Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 February 2012, 12:21   #91
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
nee, doe inderdaad geen moeite.
ze zal vooral nog verder wegkruipen.
dank voor je tijd.
Voor jou doe ik alle moeite die er maar nodig is, ik bedoelde moeite omdat ik eigenlijk vermoed dat je er niet over kunt spreken.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 12:24   #92
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik had de behoefte om uit te leggen wat dat wijzigen in een account in de praktijk heeft betekend voor degenen die daar een andere voorstelling van hebben.
okay

Citaat:
Ik vind het nogal wat eerlijk gezegd dat er zo'n indruk hoe dan ook bij je bestaat dat de leugen reageert ook al zou dat niet eens mij betreffen.
Maar ik vermoed zomaar dat het een algemeen geuit gevoelen is waar je niet over kunt spreken, dus dan is het goed.
klopt.
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 12:24   #93
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Voor jou doe ik alle moeite die er maar nodig is, ik bedoelde moeite omdat ik eigenlijk vermoed dat je er niet over kunt spreken.
dit vermoeden is ook juist.
dank!
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 12:32   #94
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
dit vermoeden is ook juist.
dank!
Rest mij om me bij Mihaele aan te sluiten en te zeggen dat ik het knap van je vind de confrontatie te zijn aangegaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik vind het goed dat jij Renoir op het matje roept glans. Vroeger ervoer ik dat jij hem een hand boven het hoofd hield. Nu is het andersom. Je gaat hem streng corrigeren. Ik zie het als een verandering in jouw eigen proces.
Uiteindelijk, het gedrag die wij in de ander zien, zegt iets over hoe wij in het leven staan, en hoe wij onszelf zien.
Succes met je beleving glans.
Ik hoop dat jij bewust van bent dat dit allemaal met jouzelf te maken heeft.

In het verleden vocht ik voor dat wat in mijn ogen als onrecht over kwam. Of het onrecht was of niet, doet het niet eens meer toe voor mij, het was mijn geraaktheid die aanwezig was.

Ik ga verder stoeien met mijn eigens spinsels.

Liefs,
Mihaela
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 12:57   #95
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
Even voor mezelf: ik weet echt niet waar dit over gaat.
Het is n.b. de eerste keer dat hier gesproken is over wijzigingen in het account door de beheerder.
Bij mijn weten is dit nooit eerder gebeurd en kan ik dus ook niet om één of andere reden dit prima gevonden hebben.
Ik kan niets met zulke vage herinneringen van jou, waarmee je iets suggereert zonder feiten te noemen.
Maar als ik jou daar een plezier mee kan doen...wil ik je direct gelijk geven, ook voor alle dingen waar ik geen weet van heb en toch fout gedaan heb.
Wat maakt het allemaal nog uit...de waarheid is dood, lang leve de leugen.
Het doel heiligt de middelen.
Tja Glans.....!!!

Jij herinnert je niet de hele toestand waarop dit forum bijna gevallen is omdat ik het voormalige moderaat, vanwege mijn kritiek op het handelen van dat zelfde moderaat, weggepest zou hebben volgens Renoir?
Ik zal je even helpen herinneren dat dat was vanwege het gegeven dat het voormalige moderaat inhoudelijk met berichten gerommelt had. Ik herinner mij, en ik heb het gisteren allemaal nog eens even nagelezen in het bewuste topic ( oude vetes van het Remon forum ergens beginnend rond bericht # 35 tot....einde toestand ), dat jij min of meer impliciet tot de conclusie gekomen moest zijn dat ik een soortement van leugenaar zou moeten zijn omdat volgens jou idee er alleen een verplaatsing van berichten had plaatsgevonden en er dus niet door het moderaat gerommelt was in mijn berichten, gerommel wat wel degelijk had plaatsgevonden anders zou ik er niet zo'n toestand van gemaakt hebben en me uitgeput hebben in proberen duidelijk te maken wat er gebeurd was bladiebla ect. Een verplaatsing van berichten die m.i. overigens al uitermate bedenkelijk genoemd mocht worden omdat die verplaatsing onder invloed van de frustraties van het beheer had plaatsgevonden en derhalve als off topic waren aangemerkt terwijl dat niet het geval was, vandaar ook die hele onfortuinlijke, en dan druk ik me nog netjes uit, toestand toentertijd.

In zijn algemeenheid het volgende:
Nu heb ik, omdat ik e.e.a. nog eens wilde nagelezen mbt tot hoe het ook weer allemaal precies gegaan was, toevallerigwijs ook nog eens ontdekt dat het topic ( Beste Renoir. Ik geef er een verwijzing naar binnen die hele toestand in het topic Oude vetes van het Remon forum.... ), van waaruit die hele toestand uiteindelijk ontstaan is, niet meer te vinden is op dit forum. Ik heb het hele forum doorgezocht om te zien of ik er nog de zelfde mening als toentertijd was toegedaan...oeps topic niet meer te vinden ineens!?

Dus ik vraag me af of onze Renoir de naam van het topic van waaruit die hele toestand uiteindelijk toen ontstaan is gewijzigd heeft, ik met mijn neus gekeken heb of dat hij het hele topic toentertijd gewoon om de één of andere reden helemaal verwijderd heeft.

Hoe dan ook het plaatje is voor mij niet helemaal meer compleet. Ach wat maakt het uit de waarheid was toch al morsdood zo is het maar net.....

Wijziging aangebracht door Vagebond op 9 February 2012 om 13:18.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 13:12   #96
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Rest mij om me bij Mihaele aan te sluiten en te zeggen dat ik het knap van je vind de confrontatie te zijn aangegaan.
:)
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 13:30   #97
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
...
Hoe dan ook het plaatje is voor mij niet helemaal meer compleet.
ow, deze ouwe koe bedoel je.

nog niet zo lang geleden las ik ergens een wijze opmerking van je...iets in de trant van: je ging geen ouwe koeien opnieuw leven meer inblazen.

als je het toen niet duidelijk/helder kreeg, geef ik je nu weinig kans om het verhaal compleet te krijgen.

wat mij betreft en wat ik al schreef ik geef je op voorhand gelijk...ik heb het helemaal verkeerd gezien, ik heb jou een leugenaar genoemd, mijn acties waren erop gericht om jou kapot te maken, ik ben een vreselijk mens, beter was ik niet geboren.
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 13:42   #98
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
ik geef je op voorhand gelijk...ik heb het helemaal verkeerd gezien, ik heb jou een leugenaar genoemd, mijn acties waren erop gericht om jou kapot te maken,
Goeie actie!
Dat is er een die mij vaak ontglipt maar wel de beste in zo'n geval als dit Glans.

Citaat:
ik ben een vreselijk mens, beter was ik niet geboren.
...Vind ik wat minder geslaagd.
En dat is 'n eufemisme. ;))
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 13:47   #99
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
...ik heb het helemaal verkeerd gezien, ik heb jou een leugenaar genoemd, mijn acties waren erop gericht om jou kapot te maken, ik ben een vreselijk mens, beter was ik niet geboren.
Behalve jij Glans deugt het beheer ook niet hoor, we hebben hier de goodguys en de badguys en een eigen rechtbankje om ze veroordeeld te krijgen. Er zijn hier mensen die voor politieagentje, en advocaat van de duivel spelen, dan wel voor eigen parochie prediken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
.......toevallerigwijs ..... van waaruit die hele toestand uiteindelijk ontstaan is, niet meer te vinden is op dit forum.
De eerdere pogingen tot een staatsgreepje zijn niet gelukt en nu ineens blijkt er zowaar ineens een Watergateschandaaltje. Goh wat leuk, want als ik het niet kan vinden moet er wel in de stukken geknoeid zijn want dat forumbeheer is immers niet meer te vertrouwen. Het probeert alles maar heimelijk onder de pet te houden en bewijsstukken te verdonkeremanen.

De tijd is rijp voor een miniatuurgevangenisje met minitralietjes vol met kleine boefjes.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 14:27   #100
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
ow, deze ouwe koe bedoel je.

nog niet zo lang geleden las ik ergens een wijze opmerking van je...iets in de trant van: je ging geen ouwe koeien opnieuw leven meer inblazen.

als je het toen niet duidelijk/helder kreeg, geef ik je nu weinig kans om het verhaal compleet te krijgen.

wat mij betreft en wat ik al schreef ik geef je op voorhand gelijk...ik heb het helemaal verkeerd gezien, ik heb jou een leugenaar genoemd, mijn acties waren erop gericht om jou kapot te maken, ik ben een vreselijk mens, beter was ik niet geboren.
Ja die oude koe bedoel ik idd .

Ik begrijp namelijk niet zo goed dat je mbt tot het wijzigen van avatar door het beheer, niet dat ik dat goed te praten vind maar wel doet glimlachen vanwege het hoge speeltuin gehalte mbt het forum dat Renoir ondekt lijkt te hebben, ernstig gerommel vanuit frustratie met berichten van personen bagitaliseert en/of terzijde schuift en ze daardoor min of meer als een leugenaar wegzet...ect.

Het gaat mij niet om die oude koe Glans het gaat mij om het gegeven dat het één kennelijk reden is om op de achterste benen te gaan staan en het andere niet. Dat het toevallig over mijn persoon gaat doet voor mij niet terzake. Die oude koe was slechts een voorbeeld wat mij betreft om iets duidelijk proberen te maken/krijgen.

Maar goed ik begrijp dat je je liever wentelt in het idee van een vreselijk mens te zijn dat beter niet geboren had kunnen worden.

Nou lieverd mijn zege heb je
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen water, geen maan. Rennie Osho 4 22 December 2014 19:28
Forumbeheer is alleen voor mededelingen Renoir Mededelingen forumbeheer 0 11 February 2012 13:47


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.