Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 31 July 2019, 07:59   #1141
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Moet overigens wel zeggen dat ik er mezelf van honderd jaar geleden in herken en snap ook hoe irritant dat is voor anderen. Ik krijg gelijk meer begrip voor die lullo, want oh wat had ik gelijk en wat was ik een draaikont om mijn gelijk maar te kunnen houden. Dus sucses he met draaikonten, ik me even met mezelf bezig houden als u dat niet al te erg vindt.
Geweldig zo'n inzicht.
 
Oud 31 July 2019, 09:47   #1142
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
. Ik krijg gelijk meer begrip voor die lullo
Je hebt blijkbaar een opmerking gemaakt op 'gelijkwaardig' niveau, en hij kan dat niet aan.
Die gast was verslaafd aan zijn 'fantasmen' weet ik nog, en je waagde om hem kritiek te geven.
Je kan zelf niet tegen kritiek, die gast is 100keer erger dan jij.
Geen wonder dat jullie elkaar (een paar uurtjes) troffen weer.. (al was/ is meer stalken van jouw kant).
Je gedraagt je erg slaafs Vagebond, en dan durf jij ook een opmerking te maken, en je wordt eruit geknikkerd. Dat zou hoe dan ook gebeurd zijn, want het is duidelijk wat hij van je wilde( niets).
Je zoekt nu naar smoesjes, en probeert de schuld op je te nemen.
Vagebond! Het was overduidelijk dat die gast je nooit had gewild. Verzin geen smoesjes méér.
Al die tijd verspillen in verhalen over liefde en begrip, terwijl alles een fantasietje is..
Mihaela is offline  
Oud 31 July 2019, 10:03   #1143
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Vanaf hier laat ik je los Vagebond.
Succes met je ego-spel!
Mihaela is offline  
Oud 31 July 2019, 13:27   #1144
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Die kerel heeft jou na 3/5 neukdagen(het zou 3 zijn)eruit geschopt..
Ik moet toch beter opletten hier ...

.... wie heeft er met wie geneukt?

Details graag.
Rob is offline  
Oud 31 July 2019, 14:41   #1145
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Ik moet toch beter opletten hier ...

.... wie heeft er met wie geneukt?

Details graag.
Vagebond zou blij zijn om jou te zien .
Of was het Aart die ze miste?
Mihaela is offline  
Oud 31 July 2019, 15:28   #1146
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Vagebond zou blij zijn om jou te zien .
Of was het Aart die ze miste?
Van mijzelf en van Aart weet ik zeker
dat er geen coïtus met Vagebond heeft plaatsgevonden.

Dus wie oh wie ...?
Rob is offline  
Oud 31 July 2019, 17:34   #1147
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je hebt blijkbaar een opmerking gemaakt op 'gelijkwaardig' niveau, en hij kan dat niet aan.
Die gast was verslaafd aan zijn 'fantasmen' weet ik nog, en je waagde om hem kritiek te geven.
Je kan zelf niet tegen kritiek, die gast is 100keer erger dan jij.
Geen wonder dat jullie elkaar (een paar uurtjes) troffen weer.. (al was/ is meer stalken van jouw kant).
Je gedraagt je erg slaafs Vagebond, en dan durf jij ook een opmerking te maken, en je wordt eruit geknikkerd. Dat zou hoe dan ook gebeurd zijn, want het is duidelijk wat hij van je wilde( niets).
Je zoekt nu naar smoesjes, en probeert de schuld op je te nemen.
Vagebond! Het was overduidelijk dat die gast je nooit had gewild. Verzin geen smoesjes méér.
Al die tijd verspillen in verhalen over liefde en begrip, terwijl alles een fantasietje is..
Ach liefje, mijn liefje, hoe dankbaar ben ik dat jij je fantasietjes zo gepassioneerd, het lijkt wel of je erbij was, op het scherm gooit dat geeft mij een kans mezelf eens breed uit te meten.

Hier gaan we:

We beginnen met het stalker-dingetje. Kwam de 'lullo' ook mee op de proppen toen Vagebond zei:' schatje moet eerst nog even wat anders doen voordat.....'
'De lullo' had zoiets van:'niet weer hé.....'
De lieftallige kwam idd ook gelijk met het stalkersyndroom op de proppen. V. Was eerst nog geneigd het zich aan te trekken in als zich schuldig voelen, maar toen ging er een licht op. Ze dacht:' nee, nee, die truc kennen we inmiddels mijnheer, die vlieger gaat deze keer niet op.' Schuldig voelen komen we over het algemeen geen stap mee verder dus Vagebond opende zich, ja zelfs liefdevol was ze, het was ongekend, voor de gevoelens van mijnheer, en stalker-dingetje smolt als ijs in de zon en sterker nog.....mijnheer opende zich vervolgens ook voor Vagebonds hoe en waarom......en er was begrip en liefde al over the place e.d.

Of hij me nooit gewild heeft? Schat, ik heb met hem in bed gelegen hé en geloof me hij wilde me. Zo gepassioneerd als hij in zijn missie is is ie ook in de liefde, man, hot, hot, hot, oh God dit is toch echt te veel info voor sommigen denk ik, voor mij wel in elk geval.....

Zo nu alle gekheid op een stokje Michaela, je hebt maar weer eens geen flauw idee waar je het over hebt....

Vagebond en slaafsheid......ff wachten, ja er wordt ergens heel hard gelachen, ik weet het zeker.......Vagebond en slaafsheid horen toch echt niet bij elkaar hoor, waar je die onzin toch weer vandaan haalt, echt...

Bv. Toen vagebond, nadat mijnheer onze buiten de dagdagelijkse werkelijkheid activiteiten zichtbaar werden gemaakt in de dagelijkse realiteit was het Vagebond die zich te pletter schrok, remember!! En dus was het Vagebond die ergens iets tussen hem en mezelf in heeft gezet. Mijn liefje zei:' doe dat nu niet want het is niet nodig,(hier gaat we over naar de slaafsheid van ene vagebond...) maar Vagebond vond het wel nodig om wat zich in haar liet zien op de ouderwetse Michaela wijze te gaan onderzoeken. Ja hot, hot, hot, he en ook stupide...WiNk


Maar ja 'de lullo' zou 'de lullo niet zijn wanneer ie niet zou zeggen:' ok jij je zin.' Dat is het ene niveau.

Op het andere niveau speelt zich af op het persoonlijk missie-niveau waar 'de lullo', eigenwijs en met een naar autisme neigende blinde vasthoudendheid zich op zijn project stort. Ja en daar zegt Vagebond dan wat van en dat vindt mijnheer dan vervolgens storend en doet dan net of hij Vagebond niet meer ziet. Maar hij ziet Vagebond wel en doet zelfs, zonder dat zij het in de eerste instantie in de gaten heeft, iets op haar uit, want dat laat hij dan vervolgens zien in één van de dingen die ik van hem lees. Echt het is een heerlijk op alle vlakken creatief toneelspel tussen ons. De meesten hebben geen idee hoe een leuke, warme en uitzonderlijk creatieve en gevoelige man 'de lullo' is, maar hij heb ook wel eens schijt in de broek heeft tie gezegd, lol...

1 ding Michaela, wanneer mijn liefje iemand lief heeft gaat dat door alle grenzen heen. Ik weet 1 ding zeker en dat is dat dat gevoel er voor mij was en is en ik weet zeker dat er van mij uit iets heel onfris tussen hem en mij heeft ingezeten. Dat kun je nu wel of niet accepteren. Maar zoals gezegd ben jij er niet bij geweest dus kan je er ook niks zinnigs over zeggen. Dus doe mij een lol en hou gewoon op 'de lullo' zwart te maken, want dat heeft hij echt niet verdient, op geen haar na zelfs.

Man ik probeer te verwerken wat mijn liefje gevoelt en gezien heeft toen Vagebond ontvoert werd, zo mee de diepte in, door een razende hysterische gek die hem vervolgens ook nog eens ging belagen. Man, mijn lief kon toch niet anders dan in totale verbijstering zich terug trekken tot de idioot eindelijk eens aan kracht zou verliezen.

In het kader hiervan zou je je kunnen afvragen wie er eigenlijk werd uit geflikkerd, was dat Vagebond wel of was het iets anders? Ik denk dat net iets anders is.

Even over verspilling van lucht aan fantasietjes over liefde en begrip Michaela, mag ik in het kader daarvan eens vragen waarom je al je lucht verspild aan de door jou verzonnen verhaaltjes, liefst verhaaltjes van een laag allooi, zoveel is wel duidelijk?
Ik vraag me werkelijk af of je wel ziet hoe belachelijk de door jou geschreven zinsnede is binnen dit verband want u is natuurlijk niet een fantast met een grote duim. Tjonge....

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet lijkt mij wel een goed gezegde binnen dit verband...
Vagebond is offline  
Oud 31 July 2019, 18:04   #1148
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Van mijzelf en van Aart weet ik zeker
dat er geen coïtus met Vagebond heeft plaatsgevonden.

Dus wie oh wie ...?
Oh je hebt het aan Aart gevraagd begrijp ik? Of denk je dat er nooit iets is gebeurd tussen Aart en mijzelf?

Ook hallo trouwens...
Vagebond is offline  
Oud 31 July 2019, 18:09   #1149
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
. Tjonge....

...
Verliefdheid, vooral als het niet beantwoord is, lijkt veel op een psychose..
Liefdesverdriet, en het accepteren dat de liefde niet wederzijds is, is best taai.
Het zou nog een tijdje duren tot dat jij het zult accepteren dat het over is.
Het wordt spartelen, maar dat hoort erbij. Het is ook een kans om door de pijn heen te kijken
de verlichting in ..

Ik zei dat ik je los liet, en dat ga ik ook echt doen.
Voor het vertrek wens ik je oprecht sterkte Vagebond.
Jouw verhaal interesseert me nu niet meer, en mijn verhaal rondom jou boeit me net zo min.
Ik ga een week forum-vakantie nemen omdat 'het verhaal' in de herhaling valt( als een nummertje op repeat gezet).
Laat me ook los!
Trouwens, ga gerust tegen Michaela typen als je een klanbord nodig heb, maar ik ben weg!

Game over!
Mihaela is offline  
Oud 31 July 2019, 18:14   #1150
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Tijd vertek 18.14..
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.