Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 April 2012, 15:08   #91
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Nadje, het gaat nu niet om jou.
Daar ging het dan ook niet over.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 15:10   #92
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Je maakt gewoon handig gebruik van je kwetsbaarheden en dingetjes om de aandacht te trekken, die je blijkbaar nodig hebt. Eerlijk gezegd geef ik je die liever direct en zonder al die omwegen en dat geneuzel over wel of niet bewust.

Dus als je ooit in de buurt bent, kom langs voor een kop koffie en vertel wat je op je hart hebt en misschien lucht dat echt een keertje op. We hebben hier genoeg wind en zee, uitwaaien kan ook nog. En tot dan, ik reageer wel weer als je wel iets zinnigs te melden heeft.

De baby slaapt zo echt niet meer hoor.
Mooie bijdrage Ulla.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 15:11   #93
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Mooie bijdrage Ulla.

Het gaat weer om jou, en wat jij er van vindt Nadje.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 15:27   #94
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ik heb een draadje geopend om het volgende incident in de aandacht te brengen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keen Bekijk bericht
...Oorspronkelijk geplaatst door Keen
Mihaela
Wat ben jij een vies, vuil, smerig, achterbaks, hypocriet, schijnheilig, verongelijkt, aandacht zuigend, betweterig, stinkend jaloers, hoogmoedig, manisch,triest kut kanker WIJF...........
Ik hoop dat je stikt in je warhoofdige zwets stront.......ha,ha,ha,ha,ha......
Na aanleiding van de uiting van Keen wil ik iedereen zijn mening hier over vragen.
Er zijn er nog genoeg leden die hun mening nog niet gegeven hebben. Heb je je mening al gegeven, laat het verder rusten aub. Ik heb je mening met aandacht gelezen.


Dus ik heb graag dat de aandacht hier op gevestigd blijft.
Als men de aandacht vervolgens weerlegt op een ander onderwerp, neem ik de moeite om men te herinneren waarover het werkelijk gaat.
Graag de mensen die hun mening al gegeven hebben, om ruimte vrij te laten voor degene die het nog niet gedaan hebben.

Blijf je hier op reageren, hoeveel je je mening al meerdere keren al gegeven hebt, besef dan ook dat je dat doet puur en alleen omdat je geen weerstand ertegen kan bidden. Je ego stuurt je, om op het door mij geopende draadje, met je impulsen die je niet kan weerstaan te BLIJVEN vullen.
Aub de reacties op elkaar achterwegen laten, het draadje gaat om het incident die ik boven noemde. Alle andere details, en op elkaar reageren, geven het gesprek een andere richting en het onderwerp verliest de aandacht die het verdient.

Voor mij is de vraag als door de organisatie van dit forum dit zomaar zo toegelaten wordt.
Daarnaast vraag ik me af hoe een ieder zo een uiting ervaart. Vind men zoiets kunnen? Graag je mening erover als je die nog niet gegeven hebt.

Wijziging aangebracht door Mihaela op 21 April 2012 om 15:38.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 18:04   #95
Frederiki
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 11 February 2012
Berichten: 0
Standaard

Volgens mij lijdt Keen aan het syndroom van Gilles de la Tourette en had hij die dag zijn pilletje vergeten in te nemen!

En ook een fabel voor jou:

Een jonge hond moet het vertrouwde nest - met de mamma hond en de broertjes en zusjes honden - verlaten, omdat ze meegenomen wordt door een boer die haar gekocht heeft, voor op de boerderij.

Op de boerderij zijn geen andere honden om mee te spelen.
Maar op de wei lopen een aantal grote dieren kalm te grazen: koeien!

De jonge hond wil vriendschap sluiten met deze logge dieren, die rustig kauwend met een nietszeggende lege blik, in eindeloze vertes schijnen te turen.
De jonge hond probeert hen aan het spelen te krijgen en loopt hevig kwispelend en opgewekt blaffend rond de koppen van de onverstoorbare grazers.

Maar plots, totaal onverwacht, heft een van de zo vriendelijk uitziende beesten met een snelle beweging zijn kop en neemt het speelse hondje op de horens, dat hevig geschrokken wegspringt en als het van de schrik bekomen is op een veilig afstandje verongelijkt en gefrustreerd blijft staan blaffen!


Frederiki is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 18:13   #96
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Het gaat weer om jou, en wat jij er van vindt Nadje.
Wat ik ervan vind heb ik duidelijk gemaakt, net zoals iedereen die hier gereageerd heeft. Wat jij ervan vindt, mag gevoegelijk ook als bekend verondersteld worden. Jij hebt tenslotte het draadje geopend. Volgens mij is er voldoende ruimte voor iedereen om hier te reageren, ook voor degenen die dat (nog) niet gedaan hebben. Als ik de behoefte voel om te reageren op hetgeen een ander geschreven heeft, wat betrekking heeft op het onderwerp, en volgens mij heeft alles hier betrekking op het onderwerp, dan doe ik dat. Of jou dat nu wel of niet bevalt.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 18:16   #97
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederiki Bekijk bericht
Volgens mij lijdt Keen aan het syndroom van Gilles de la Tourette en had hij die dag zijn pilletje vergeten in te nemen!

En ook een fabel voor jou:

Een jonge hond moet het vertrouwde nest - met de mamma hond en de broertjes en zusjes honden - verlaten, omdat ze meegenomen wordt door een boer die haar gekocht heeft, voor op de boerderij.

Op de boerderij zijn geen andere honden om mee te spelen.
Maar op de wei lopen een aantal grote dieren kalm te grazen: koeien!

De jonge hond wil vriendschap sluiten met deze logge dieren, die rustig kauwend met een nietszeggende lege blik, in eindeloze vertes schijnen te turen.
De jonge hond probeert hen aan het spelen te krijgen en loopt hevig kwispelend en opgewekt blaffend rond de koppen van de onverstoorbare grazers.

Maar plots, totaal onverwacht, heft een van de zo vriendelijk uitziende beesten met een snelle beweging zijn kop en neemt het speelse hondje op de horens, dat hevig geschrokken wegspringt en als het van de schrik bekomen is op een veilig afstandje verongelijkt en gefrustreerd blijft staan blaffen!


Mooie metafoor. Maar de vraag is of je vindt dat dit taalgebruik door de beugel kan.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 18:38   #98
Frederiki
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 11 February 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Mooie metafoor. Maar de vraag is of je vindt dat dit taalgebruik door de beugel kan.
Dat is toch een retorische vraag hoop ik? Tuurlijk niet, gij stom kieken!

Tja... als hij nu echt aan Gilles de la Tourette lijdt!

Je hebt ook nog deze: http://redwing.hutman.net/~mreed/war...tm/compost.htm

Voorts wil ik er Mihaela nog op wijzen dat het 'Moderaat' niet bestaat omdat het Renoir is.
Bijgevolg gaat Mihaela bij de duivel te biechten!

Wat een forum is me dat hier zeg!


Frederiki is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 18:38   #99
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard Reactie van het moderaat op klacht

Beste Mihaela,

U heeft bezwaar gemaakt tegen het bericht van Keen #129 in het topic Tweegesprek Frederiki ? Renoir. We hebben naar uw bezwaar gekeken en zijn tot de volgende conclusie gekomen.

Aangezien Keen op het forum niet algemeen bekend staat als iemand die makkelijk scheldwoorden gebruikt en gezien het feit dat hij nog dezelfde dag (zie bericht # 172 in het zelfde topic) zijn excuus heeft aangeboden en het gebeuren uitgebreid heeft toegelicht, heeft het moderaat besloten om verder geen actie in deze zaak te ondernemen. Deze situatie heeft drie dagen geleden plaatsgevonden en een maatregel zou naar onze mening nu mosterd na de maaltijd zijn.

We zijn met u van mening dat het taalgebruik zoals dat is gebruikt in bericht #129 niet fatsoenlijk is te noemen. We roepen dan ook iedere deelnemer op om scheldwoorden achterwege te laten.

Verder vragen wij graag uw aandacht voor het volgende. Als er een situatie plaatsvindt die naar uw mening door het moderaat dient te worden bekeken, dan zouden wij graag eerder een reactie willen hebben. Nu was het voor ons behoorlijk ingewikkeld om de toedracht in kaart te brengen.

Wij wensen iedereen een prettige voortzetting op het forum.
Wees lief voor elkaar, het kost niks.

Hartelijke groet aan u allen!
Bromsnor.

Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 18:58   #100
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ho, ho....speak for yourself please. Ik vind het prima dat Glans nu even boos is.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik iedereen het liefst toch blij zie.
Ook al vind ik de rest ook prima, als zich dat voordoet.

Wijziging aangebracht door Ulla op 21 April 2012 om 19:15.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.