Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 June 2013, 23:34   #101
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Eerder schreef ik al dat ik de neiging heb mijn ruimte weg te laten nemen. Dat ik niet zo snel zeg, mijn ruimte, blijf af!
Nu is er dan mijn hoekje ontstaan. Ik merkte gisteren al toen er een gesprek tussen jullie begon te ontstaan, dat ik dat niet zo fijn vond in mijn hoekje. Zo van, als ik dit laat gebeuren loopt iedereen straks over me heen en heb ik nog geen ruimte die van mij is. Niet dat dat jullie intentie was, maar ik voelde het wel bij mezelf wat er gebeurde. Ik had dus eerder vandaag al besloten dat ik Mihaela zou vragen het gesprek over de taal en stimulerende middelen te verplaatsen naar haar draadje. Toen de verwijzingen naar elkaar begonnen, was die vraag snel gesteld . Gelukkig kwam je zelf ook al met het voorstel, Mihaela, maar het was voor mij goed dat ik het eerst zelf gevraagd had. Dat het niet meer verplaatst kan worden vind ik niet erg, zo lang je me nu maar niet gaat uitdagen door te blijven vervelen WiNk. Het vervolg van dat deel van het gesprek kun je alsnog op je eigen plekkie voortzetten.
Esradha is offline  
Oud 14 June 2013, 23:43   #102
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

*raakt Esradha even aan*
Freerider is offline  
Oud 14 June 2013, 23:46   #103
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Eerder schreef ik al dat ik de neiging heb mijn ruimte weg te laten nemen. Dat ik niet zo snel zeg, mijn ruimte, blijf af!
Nu is er dan mijn hoekje ontstaan. Ik merkte gisteren al toen er een gesprek tussen jullie begon te ontstaan, dat ik dat niet zo fijn vond in mijn hoekje. Zo van, als ik dit laat gebeuren loopt iedereen straks over me heen en heb ik nog geen ruimte die van mij is. Niet dat dat jullie intentie was, maar ik voelde het wel bij mezelf wat er gebeurde. Ik had dus eerder vandaag al besloten dat ik Mihaela zou vragen het gesprek over de taal en stimulerende middelen te verplaatsen naar haar draadje. Toen de verwijzingen naar elkaar begonnen, was die vraag snel gesteld . Gelukkig kwam je zelf ook al met het voorstel, Mihaela, maar het was voor mij goed dat ik het eerst zelf gevraagd had. Dat het niet meer verplaatst kan worden vind ik niet erg, zo lang je me nu maar niet gaat uitdagen door te blijven vervelen WiNk. Het vervolg van dat deel van het gesprek kun je alsnog op je eigen plekkie voortzetten.
Helder. We kunnen vragen om de boel alsnog te verplaatsen.
Rob is offline  
Oud 18 June 2013, 19:36   #104
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Eerder schreef ik al dat ik de neiging heb mijn ruimte weg te laten nemen. Dat ik niet zo snel zeg, mijn ruimte, blijf af!
Nu is er dan mijn hoekje ontstaan. Ik merkte gisteren al toen er een gesprek tussen jullie begon te ontstaan, dat ik dat niet zo fijn vond in mijn hoekje. Zo van, als ik dit laat gebeuren loopt iedereen straks over me heen en heb ik nog geen ruimte die van mij is. Niet dat dat jullie intentie was, maar ik voelde het wel bij mezelf wat er gebeurde. Ik had dus eerder vandaag al besloten dat ik Mihaela zou vragen het gesprek over de taal en stimulerende middelen te verplaatsen naar haar draadje. Toen de verwijzingen naar elkaar begonnen, was die vraag snel gesteld . Gelukkig kwam je zelf ook al met het voorstel, Mihaela, maar het was voor mij goed dat ik het eerst zelf gevraagd had. Dat het niet meer verplaatst kan worden vind ik niet erg, zo lang je me nu maar niet gaat uitdagen door te blijven vervelen WiNk. Het vervolg van dat deel van het gesprek kun je alsnog op je eigen plekkie voortzetten.
Hoi Esradha, ik weet het niet of jij wilt weten wat jouw antwoord met mij deed. Als je wilt weten, hoor ik het wel..
Mihaela is offline  
Oud 18 June 2013, 22:50   #105
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Ik weet niet of ik iets wil weten waarvan ik nog niet weet wat het is dat ik nog niet weet WiNk. Als je het nu vertelt, zal ik daarna vertellen of ik het had willen weten.
Esradha is offline  
Oud 18 June 2013, 22:53   #106
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Ik weet niet of ik iets wil weten waarvan ik nog niet weet wat het is dat ik nog niet weet WiNk. Als je het nu vertelt, zal ik daarna vertellen of ik het had willen weten.
ik denk dat ik snap wat jij bedoelt, al is het mogelijk dat dat wat ik meen te snappen, niet datgene is wat jij wilde zeggen..
Mihaela is offline  
Oud 28 June 2013, 19:21   #107
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
WiNk.
Hoe is het met jou Esradha?
Mihaela is offline  
Oud 29 June 2013, 17:21   #108
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Moe, stil en onderzoekende...
Esradha is offline  
Oud 29 June 2013, 20:22   #109
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Moe, stil en onderzoekende...
Take your time.
Ulla is offline  
Oud 30 June 2013, 11:07   #110
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Gisteren een stukje gezien van een tekenfilm over de Whoville, bewoond door wezentjes van het soort Whos. Er is echter één cynisch mannetje zonder empathie, die komt van het soort What .

Wijziging aangebracht door Esradha op 30 June 2013 om 13:09.
Esradha is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.