Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 March 2013, 20:48   #111
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Maar ok, vertel iets over jezelf Guy. Deel iets over hoe met je gaat, en wat jij in je leven beleeft.
Als forumcollegas vraag ik dat, voor dat je denkt dat ik meer dan dat wil
Zojuist even met mijn zuster aan de telefoon gezeten. Gesproken over de dochter van de vriendin van mijn moeder, die in scheiding blijkt te liggen. Narigheid allemaal. En mijn zuster, Theresa is haar nickname, is onmiddellijk uitgerukt om haar met raad en daad terzijde te staan. Dat is nou mijn zuster. En ik heb nog niet gegeten, dus ik ga zo een biefstukje voor mezelf in de pan gooien. Met een champignonnetje en wat kruidenboter. Beetje sla d'r bij en klaar. Zoiets bedoel je?
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 20:50   #112
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Vooral het er niet meer tussen staan is belangrijk denk ik, je kan nog steeds wel denken of geloven bv dat iemand niet helemaal oprecht is.
Klopt, het doet er dan niet meer toe. Maar zei ik zoiets niet al?
Maakt ook niet uit, zoiets bedoelde ik in ieder geval wel.

Wijziging aangebracht door Ulla op 10 March 2013 om 01:46.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 20:51   #113
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Als forumcollegas vraag ik dat, voor dat je denkt dat ik meer dan dat wil
Jij wilt altijd meer. Jij denkt dat er ergens, ooit, waar dan ook, meer te halen valt. Wake up, baby, this is it.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 20:55   #114
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Ik noem mezelf dan een lul,...en kijk dan wat er allemaal in me gebeurt.
Ik ben nieuwsgierig...wat gebeurt er dan?
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 20:56   #115
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Zojuist even met mijn zuster aan de telefoon gezeten. Gesproken over de dochter van de vriendin van mijn moeder, die in scheiding blijkt te liggen. Narigheid allemaal. En mijn zuster, Theresa is haar nickname, is onmiddellijk uitgerukt om haar met raad en daad terzijde te staan. Dat is nou mijn zuster. En ik heb nog niet gegeten, dus ik ga zo een biefstukje voor mezelf in de pan gooien. Met een champignonnetje en wat kruidenboter. Beetje sla d'r bij en klaar. Zoiets bedoel je?
Is dat geen moeder Theresa? Hebben je familieleden nicknamem? Is je familie virtueel of zo?
Eet ze Guy, doe er twee chamapignonnetjes bij, eentje is te weinig..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 20:58   #116
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Jij wilt altijd meer. Jij denkt dat er ergens, ooit, waar dan ook, meer te halen valt. Wake up, baby, this is it.
Ik merkte op dat ik mee ging in je tempo. Ben je hdhd Guy? Ik ga weer terug in mijn relaxed-tempo.. Op dit moment wil ik eigenlijk niets. Lekker chillen..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 20:59   #117
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik merkte op dat ik mee ging in je tempo. Ben je hdhd Guy? Ik ga weer terug in mijn relaxed-tempo.. Op dit moment wil ik eigenlijk niets. Lekker chillen..
Chill ze.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 21:01   #118
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Maar maak je je geen zorgen, er is altijd wat te beleven..
Het is bij ons lekker warm in huis, net gegeten en we hoeven niet bang te zijn voor een hoge arm die aan je deur staat en je je huis uitzet of je kachel uitdraait. Merkten wij vanavond weer, we hadden met de oosterwind hier al een paar dagen een min of meer koud huis, voelde niet lekker, zoonlief klagen. Met een paar simpele oplossingen die we over het hoofd hadden gezien ( 2de brander aanzetten, een voordeur die niet goed sloot en die we nu potdicht hebben enz.) opgelost. Nu genieten we weer van de warmte. Begonnen ons dus al wel zorgen te maken wat er mis was.

Ik kan daar altijd zo van genieten, van dit soort simpele belevenissen.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 21:05   #119
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Het is bij ons lekker warm in huis, net gegeten en we hoeven niet bang te zijn voor een hoge arm die aan je deur staat en je je huis uitzet of je kachel uitdraait. Merkten wij vanavond weer, we hadden al een paar dagen een min of meer koud huis, voelde niet lekker, zoonlief klagen. Met een paar simpele oplossingen die we over het hoofd hadden gezien ( 2de brander aanzetten, een deur die we nu potdicht hebben enz.) opgelost. Nu genieten we weer van de warmte. Begonnen ons dus al wel zorgen te maken wat er mis was.

Ik kan daar altijd zo van genieten, van dit soort simpele belevenissen.
Ik heb nu de kachel ook net iets te hoog gezet, ben lekker sloom ervan. Maar wat heerlijk zo eigenlijk. Had ook met mijn zus weer gekeuveld via FB, en zo gelachen. Het forum vond ik eigenlijk ook heel relaxed vandaag. Morgen een verjaardag, heb er geen zin in.. Ben echt een huismus geworden..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 21:08   #120
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik heb nu de kachel ook net iets te hoog gezet, ben lekker sloom ervan. Maar wat heerlijk zo eigenlijk. Had ook met mijn zus weer gekeuveld via FB, en zo gelachen. Het forum vond ik eigenlijk ook heel relaxed vandaag. Morgen een verjaardag, heb er geen zin in.. Ben echt een huismus geworden..
ja, we hadden het nu zelfs te warm hier, batterij thermometer doe het niet. Het is ook nooit goed haah.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mogelijk einde forum komt in zicht. Renoir Mededelingen forumbeheer 26 15 January 2021 11:41


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 07:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.