Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Stromingen > Overige religie
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Overige religie Gnosis, geschriften

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 May 2013, 19:17   #111
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niets Bekijk bericht
Ik ga je nog zo veel leren in de komende jaren op dit forum, dat wil je niet weten.
Ik zie het al, u is niet van de kortste weg.

Of ben ik zo hopeloos.

Even de zelfreflectieknop indrukken.

Verdomd, ik ben hopeloos.

Dat gaat jaren duren.

Oh wat heerlijk, ik ben onder de pannen.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 17 May 2013, 19:17   #112
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Ik zie het al, u is niet van de kortste weg.

Of ben ik zo hopeloos.

Even de zelfreflectieknop indrukken.

Verdomd, ik ben hopeloos.

Dat gaat jaren duren.

Oh wat heerlijk, ik ben onder de pannen.
Ja, duh?met de kortste weg ben je met 5 minuten klaar. En wat moet je dan weer met de rest van je leven he?

Nu echt weg.
Freerider is offline   Met citaat reageren
Oud 17 May 2013, 19:22   #113
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niets Bekijk bericht
Ja, duh?met de kortste weg ben je met 5 minuten klaar. En wat moet je dan weer met de rest van je leven he?

Nu echt weg.
Verdomd, je lijkt Renoir wel.

Doei, mijn LIEFSTE.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 17 May 2013, 20:31   #114
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niets Bekijk bericht
Ja, duh?met de kortste weg ben je met 5 minuten klaar. En wat moet je dan weer met de rest van je leven he?

Nu echt weg.
Voor diegenen die nog steeds liever (eerst) naar Napels gaan. Vanavond om 23.00 uur op nederland 2 : Gomorra.

Kijken wie er daarna nog durft.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 May 2013, 22:30   #115
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Voor diegenen die nog steeds liever (eerst) naar Napels gaan. Vanavond om 23.00 uur op nederland 2 : Gomorra.

Kijken wie er daarna nog durft.
Das toch een SOA ?

Maar kheb er geen verstand van.
Freerider is offline   Met citaat reageren
Oud 21 May 2013, 10:26   #116
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Het nu is belangrijk - Solara
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 21 May 2013, 12:36   #117
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Niets is belangrijk. Het is vriendje ego die het belangrijk maakt.
Freerider is offline   Met citaat reageren
Oud 23 May 2013, 12:09   #118
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard Steve Rother / Mei 2013

Steve Rother / Mei 2013


Wanneer jij jouw ogen opent en naar iets kijkt, zie je alleen dat wat je verwacht te zien.
Dat is precies de manier waarop scheppers werken, dus wat wij aan het doen zijn is jullie toestaan om meer andere stukken te zien waartoe jullie normaal gesproken niet in staat zouden zijn je die voor te stellen.
Wanneer je deze vrijlating voelt, is het voor sommigen van jullie beangstigend.
Velen van jullie hebben hun leven op deze reflectie gebaseerd; je eerde het, bidde er soms tegen, en hebt het jouw macht gegeven.
Om te ontdekken dat het slechts een reflectie is van jouw energie maakt jouw ego nogal snel minder belangrijk.
Er zou geen grotere reflectie in het universum dan de jouwe kunnen zijn.
Verrast dat jou?
Je draagt iets van de grootste informatie van Thuis binnenin jouw wezen, hier en nu rondlopend op de Aarde en je bent je er niet eens bewust van dat het hier is.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 26 May 2013, 07:58   #119
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Vollemaan Meditatie El Morya 25 Mei 2013


Kijk naar de dingen die in jou gebeuren wanneer je eerlijk bent, wanneer je de dingen op een zakelijke, nuchtere manier ziet, want dat is heel belangrijk. Vlucht niet van deze aarde, hol niet van het een in het ander. Je moet eigenlijk tot rust kunnen komen in je eigen leven en daar de diepte kunnen voelen van het aanwezig zijn bij het grotere gebeuren. Er zijn zaken die enkel in het leven naar voren komen en niet buiten het leven. Maar daarvoor moet je dus in je leven staan. Ik kan het niet genoeg benadrukken dat het daar is dat de mens kan veranderen en dat het daar is dat de mens de ervaring kan hebben van verandering, van vernieuwing.
Er is een wezenlijke accentverschuiving in de wereld die maakt dat de mens zichzelf niet meer kan ontvluchten, hij is verplicht zichzelf te leren kennen zoals hij is. Er is een wezenlijk verlangen in de mens naar de diepte van zijn eigen leven. Heel veel mensen kunnen dit begrijpen en een plaats geven binnen hun eigen leven. Ze weten wat het is te vechten, ze weten wat het is op te komen voor zichzelf, ze weten wat het is bepaalde dingen te formuleren voor anderen.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 26 May 2013, 08:03   #120
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Alles draagt bij tot je healingreis - Jennifer Hoffman


Je kracht en ware licht waren verborgen voor je, zodat je ten volle de dichtheid van wat je kwam healen ervaarde. En dit is jouw helderste pad geworden, zodat je je kracht kan inzetten voor de oplossing ervan. De tijd waarop je lang hebt gewacht is nu hier, ga nu voorwaarts om het licht van waarheid, vrede en liefde naar de plaatsen te brengen die het volgens jou het meeste nodig hebben, te beginnen bij jezelf en je healingreis. Je healt de wereld door jezelf te healen.

Wanneer je weerstand biedt aan de pijn, bied je weerstand aan de uitbreiding van je eigen licht. Je cre?erde dit pad voor jezelf zodat je licht in de wereld kon brengen. Weersta de verleiding te oordelen, want dit beperkt je vermogen om de ware aard van je ervaring te begrijpen. Alles bestaat om jouw transformatie, evolutie en ascensie te ondersteunen. De moeilijkste uitdagingen kunnen je inspireren tot de grootste daden, en angst kan een sterke inertie creëren, ofwel kan je angst gebruiken als middel om je van dat waar je het meest bang voor bent tot vreugde te brengen. Hoeveel makkelijker zou je reis kunnen zijn indien je zou erkennen dat angst en zijn emoties wees op de aanwezigheid van krachtige healingkansen?
Aart is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.