Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 February 2012, 19:46   #111
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dus als je zo vriendelijk zou willen zijn mij verder te helpen zou ik zeer op prijs stellen. Alvast bij voorbaat dank.
Nee geen zin om iets op te zoeken wat ik zo ook nog wel weet. Je bent de enige die er behoefte aan heeft dus zoek zelf maar.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 21:01   #112
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Beste Renoir van behulpzaamheid mbt bewustwording van jou gasten kan ik je nu in in dit geval niet beschuldigen.
Ik heb nogmaals systematisch het gehele forum handmatig doorgelopen en het bewuste draadje waar ik naar op zoek was is kennelijk gewoon als bij toverslag in het niets verdwenen.

Wat je wel of niet gedaan hebt, ik weet het niet maar ik vind het wonderlijk gebeuren.

En hoe lullig ook, vooral wanneer ik mij bedenk hoe behulpzaam het teruglezen van gekende voorvallen kunnen zijn mbt bewustwording en ik voor mezelf en mbt mezelf graag gebruik maak van die mogelijkheid, zo ook nu.

Tis jammer.......zo een kans door de afvoer naar het riool, jammer, jammer jammer.
Doei doei en,

Thanks Renoir
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 9 February 2012, 23:15   #113
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Beste Vagebond,

Uw laatste berichten staan bol van de suggestieve opmerkingen en quasi beschuldigingen en dat merk ik aan als negatieve stemmingmakerij.

Ik verzoek u dringend om daar mee op te houden.

Rekenend op uw medewerking en
met vriendelijke groet,
Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 10 February 2012, 00:03   #114
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Beste Bromsnor, ik vind het allemaal best het draadje dat ik voor mezelf wilde doorlezen is verdwenen, wat er gebeurd is dat weet ik niet. Voor de rest laat ik het open wat mij allerzins redelijk lijkt te zijn gezien het gegeven dat ik uitga van de integriteit van Renoir en hij dus niets van doen heeft met het verdwijn gevalletje.

Er is in die zin niks suggestiefs, ik zeg dus, zie boven, dat ik niet weet wat er is gebeurd met het draadje en ik zeg dat ik het draadje wilde gebruiken voor mijn eigen bewustwording aangezien het teruglezen mij behulpzaam is, zie eerder bericht. Het draadje is spoorloos verdwenen dus is het laatste helaas voor mij niet meer mogelijk mijn eigen handelen nog eens te bekijken en te her overwegen. Ik voor mezelf vindt dat jammer.

En volgende ter info voor wie evt. geinteresseerd is:

Ik werd gisteren zelf, na het terug lezen van e.e.a., redelijk misselijk van hoe en wat er gebeurd is en de manier waarop ik werd weggezet en nu opnieuw wordt weggezet door deze en gene. Dan ga ik vervolgens niet zeggen hé dat is jou of jou schuld dan ga ik proberen alle info die er verder is bij elkaar te zoeken en dan ga ik kijken waar ik nu precies zo misselijk van wordt want dat ligt in mezelf.

Ik ervaar de houding van Renoir als tegenwerking, want als er iemand is kan nagaan waar iets evt gebleven is dan is het Renoir en het moderaat.

Kennelijk is bovenstaande voor u reden genoeg mij een reprimande te geven wat de toon die gezet is alleen maar bevestigd.

Voor mij is dit zaakje nu verder afhandelt, het draadje is weg is niet anders, de rest laat ik anderen.


Bromsnor hartelijke dank voor u medewerking en behulpzaamheid in deze zaak, dat heb ik zeer op prijs gesteld.

Mvrg Vagebond.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 February 2012, 08:14   #115
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Beste Bromsnor, ik vind het allemaal best het draadje dat ik voor mezelf wilde doorlezen is verdwenen, wat er gebeurd is dat weet ik niet. Voor de rest laat ik het open wat mij allerzins redelijk lijkt te zijn gezien het gegeven dat ik uitga van de integriteit van Renoir en hij dus niets van doen heeft met het verdwijn gevalletje.

Er is in die zin niks suggestiefs, ik zeg dus, zie boven, dat ik niet weet wat er is gebeurd met het draadje en ik zeg dat ik het draadje wilde gebruiken voor mijn eigen bewustwording aangezien het teruglezen mij behulpzaam is, zie eerder bericht. Het draadje is spoorloos verdwenen dus is het laatste helaas voor mij niet meer mogelijk mijn eigen handelen nog eens te bekijken en te her overwegen. Ik voor mezelf vindt dat jammer.

En volgende ter info voor wie evt. geinteresseerd is:

Ik werd gisteren zelf, na het terug lezen van e.e.a., redelijk misselijk van hoe en wat er gebeurd is en de manier waarop ik werd weggezet en nu opnieuw wordt weggezet door deze en gene. Dan ga ik vervolgens niet zeggen hé dat is jou of jou schuld dan ga ik proberen alle info die er verder is bij elkaar te zoeken en dan ga ik kijken waar ik nu precies zo misselijk van wordt want dat ligt in mezelf.

Ik ervaar de houding van Renoir als tegenwerking, want als er iemand is kan nagaan waar iets evt gebleven is dan is het Renoir en het moderaat.

Kennelijk is bovenstaande voor u reden genoeg mij een reprimande te geven wat de toon die gezet is alleen maar bevestigd.

Voor mij is dit zaakje nu verder afhandelt, het draadje is weg is niet anders, de rest laat ik anderen.


Bromsnor hartelijke dank voor u medewerking en behulpzaamheid in deze zaak, dat heb ik zeer op prijs gesteld.

Mvrg Vagebond.
Beste Vagebond,

Ik heb gisteren ook even voor u gekeken, maar ik kan geen discussie vinden met de titel "Beste Renoir". Verder beschikken wij over de zelfde zoekfunctie als u, dus van tegenwerking, zoals u stelt, is geen sprake. Ik vind zulke opmerkingen suggestief en negatieve stemmingmakerij en ik wil u nogmaals dringend verzoeken om u daarvan te onthouden.

Met vriendelijke groet,
Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 10 February 2012, 14:44   #116
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
Beste Vagebond,

Ik heb gisteren ook even voor u gekeken, maar ik kan geen discussie vinden met de titel "Beste Renoir". Verder beschikken wij over de zelfde zoekfunctie als u, dus van tegenwerking, zoals u stelt, is geen sprake. Ik vind zulke opmerkingen suggestief en negatieve stemmingmakerij en ik wil u nogmaals dringend verzoeken om u daarvan te onthouden.

Met vriendelijke groet,
Bromsnor.
Beste Bromsnor, dank voor de moeit die u genomen heeft. Het is nu helder dat ik me niet vergist heb en dat het draadje waar ik naar op zoek was idd verdwenen is. Het hoe en waarom van dat verdwijnen is mij nog niet duidelijk.

Wat betreft die tegenwerking van Renoir....die is wel degelijk aanwezig. Om het verschil aan te duiden tussen meewerken en tegenwerken.....U geeft aan dat u net als mij zelf heb gezocht naar het draadje 'Beste Renoir' en bent ook tot de conclusie gekomen dat het er niet is. Daarmee kan ik uitsluiten dat het in elk geval niet bij ligt omdat ik niet goed genoeg gezocht zou hebben, dat noem ik behulpzaamheid. Renoir daarin tegen zegt:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir
Nee geen zin om iets op te zoeken wat ik zo ook nog wel weet. Je bent de enige die er behoefte aan heeft dus zoek zelf maar.
Wat weet Renoir ook wel zo zonder dat hij hoeft te zoeken?

En idd zoals ik had aangeven voelde ik de behoefte om dat draadje voor mezelf opnieuw onder de loep te nemen met motivatie waarom ik voor mij belangrijk was. Ik had al aangeven dat ik uitgebreid gezocht en hoe ect. Ondanks dat aangeven zegt Renoir toch nog dat ik iets wat ik niet kon vinden en zijn hulp bij had gevraagd, zelf maar zoeken want hij weet het wel.....

Dus ik ging er vanuit dat ik mogelijk toch met mijn neus gekeken had en ben nogmaals het hele forum doorgelopen.

Wanneer ik dus zeg dat ik tegenwerking ervaar van Renoir's kant, dan heb ik het over het gegeven dat Renoir geen bereidwilligheid laat zien mij te helpen iets te zoeken waar u die bereidwilligheid kennelijk wel hebt.

Ik had misschien moeten vragen wat Renoir dan ook wel zo weet zonder dat hij hoeft te zoeken dat had mij dan mogelijk een extra loop door het forum gescheeld. Nu dat heb ik dan niet gedaan dus heb ik een extra loop gedaan.

Verder staat gewoon zwart op wit dat Renoir niet bereid is mij te helpen. Voor mezelf zie ik geen reden waarom Renoir mij niet zou willen helpen, wanneer ik aangeef voor mezelf op zoek te zijn naar bewustwording en daar teksten bij te nodig hebben uit een draadje dat ik niet kan vinden.
Bewustwording is volgens mij het doel van dit forum, dus wanneer iemand bereidheid in die richting toont lijkt mij dat binnen het doel van dit forum te vallen en alle reden tot behulpzaamheid in die richting.
Ik weet dus niet wat u gezien hebt maar ik heb gezien dat Renoir schreef wat hij schreef....:" ik heb er geen zin in iets op te zoeken...ect." Ik zie dat suggereren van mijn kant uit dus niet....er staat toch wat er staat, of ben ik nu gek?

Ik zie navolging daarvan bij mezelf ook niet zoiets als stemmingmakerij aan de hand zijn. Wanneer ik het beheer, Renoir in dit geval, vraag mij te helpen helderheid te verkrijgen mbt het verdwenen draadje kan ik daar geen stemmingmakerij in zien. Ik vroeg gewoon om hulp en die heb ik van Renoir niet gekregen, meer niet.

Nu meer in het algemeen:

Wanneer er stemmingmakerij gezien wordt is er kennelijk iets geraakt wat dat idee naar boven brengt en zou het m.i. goed zijn dat iemand voor zichzelf onderzoekt of dat idee wel op waarheid berust en of er niet misschien toch ergens niet iets anders aan de hand is, er hoeft namelijk geen stemmingmakerij aan de hand te zijn of in de bedoeling te liggen, dat is tenminste mijn ervaring.

Mvrg Vagebond

Wijziging aangebracht door Vagebond op 10 February 2012 om 15:06.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 February 2012, 23:49   #117
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Beste Vagebond,

U heeft iets aan Renoir gevraagd en hij heeft dat niet gedaan omdat hij er geen zin in had. Dat is zijn goed recht. Noch de beheerder noch het moderaat is verplicht u te helpen zoeken naar iets wat u niet kunt vinden.

Het verhaal dat u er om heen verteld vind ik stemmingmakerij en ik verzoek u voor de laatste keer om daar mee op te houden. Mijn geduld begint op te raken.

Groet,
Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 11 February 2012, 00:46   #118
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Beste Bromsnor, ik heb geen moeite met het gegeven dat Renoir of het moderaat mij niet behulpzaam wil zijn, dat moeten hij en/of het moderaat idd helemaal zelf weten. Alles wat ik zeg is dat ik het vreemd dat Renoir mij niet behulpzaam wil zijn aangezien wij hier op een forum zijn dat bewustwording tot doel heeft en Renoir naar eigen zeggen behulpzaamheid hoog in het vaandel heeft staan. Ik mag het dan toch wel vreemd vinden dat juist Renoir hulp weigert mbt tot die zelfde bewustwording hoop ik?
Waarmee ik dus, zoals gezegd, niet zeg dat hij die hulp ook zou moeten bieden binnen dat verband, want dat moet hij idd helemaal zelf weten en heb ik geen probleem mee.

Verder kan ik het alleen maar jammer vinden dat hetgeen ik zeg per definitie negatief beoordeeld wordt als negatieve stemmingmakerij en aanverwante negativiteiten waarmee zoals ik eerder al vermelde een negatieve toon alleen maar verder bevestigd wordt, iets wat ik alleen maar jammer kan vinden.

Ik wil u nogmaals hartelijk bedanken voor u behulpzaamheid mbt het vinden van een verdwenen draadje en natuurlijk uw geduld. Ik voor mij beschouw dit gesprek verder als beeindigd aanzien er vanwege de negatieve beeldvorming mbt tot mijn persoon op geen enkele wijze een positief puntje lijkt gezet te willen worden en wij dus in die zin niet tot elkaar zullen komen helaas m.i.

Ik wens u daarom alle goeds en groet u met welgemeende hartelijkheid

Vagebond.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 11 February 2012 om 01:43.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 11 February 2012, 07:46   #119
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Beste Vagebond,

Ik wens u en alle andere deelnemers een prettig weekend en een aangename voortzetting van uw activiteiten.

Met vriendelijke groet,
Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 11 February 2012, 14:42   #120
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Alles wat ik zeg is dat ik het vreemd dat Renoir mij niet behulpzaam wil zijn aangezien wij hier op een forum zijn dat bewustwording tot doel heeft en Renoir naar eigen zeggen behulpzaamheid hoog in het vaandel heeft staan. Ik mag het dan toch wel vreemd vinden dat juist Renoir hulp weigert mbt tot die zelfde bewustwording hoop ik?
Zoals gezegd staan mij geen andere middelen ten dienste dan die jij in staat bent te gebruiken. De door mij bedoelde dienstbaarheid (geen behulpzaamheid !) betreft een meekijken met jouw zien, hoe jij tegen de dingen aankijkt.

Wat je van me verlangd heeft daar niets mee te maken.

Zoals gezegd heb ik mezelf het apelazarus gezocht naar een link, die Ulla zei te hebben verwijderd en waarvan ik wist dat dat niet het geval was. Het is me niet gelukt die te vinden, dus ik kan me levendig voorstellen dat iemand anders ook verdwaald in een zee aan quotes.

Ik kwam bij toeval vandaag een quote tegen met het gevraagde opschrift beste Renoir en een met Beste mijnheer de moderator misschien is dat wat je zoekt.

Zelf vermoed ik dat je nu door deze ontoelaatbare handeling weer een vinger tussen de deur probeert te krijgen om je oude grieven aangaande de forumleiding weer op te rakelen om daarin alsnog te proberen je gelijk te krijgen. Ik gevoel niet de lust daar aan mee te werken.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen water, geen maan. Rennie Osho 4 22 December 2014 19:28
Forumbeheer is alleen voor mededelingen Renoir Mededelingen forumbeheer 0 11 February 2012 13:47


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.