Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 30 August 2012, 15:53   #101
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ulla je lult uit je nek en maakt er nu maar wat van.

Je begon de qoute met:

Heb ook zeker niet bedoeld dat hun klachten en ziekte niet legitiem zijn.

en daarvoor begon je met:

En het kan best zijn dat je ouders elkaar (onbewust) bevestigen/ versterken in hun klachten.

Nou ja hoe dan ook uit postings blijkt dat je het wel degelijk over mijn ouders had. Dat is verder niet erg maar ga er dan nu niet ineens wat anders van maken om de een of andere reden.

Zeg dan wanneer e.e.a. idd algemeen bedoeld was: er zijn ook stellen die elkaar bevestigen/versterken in hun klachten ect. kunnen we het daar ook over hebben bladiebla ect.
Vagebond is offline  
Oud 30 August 2012, 16:15   #102
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ulla je lult uit je nek en maakt er nu maar wat van.

Je begon de qoute met:

Heb ook zeker niet bedoeld dat hun klachten en ziekte niet legitiem zijn.

en daarvoor begon je met:

En het kan best zijn dat je ouders elkaar (onbewust) bevestigen/ versterken in hun klachten.

Nou ja hoe dan ook uit postings blijkt dat je het wel degelijk over mijn ouders had. Dat is verder niet erg maar ga er dan nu niet ineens wat anders van maken om de een of andere reden.

Zeg dan wanneer e.e.a. idd algemeen bedoeld was: er zijn ook stellen die elkaar bevestigen/versterken in hun klachten ect. kunnen we het daar ook over hebben bladiebla ect.
Vagebond ik lul niet uit mijn nek, in mijn eerste bericht 15 zeg ik dat het tot de mogelijkheden behoort en niet dat ik claim dat het zo is. Toen zeg jij dat het niet zo is. In mijn volgende bericht 30 was het daarom nog maar algemeen bedoeld hoe zoiets werkt vanuit mijn ervaring/beleving. Borduurde er gewoon op voort. Maar goed, jij gelijk en ik mijn rust.

Ik ben niet het geduldigste type en mijn geduld is even op met al dat
geklooi op communicatie gebied. Als je moeilijk wilt doen zoek je maar een ander.
Ulla is offline  
Oud 31 August 2012, 02:27   #103
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ulla voor mij lul je wel uit je nek en had je het niet begrepen.

Mijn moeder's chronische klachten verergerden zich als gevolg van stress en voor haar klopt jou verhaaltje.

Mijn vader heeft geen chronische klachten en dus voor hem klopt jou verhaaltje niet.

Aangezien dat een feit is dat je had kunnen opmaken uit wat ik vertelde had je dus kunnen zien dat er geen sprake kon zijn van een elkaar langdurig bevestigen in hun klachten waardoor die wederzijds verergerden en/of in stand bleven.

De mogelijkheid mbt mijn ouders die je dus opperde binnen de context van het verhaal van mijn ouders in dit topic was dus een volstrekt belachelijke.

Wanneer jij bericht 30 in zijn algemeenheid had bedoelt had je mijn ouders er dus buiten moeten houden en dat deed je niet want je ging idd daar nog gewoon door op de door jou ingeslagen weg alsof er toch nog mogelijk sprake zou zijn van wederzijdse bevestiging waardoor hun klachten ( die van mijn ouders )zouden verergeren.

Je hebt helemaal geen oor gehad voor wat voor mij belangrijk was namelijk dat er geen sprake was van een hun omdat zie boven. Had je dat wel gehad dan was je niet door gegaan op de door jou ingeslagen weg zoals je dat nu wel deed.

En ach ja Ulla dat jij vind dat ik moeilijk doe dat ben ik wel van je gewend zo langzamerhand .

Zo ik ga naar bed, morgen naar Amsterdam en ik wil toch een beetje uitgeslapen zijn wanneer de behandelend arts van mijn vader zijn verhaaltje doet.

Doei
Vagebond is offline  
Oud 31 August 2012, 05:34   #104
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ulla voor mij lul je wel uit je nek en had je het niet begrepen.

Mijn moeder's chronische klachten verergerden zich als gevolg van stress en voor haar klopt jou verhaaltje.

Mijn vader heeft geen chronische klachten en dus voor hem klopt jou verhaaltje niet.

Aangezien dat een feit is dat je had kunnen opmaken uit wat ik vertelde had je dus kunnen zien dat er geen sprake kon zijn van een elkaar langdurig bevestigen in hun klachten waardoor die wederzijds verergerden en/of in stand bleven.

De mogelijkheid mbt mijn ouders die je dus opperde binnen de context van het verhaal van mijn ouders in dit topic was dus een volstrekt belachelijke.

Wanneer jij bericht 30 in zijn algemeenheid had bedoelt had je mijn ouders er dus buiten moeten houden en dat deed je niet want je ging idd daar nog gewoon door op de door jou ingeslagen weg alsof er toch nog mogelijk sprake zou zijn van wederzijdse bevestiging waardoor hun klachten ( die van mijn ouders )zouden verergeren.

Je hebt helemaal geen oor gehad voor wat voor mij belangrijk was namelijk dat er geen sprake was van een hun omdat zie boven. Had je dat wel gehad dan was je niet door gegaan op de door jou ingeslagen weg zoals je dat nu wel deed.

En ach ja Ulla dat jij vind dat ik moeilijk doe dat ben ik wel van je gewend zo langzamerhand .

Zo ik ga naar bed, morgen naar Amsterdam en ik wil toch een beetje uitgeslapen zijn wanneer de behandelend arts van mijn vader zijn verhaaltje doet.

Doei
Mijn belangstelling en deelneming was oprecht bedoelt en op jou en je ouders gericht. Het is echt niet mijn aard om over de rug van iemands ziekte en klachten stellige en vaststaande uitspraken te doen. Ik ken je ouders helemaal niet, hoe zou ik dat kunnen beweren. Klachten en
ziekte(verschijnselen) zijn voor mijn gevoel overigens altijd legitiem en worden gevoeld en ervaren.

Maar wat jij wilt, ik vind het allemaal prima, het gaat toch om je ouders en niet om een of ander bewijs aan te moeten voeren, hoe ik het bedoeld heb.

Sterkte en veel energie verder met alles. Begrijp dat je nogal heen en weer aan het reizen bent en druk mee bezig.

Wijziging aangebracht door Ulla op 31 August 2012 om 06:11.
Ulla is offline  
Oud 31 August 2012, 10:11   #105
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Komt wel goed en is wel goed te doen. En het kan best zijn dat je ouders elkaar (onbewust) bevestigen/ versterken in hun klachten. Dat werkt al bij kleinere dingen zo, als je dat niet doorhebt. Maar dat had je zelf ook al opgemerkt, begrijp ik.

Hoe dan ook, hoop dat je ouders gauw weer lekker thuis mogen zijn.
Voor sommige mensen, weet ik uit ervaring, is het niet gewenst om meedenkend en oplossend bezig te zijn, ze weten het al lang of willen alleen maar hun hart luchten. Het is waar wat je zegt dat relatie helemaal krom getrokken staan om de eigen'aardigheden van het stel samen. Ze vullen elkaar aan of heffen elkaar in zo'n vreemde constructie op.

Ik heb afgeleerd om een oordeel c.q. kritiek te hebben hoe paren om hun tekortkomingen heenwerken wanneer ze een relatie prima werkend weten te maken en houden.
Rennie is offline  
Oud 31 August 2012, 11:56   #106
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Voor sommige mensen, weet ik uit ervaring, is het niet gewenst om meedenkend en oplossend bezig te zijn, ze weten het al lang of willen alleen maar hun hart luchten. Het is waar wat je zegt dat relatie helemaal krom getrokken staan om de eigen'aardigheden van het stel samen. Ze vullen elkaar aan of heffen elkaar in zo'n vreemde constructie op.

Ik heb afgeleerd om een oordeel c.q. kritiek te hebben hoe paren om hun tekortkomingen heenwerken wanneer ze een relatie prima werkend weten te maken en houden.
Dat klopt, ik had gewoon mijn mond moeten houden. Normaal kan ik dat ook wel. Maar soms ga ik nog wel eens de fout in. Het was allemaal ook niet zo (zwaar) bedoeld dan het opgevat werd en ik had hierin een eigen trigger.
Maar die hoorde hier ook niet en ik kan het verder wel goed scheiden.
Ulla is offline  
Oud 1 September 2012, 10:42   #107
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Mijn belangstelling en deelneming was oprecht bedoelt en op jou en je ouders gericht. Het is echt niet mijn aard om over de rug van iemands ziekte en klachten stellige en vaststaande uitspraken te doen. Ik ken je ouders helemaal niet, hoe zou ik dat kunnen beweren.
Ulla ik wordt zo langzamerhand een beetje moe van je. Je haalt er van alles en nog wat bij wat ik niet gezegd noch gesuggereerd heb.

Dat wil dus zeggen dat ik niet gezegd noch gesuggeerd zou hebben dat je belangstelling en deelneming niet oprecht bedoelt zou zijn. Want dat je belangstelling oprecht was was mij wel duidelijk....

Dat wil dus ook zeggen dat ik ook niet gezegd heb dat je over de rug van iemands ziekte en klachten stellige en vastaande uitspraken zou doen. Dat je dat niet dee was mijn duidelijk vanwege de woorden misschien en mogelijk ed.

Het enige wat ik zeg is dat je mij niet gehoord hebt en dat kan ik zien aan de manier waarop je reageert zoals ook nu.

Wat ik dus gezegd heb, nog een keer, is dat de mogelijkheid die je opperde mbt tot mijn ouders ( hun ) nergens op sloeg ect., zie uitleg eerder posting.

Citaat:
Klachten en ziekte(verschijnselen) zijn voor mijn gevoel overigens altijd legitiem en worden gevoeld en ervaren.
Ben ik het mee eens.

Citaat:
Maar wat jij wilt, ik vind het allemaal prima, het gaat toch om je ouders en niet om een of ander bewijs aan te moeten voeren, hoe ik het bedoeld heb.
Ulla je bedoeling was mij duidelijk. Het gaat ook niet om iets te willen bewijzen het gaat om het gegeven dat je niet hoort wat ik nu al een aantal postings probeer aan te geven.
Maar goed zoals gezegd je hoort niet wat ik zeg en ik ben niet in de veronderstelling dat je nu wel zult horen wat ik zeg.

Je lijkt op mijn moeder in de zin van niet horen/aanvoelen wat iemand aangeeft en dat vind ik persoonlijk wel bijzonder grappig om te ontdekken.

Citaat:
Sterkte en veel energie verder met alles. Begrijp dat je nogal heen en weer aan het reizen bent en druk mee bezig.
Idd. Thanks
Vagebond is offline  
Oud 1 September 2012, 10:50   #108
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Je lijkt op mijn moeder in de zin van niet horen/aanvoelen wat iemand aangeeft en dat vind ik persoonlijk wel bijzonder grappig om te ontdekken.
Ach, we hebben allemaal wat trekjes van degenen die ons verwekt hebben ...
Rob is offline  
Oud 1 September 2012, 11:13   #109
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

..En met het klimmen der jaren klimmen die mee..
Ogenblik-sem is offline  
Oud 1 September 2012, 11:14   #110
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Voor sommige mensen, weet ik uit ervaring, is het niet gewenst om meedenkend en oplossend bezig te zijn.
Dan moet er natuurlijk wel worden meegedacht en dat is het geval van Ulla niet het geval want Ulla hoort niet wat een ander zegt en is alleen bezig zichzelf te rechtvaardigen en te verdedigen.... So be it.
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.