Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 20 March 2013, 11:41   #111
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigbear Bekijk bericht
Ik ben al jaren bezig met mijn zelfonderzoek, dus geef alle donaties maar terug
Ik heb het je niet zien doen.
Heb je enige vorm van bewijs, oude quotes waaruit dat blijkt ?
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 20 March 2013, 11:42   #112
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Ook dat klopt, ik had gewoon kunnen zeggen, ik heb geen geld over.
Alleen het woordje ontsnappen begrijp ik niet, dit i.v.m. betalen of i.v.m.
mijn eigen inzicht. En je hebt ook niet specifiek kapitaalkrachtige genoemd.
En ik ben ook niet bereid voor een leuter forum te betalen, want dat is nu de reden dat het gevraagd wordt. En in je bericht noemde je hele andere argumenten/oordelen waarom ik niet zou willen betalen. Dus dat begrijp ik dan ook weer niet, speelt dat nu opeens geen rol meer?
Ontsnappen aan het ontdekken van je werkelijke reden van weerstand.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 20 March 2013, 12:04   #113
Bigbear
Asprirant lid
 
Bigbear's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Ik heb het je niet zien doen.
Heb je enige vorm van bewijs, oude quotes waaruit dat blijkt ?
Natuurlijk heb je het mij niet zien doen. Het is zelfonderzoek. En met zelfonderzoek valt er niets te bewijzen, ik doe het voor mijzelf, maar daar hebben we al langer een meningsverschil over.

Ik heb er wel eens over geschreven. Er wordt dan echter minimaal gereageerd. Kennelijk zijn de ditjes en datjes (of de discussie of je wel of niet zou moeten doneren) veel interessanter voor de deelnemers. Ik zie dit overigens op vele fora.
Bigbear is offline   Met citaat reageren
Oud 20 March 2013, 12:56   #114
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigbear Bekijk bericht
Natuurlijk heb je het mij niet zien doen.
Omdat jij dat ook nog niet gedaan hebt, niet volkomen iig. Ik zie ook voortdurend jouw 'ik' die graag gerealiseerd wilt zijn.. Je wil is nog zo duidelijk aanwezig in deze.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 20 March 2013, 12:57   #115
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigbear Bekijk bericht
Natuurlijk heb je het mij niet zien doen. Het is zelfonderzoek. En met zelfonderzoek valt er niets te bewijzen, ik doe het voor mijzelf, maar daar hebben we al langer een meningsverschil over.

Ik heb er wel eens over geschreven. Er wordt dan echter minimaal gereageerd. Kennelijk zijn de ditjes en datjes (of de discussie of je wel of niet zou moeten doneren) veel interessanter voor de deelnemers. Ik zie dit overigens op vele fora.
Ja als je het voor 'mijzelf' doet is dat een zelfonderzoek van het kleine zelf om er op de een of andere manier een voordeel uit te halen. Dat mag ook natuurlijk maar dat is niet het nietsontziende ZELFonderzoek dat ik bedoel. Dit onderzoek praktizeren bewijst zich bijvoorbeeld door een verminderde manifestatie van het ego, bijvoorbeeld het niet als door een wesp gestoken op een reactie, die je in je persoon aantast, reageren omdat je 'weet' dat je die persoon niet bent. Vrijwel alle quotes hier getuigen van een prominent aanwezige persoon en dus kan daar geen nietsontziend ZELFonderzoek hebben plaatsgevonden, anders was die prominente aanwezigheid er niet.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 20 March 2013, 13:02   #116
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Omdat jij dat ook nog niet gedaan hebt, niet volkomen iig. Ik zie ook voortdurend jouw 'ik' die graag gerealiseerd wilt zijn.. Je wil is nog zo duidelijk aanwezig in deze.
Kijk maar of het je raakt wat ik geschreven heb, en heb moed om toe te geven als het wel het geval is.. (Niet liegen h??)..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 20 March 2013, 13:05   #117
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Gezien het feit dat er geen individu op dit forum gerealiseerd is, of egovrij is, of verlicht is, of welke functie of naam jullie tuig weer ervoor verzinnen.. wens IK een ieder 'ontwaking' . Tot die tijd, leuteren wij verder.
Renoir moet ook blijven boeten, want hij is ook verre van gerealiseerd of ontwaakt. Zo.. Kunnen wij weer verder met onze ego's- gestoei...
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 20 March 2013, 13:05   #118
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Eerste die daarover leek te vallen was Rob toen ik een andere optie aankaartte. En daarna krijg ik een heel gezeik met aannames en (voor) oordelen over me heen. Die hier helemaal niet thuis horen.
Ik zie dat anders. Ik zie mij (en ook Rob) een andere kant belichten in een poging je een ander perspectief te bieden ergens tegen aan te kijken, maar je weigert mee te kijken.
Je noemt het liever 'gezeik met aannames en vooroordelen' om niet te hoeven kijken. Dat is wat ik je bij voortduring zie doen, namelijk datgene wat niet strookt met je principes en je opvattingen de deur wijzen en vervolgens is er weer die woordenwaterval die een rookgordijn legt en vervolgens een adequaat en begrijpend reageren onmogelijk maakt.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 20 March 2013, 13:09   #119
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Gezien het feit dat er geen individu op dit forum gerealiseerd is, of egovrij is, of verlicht is, of welke functie of naam jullie tuig weer ervoor verzinnen.. wens IK een ieder 'ontwaking' . Tot die tijd, leuteren wij verder.
Renoir moet ook blijven boeten, want hij is ook verre van gerealiseerd of ontwaakt. Zo.. Kunnen wij weer verder met onze ego's- gestoei...
Ho, ho wijffie, je ziet mij weer over het hoofd.

Maar ja dat is logisch want egolozen vallen niet op en worden vergeten.

Hoe is een egoloze te herkennen Mihaela?
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 20 March 2013, 13:11   #120
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Ho, ho wijffie, je ziet mij weer over het hoofd.

Maar ja dat is logisch want egolozen vallen niet op en worden vergeten.

Hoe is een egoloze te herkennen Mihaela?

Je hapt weer, egotripper dat je bent!! wat een teer gevoelig egootje heb je mens, die wilt zo graag vrij zijn, maar ondertussen ben je een agressief mannetje.. Leg je je erbij neer egotripper!
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.