Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 February 2012, 14:33   #101
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dat het toevallig over mijn persoon gaat doet voor mij niet terzake. Die oude koe was slechts een voorbeeld wat mij betreft om iets duidelijk proberen te maken/krijgen.
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 14:35   #102
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Watergateschandaaltje. Er is in de stukken geknoeid want het forumbeheer probeert heimelijk van alles onder de pet te houden en bewijsstukken te verdonkeremanen. Tijd misschien voor een klein miniatuurgevangenisje ?
Renoir ik weet niet of er iets verdonderemaant is. Ik kon het topic ondanks grote inspanning van mijn kant niet vinden. Het kan dus best liggen aan het gegeven dat ik ondanks mijn inspanningen het te vinden er overheen gekeken heb.

Mogelijk dat je hierin een licht cq behulpzaam kan zijn aangezien jij mogelijk meer zoek-mogelijkheden of weet ik veel tot je beschikking hebt dan ik .
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 14:54   #103
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Mogelijk dat je hierin een licht cq behulpzaam kan zijn aangezien jij mogelijk meer zoek-mogelijkheden of weet ik veel tot je beschikking hebt dan ik .
Wat aandoenlijk die heilige onschuld, wil je dit gesuggereer....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond
..vanwege mijn kritiek op het handelen van dat zelfde moderaat, weggepest zou hebben volgens Renoir? Ik zal je even helpen herinneren dat dat was vanwege het gegeven dat het voormalige moderaat inhoudelijk met berichten gerommelt had. Ik herinner mij, en ik heb het gisteren allemaal nog eens even nagelezen in het bewuste topic ( oude vetes van het Remon forum ergens beginnend rond bericht # 35 tot....einde toestand ), dat jij min of meer impliciet tot de conclusie gekomen moest zijn dat ik een soortement van leugenaar zou moeten zijn omdat volgens jou idee er alleen een verplaatsing van berichten had plaatsgevonden en er dus niet door het moderaat gerommelt was
daarmee als onbedoeld verklaren ?

Jouw omschrijving van dit gebeuren is allesbehalve conform de werkelijkheid. Je hebt de moderator weggepest (hij is er niet meer) en je bent niet weggezet als leugenaar maar je suggereerde er, evenals nu overigens, lustig op los. De bewuste quotes waren inderdaad zoals Glans het indertijd goed had gezien, alleen maar verplaatst naar een ander topic.

En om op je vraag terug te komen, nee ik heb dezelfde zoekmogelijkheden als jij, ik heb me gistermiddag de pleu.. gezocht naar de link van Ulla en evenmin gevonden wat ik zocht.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 14:55   #104
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Het gaat mij niet om die oude koe Glans het gaat mij om het gegeven dat het één kennelijk reden is om op de achterste benen te gaan staan en het andere niet. Dat het toevallig over mijn persoon gaat doet voor mij niet terzake. Die oude koe was slechts een voorbeeld wat mij betreft om iets duidelijk proberen te maken/krijgen.
Wat een omslachtig gebeuren, alleen om te achterhalen dat ik de ene keer op mijn achterste benen sta en een andere keer niet? (= een retorische vraag)
Dan ga je oude topics lezen en heel bericht 95 typen over een oude koe, terwijl de nieuwe allang verdronken is.
Allemaal om iets duidelijk te krijgen.
Dankjewel voor de genomen moeite, voor mij was het echt niet nodig geweest.
Die tijd had je beter leuker doorgebracht met andere dingen.
Als ik je hulp ergens bij nodig heb, vraag ik het wel.
Ik weet waarom ik op mijn achterste benen stond.

Citaat:
Maar goed ik begrijp dat je je liever wentelt in het idee van een vreselijk mens te zijn dat beter niet geboren had kunnen worden.

Nou lieverd mijn zege heb je
Die zegen van jou hoef ik niet, dus komt-ie bij deze: retour afzender.
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 14:59   #105
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
De eerdere pogingen tot een staatsgreepje zijn niet gelukt en nu ineens blijkt er zowaar ineens een Watergateschandaaltje. Goh wat leuk, want als ik het niet kan vinden moet er wel in de stukken geknoeid zijn want dat forumbeheer is immers niet meer te vertrouwen. Het probeert alles maar heimelijk onder de pet te houden en bewijsstukken te verdonkeremanen.

De tijd is rijp voor een miniatuurgevangenisje met minitralietjes vol met kleine boefjes.
hahahahahaha, leuk wijziging in je post Renoir.....Een staatsgreepje zeg je......ach ja overdrijven is natuurlijk ook een vak......een dictatuur omvormen naar een democratie vraagt natuurlijk het e.e.a. aan inspanning en ik verwacht natuurlijk van een dictator en de mensen die hem stroop om de mond smeren niet dat die de zgn opstandelingen hartelijk zullen ontvangen tenzij je het vermoorden van opstandelingen voor jezelf tot een hartelijke ontvangst rekent. In dat geval heb ik natuurlijk niks gezegd....dat begrijp je... XXX

en groetjes :-D
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 15:02   #106
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht


Die zegen van jou hoef ik niet, dus komt-ie bij deze: retour afzender.

'Mijn zegen heb je' + 'Met alle respect' = parrhesia


http://www.encyclo.nl/begrip/Parrhesia
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 15:12   #107
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
Wat een omslachtig gebeuren, alleen om te achterhalen dat ik de ene keer op mijn achterste benen sta en een andere keer niet? (= een retorische vraag)
Dan ga je oude topics lezen en heel bericht 95 typen over een oude koe, terwijl de nieuwe allang verdronken is.
Allemaal om iets duidelijk te krijgen.
Dankjewel voor de genomen moeite, voor mij was het echt niet nodig geweest.
Die tijd had je beter leuker doorgebracht met andere dingen.
Als ik je hulp ergens bij nodig heb, vraag ik het wel.
Ik weet waarom ik op mijn achterste benen stond.



Die zegen van jou hoef ik niet, dus komt-ie bij deze: retour afzender.
Helemaal geen omslachtig gebeuren ik doe graag die moeite. Het gaat om bewustwording Glans.....daar heeft dit forum, voor zover ik weet tenminste, betrekking op en dus kun je verwachten dat o.a. ik reageer op voor mij opvallende zaken hierin, en dit was voor mij een opvallende zaak en dus reageerde ik en deed ik de moeite.

En verder thanks, ik ben wordt graag liefdevol gezegend ;-D

,
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 15:22   #108
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Helemaal geen omslachtig gebeuren ik doe graag die moeite. Het gaat om bewustwording Glans.....daar heeft dit forum, voor zover ik weet tenminste, betrekking op en dus kun je verwachten dat o.a. ik reageer op voor mij opvallende zaken hierin, en dit was voor mij een opvallende zaak en dus reageerde ik en deed ik de moeite.

En verder thanks, ik ben wordt graag liefdevol gezegend ;-D

,
Sorry hoor, maar bewustwording is niet de feiten door gemanipuleer naar je hand zetten. Als je geen werkelijkheidszin hebt is je dat niet aan te rekenen, maar je zou je daarvan bewust kunnen worden door de reacties die je krijgt.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 15:46   #109
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Wat aandoenlijk die heilige onschuld, wil je dit gesuggereer....



daarmee als onbedoeld verklaren ?

Jouw omschrijving van dit gebeuren is allesbehalve conform de werkelijkheid. Je hebt de moderator weggepest (hij is er niet meer) en je bent niet weggezet als leugenaar maar je suggereerde er, evenals nu overigens, lustig op los. De bewuste quotes waren inderdaad zoals Glans het indertijd goed had gezien, alleen maar verplaatst naar een ander topic.

En om op je vraag terug te komen, nee ik heb dezelfde zoekmogelijkheden als jij, ik heb me gistermiddag de pleu.. gezocht naar de link van Ulla en evenmin gevonden wat ik zocht.
Waarom zou ik iets moeten verklaren Renoir? Het is niet nodig ergens nog iets te verklaren. Hoe ik er over denk en dacht staat uitgebreid beschreven in het genoemde topic. Hoe jij er denkt en dacht staat verder ook uitgebreid beschreven in het zelfde topic, dus niet nodig om in herhaling te vervallen zo lijkt mij, ieder die dat wil kan naar het bewuste topic gaan om e.e.a. voor zichzelf te lezen.

Het enige wat ik nu nog van je vraag is of je voor mij dat topic wat ik niet meer kan vinden evt nog kan vinden of iets in die geest. Ik heb het forum echt van achter naar voren en omgekeerd onderzocht, en dat houdt dus in dat ik omdat de zoekfunctie aangaf dat er geen topics zijn met als titel: beste Renoir, wat op zichzelf al vreemd is omdat ik eerder met de zoekfunctie altijd alles kon vinden wat ik zocht, alle subdraadjes handmatig, zelfs de meest onwaarschijnlijke, doorzocht heb om het te kunnen vinden. Ik wil e.e.a. voor mezelf namelijk nalezen voor mijn eigen zelfkennis en aanverwanten en heeft dus niks met jou of iemand anders te maken in die zin. Dus als je zo vriendelijk zou willen zijn mij verder te helpen zou ik zeer op prijs stellen. Alvast bij voorbaat dank.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 16:00   #110
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Sorry hoor, maar bewustwording is niet de feiten door gemanipuleer naar je hand zetten. Als je geen werkelijkheidszin hebt is je dat niet aan te rekenen, maar je zou je daarvan bewust kunnen worden door de reacties die je krijgt.
Sorry hoor, maar wie is nu de gene die zich bedient van allerlei gemanipuleer. Ik manipuleer niks meer of minder dan jijzelf Renoir. Het verschil is mogelijk dat jij een negatief plakplaatje op manipulatie hebt geplakt.

Om even een voorbeeldje te geven mbt manipulatie en gemanipuleer want kennelijk kun je alleen manipulatie/gemanipuleer bij anderen waarnemen en daar je oordeel, positief danwel negatief, over vellen.... wanneer iemand berichten van iemand verplaatst dan is dat manipulatie. Wanneer iemand rommelt in berichten van iemand anders dan is dat manipulatie, wanneer iemand bij hoog en bij laag beweerd dat iemand dmv het aanspreken van iemand op zijn/handelen wegpesten is dan is dat een poging tot manipulatie, wanneer je iemands avatar wijzigt dan is manipulatie, wanneer je de mogelijkheid zodat men zelf de lettergrootte danwel kleur van zijn/haar berichten kan bepalen uitschakelt dan is dat manipulatie ..... en zo kan ik nog wel even doorgaan wat betreft manipulatie en pogingen tot manipulatie en aanverwanten mbt jouzelf.

De wereld draait op allerlei soorten van manipulatie en beinvloeding, zaligheden en onzaligheden Renoir, zelfs jij bent daar op geen enkele wijze van verschoont op wat voor een manier ook.

Dus waar wil jij mij nu verwijten dat ik me bedien van manipulatie en pogingen tot beinvloeding en dat dat niet zou mogen of iets in die geest waar jijzelf je kennelijk niet eens bewust bent van je eigen dagelijkse zaligmakende manipulaties en daarom de steen mag werpen....?

Waar het om draait is vanuit welke energie die manipulatie/beinvloeding komt wat maakt welke kleur manipulatie/beinvloeding draagt en/of gegeven wordt door de één of de ander....ect..

Wijziging aangebracht door Vagebond op 9 February 2012 om 16:26.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen water, geen maan. Rennie Osho 4 22 December 2014 19:28
Forumbeheer is alleen voor mededelingen Renoir Mededelingen forumbeheer 0 11 February 2012 13:47


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.