Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 October 2011, 01:32   #101
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
De moderator heeft kennelijk het door jou gesignaleerde onfatoenlijk gedrag niet gezien en dat verbaast me niet want ik zie het ook niet. Dan vraag je de moderator om jouw zienswijze van onbehoorlijk gedrag over te nemen, alleen vanwege het simpele feit dat je er door geraakt bent, en dat doet de moderator niet, want die heeft zijn eigen oordeelkundig vermogen.

Nou kun je hoog en laag springen en nog meer geraakt zitten zijn en dat vervolgens weer ontkennen, het helpt je allemaal niks. Het gaat hem om het taalgebruik wat hij jou heeft zien gebruiken en dat hem niet aanstaat. Het boeit hem kennelijk niet over wat jij vindt dat ik jou allemaal zou hebben aangedaan. Kennelijk kan mijn gedrag door de beugel wat hem betreft.

Wanneer krijg je eens genoeg van dat gezeur ?
Beste Renoir, je blijft maar door gaan met je invullingen. Zoals gezegd heb ik e.e.a. in het midden gelaten omdat het niet gaat mijn geraaktheid al dan niet.

Om je gerust te stellen...... jou scheldpartijen raken mij niet ik ben zo gewend aan o.a. jou scheldpartijen en andere soorten van onsmakelijk gedrag tav o.a. mijn persoon dat het me niet meer kan raken, sterker nog beste Renoir ik vind je feitelijk een beetje zielig en kan alleen nog maar lachen om jou zwakteaanboden.

Ik heb in eigenlijk zelden iemand gezien die zich zo blind toont mbt tot zijn eigen gedrag als jijzelf om over de rest van de blinden nog maar te zwijgen want het lijkt wel een nest te zijn hier.

Nee ik zou het mij idd niet aantrekken als ik jou was en gewoon doorgaan op je gebruikelijk ritje. Ik heb mijn conclusie getrokken en hoop voor de door jou aangenomen moderator dat hij minder blind zal zijn dan jijzelf en nog enigszins openstaat ergens voor, want bij jou moeten we daar in elk geval niet voor aankloppen dat is wel duidelijk m.i..

Hartelijk groet.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 6 October 2011, 01:40   #102
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Wanneer krijg je eens genoeg van dat gezeur ?
Nooit wat mij betreft.

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 6 October 2011, 06:50   #103
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Beste Marijke en Renoir,

Hartelijke dank dat u beide uw standpunt zo duidelijk heeft willen toelichten. Ik wil nogmaals benadrukken dat het mij niet gaat om uw persoonlijke standpunten, die mag u hebben en daar wil ik mij niet in mengen. Het is naar geen van beiden dat ik mij uit wil laten over wat u wel en niet zou mogen vinden, ik blijf daar graag verre van.

Het gaat mij, nogmaals los van de persoon, om het taalgebruik waar ik u en alle andere deelnemers op heb willen wijzen. Maar al te gemakkelijk, en u kunt dat om u heen zien in het maatschappelijk verkeer, sluipt er onfatsoenlijk taalgebruik in de wijze waarop wij met elkaar communiceren. En maar al te snel gaat het van kwaad tot erger. Er is (nog) geen ernstig kwaad geschied, ik heb u alleen willen attenderen op het taalgebruik en u in een vroeg stadium willen verzoeken om uw woorden iets zorgvuldiger te kiezen.

Er van uitgaande dat dit nu duidelijk is, sluit ik hierbij de discussie.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 6 October 2011, 10:22   #104
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Beste Bromsnor,

U weet waarschijnlijk niet dat het woord schoft(-erig) een vervoeging is van het woord schofferen, wat in het Nederlands een normale, gebruikelijke en fatsoenlijke term is om iemands gedrag tav anderen te duiden.

In feite geeft u in dit akkevietje de boodschap af dat normaal Nederlands taalgebruik onfatsoenlijk is en dat iemand uitmaken voor, excuus alvast voor het komende taalgebruik, vieze vuile kankerleier, achterlijke mongool, enzo verder ( ik ben, Godzijgedankt, niet zo thuis in het verder scheldwoordenvocabulair vandaar dat het er enkel twee zijn ipv meer), prima in orde is want dat is zo een beetje het subtiele niveau waarop o.a. ene Renoir begint te communiceren met anderen wanneer het niet volgens zijn zin gaat.

Ik wil u overigens bedanken voor deze wijze les die u mij geleerd hebt o grote Bromsnor. Ik zal mij in het vervolg houden aan u regels en mij zo spoedig mogelijk gaan wijden aan het aanleren van de geweldige leer der fatsoenlijk taal zoals hierboven aangegeven.

Hartelijk dank,

Mvrg Marijke

Wijziging aangebracht door Madelief op 6 October 2011 om 11:36.
Reden: (-erig) toegevoegd in de eerste zin.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 6 October 2011, 22:51   #105
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Mvrg Marijke
Tering, wat kun jij ongelooflijk zeiken Marijke!
Foei, foei, foei ...
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 6 October 2011, 23:03   #106
Lyme
Asprirant lid
 
Lyme's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 October 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Tering, wat kun jij ongelooflijk zeiken Marijke!
Foei, foei, foei ...
Ik kan Marijke haar ''gezeik'' alleen maar herkennen als ik daar zelf mee bekend ben.
Tjonge wat ben ik erg!WiNk
Lyme is offline   Met citaat reageren
Oud 6 October 2011, 23:26   #107
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lyme Bekijk bericht
Ik kan Marijke haar ''gezeik'' alleen maar herkennen als ik daar zelf mee bekend ben.
Ik ben blij dat jij het ook herkent ...
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 6 October 2011, 23:49   #108
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Tering, wat kun jij ongelooflijk zeiken Marijke!
Ik vind dat knap, die energie die kracht dat volhouden. Zo'n energie is in staat bergen te verzetten, jammer dat ie wordt verkwist aan futiliteiten.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 October 2011, 00:16   #109
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik vind dat knap, die energie die kracht dat volhouden. Zo'n energie is in staat bergen te verzetten, jammer dat ie wordt verkwist aan futiliteiten.
Inderdaad, zo vol passie, energie, doorzettingsvermogen, onuitputtelijkheid, onverzettelijkheid, volhoudendheid en dat op het gebied van futiliteiten, dat noemt men bij ons thuis ongelooflijk zeiken.
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 7 October 2011, 00:22   #110
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Inderdaad, zo vol passie, energie, doorzettingsvermogen, onuitputtelijkheid, onverzettelijkheid, volhoudendheid en dat op het gebied van futiliteiten, dat noemt men bij ons thuis ongelooflijk zeiken.
Heb jij een thuis jongen ?
Rennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe moderatoren. Renoir Mededelingen forumbeheer 0 21 November 2014 17:39
Het Nieuwe Inzicht. Aart Overige religie 0 1 February 2012 20:27
Mededeling van uw moderatoren (06-11-11) Bromsnor Forum; regels, vragen, idee 57 25 December 2011 18:57


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.