Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Vraag en Aanbod
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Vraag en Aanbod Vragen die je hebt met betrekking tot dit onderwerp.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 July 2012, 20:48   #111
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik vind je een beetje negatief sinds je terug bent Big Bear. We kunnen met het vingertje naar elkaar wijzen, of de hand in eigen boezem steken. Waar kies jij voor?
Sorry, ik steek hem toch liever in uw boezem.

Nee hoor Nadje, ik ervaar eenheid met jou dus ik doe er het zwijgen toe.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 19 July 2012, 20:53   #112
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bewustzijn Bekijk bericht
Sorry, ik steek hem toch liever in uw boezem.

Nee hoor Nadje, ik ervaar eenheid met jou dus ik doe er het zwijgen toe.
KiSs

Ik zal het maar eerlijk zeggen nu, ik had je geroepen. Woorden schieten tekort om uiting te geven aan gevoelens van blijheid, warmte, etc. die ik nu ervaar nu jij er weer bent. Ik heb je soms gemist en vaak aan je gedacht. Filmpjes van je beluisterd, opnieuw onder de aandacht gebracht. Mooi, thanks. Love you.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 July 2012, 21:10   #113
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
KiSs

Ik zal het maar eerlijk zeggen nu, ik had je geroepen. Woorden schieten tekort om uiting te geven aan gevoelens van blijheid, warmte, etc. die ik nu ervaar nu jij er weer bent. Ik heb je soms gemist en vaak aan je gedacht. Filmpjes van je beluisterd, opnieuw onder de aandacht gebracht. Mooi, thanks. Love you.
Nadje, je bent de reden van mijn bestaan en dat is mooi.

Je bent om van te houden.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 19 July 2012, 21:14   #114
Bigbear
Asprirant lid
 
Bigbear's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik vind je een beetje negatief sinds je terug bent Big Bear. We kunnen met het vingertje naar elkaar wijzen, of de hand in eigen boezem steken. Waar kies jij voor?
Ik kies voor jou wat jij voor jezelf kiest.

Het omdraai-trucje hebben we nu wel gehad toch? Of ga je ook al mee doen met spiegeletje, spiegeltje?
Bigbear is offline   Met citaat reageren
Oud 19 July 2012, 21:20   #115
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigbear Bekijk bericht
Ik kies voor jou wat jij voor jezelf kiest.

Het omdraai-trucje hebben we nu wel gehad toch? Of ga je ook al mee doen met spiegeletje, spiegeltje?
Ik kies voor de eigen boezem, dat spreekt voor zich. Dat komt natuurlijk omdat ik weet dat ik een uitermate prettige boezem heb, al zeg ik het zelf.

Niks blijft hetzelfde. Alles is voortdurend aan verandering onderhevig. daar ontkomt ook dit forum niet aan. Alles is steeds weer nieuw, voor wie ogen heeft om te zien.

Je klinkt teleurgesteld. Zou dat kunnen? Wat heeft je hier weer gebracht? Wat denk je zelf? Wat zegt-brengt het jou?
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 July 2012, 22:06   #116
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bewustzijn Bekijk bericht
Tuurlijk kan het een poort zijn maar eenmaal daar doorheen is er geen ander meer en is de beleving van voor die tijd geheel anders.

Vele mensen blijven ook 'ervaringsgericht/zijn afhankelijk van dat lichamelijke contact' en hebben nog niet door (zijn er nog niet aan toe) dat het enkel maar een poort is.

Eigenlijk gaat het enkel om het veilig voelen en de ander of lichamelijk helemaal ontspannen/orgasme kan dat veilig voelen/het oplossen van het ik/beschermlaag doen ontstaan.

Maar ja, grote kans dat daarna de eigen kermis weer gaat draaien en dat 'oplossen van het ik' gekoppeld wordt aan de ander of het lichamelijke fijne contact.
Dat is helemaal afhankelijk van welke gedachten je eraan koppelt.
Gewoon beleven en geen gedachte/geloof erover hebben, laat het juist een geheel worden op zowel mentaal en lichamelijk niveau. Je bent geest, lichaam en wat nog meer? Logisch toch dat dat in elkaar over gaat en een poort wordt?

Maar zelfs alleen het lichamelijke niveau is oke, als je daaraan geen beperkende gedachten koppelt, wat wel of niet mag en kan en moet.

Zolang je een gewoon aards mens bent , is het net zo onnatuurlijk om je geforceerd eraan te hechten als je eraan geforceerd te onthechten. Beide geeft een soort van spanning en beperking. Het gewoon laten gebeuren is nog het meest natuurlijke. Zonder bijzondere voorwaarden en dwingende gedachten.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 19 July 2012, 22:19   #117
Bigbear
Asprirant lid
 
Bigbear's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik kies voor de eigen boezem, dat spreekt voor zich. Dat komt natuurlijk omdat ik weet dat ik een uitermate prettige boezem heb, al zeg ik het zelf.

Niks blijft hetzelfde. Alles is voortdurend aan verandering onderhevig. daar ontkomt ook dit forum niet aan. Alles is steeds weer nieuw, voor wie ogen heeft om te zien.

Je klinkt teleurgesteld. Zou dat kunnen? Wat heeft je hier weer gebracht? Wat denk je zelf? Wat zegt-brengt het jou?
Grappig het tussen de regels lezen is weer begonnen. Ik teleurgesteld? Nee, sorry. Wat me hier gebracht heeft? Geen idee. Ik dacht dat de mensen hier weer verder waren, het tegendeel lees ik hier echter. Nog altijd dezelfde strijd. En inderdaad mijn waarneming. Of ik hier lang nog blijf valt te bezien.

Het brengt me absoluut niets, ik was ook niet naar iets op zoek.

Liefs, Henk
Bigbear is offline   Met citaat reageren
Oud 20 July 2012, 01:55   #118
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigbear Bekijk bericht
Ik dacht dat de mensen hier weer verder waren, het tegendeel lees ik hier echter. Nog altijd dezelfde strijd.
Ik herken dat wel. Veel herhaling van zetten.

En nu?
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 20 July 2012, 07:32   #119
sagnaar
Jubilaris
 
sagnaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 September 2010
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Ik herken dat wel. Veel herhaling van zetten.

En nu?
Gewoon, wederom veel herhaling van zetten........
Maaaar...
De 'ervaring' is nou eenmaal zeer beperkt in het verklaren'.
De 'beleving' daarintegen loopt veel meer synchroon met wat er Gaande' is, en ontkomt niet aan veranderingen waar verklaring en 'ervaring' enkelt stilstand ziet'.

De conclusie van BB en jou.....is feitelijk een oppervlakkige.
Ik ben er zeker van dat in de 'beleving' van ieder, verduidelijkingen gaande zijn die alleen binnen verklaring onduidelijk verklaard zijn gebleven.......maar dat is de 'schijn'.
sagnaar is offline   Met citaat reageren
Oud 20 July 2012, 07:44   #120
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keen Bekijk bericht

De conclusie van BB en jou.....is feitelijk een oppervlakkige.
Dat is ontegenzeglijk waar, een idee ingegeven door het beperkte denken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keen Bekijk bericht
ben er zeker van dat in de 'beleving' van ieder, verduidelijkingen gaande zijn die alleen binnen verklaring onduidelijk verklaard zijn gebleven.......maar dat is de 'schijn'.
Mooi.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.