Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 January 2021, 11:48   #91
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Laurens had ik ook graag op mijn negeerlijst gezet, maar dat mag niet...

__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline   Met citaat reageren
Oud 31 January 2021, 21:19   #92
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Laurens had ik ook graag op mijn negeerlijst gezet, maar dat mag niet...

Waar komt de negeerbehoefte vandaan, kabu?
Sam is offline   Met citaat reageren
Oud 31 January 2021, 21:54   #93
Nowee
Vicaris
 
Nowee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 September 2017
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ben ik blij dat ik de Vlaamse cultuur radio zender KLARA met klassieke muziek dan kan selecteren zonder reclameboodschappen want die radiozender wordt betaald en onderhouden door de Vlaamse regering

Heb je 'Klara Continuo' (via DAB) niet eens geprobeerd? Daar worden de uitzendingen niet ingevuld met commentaren of duiding zoals op Klara. Er is een ruim aanbod van klassiek in de brede zin des woords.
Na een tijdje valt op dat dit ruime aanbod ook beperkt is en met een zekere regelmaat dezelfde composities terugkeren.

Ik heb het ook niet met reclame, alle twintig minuten tien minuten van altijd hetzelfde. Bij Radio 1 zou je bijna verlangen naar de reclame. Het is daar al een jaar lang twintig minuten coronamaatregelen tussen de reclameblokken. Ik houd voldoende afstand.
Nowee is offline   Met citaat reageren
Oud 1 February 2021, 00:26   #94
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nowee Bekijk bericht
Heb je 'Klara Continuo' (via DAB) niet eens geprobeerd? Daar worden de uitzendingen niet ingevuld met commentaren of duiding zoals op Klara. Er is een ruim aanbod van klassiek in de brede zin des woords.
Klara Continuo' (via DAB) kende ik niet. Merci voor de tip, al vind ik de commentaren of duiding zoals op Klara vaak wel interessant.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nowee Bekijk bericht
Ik heb het ook niet met reclame, alle twintig minuten tien minuten van altijd hetzelfde.
Verschrikkelijk dat aanwakkeren van consumeren.
Ik ben begin 2016 een maand op mijn eentje door Cuba gereisd. Nergens reclame, hoe geweldig!
Tropisch cummunisme, het sprak me wel aan. Na 14 dagen had ik zin om een petje met rode ster op te kopen om mee rond te wandelen als eerbetoon aan Fidel Castro en Che Guevara .

__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline   Met citaat reageren
Oud 1 February 2021, 19:43   #95
Nowee
Vicaris
 
Nowee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 September 2017
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Klara Continuo' (via DAB) kende ik niet. Merci voor de tip, al vind ik de commentaren of duiding zoals op Klara vaak wel interessant.


Verschrikkelijk dat aanwakkeren van consumeren.
Ik ben begin 2016 een maand op mijn eentje door Cuba gereisd. Nergens reclame, hoe geweldig!
Tropisch cummunisme, het sprak me wel aan. Na 14 dagen had ik zin om een petje met rode ster op te kopen om mee rond te wandelen als eerbetoon aan Fidel Castro en Che Guevara .

Top Vet die pet !
Nowee is offline   Met citaat reageren
Oud 27 February 2021, 08:43   #96
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht

Wat uit forumlid Sam komt is net zoals die idiote 13 in een dozijn radiozenders met pop-liedjes en om de haverklap irritante reclameboodschappen tussendoor.
Weg met die inhoudsloze zenders om de massa in hun subjectieve hypnose te houden!
Ben ik blij dat ik de Vlaamse cultuur radio zender KLARA met klassieke muziek dan kan selecteren zonder reclameboodschappen want die radiozender wordt betaald en onderhouden door de Vlaamse regering.
Vervelend ja die irritante reclameboodschappen tussendoor.
Over reclame gesproken, weet iemand hier een manier om bij degenen die toch geen gedegen zelfonderzoek doen, dan wel anderen blokkeren om dat hun boodschap hen onwelvallig is, of hier maar zitten te trollen, om de 10 seconden een ander reclameblok te laten verschijnen.

Apart ja een klassieke zender betaald en onderhouden door de Vlaamse regering. Zo schijnen er ook fora te zijn die worden betaald en onderhouden door de eigenaar ten algemene nutte.
  Met citaat reageren
Oud 27 February 2021, 09:41   #97
Nowee
Vicaris
 
Nowee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 September 2017
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
weet iemand hier een manier
Solliciteren bij de Vlaamse deelregering?
Nowee is offline   Met citaat reageren
Oud 27 February 2021, 12:48   #98
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard boodschap van algemeen nut

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Over reclame gesproken, weet iemand hier een manier om bij degenen die toch geen gedegen zelfonderzoek doen, dan wel anderen blokkeren om dat hun boodschap hen onwelvallig is, of hier maar zitten te trollen, om de 10 seconden een ander reclameblok te laten verschijnen.
Wij onderbreken de uitzending voor een boodschap van algemeen nut...

Citaat:
DE WIJZE LEEFT IN DE DUALITEIT;
DE DOORSNEE MENS LEEFT IN DUALISME; DUALISME WIL ZEGGEN KIEZEN.
DE DUALITEIT ACCEPTEREN IS VERLICHTING;
Bovenstaande boodschap had mijn François uitgeprint enkele jaren in zijn spreekkamer hangen.
Uiteindelijk heeft het ze verwijderd van de muur want slechts een enkeling verstond ze.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline   Met citaat reageren
Oud 27 February 2021, 14:20   #99
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Zo zie je maar dat spreuken ophangen niks helpt. Jij weet hem nog uit je hoofd, maar je hebt er nooit wat mee gedaan.
Bassie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 21:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.