Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gedegen zelfonderzoek > Waar gaat het hier verder ook nog over?
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Waar gaat het hier verder ook nog over? Wat is er hier zoal aan de orde.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 January 2012, 15:15   #111
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mara Bekijk bericht
Nu er een schandaal is rond goedkope borstimplantaten, gaan in Vlaanderen stemmen op om een nieuw woord voor de Dikke Van Dale voor te stellen:
We zouden dus een vrouw met een lekkend borstimplantaat een DRUPTET willen noemen.

Het kan je heden ten dage overkomen dat je een TENTSLET met een DRUPTET ontmoet!!!
Het is behalve liefdeloos en seksistisch ook nog eens niet leuk.

Citaat:
LA SEYNE-SUR-MER - De Franse implantatenfabrikant Poly Implant Proth?se (PIP) maakte niet alleen borstimplantaten voor vrouwen, maar vervaardigde met inmiddels omstreden siliconen ook testikels, billen en borstkassen voor mannen.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 January 2012, 18:35   #112
Tine
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 September 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mara Bekijk bericht
Nu er een schandaal is rond goedkope borstimplantaten, gaan in Vlaanderen stemmen op om een nieuw woord voor de Dikke Van Dale voor te stellen:
We zouden dus een vrouw met een lekkend borstimplantaat een DRUPTET willen noemen.
Moet kunnen. Het woord "druiper" staat inderdaad al een hele tijd ZONDER vrouwelijke tegenhanger in de Van Dale. WiNk

PS : Mara, het wordt misschien eens tijd om je eigen innerlijke vrouw aan te spreken en te vragen wat je moet doen om ervoor te zorgen dat je je bemind weet? Ik vermoed zomaar eventjes (omdat ik in dit leven nu eenmaal een vrouw ben) dat ze je niet zal aanraden om de woorden "zeg mij dat ik een druptet ben" te hanteren.
Tine is offline   Met citaat reageren
Oud 6 January 2012, 04:01   #113
Mara
Asprirant lid
 
Mara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 November 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tineke
Moet kunnen. Het woord "druiper" staat inderdaad al een hele tijd ZONDER vrouwelijke tegenhanger in de Van Dale. WiNk
Hahahaha.... ik had eerder het woord "klootzak", dat vrouwen zo graag gebruiken, in gedachten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir
Het is behalve liefdeloos en seksistisch ook nog eens niet leuk.
Ik hoop maar dat ge niet hypocriet zijt en dit schrijft nadat ge er eens ferm mee gelachen hebt.
Het psychologisch experimentje: "Vooral niet gaan kijken dames!" is goed gelukt hahahahaha....

Ik geef toe dat de ervaringen met de vrouwen in mijn leven mij verbitterd hebben.
Ik ken hun psychologische, manipulatieve trukendoos even goed als hun schminkdoos!

Ze kunnen het ook niet helpen... ze volgen gewoon hun natuur!
Maak ze een kindje en van het moment dat dat kindje er is zijt ge automatisch het vijfde wiel aan de wagen.
Moeder natuur heeft het zo gewild... kijk naar de beestjes... Van de bidsprinkhaan tot de grizzly... het mannetje is een bevruchter en kan daarna oprotten als hij al niet de kop afgebeten wordt zoals bij de bidsprinkhaan.

Maar mijn diepzinnige, contemplatieve natuur komt vooral in opstand tegen hun nooit eindigende oppervlakkige gezwets over uiterlijkheden.
Ook dat kunnen ze niet helpen, want ze moeten zich nu eenmaal concentreren op het uiterlijke om zichzelf en hun kinderen een kans te geven om te overleven.

En als ze zelf proberen te filosoferen maken ze van elke grootse gedachte iets huis-en-tuin kneuterachtigs!

Zoals J. H. Donner - ook een overtuigd vrouwenhater - zei:
"Geen gedachte zo groot of er is wel een vrouw te vinden die het weet te herleiden tot onzin!"
"En wat bij de man 'intuïtie' is , is bij de vrouw 'de gril'."
Dat vind ik de beste... hahahahaha (verbitterd, gefrustreerd, chagrijnig lachje!)
__________________
AdMajoremDeiGloriam
Mara is offline   Met citaat reageren
Oud 6 January 2012, 05:49   #114
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mara Bekijk bericht
Ik hoop maar dat ge niet hypocriet zijt en dit schrijft nadat ge er eens ferm mee gelachen hebt.

Ik geef toe dat de ervaringen met de vrouwen in mijn leven mij verbitterd hebben.
Ik ken hun psychologische, manipulatieve trukendoos even goed als hun schminkdoos!
Ik heb er niet mee gelachen (dat zou overigens pas hypocriet zijn) ik zag inderdaad meer je bitterheid dan satire.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 January 2012, 11:47   #115
diane
Asprirant lid
 
diane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 September 2011
Berichten: 11
Standaard

Wat ik vooral zie is verdriet bedekt door lagen ironie en alle mogelijke andere beschermingsmechanismen.

@ Mara

De eerste belangrijke vrouw in het leven is de moeder.
Daar begint en eindigt het allemaal.
Zelf heb ik dit diepgaand onderzocht om bevrijding te vinden.
Een moeder kan ogenschijnlijk buitengewoon "lief" e.d. zijn, maar onderliggende manipulatie pikt een kind haarfijn op en beschermt zichzelf.
Vervolgens zal het vaak de neiging hebben dit onbewuste beeld op alle andere vrouwen in het leven te projecteren.

Voor een meisje geldt in hetzelfde geval de vaderfiguur.

In ieder geval wil ik je zeggen dat ik je graag mag!
En als ik ergens een hekel aan heb zijn het oppervlakkige huis- tuin en keukenpraatjes. Misschien dat ik het een half uurtje volhou maar dan pak ik m'n biezen.KiSs
__________________
Alles gaat voorbij
diane is offline   Met citaat reageren
Oud 6 January 2012, 11:59   #116
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mara Bekijk bericht
Maar mijn diepzinnige, contemplatieve natuur komt vooral in opstand tegen hun nooit eindigende oppervlakkige gezwets over uiterlijkheden.
Mara, ik verzoek je hierbij vriendelijk je discriminerende uitlatingen t.a.v. vrouwen achterwege te laten. Ik kan er weinig diepzinnigs in ontdekken.
Naadje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 January 2012, 12:36   #117
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mara Bekijk bericht
Het kan je heden ten dage overkomen dat je een TENTSLET met een DRUPTET ontmoet!!!
Ik vond deze wel leuk.....ik wist niet dat er ook jongens waren die zo geilende op borstimplantaten dat zij er zelf ook maar aan begonnen zijn wegens zgn fysieke aantrekkelijkheid.

Dat jongens tentsletten zijn dat is al wat langer bekend ben ik bang.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 16 January 2012, 00:47   #118
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Bij een bushalte staan een oude en een jonge man.
De jonge heeft een uitbundige rood-blauw-groene hanenkam en in neus en oren hangen de nodige ringen met kettingen van allerlei soort.
De oude man staat hem aandachtig te bestuderen en kan zijn ogen niet van hem afhouden.

De jonge man merkt dat wel en vraagt op een gegeven moment:
Heb jij nooit iets geks uitgehaald, toen je jong was ?

Jawel antwoordt de oudere, ik ben eens een keer zo dronken geweest dat ik een papegaai heb geneukt, en nu sta ik me af te vragen of jij misschien mijn zoon bent....
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 16 January 2012, 05:47   #119
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Bij een bushalte staan een oude en een jonge man.
De jonge heeft een uitbundige rood-blauw-groene hanenkam en in neus en oren hangen de nodige ringen met kettingen van allerlei soort.
De oude man staat hem aandachtig te bestuderen en kan zijn ogen niet van hem afhouden.

De jonge man merkt dat wel en vraagt op een gegeven moment:
Heb jij nooit iets geks uitgehaald, toen je jong was ?

Jawel antwoordt de oudere, ik ben eens een keer zo dronken geweest dat ik een papegaai heb geneukt, en nu sta ik me af te vragen of jij misschien mijn zoon bent....
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 16 January 2012, 07:06   #120
sagnaar
Jubilaris
 
sagnaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 September 2010
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Bij een bushalte staan een oude en een jonge man.
De jonge heeft een uitbundige rood-blauw-groene hanenkam en in neus en oren hangen de nodige ringen met kettingen van allerlei soort.
De oude man staat hem aandachtig te bestuderen en kan zijn ogen niet van hem afhouden.

De jonge man merkt dat wel en vraagt op een gegeven moment:
Heb jij nooit iets geks uitgehaald, toen je jong was ?

Jawel antwoordt de oudere, ik ben eens een keer zo dronken geweest dat ik een papegaai heb geneukt, en nu sta ik me af te vragen of jij misschien mijn zoon bent....
.
sagnaar is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.