Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 30 July 2019, 18:45   #1131
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Oke, oke .
Ik ga muisstil wezen..

Ga verder in je eigen tempo.
In plaats van stil te zitten kun je je misschien gewoon bezig gaan houden met jezelf zodat wij in het vervolg verschoont mogen blijven van jou nergens op slaande commentaren.




Wat een geleuter weer...
Vagebond is offline  
Oud 30 July 2019, 19:24   #1132
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Vagebond Ze nog never nooit iets aan bewustwording heeft gedaan.
Zo typ je in ieder geval.
Mihaela is offline  
Oud 30 July 2019, 19:42   #1133
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja ik moet het toegeven ik heb verloren, Hij heeft me te pakken gekregen zelfs tegen mijn ooit uitgesproken uitdrukkelijke wens. Wat staat mij anders te doen dan me over te geven.
Hoe kan iets zonder brein zonder hart zich overgeven?
Fer is offline  
Oud 30 July 2019, 20:18   #1134
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zo typ je in ieder geval.
Dat is wat jij ziet ja en dus ga je maar klakkeloos vanuit dat wat jij ziet ook zo is?

Echt wat een idioot. Ga gewoon eerst eens de juiste cq rake vragen stellen voor je begint te roeptoeteren dat jij het wel weet, bladiebla ect.
Vagebond is offline  
Oud 30 July 2019, 20:35   #1135
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Hoe kan iets zonder brein zonder hart zich overgeven?
Een goede vraag idd.

Wanneer er identificatie met het ding aan de hand is. En dat er identificatie hand is was is een ding dat zeker was.
Vagebond is offline  
Oud 30 July 2019, 22:38   #1136
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Echt wat een idioot. Ga gewoon eerst eens de juiste cq rake vragen stellen voor je begint te roeptoeteren dat jij het wel weet, bladiebla ect.
Die kerel heeft jou na 3/5 neukdagen(het zou 3 zijn)eruit geschopt. Wij hebben het nu over een lullo die jou eerder dezelfde streek had geleverd. 10 jaar later ga je weer als een hondje bedelen om zijn aandacht, en hij schopt je weer uit...en ik ben de idioot?
Oeps! Ezel, steen, oogkleppen!!


Ik snap het, je houdt het liever wazig, een beetje zweven met fer, interesant doen, en erom heen draaien, om maar niet naar je gekrenkte ego te kijken.

Ik wilde je verder besparen, maar jij blijft tegen mijn kletsen, dus geef ik 'beleefd' antwoord..
Mihaela is offline  
Oud 30 July 2019, 22:57   #1137
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Weet je Vagebond, dat je op liefdes- gebied zit te sukkelen is heel menselijk. Maar dat jij op een bewustwordings-forum probeert te doen alsof je 'boven staat', terwijl stront aan de knikkers is, getuigt inderdaad van geen bewuste houding.
Ga lekker flirten met fer, troost jezelf, maar besef dat dit geen 'kunst' is, maar gewoon klungelen..
Mihaela is offline  
Oud 30 July 2019, 23:08   #1138
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ach Michaela met je grote mond, je weet überhaupt niet waar het over gaat, maar schreeuw gerust nog ff door ga ik ondertussen vertellen waarom Vagebond weg gaat hé. Dat is niet omdat ze aan het vluchten is maar dat is omdat ze in de gaten heeft gekregen dat ze zichzelf op ene 'lullo' aan het projecteren is geweest, en niet eventjes he, maar jaren lang.
Kijk en dan kan Michaela met d'r grote bek wel lopen roeptoeteren dat Vagebond mot blijven hangen en d'r verdriet moet voelen een meer van die bladiebla. Maar daar gaat het dus niet over. Tuurlijk kan ik best ff naar het niveau waar er iemand zit te jammeren is geen probleem maar dan krijg ik dus onmiddellijk een kwijlende Michaela die op mijn kop begint te schijten., en ik hou mijn hoedje nu eenmaal wel graag schoon.

Moet overigens wel zeggen dat ik er mezelf van honderd jaar geleden in herken en snap ook hoe irritant dat is voor anderen. Ik krijg gelijk meer begrip voor die lullo, want oh wat had ik gelijk en wat was ik een draaikont om mijn gelijk maar te kunnen houden. Dus sucses he met draaikonten, ik me even met mezelf bezig houden als u dat niet al te erg vindt.


En tot slot:
dan nog wat Michaela er is er hier maar één die zichzelf voortdurend boven anderen aan het zetten is en dat is Michaela zelf.

.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 30 July 2019 om 23:59.
Reden: Taalfouten.
Vagebond is offline  
Oud 31 July 2019, 00:38   #1139
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Weet je Vagebond, dat je op liefdes- gebied zit te sukkelen is heel menselijk. Maar dat jij op een bewustwordings-forum probeert te doen alsof je 'boven staat', terwijl stront aan de knikkers is, getuigt inderdaad van geen bewuste houding.
Ga lekker flirten met fer, troost jezelf, maar besef dat dit geen 'kunst' is, maar gewoon klungelen..
kind onderscheidingsvermogen heb je daar wel eens van gehoord. Dacht in het begin al te hebben uitgelegd dat zaken op verschillende niveau's spelen en dus acteer ik ook op verschillende niveau's

Dat er stront aan de knikker is ben ik dacht ik mee binnen gekomen, ga ik dus ook niet ontkennen en heb ik ook niet ontkent. Wat ik gezegd heb is dat die stront aan de knikker zeer waarschijnlijk door jou op een andere manier vertaald wordt dan dat ik dat bedoelt heb. Zelfde geldt voor dat sukkelen op liefdes gebied. Ik weet zeker dat jij het dan over iets anders hebt dan ik. In beide gevallen gaat over sukkelen op liefdes gebied maar de standpunt/perceptie is totaal verschillend. Dat kun je leuk vinden of niet, vertalen als dat Vagebond zich meer zou voelen dan een ander of iets in die geest, helemaal aan jou, maar hier wordt dat totaal anders ervaren.

Oh ik hoef mezelf niet te troosten omdat er geklungel wordt hoor, ik klungel wat af, en soms wordt er zelfs gejankt door mij geklungel, schaam ik me niks voor. Het is wel ff janken en vervolgens weer door, ga me echt niet meer bezig houden met wat het met me doet ellende, het is gewoon verhaaltjes niveau, ik neem het waar en klaar. Dat jij je bezig wilt houden met de randvoorwaarden....ga lekker je gang maar val mij er niet mee lastig alsof je me de hemel op aarde aanbied. Ik heb dat echt wel zo'n beetje gehad.

Wat heb je overigens toch steeds te zeuren over Fer?
Vagebond is offline  
Oud 31 July 2019, 01:47   #1140
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Die kerel heeft jou na 3/5 neukdagen(het zou 3 zijn)eruit geschopt. Wij hebben het nu over een lullo die jou eerder dezelfde streek had geleverd. 10 jaar later ga je weer als een hondje bedelen om zijn aandacht, en hij schopt je weer uit...
interpretatie, interpretatie Michaela, en vooral een negatieve interpretatie.

We hebben idd een leuke dagen gehad, maar je kan je dus echt afvragen wie nu wie een streek geleverd heeft. Ik zou als ik jou was, je bent er niet bij geweest perslot, niet direct schreeuwen dat die 'kerel' mij een streek geleverd heeft, want deze hier, die er bij was perslot, weet echt wel beter. Dus ik zou het zeer op prijs stellen wanneer je niet steeds de bal bij die zgn 'lullo' neerlegt wanneer er ook nog een Vagebond aanwezig was.

Verder werd er 10 jaar later gewoon uit vriendschappelijke interesse, we zijn volwassen mensen perslot, contact opgenomen er kwam geen bedelen aan te pas. En toen de deur, om wat voor'n reden ook, ik kan er wel naar raden maar hij is de enige die het kan vertellen maar dat doet hij dus niet, zijn goed recht, werd dicht gegooid is er ook verder niet gebedeld geworden, er is niet gejankt en gesmeekt om mij alstublieft weer binnen te laten ellende. Ik heb een blauwe neus en die doet zeer dus er wordt gejankt, niet eens heel veel, wel lekker weg gezwijmeld bij lekkere muziek van Karise Eden, en verder gaan we verder met de kwartjes die gevallen waren.

Man echt wat een geneuzel is dit, stop gewoon mij lastig te vallen met je fantasietjes over Vagebond en de 'lullo' want ze raken kant nog wal.
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 03:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.