Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 August 2019, 10:32   #1201
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Zal eens even kijken waar ik me bevind op dit forum.

Ja het is echt we bevinden ons in Vagebondshuis, genaamd Vagebonds Stekkie

Kindje realiseer jij je wel dat je in mijn huis bent, en dat je mij in mijn eigen huis voor rotte vis aan het uitmaken bent?

Lijkt of je dat vergeten bent. Laten we gewoon zeggen dat jij Vagebond, in haar huis, aan de lopende band aan het stalken bent...

Als het je niet zint wat hier in dit huis gezegd wordt of hoe het hier ruikt, wat let je om gewoon te vertrekken. Deze hier zal er geen seconde rouwig om zijn, sterker nog ze zal dansen, springen, juichen van pure vreugde dat de rondrazende gek eindelijk opgerot is en hopelijk blijft.

Zeg gewoon wat je probleem is zonder het huis van Vagebond, want het is gvd mijn huis, te besmeuren met jou stront....

Mijn God je bent echt volkomen geschift ...
Vagebond is offline  
Oud 7 August 2019, 11:15   #1202
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ik vind het mooi dat we elkaar hier zo helpen ook al zint het je soms helemaal niet.



.
Zo is het Laurie.

Oh oeps, wie zei dit? Ik niet, ik zei dit niet, geen vagebond
in de buurt te vinden hoor... KiSs
Vagebond is offline  
Oud 7 August 2019, 11:41   #1203
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Mijn God je bent echt volkomen geschift ...
Dat zal haar leren.

Maar lekker zo'n klankbord, je moet toch ergens de stimulans vandaan halen om van leer te kunnen trekken? Niemand die reageert is saai toch?

Mihaela is trouw, Fer en de rest laten het ook maar afweten.
 
Oud 7 August 2019, 12:01   #1204
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Zeg gewoon wat je probleem is zonder het huis van Vagebond, want het is gvd mijn huis, te besmeuren met jou stront....

Mijn God je bent echt volkomen geschift ...
Dat van het probleem zeggen zonder het huis van Vagebond onder te schijten, nemen we terug.

Schijt gerust het hele huis onder, het is perslot alleen maar stront. We gooien er achteraf wel even een doekie over en er zal geen haan meer zijn die er naar kraait.

Zo dat ook weer recht gezet want we willen niemand zijn, in de universele rechten van de mens vastgelegde, schijt-recht ontnemen.

Dus schijt maar raak.....we zullen er een fotootje voor later van maken...

Vagebond is offline  
Oud 7 August 2019, 12:18   #1205
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Dat zal haar leren.


Mihaela is trouw, Fer en de rest laten het ook maar afweten.
Mihaela is offline  
Oud 7 August 2019, 12:44   #1206
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Dat zal haar leren.

Maar lekker zo'n klankbord, je moet toch ergens de stimulans vandaan halen om van leer te kunnen trekken? Niemand die reageert is saai toch?
Zeker, zeker Laurie, ontzettend saai voor iemand met mijn innerlijk leven!!!

Citaat:
Mihaela is trouw, Fer en de rest laten het ook maar afweten.
Nou en of het gedrocht trouw is!!! Ze is van een uitstekende kwaliteit baby/peuter oefen/experimenteer-materiaal kan niet anders gezegd worden ( ze helpt ons ons klaar te maken voor het echte werk )

We hebben er niet altijd zin want zoals bekend is Vagebond hier namelijk met een flinke portie frisse tegenzin aan begonnen is, dit even ter herinnering....
Ach en als bij Vagebond als gevolg daarvan af en toe knapt dan hoort dat er allemaal bij want we zijn nog geen volleerd pappie/mammie-materiaal perslot en hebben ook geen zin dat te worden, m.a.w. het gedrocht is ongewenst in onze schoot geworpen en we smijten het het liefst zo ver mogelijk van ons. Dit zeggende geeft dat het gedrocht weer voldoende reden om nog ff extra door te gedrochten, want het gedrocht verwacht nu eenmaal perfectie. En we zeggen dat niet graag maar het gedrocht heeft gelijk dat te mogen verwachten...
Laten we zeggen dat het gedrocht mogelijk beter een andere pappie en mammie kan gaan zoeken, lijkt ons beter voor
alle partijen.( <-we mogen het proberen niet waar? Wij snappen ook wel dat de eeuwigheid anders beschikt heeft, helaas...) we zitten vast aan een stalker-kind....HEEEELUUUUP, help...

Ach mijn liefste....wie zijn fer en de rest?

Ik denk dat die vooral heel stiekem en achter veiligheidsglas de wedstrijd aan het bekijken zijn, bij de rest van het publiek!!!
Vagebond is offline  
Oud 7 August 2019, 13:22   #1207
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Little girl regrets trying wasabi
https://youtu.be/VCKg_tbYjgs

Je zegt 3 keer nee, we rekenen het subtiele nee knikken van het kindje mee als een nee, en vervolgens krijg je, nadat je het woord wasabi hebt georeerd, toch wasabi op een stokje aan de mond gebracht en omdat je op mammie vertrouwd..... En dat noemt men LIEFDE....

Zo voel ik me ook bij de neus genomen door de eeuwigheid, met het zachte gelach op de achtergrond en al...fuckers....
Vagebond is offline  
Oud 7 August 2019, 17:38   #1208
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Dat zal haar leren.

Maar lekker zo'n klankbord, je moet toch ergens de stimulans vandaan halen om van leer te kunnen trekken? Niemand die reageert is saai toch?

Mihaela is trouw, Fer en de rest laten het ook maar afweten.
Maakt niet uit maar op dit moment zijn we op vakantie, paar dagen gefietst op de Veluwe en nu zitten we in Haaksbergen.

Maar goed wat laat ik volgens jou dan afweten op dit moment?
Fer is offline  
Oud 7 August 2019, 18:00   #1209
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Maakt niet uit maar op dit moment zijn we op vakantie, paar dagen gefietst op de Veluwe en nu zitten we in Haaksbergen.

Maar goed wat laat ik volgens jou dan afweten op dit moment?
Hoe kun je nou op vakantie gaan als Vagebond je nodig heeft?
 
Oud 7 August 2019, 18:42   #1210
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Hoe kun je nou op vakantie gaan als Vagebond je nodig heeft?
Dat is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag maar je wilt graag van onderwerp veranderen dat is goed hoor Loutje. Maar nu ga ik eerst wat eten.
Fer is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.