015, 13:17   #99
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Fijne vakantie, Nadje!
Esradha is offline  
Oud 7 January 2015, 14:21   #100
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
.....bakje koffie erbij en kijken wat er hier zoal weer is bijgeschreven. Hilarisch......
Hilarisch inderdaad, dat mag je wel zeggen!

Ik stuurde net deze quote van Theo uit het topic 'leraar' per email naar forumlid Alliswell:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
@Nadje: Wat ik bij jou zie is dat je na een wellicht heftige periode weer in rustig vaarwater bent gekomen en dat de drive ontbreekt om verder te zoeken.
Hier zoek je ook aansluiting bij lieden die er net zo in staan zoals alliswell (alleen de naam al) en Puppemans. Lieden die het tot kunst hebben verheven om hun ego te sussen en propageren dat alles wel goed is. Je hoeft niks meer te doen, je bent het immers al en altijd al geweest.
Mensen lief, die klucht, dat gedegen zelfonderzoek circus met zijn waarheidvinders hier houdt nooit op. Een nooit eindigend verhaal.
A Never ending story.
Puppetji is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.