Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 July 2019, 18:15   #1051
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Oh ja, nog iets.
Ik liep een beetje over je verhaal heen op een bepaald moment, maar dat kwam ook omdat ik ook behoefte had dat jij belangstelling zou tonen in 'mijn manier', en niet steeds mijn vragen afwimpelen ( daar begon bij mij)
Daarin voelde ik me net zo goed tekort in gedaan.
Het is gelijk spel!

Vriendschap aangaan is ... ( ook) Luisteren?
Sorry maar ik ben hier voor mij Michaela of er ooit sprake van vriendschap zou kunnen zijn dat valt nog zeer te bezien.

Groetjes V.
Vagebond is offline  
Oud 15 July 2019, 18:23   #1052
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Groetjes V.
Groetjes M.
Mihaela is offline  
Oud 15 July 2019, 23:15   #1053
Guustflater
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 8 October 2015
Berichten: 0
Standaard

Maak geen ruzie, maar onderhandel

Dialoog betekent zoeken naar een compromis met respect voor elkaar. De oplossing voor conflict en onenigheid ligt in de geest van de verzoening. Er is geen 100 procent winnaar of 100 procent verliezer. De spirituele leider raadt ook aan om nooit het verleden op te rakelen maar zich te concentreren op de reden van het huidige probleem.
Guustflater is offline  
Oud 16 July 2019, 12:59   #1054
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
De laatste paar weken overvalt me soms ineens de realisatie dat ik eindelijk weer vrij ben na 10 jaren van afschuwelijke gevangenschap.

Oh god ik ben weer vrij, wat overweldigende vreugde, GODSAMME IK BEN EINDELIJK WEER VRIJ.... de zon weer op mijn bleke, verschraalde huid, de warmte... oh god water, eindelijk water....

Hoe heerlijk is het mezelf weer te ervaren zoals ik eerder altijd was, zonder banden, vol van liefde en vrijheid.

Oh geliefde vrijheid...

Het past me niet mij te binden aan 1 partner ( waar komt dit ineens vandaan, wie had het over partners....? Euh, ik niet hoor...), dat is wat me gevangen hield, friends with benefits hooguit. Hoewel die benefits gaan we maar ff vergeten want ik ben natuurlijk niet meer die prachtige jonge blom van weleer, en de gevangenschap heeft mijn uiterlijk ook niet bepaald goed gedaan....

Godsamme ik ben vrij, EINDELIJK.....

Little budha in the room? Nee, ik zie mezelf niet als budha vanzelfsprekend het was een koosnaampje van iemand die mij zeer na aan het hart ligt

Ik hoop dat hij, na zijn lange reis, snel thuis komt....

Ondertussen bak ik er hier een feestje van...😀
Een heeeeeel bijzonder verhaaltje. En ik Zie ook zeker de laatste zin.
Fer is offline  
Oud 17 July 2019, 00:07   #1055
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guustflater Bekijk bericht
Maak geen ruzie, maar onderhandel

Dialoog betekent zoeken naar een compromis met respect voor elkaar. De oplossing voor conflict en onenigheid ligt in de geest van de verzoening. Er is geen 100 procent winnaar of 100 procent verliezer. De spirituele leider raadt ook aan om nooit het verleden op te rakelen maar zich te concentreren op de reden van het huidige probleem.
Hé Guust, thanks voor je berichtje...

Ik begrijp dat je een hekel hebt aan conflict? Weet ik niet hoor maar ga er voor het gemak maar even vanuit.

Vraag:
Zou je kunnen accepteren dat conflict een mogelijk (noodzakelijk) onderdeel zou kunnen zijn op het pad der verlichting en dat onderhandeling juist helemaal niet hoeft bij te dragen aan een oplossing mbt bewustwording?
Vagebond is offline  
Oud 17 July 2019, 00:20   #1056
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Een heeeeeel bijzonder verhaaltje. En ik Zie ook zeker de laatste zin.
Nou heeeeeel bijzonder idd, vooral dat heeeeeel doet het hem bij mij...

Ach Fer, ik vier mijn feestje denk ik toch liever thuis, minder projectie gezeik over hoe iets voor o.g. zou moeten zijn en waar o.g. allemaal niet oké in is geleuter en wat o.g.allemaal wel had moeten doen geouwehoer. Ik zeg:' los lekker je eigen probleempjes op en als je daarna uitgeprojecteert bent.....who knows...

Voor nu.....
Vagebond is offline  
Oud 17 July 2019, 09:19   #1057
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
een Lief klein Vagebondje heb je nodig want ze het d'r gat je weer eens verbrand en dacht wie is nu eens de uitgelezen persoon om bij uit te huilen. Nou precies jij dus.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nou wat toevallig Mihaela,
Ik loop zo met mijn ziel onder arm dat ik dacht toch maar weer hier naar toe want ik moet het kwijt. Dus.
...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
omdat ik het leuk vind om Werner/mijzelf in ons blote gat te zetten ga ik je nu een verhaaltje vertellen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Goddomme Mihaela schiet eens op met je reaktie, ik heb inmiddels alweer 3 stukjes geschreven en jij zit nog te puzzelen op één. Zie je niet dat ik op hete kolen zit?
Vervolgens kreeg je antwoord, en hier is je reactie op..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Ik vier mijn feestje denk ik toch liever thuis, minder projectie gezeik over hoe iets voor o.g. zou moeten zijn en waar o.g. allemaal niet oké in is geleuter en wat o.g.allemaal wel had moeten doen geouwehoer. Ik zeg:' los lekker je eigen probleempjes op en als je daarna uitgeprojecteert bent....
Mihaela is offline  
Oud 17 July 2019, 09:25   #1058
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Mihaela is offline  
Oud 17 July 2019, 10:14   #1059
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Mededeling

De vereniging van Vagebonden laat vanaf heden de verhalen mbt de vereniging van vagebonden over aan de vereniging van Michaela's daar deze vereniging, vanwege de gave van helderziendheid, vele malen beter weet hoe het binnen de vereniging van vagebonden gesteld is dan bekend bij de vereniging van vagebonden zelf.

Vereniging van Vagebonden trekt zich bij deze terug voor een strandvakantie en wensen de vereniging van michaela's veel plezier met waar ze ook mee bezig is mbt tot de vereniging van vagebonden...

Mvgr van het bestuur van de vereniging van vagebonden 💐
Vagebond is offline  
Oud 17 July 2019, 10:41   #1060
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Tja, waarom zou je iets aannemen van een kind van 4...lol
Fer is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 13:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.