Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 January 2021, 20:46   #111
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Bassie dat is absoluut GEEN vergissing!
Je hoort hier thuis! Je bent thuisgekomen!
Voorlopig is dit hele forum een grote vergissing. Als ik over zelfkennis begin valt men in slaap. Dat komt overeen met wat ik in de maatschappij aantref, vrijwel niemand is geïnteresseerd in zelfkennis. Maar de roddel rubrieken en bladen trekken wereldwijd vele miljoenen. Het zou hier roddelkennisforum genoemd moeten worden.
Bassie is offline  
Oud 4 January 2021, 20:53   #112
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Bassie gaat het forum elmineren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Voorlopig is dit hele forum een grote vergissing.
Ok, Bassie, dat is een antwoord op mijn vraag aan je dat ik HIER stelde.
Jij gaat alle deelnemers op dit forum elimineren.
Citaat:
]elimineren]

als trefwoord met bijbehorende synoniemen:
elimineren (ww):tackelen, uit de weg ruimen, uitdrijven, uitschakelen, verwijderen, weglaten, wegwerkenelimineren (ww):afmaken, koud maken, liquideren, vermoorden

bron: synoniemen net
kabu is offline  
Oud 4 January 2021, 20:55   #113
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Voorlopig is dit hele forum een grote vergissing. Als ik over zelfkennis begin valt men in slaap. Dat komt overeen met wat ik in de maatschappij aantref, vrijwel niemand is geïnteresseerd in zelfkennis. Maar de roddel rubrieken en bladen trekken wereldwijd vele miljoenen. Het zou hier roddelkennisforum genoemd moeten worden.
Leid ons naar de goede weg!
Mihaela is offline  
Oud 4 January 2021, 21:06   #114
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Als ik over zelfkennis begin valt men in slaap.
Misschien valt men in slaap omdat wat gezegd is als honderdduizenden keren gezegd is geworden, you-tupe staat er vol mee, op dit forum kom je het tegen, en derhalve dus niks anders meer is dan ruis, ruis, en nog eens ruis...Dus als je ruis wilt verkopen, ga je gang, mijn tijd zal het wel duren...

Ik voor mij Bassie doe zelfkennis alleen maar op in de modder, en de troep, knielend op de straat en eigenhandig elk bullshitje tussen de tegels vandaan halend terwijl de rest van de wereld je bv aan het uitlachen om zoveel dwaasheid....

Op dit forum is men bezig met zelfkennis cq waarheidsvinding. M.i. getuigd het van nogal wat arrogantie om te zeggen dat dat niet zo is terwijl je alleen nog maar de oppervlakte in zicht heb...

Even goede vrienden evengoed en nog altijd welkom...
Vagebond is offline  
Oud 4 January 2021, 21:07   #115
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Bassie leidt ons naar de goede weg!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
@Bassie: Leid ons naar de goede weg!
Ja, revolutie!
Ik heb mijn bril en wapen al genomen om Bassie te volgen...

kabu is offline  
Oud 4 January 2021, 21:08   #116
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Leid ons naar de goede weg!
Waarom heb je een leider nodig? Wilde Krishnamurti volgelingen? Heb je niet begrepen dat ik alleen met mijzelf bezig ben? (Retorische vragen uiteraard, wat betekent dat een reactie ongewenst is.)
Bassie is offline  
Oud 4 January 2021, 21:16   #117
Peer
Vicaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Voorlopig is dit hele forum een grote vergissing. Als ik over zelfkennis begin valt men in slaap. Dat komt overeen met wat ik in de maatschappij aantref, vrijwel niemand is geïnteresseerd in zelfkennis. Maar de roddel rubrieken en bladen trekken wereldwijd vele miljoenen. Het zou hier roddelkennisforum genoemd moeten worden.
Beste Bassie, als eenmaal helder is wat er gedaan moet worden dan daalt bij mij de interesse voor het lezen van droge theoretische kost die ook nog eens gebrekkig wordt verwoordt omdat, ik zeg het maar eerlijk, de guru-kwaliteiten bij jou ontbreken.
Dus de blik gaat hier meer inwaarts zodat ik kan zien en ervaren wat zich wil manifesteren; gevoelens, emoties, een ego dat aandacht vraagt. Als ik je tekst lees voel ik een zekere mate van ergernis in mij die zich maar al te graag wil uiten/afreageren op dit forum maar waar ik er toch voor kies de wil van dat gevoel niet te volgen dus kies ik er voor het gevoel hier in stilte toe te laten.
Dat is jouw rol, voor mij, op dit forum. Het is dus geen vergissing dat dit forum bestaat of dat jij je hier hebt aangemeld, of je nu Bassie bent of Dorje of beidde, ik ben blij dat je er bent.
Peer is offline  
Oud 4 January 2021, 21:20   #118
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peer Bekijk bericht
Beste Bassie, als eenmaal helder is wat er gedaan moet worden dan daalt bij mij de interesse voor het lezen van droge theoretische kost die ook nog eens gebrekkig wordt verwoordt omdat, ik zeg het maar eerlijk, de guru-kwaliteiten bij jou ontbreken.
Dat komt goed uit, dan zijn wij klaar met elkaar. Ik ben ook geen guru, ik heb er ook geen kwaliteiten voor. Ik wacht nog wat op users waar ik van kan leren.
Bassie is offline  
Oud 4 January 2021, 21:22   #119
Peer
Vicaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Dat komt goed uit, dan zijn wij klaar met elkaar. Ik ben ook geen guru, ik heb er ook geen kwaliteiten voor. Ik wacht nog wat op users waar ik van kan leren.
Wat wil je leren?
Peer is offline  
Oud 4 January 2021, 21:23   #120
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Bassie's opinies vs zelfkennis

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
@Mihaela: Waarom heb je een leider nodig? Wilde Krishnamurti volgelingen?
Ok, Bassie, je hebt gelijk, een leider hebben we niet nodig. Iemand die ons kan verlichten door aanwijzingen te geven is echter welkom.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
@Mihaela: ...Heb je niet begrepen dat ik alleen met mijzelf bezig ben? (Retorische vragen uiteraard, wat betekent dat een reactie ongewenst is.)
Ok, dat begrijp ik dat je enkel met jezelf bezig bent.
Je schreef eerder al dit.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Opinie is een zienswijze, dat heeft niks met zelfkennis te maken. Ik heb hoog van de toren geblazen, dus ik kan mijzelf niet toestaan om me bezig te houden met opinies.
Dus je bent alleen bezig met jezelf en niet met opinies. Duidelijk.
Maar even een vraag, je zegt...
Citaat:
Voorlopig is dit hele forum een grote vergissing.
Is dat geen opinie dan?
kabu is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.