Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 August 2019, 17:12   #1171
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
..

Ach kind .
Je bent gebruikt,en gedumpt, en je hebt iemand nodig om je op af te reageren..
Wie slim is, spreekt je niet tegen. Ik ben niet slim geweest, maar wat niet is, kan nog komen.

Goed gezien Vageblond, er is geen contact mogelijk..
Ik laat je verder in je eigen sop gaar koken.
Mihaela is offline  
Oud 4 August 2019, 17:21   #1172
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Goddomme Michaela schiet eens op met je reaktie,
Zie je niet dat ik op hete kolen zit? 🥰💋
Ik pas!!!
Mihaela is offline  
Oud 4 August 2019, 17:24   #1173
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ach die psychoses, bijzonder hardnekkig om te kunnen doorzien.

En let wel ik heb het over jou psychose Michaela. Lekker door psychosissen, je wordt vanzelf een keer wakker.

O ja en ik pas ook

, toedeloe

(lekker volwassen reaktie, hahahaha....sorry, lol) WiNk
Vagebond is offline  
Oud 4 August 2019, 17:35   #1174
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Zeuren...

Zo laatste nacht werken (bijna 6 nachten gewerkt, ik ben kapot). Maar zal deze laatste nacht het hartstikke druk krijgen op het einde van de dienst. Een hele zwik mensen voorbereiden op ect. Rennen, rennen en nog eens rennen. Echt niet tof als gewent bent de nagenoeg de hele nacht op je luie reet te zitten

Echt geen zin dus de schijt in...

Ja nu niet denken, op d'r luie reet? Nou ik heb er geen meelij mee.
Ik was wakker de 6 hele nachten als het eenmaal morgenochtend is en dat is al voldoende reden om de zuster eens een beetje liefde toe te sturen.

( niet allemaal tegelijk graag, want dat kan ik niet hanteren....) WiNk

Wijziging aangebracht door Vagebond op 4 August 2019 om 18:02.
Reden: Bijna toegevoegd. Nachtdienst we hebben wat meer tijd nodig om een goed tekstje te produceren, 😉
Vagebond is offline  
Oud 4 August 2019, 18:40   #1175
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ach die psychoses, bijzonder hardnekkig om te kunnen doorzien.

En let wel ik heb het over jou psychose Michaela. Lekker door psychosissen, je wordt vanzelf een keer wakker.
Ter verduidelijking......
We hebben het over de hardnekkig waanideeën van Michaela waar het gaat om het gegeven dat ene Vagebond 'gebruikt' zou zijn, het kleutertje wil zo graag gelijk hebben en krijgt het niet, tja... Wij denken ondertussen dat ze zelf gebruikt en gedumpt is geworden en dat nog niet verwerkt heeft dat ze nu vervolgens e.e.a projecteert en afreageert op ene vagebond als boosdoener.....Je zal het nodig hebben... ( we zijn psychotisch dus we kunnen het gewoon allemaal roepen zonder ergens verantwoordelijk voor te zijn, heerlijk)

Ho, sjips daar komt een -moment aan

Michaela heeft het over zichzelf wanneer ze beweerd dat ene vagebond gebruikt is geworden. Michaela heeft vagebond gebruikt omdat ze iemand nodig had om haar frustratie op af te reageren, en heeft haar vervolgens een aantal keren gedumpt.

klopt helemaal hoor Michaela dat vagebond gebruikt en gedumpt is, we kennen er wel meerdere keren aan toe voegen ook...u heeft de twijlachtige eer de laatste in de rij te zijn....



Nou Vagebond vind het, na dit alles, allemaal best en gaat maar eens een heerlijk hapje eten voor ze aan het werk moet, mw laten we voor nu even achter, ze springt vanzelf wel weer eens op de bokkenwagen want ze heb zichzelf toch niet in de hand zo vermoeden wij, lol...

Back to reality..

Lekker werken
Vagebond is offline  
Oud 4 August 2019, 19:00   #1176
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ondertussen een leuk liedje voor bij het eten

George Micheal: sombody to love.
Let op op het einde het gezang van het publiek, kostelijk...

https://youtu.be/UvM2Cmi-YRU
Vagebond is offline  
Oud 5 August 2019, 05:19   #1177
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Oeps...

Toch even een verlegenheidsmomentje tijdens de koffietijd op het werk met collega's

Zegt zo'n lieftallige of er mss iets gebeurd omdat ik steeds zo vrolijke positivo ben de laatste dagen....Ja wat moest ik zeggen? Dus ff met de bek vol tanden en vervolgens maar even wat aan elkaar gesmoesd van ingewikkeld uit te leggen enzo Bladiebla....en zeggen dat ik er wel een ietwat verlegen onder ben....

Man voelde me echt betrapt....

Ze dacht dat er een man in het spel is, zo'n glow heb ik schijnbaar over me. Toch ff het tegendeel van liefdesverdriet vanwege het gegeven dat er iemand gebruik van iemand zou hebben gemaakt en vervolgens gedumpt zou hebben, bladiebla ect.

Tja denk dat de collega's ook psychotisch zijn, kan niet anders moesten we een zeker personage geloven.

Man wat ben ik toch een vals wijf bij momenten....

Ik hou d'r over op want ik wordt vervelend van mezelf...ik gebruik de nachtdienst maar als excuus dan ben ik altijd net ff anders dan anders WiNk

Nog een paar uurtjes dan is het vakantie-time, lekker nog dieper in mezelf wegzakken....
Vagebond is offline  
Oud 5 August 2019, 19:56   #1178
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Toch even een verlegenheidsmomentje tijdens de koffietijd op het werk met collega's

Zegt zo'n lieftallige of er mss iets gebeurd omdat ik steeds zo vrolijke positivo ben de laatste dagen....Ja wat moest ik zeggen? Dus ff met de bek vol tanden en vervolgens maar even wat aan elkaar gesmoesd van ingewikkeld uit te leggen enzo Bladiebla....en zeggen dat ik er wel een ietwat verlegen onder ben....

Man voelde me echt betrapt....

Ze dacht dat er een man in het spel is, zo'n glow heb ik schijnbaar over me. Toch ff het tegendeel van liefdesverdriet vanwege het gegeven dat er iemand gebruik van iemand zou hebben gemaakt en vervolgens gedumpt zou hebben, bladiebla ect.

Tja denk dat de collega's ook psychotisch zijn, kan niet anders moesten we een zeker personage geloven.

Man wat ben ik toch een vals wijf bij momenten...

Ik hou d'r over op want ik wordt vervelend van mezelf...ik gebruik de nachtdienst maar als excuus dan ben ik altijd net ff anders dan anders

Nog een paar uurtjes dan is het vakantie-time, lekker nog dieper in mezelf wegzakken....
Nou Vagebondje wanneer je dit vals noemt, hoe noem je dan het hysterisch gekrijs van ene M?

Ik heb nog eens die hele conversatie tussen M. en mijzelf terug gelezen en ik hoor haar alleen maar krijsen de hele conversatie lang. Krijsen, en nog eens krijsen, en nog meer gekrijs, als een kutkind dat d'r zin niet krijgt. Mw. is aan het krijsen vanaf het moment dat Vagebond heeft gezegd dat ze niet van plan was de vragen mbt hoe vagebond bezig is met bewustwording te beantwoorden omdat zij dat al gedaan had.

Dit gehad hebbende.....

Ik voel me als een mens dat zich plots behept ziet met een krijsend blaag dat midden in de supermarkt besloten heeft hysterisch te gaan doen omdat ze een zeker snoepje niet krijgt.

Was eigenlijk totaal verbijsterd te zien hoe iemand zo kan volharden in zijn/haar idiotie en daarbij denkend dat ze met bewustzijnspoeder aan het strooien is.

Ik dacht met een volwassene te maken te hebben die op een normale, redelijke manier zou kunnen converseren en een nee zou kunnen accepteren. Man wat heb ik me vergist daarin.

Nu zit ik dus met dat kutkind dat vastbesloten is het leven van Vagebond tot een hel te maken. Dat heb de eeuwigheid goed gedaan hoor, Vagebond en de fucking kut blagen een zeer beroerde match. Ik kan d'r niet mee, ben er niet voor in de wieg gelegd en ik wil het niet....

In godsnaam heeft er iemand een goed opvoedkundig boekje voor me zodat ik kan leren hoe zo'n walgelijk, hysterisch schreeuwend blaag de bek te laten houden of liever nog hoe het monsterlijke gedrocht terug terug te kunnen sturen naar de krochten waar het vandaan gehaald is.

Vagebond, ssssssttttt, zachtjes, straks hoort ze je en dan gaat dat gekrijs weer beginnen, ben je mooi zuur......

Jezus wat zie ik nu daar onder in de quote? Een . Welke idioot heeft dat bedacht? Vast iemand die niet goed bij d'r verstand was denk dat volgende beter past of deze

Ja we hebben er zin in in het volgende stap op de zelfkennisladder...zal vast een al eerder beproefd recept zijn, dus zou in principe vlotjes moeten kunnen verlopen, halleluja....

Een goede voorbereiding is het halve werk......Ja, top, het zou fijn geweest zijn als ik dat van te voren had geweten....
Vagebond is offline  
Oud 5 August 2019, 20:21   #1179
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Ik heb nog eens die hele conversatie tussen M. .
Je treft steeds Meesteressen met de letter M.
Mihaela is offline  
Oud 5 August 2019, 21:45   #1180
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard ff de psycho op de vingers tikken..

Hopelijk ben jij (nacht)conciërge of zo, want als zo een psyco als jij in de zorg werkt, en als een patiënt je tegenspreekt, is het leven van degene niet veilig.
Je kan echt niet tegen tegenspraak hé?

Ik zie je nu voor me, schuimbekkend..

Tjeeje, Vageblond is hier een jaar zoet mee, met haar nieuwe fixatie voor Godin M.
Leuk voor de afwisseling!
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.