Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 August 2019, 11:09   #1181
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Een goede voorbereiding is het halve werk......Ja, top, het zou fijn geweest zijn als ik dat van te voren had geweten....
Nou Schatje patatje.....je heb die voorbereiding natuurlijk best gehad, is alleen een beetje weggezakt in de loop der jaren. Dus omdat jij het bent gaan we nog eens in de herhaling....

Oh ik is dankbaar...

Vertel

Herinner je toen je een jaar of 26/27 was?
Diep depressief was je, weet je nog?

Zeker weet ik dat nog. Ik zat tegen een psychose aan, we noemen dat rand psychotisch. Echt niet tof wanneer je depressief bent.
De gedrochten vlogen me om de oren en schreeuwden me toe een een walgelijk, afschuwelijk, geen recht op leven hebbend wezen ik eigenlijk was, terwijl anderen mij op een soort van operatietafel vastbonden en me op begonnen te vreten terwijl ik voortdurend bij bewustzijn was. En dat niet 1x maar ontelbare keren.

Ja schatje, en weet je nog hoe het uiteindelijk stopte?

Zeker weet ik dat nog:

Ik moest over mijn vechten en weerstand heen stappen accepteren dat ik mogelijk echt zo walgelijk slecht was als beweerd werd door de gedrochten en dat was een lastige omdat mensen, ik in elk geval wel me niet kon voorstellen dat ik werkelijk dat was wat door de gedrochten beweerd werd dat ik was. Ik moest zelfbeheersing leren, stoppen met schreeuwen , niet langer vluchten van mezelf zoals later bleek, leren luisteren en voelen, wat werd er nu echt gezegd, wat werd er van me gewild, en niet in de laatste plaats accepteren en nog eens accepteren wat er in waanzinnigheid geschreeuwd werd. Voortdurend tegen mezelf zeggen dat het oké was, het was oké....

Mai, dat is echt lang geleden dat ik daar was.

Tja in de herhaling dus nu er een gedrocht aan mijn staart hangt dat bij iedere beweging nog net iets harder begint te bijten. Tis niet anders....

Wat zei het gedrocht ook weer?

Ben hier nog niet zo goed in dat accepteren dat er niet zo goed gekeken wordt dus we gaan lekker zeggen dat het gedrocht, helaas op een negatieve manier gefixeerd is geraakt op ene Vagebond die nee tegen het gedrocht durfde zeggen. Gedrochten hebben nu eenmaal moeite met een 'nee' te accepteren en gaan daarom geheel en al op in hun, geen land mee te bezeilen, hysterie.

Idd Michaela, voor figuren als jij hebben ik en mijn collega's speciaal een honkbalknuppel onder onder ons bureau staan, mochten jullie onze nachtelijke rust en die van anderen gaan verstoren zullen we die zeker gaan gebruiken. Dus zorg er maar voor dat je nooit opgenomen hoeft te worden want dan is je leven idd niet zeker. Mocht je je leven willen verliezen, ben je van harte welkom....
Vagebond is offline  
Oud 6 August 2019, 11:48   #1182
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Tis maar weer verteld 🥳

Zo'n grappige herinnering die de afgelopen dagen weer omhoog kwam.

Ik herinner er me dat ooit, lang geleden, het was na mijn depressie, er s'nachts in mijn dromen iemand naar me toe kwam om me te vertellen dat ik was toe gelaten op een soort van spirituele, buiten de dagelijkse werkelijkheid bestaande..., universiteit/school om een lichtwerker te worden. In de jaren de daarna ging ik met een zekere regelmaat daar naar toe om allerlei lessen te ontvangen.

Nu vond ik dat best leuk maar had er de schijt over in dat als ik s'morgens wakker werd er alleen een vage herinnering was dat ik naar school was geweest.
Dus op een dag besloot Vagebond dat het genoeg was geweest en zei tegen de leerkrachten:' alles leuk en aardig maar ik kap er mee want eenmaal terug in het dagelijkse leven is de alles uit mijn bewustzijn verdwenen en daar heb ik behoorlijk de schijt over in,' en vagebond vertrok om twee jaar lang onder een boom te gaan zitten met de pootjes in een heerlijk koel stromend beekje. Na die twee jaar kwam er een leerkracht naar haar toe en ging naast haar onder die boom zitten hij zei:' wat dacht je er van? Het is tijd om je opleiding af te ronden.'
'Euh':dacht ik?:'Hoezo afronden? Ik heb twee jaar lang spijbelend onder deze boom gezeten heerlijk met de pootjes in dit heerlijk koel stromend beekje. Ik zie dat afronden niet hoor.' De leraar zweeg en bracht op telepathische wijze over dat nog steeds in opleiding was geweest al had ik dat zelf niet doorgehad. Waarna vervolgens de sluizen zich openden en alles uit een voor mij parallelle wereld in mij stroomde. Ik zag mezelf met medeleerlingen allerlei oefeningen en aanverwanten doen, volgde lessen en zelfs lessen, en dat is nu ineens wel een verrassing eigenlijk en verklaard op de een of andere manier een zeker dingetje...., in een zekere vorm van rekenen. En echt ik en rekenen, niet de grootste vrienden....
Kan me nu niet herinneren of ik die universiteit/school idd heb afgerond
....Kan me wel een vrij chaotische periode, zeer vermoedelijk als gevolg van mijn spijbelen, herinneren die met die school te maken had...

Zo grappig dat die herinnering, heb vooral goede herinnering aan dat spijbelen, de afgelopen dagen terug in mijn herinnering kwam. Was echt totaal van verdwenen in de diepe curieuze vergetelheid.

Ja en schatje patatje daar gaat het dus niet over, het gaat over dat laatste deel, het chaotische deel, dat snap jij natuurlijk ook best...

Natuurlijk snap ik dat wel, het zal nooit eens over iets leuks gaan, getver... 🤨
Vagebond is offline  
Oud 6 August 2019, 16:56   #1183
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard W&M

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Wat zei het gedrocht ook weer?
W sloot je buiten. Welke woorden hij gebruikt heeft toen hij je uit zijn leven sloot, weet ik niet.
Mogelijk gaf hij jou simpelweg een ban, stalkers moet je inderdaad zonder uitleg uit je leven bannen.
Je manipuleert aan een stuk door, amusant bijna..

Nu ga jij je woede op een forum afreageren, op de verkeerde letter.
Ja ja, draai M om, en je krijgt W.
Liefdesverdriet is veranderd in woede, woede en waanzig op een denkbeeldige vijand.
Mihaela is offline  
Oud 6 August 2019, 17:46   #1184
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

.







.
Vagebond is offline  
Oud 6 August 2019, 18:03   #1185
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
W sloot je buiten. Welke woorden hij gebruikt heeft toen hij je uit zijn leven sloot, weet ik niet.
Mogelijk gaf hij jou simpelweg een ban, stalkers moet je inderdaad zonder uitleg uit je leven bannen.
Je manipuleert aan een stuk door, amusant bijna..

Nu ga jij je woede op een forum afreageren, op de verkeerde letter.
Ja ja, draai M om, en je krijgt W.
Liefdesverdriet is veranderd in woede, woede en waanzig op een denkbeeldige vijand.
Zeg het maar Micheala, wat zit je dwars?
Vagebond is offline  
Oud 6 August 2019, 20:14   #1186
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Zeg het maar Micheala, wat zit je dwars?
Je komt gillend en jankend, ik geef mijn mening en vervolgens ga jij vloeken en tieren.
Je doet dat tegen de verkeerde M. Want..
Ik geef je gewoon terug wat jij me geeft. Het verschil tussen mij en een 'beschaafd' mens is dat ik niet onder de indruk ben van je scheldwoorden. Ik schat zo in dat ik 'in wezen' meer vagebond ben dan jij.
Wat zit me dwars?
Je bent een mijnenvelden, behoeftig, en geen moment bereid om te kijken naar wat in je leeft.
Ga verdorie je smoel houden en ga voelen.
Ben je op je kop gevallen!???
Je bent gedumpt,en je gaat ruzie met mij maken?
Ga ruzie maken met W!!
Daar is de bron van je pijn, niet mijn 'betrokkenheid'.
Vind je mijn reactie vervelend?
Houd toch op dan!
Mihaela is offline  
Oud 6 August 2019, 20:40   #1187
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ik heb geprobeerd een paar keer afstand van te nemen, maar je blijft vloeken en tieren, en brabbelt mijn naam..
Nou, je hebt dan de verkeerden voor deze keer(of juist de geschikte), want ik loop niet gauw weg van een uitdaging.
Dus, je roept, en manipuleert om mijn aandacht te krijgen, dus ik kom je vervolgens geven waar je om vraagt.
Mihaela is offline  
Oud 6 August 2019, 20:50   #1188
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Wat is je probleem Michaela? Waarom ben jij begonnen met gillen?
Vagebond is offline  
Oud 6 August 2019, 20:54   #1189
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wat ? Waarom ?
Je bent echt doof en blind mensje..
Mihaela is offline  
Oud 6 August 2019, 21:00   #1190
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wat is je probleem Michaela? Waarom ben jij begonnen met gillen?
Als jij naar mij gilt, gil ik gewoon terug!
Dove kwartel.
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.