Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 31 July 2019, 18:14   #1151
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Eindelijk....

Psychose, het hele leven is één psychose Michaela, je lijd er zelf ook aan alleen heb jij dat niet of nog niet in de gaten.....💋
Vagebond is offline  
Oud 31 July 2019, 18:28   #1152
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Verliefdheid, vooral als het niet beantwoord is, lijkt veel op een psychose..
Liefdesverdriet, en het accepteren dat de liefde niet wederzijds is, is best taai.
Het zou nog een tijdje duren tot dat jij het zult accepteren dat het over is.
Het wordt spartelen, maar dat hoort erbij. Het is ook een kans om door de pijn heen te kijken
de verlichting in ..
Liefde voor Later
https://youtu.be/qY6JrbyR6tE

Oh oeps even uitleggen anders snap je het niet. Dit liedje is voor onze intense liefde Michaela.

Zal goed naar je luisteren hoor.

Waarom hou je niet van mij? Oh ik mis je zo mijn liefste Michaela, kom terug alsjeblieft.

Ja ik voel het allemaal nu, het is verschrikkelijk idd. Hoe kon je mij dit aandoen mijn liefste, hoe kon je?

Citaat:
Ik zei dat ik je los liet, en dat ga ik ook echt doen.
God zij gedankt

Citaat:
Voor het vertrek wens ik je oprecht sterkte Vagebond.
Thanks dat kan ik wel gebruiken met zo'n liefde als jij....

Citaat:
Jouw verhaal interesseert me nu niet meer, en mijn verhaal rondom jou boeit me net zo min.
Ik ga een week forum-vakantie nemen omdat 'het verhaal' in de herhaling valt( als een nummertje op repeat gezet).
Laat me ook los!
Zoals gezegd, eindelijk, god zij gedankt

Ps:hoop wel dat ze van te voren even waarschuwen voor als je terug komt. Kan ik er vast voor zorgen dat ik verscholen zal zitten achter een dikke voor jou niet zichtbare muur, dubbele bescherming....zal ik wel nodig hebben.

Citaat:
Trouwens, ga gerust tegen Michaela typen als je een klanbord nodig heb, maar ik ben weg!
Wat jammer nou, had het net zo lekker naar mijn zin. Ik zal me idd maar vermaken met je oude tekstjes dan, kijken of ik er nog wat juice uit zoveel fantastischheid kan peuren....

Citaat:
Game over!
HOERA, driewerf HOERA.....

Wijziging aangebracht door Vagebond op 31 July 2019 om 20:29.
Reden: Bericht, voor de leut, totaal gewijzigd....
Vagebond is offline  
Oud 31 July 2019, 18:29   #1153
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oh je hebt het aan Aart gevraagd begrijp ik? Of denk je dat er nooit iets is gebeurd tussen Aart en mijzelf?

Ook hallo trouwens...
Hallo Vagebond.

We hebben het hier ooit eerder over gehad.

En toen heb je me uitgelegd dat er idd nooit iets intiems is gebeurd in de zin van een fysieke coïtus, maar wel telepatisch (op afstand). Nou heb ik daar geen verstand van of ervaring mee, dus ik heb gewoon van jou aangenomen dat dat het was.

Maar ik heb al weer spijt van mijn vraag. Ik dacht dat er 2 mensen van het forum met elkaar het bed in waren gedoken. Dat leek me een interessant verhaal, dus ik informeerde even tussen neus en lippen (hm ...?) door hoe dat zat en wie dat waren.

Verder heb ik geen enkele behoefte aan ingewikkeldheden. Dus vrolijk groet!
Rob is offline  
Oud 31 July 2019, 18:49   #1154
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Hallo Vagebond.

We hebben het hier ooit eerder over gehad.

En toen heb je me uitgelegd dat er idd nooit iets intiems is gebeurd in de zin van een fysieke coïtus, maar wel telepatisch (op afstand). Nou heb ik daar geen verstand van of ervaring mee, dus ik heb gewoon van jou aangenomen dat dat het was.

Maar ik heb al weer spijt van mijn vraag. Ik dacht dat er 2 mensen van het forum met elkaar het bed in waren gedoken. Dat leek me een interessant verhaal, dus ik informeerde even tussen neus en lippen (hm ...?) door hoe dat zat en wie dat waren.

Verder heb ik geen enkele behoefte aan ingewikkeldheden. Dus vrolijk groet!
Klopt hoor Rob, dat je dat nog weet. Mss wel leuk om even te vertellen binnen dit kader, is voor jou zeer waarschijnlijk totaal niet interessant, dat het geen telepathische seks tussen Aart en mij was maar nog idioter, en voor mij totaal onacceptabel, dat ik een soort van participant bleek bij de seks van Aart en een andere vrouw, waar hij op dat moment verlieft was, alleen had ik die vrouw nooit gevoeld...

Je begrijpt deze hier ging over haar nek en nog erger over haar nek toen Aart zei:' gezien er maar van.' Je had die kop erbij moeten zien, ik kon hem wel slaan echt.

Echt niet tof hoor.

Goed dan, ik gooi het maar ongezouten en bot uit dan. Vagebond, en op dit forum bekend onder de naam:, Agorist zijn ooit een aantal keer met elkaar van bil gegaan. Jezus Rob, echt hoor kon je dat nu niet opmaken uit de schrijvens tussen Michaela en mijzelf. Moet je me echt nog meer door het stof laten kruipen dan ik al gegaan ben..... Niet tof hoor....

Goed liefje even alle gekheid op een stokje....

Hoe is het nu met je?

Oh je was al weer weg, nou vrolijke groet terug dan....
Vagebond is offline  
Oud 31 July 2019, 19:14   #1155
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Het zal wel stil worden nu die schreeuwerd en onze drama-queen eindelijk vertrokken is.

Eindelijk tijd voor onszelf en een kopje koffie en een stukje muziek uit de oude doos.

Tussen mij en mezelf, zoals het altijd al was...

Herman van Veen: Liefde voor Later....
https://youtu.be/qY6JrbyR6tE

We hebben een ander nooit gezien noch gekend...
Vagebond is offline  
Oud 31 July 2019, 19:38   #1156
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Gordijnen....

Gordijnen wapperen in de wind
Anderen hangen stil
Wij zitten voor het open raam
Genietend in de zon

'Liefje':zeg jij
Ben jij ons gordijn dat in de wind wappert?
'Nee': antwoord ik
'En jij dan?':Vraag ik.
'Nee': zeg jij

Wat fijn hé die zon
'Ja':zeg jij.

We kijken elkaar aan
Hand in hand
Twee grijze muizen op de vensterbank.

Tussen de plantenbakken.....
Vagebond is offline  
Oud 31 July 2019, 23:12   #1157
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Klopt hoor Rob, dat je dat nog weet. Mss wel leuk om even te vertellen binnen dit kader, is voor jou zeer waarschijnlijk totaal niet interessant, dat het geen telepathische seks tussen Aart en mij was maar nog idioter, en voor mij totaal onacceptabel, dat ik een soort van participant bleek bij de seks van Aart en een andere vrouw, waar hij op dat moment verlieft was, alleen had ik die vrouw nooit gevoeld...E
oh ik realiseer me ineens hoe bovenstaande mogelijkerwijs en/of evt gelezen zou kunnen worden....niet al te fraai alsof.....

Die soort van telepathische, bij gebrek aan een beter woord, seks met Aartmans is beslist niet iets dat ik gezocht zou hebben. Ik kende Aartmans niet behalve van een aantal teksten waarin ik hem herkende als een gelijke ( hij was/is net als mijzelf). Dat hele telepathische seksgebeuren overkwam mij en had ik zoiets van help....... Tjonge wat had ik de schijt er over in. Ik had allerlei verliefheidsgevoelens die als de mijne voelde terwijl ik ondertussen nog met een ander dingetje bezig was dus ik kwam ook direct in een soort van loyaliteit conflict.

Nou van de lezers zullen er vast zijn die de uitwerking van dit dingetje hebben mogen volgen door de verschillende fora heen.

Ik was dolblij toen ik eindelijk met Aartmans om de tafel kon om dit dingetje op te helderen. Ik was dolblij toen bleek dat die verliefdheidsgevoelens en het daarmee gepaard gaande seksuele ervaringen hun gerechtigde plek terug kregen. Tgt voelde ik me een soort van onvrijwillige medeparticipant/voyeur en het vervulde me met een diepe walging. Een goede reden voor mij om mezelf volledig af te knijpen op dat gebied, ik wilde er niks, maar dan ook niks mee te maken hebben. Gore zooi, echt. En het is me gelukt alles buiten te houden tot....
Want zo Woedend was ik wel, ik voelde me genaaid aan alle kanten en wist er geen weg mee al wist ook dat ik mijn weg ermee wel zou moeten vinden ooit ergens in de tijd. Weken heb ik gekotst, iedere keer weer als de herinnering in me op kwam. O ja want het ging niet alleen om Aartmans, ik mocht ook mee maken en aan de lijve ondervinden hoe W. leek met mij te vrijen terwijl hij in werkelijkheid lag te wippen met zijn vriendin toen eenmaal duidelijk werd dat die een vriendin had. Echt heel tof. Het was goddomme bij tijden een hele orgie die plaats had. Ja soms lagen ze alle twee te wippen, nou je kan je er van alles bij voorstellen natuurlijk
Kotsen, kotsen en nog eens kotsen, kapot gaan en bleef sowieso kotsten vanwege de W.-ellende , en nog eens kapot gaan, hoe vaak ik niet onder de douche heb gezeten, ja alweer kotsten, omdat ik me zo ontzettend goor voelde, jullie willen het niet weten. Dus je begrijpt dat ik niet bepaald zat te wachten op het openbreken van het door mijzelf aangebrachte anti-seks veiligheids-zegel want je heb gaves en gaves en die van mij, ik zou er niet jaloers op zijn. Tgt wist ik dat ik er niet onderuit kon het een keer aan te gaan...en ja we gaan nog maar eens kotsen....

Tussendoor, ik heb een poosje met Jed mckenna gemaild, ja het is echt, en toen ik dit verhaal vertelde, net moest er toch een keer uit, heb tie zich te pletter gelachen. Hij zei je bent er bijna het is dichterbij dan je denkt.

Nou ik vond het dus echt niet grappig toen dat dus idd gebeurde een paar weken terug. Ach en uiteindelijk lijkt het mogelijk mee te vallen. We neuken alleen nog maar met onszelf. Nou dat zal best maar ik vertrouw het nog altijd niet helemaal...

Man, wat een idioot leven heb ik toch, ik hoef never nooit niet meer de deur uit zo rijk is mijn innnerlijk leven.

Echt...

Zo verhaaltje verteld, ff me jurk afkloppen, wat een stof daar in de kelder, niet normaal.🤨
Terug tot de orde van de dag...
Vagebond is offline  
Oud 31 July 2019, 23:46   #1158
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Ontspanning

Ff lekker bakken

https://youtu.be/jBoqh8M8ltU
Heerlijk dat Australies

Haar vind ik ook leuk
https://youtu.be/7w-JDwmoPzE

🥮🧁🥮
Echt wel lekker die bakvideo's
JaKnIk

Wijziging aangebracht door Vagebond op 1 August 2019 om 00:39.
Vagebond is offline  
Oud 1 August 2019, 17:24   #1159
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Klungelen met een puzzel....

Wow, toch ff vertellen,

Ik is gelukkig, ja ik is echt gelukkig.

Waarom is ik gelukkig? Omdat er vanmiddag ineens een puzzelstukje, waar ik jaren mee aan het knokken ben geweest toch ergens in te passen en dat lukte steeds maar niet, op zijn plek viel. Want hoe zeer ik het stukje ook verafschuwd en diep gehaat heb ik wist wel dat het ergens in de puzzel zijn plek had.

Zo blij te zien dat ik weken terug de juiste keus gemaakt heb en niet ben mee gegaan in de droom. Het stukje zei:' bladiebladiebla bla bla.....blabla,' en ik zei:' je heb gelijk ik kan niet anders dan jou logica te volgen,' dus ik volgde.

Ik heb in de afgelopen weken oprecht gekeken of Michaela ergens mss toch ergens gelijk had mbt dat verdriet en/of liefdes verdriet of pijn vanwege afwijzing, en steeds kwam ik tot de conclusie dat het er i.v.m. W. niet is.
Het is er tgt ook wel, het is alleen niet van mij het is van W. het is W's verdriet, het W. liefdesverdriet, het is W's eenzaamheid, W' gevecht

Wat moet ik er ondertussen dan mee?

Nou niks.

Ik hoef niets te doen behalve er zijn, 'er zijn' voor iemand behoeft niet een fysieke aanwezigheid te betekenen, ik hoef niks te doen behalve de éénheid te zijn en te accepteren/ontvangen wat er is. Ik hoef alleen maar een vriend(in) te zijn, in welke vorm ik ook gezien of niet gezien wordt, het maakt niet uit....ik heb je lief!!!

En ondertussen heb ik ontdekt met wie ik het hebben van seks het lekkerst/fijn vind, ja het gaat ons alleen om seks hebben, praten doen we hoogst zelden als het echt niet anders kan, en dat is het hebben van seks met mijn innerlijk ........ geen stoorzenders meer hoop ik. Hij heeft mij belooft van niet.... Ik denk dat hij gelijk heeft hij neemt zoveel ruimte in beslag dat er eenvoudig niemand meer bij kan 😂

Ben ik er al?

Nee dat niet want ben wel bang dat er nog altijd stoorzenders zullen komen maar ik weet vanaf vandaag wel dat ik niet direct de deur meer zal dicht gooien, als het te heftig wordt en/of ik het niet meer trek, ik nog altijd naar mijn innerlijke pappie kan rennen, die mij wel beschermen en geruststellen zal, als de deur maar open blijft, komt de oplossing vanzelf....

Thanks Dad, dat je er voor me was vandaag!!!

Wijziging aangebracht door Vagebond op 1 August 2019 om 17:45.
Reden: Komt de oplossing van zelf, bij geschreven in de laatste zin
Vagebond is offline  
Oud 2 August 2019, 11:17   #1160
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard mag wel gezegd worden

Op dit moment is er dankbaarheid stukjes vallen idd op zijn plaats. De kelder is weer schoon en fris, we kunnen gewoon ongestoord naar beneden. We zijn hopelijk klaar voor nieuwe stoorzenders en er wordt gewerkt aan beheersing. Een diepe wens gaat er uit naar papa. Dat er door dit lichaam-geest systeem maar net zoveel licht mag schijnen als door het systeem van V.
Fer is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.