Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 August 2019, 20:33   #1241
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oh, oké, het starte dus met een cursus meditatie WiNk

Wel grappig dat je 2010 nog in je hoofd had zitten ergens maar dan toch die quote nodig had....

Nee wist niet. Heb intussen wel wat rondgeneusd en zag dat o.a. die Frits, je kent hem vast van die fora, de, in mijn ogen, interessant-doener, en ik kruip in je gat Jed, nu beweerd dat hij de echte Jed kent en dat de Jed van het forum idd niet de echte Jed is....

Hoe dan ook, het zal een ongoing story zijn vermoed ik WiNk


Nee WiNk
Fritsieee, zeker ken ik die nog. Frits Spoelstra.

https://www.youtube.com/watch?v=Ctc4VyBL0aM

ga maar eens naar bovenstaande link dan heb je ook een gezicht bij Forum Jedbot Ken McMorbie. Ik heb hem een aantal keren via skype gesproken dus ik weet zeker dat hij dit is. Ouwe oplichter is het!!
Fer is offline  
Oud 12 August 2019, 23:06   #1242
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Fritsieee, zeker ken ik die nog. Frits Spoelstra.

https://www.youtube.com/watch?v=Ctc4VyBL0aM

ga maar eens naar bovenstaande link dan heb je ook een gezicht bij Forum Jedbot Ken McMorbie. Ik heb hem een aantal keren via skype gesproken dus ik weet zeker dat hij dit is. Ouwe oplichter is het!!
Maar Ferdinand heb je dan meegedaan met die Nav Series? Ik begreep namelijk dat daar ook Skype bij zou komen kijken.

Hoe dan ook, ik ben de nieuwsgierigheid zelve, welke van de twee is het dan...de linkse of de rechtse?
Vagebond is offline  
Oud 13 August 2019, 07:46   #1243
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Maar Ferdinand heb je dan meegedaan met die Nav Series? Ik begreep namelijk dat daar ook Skype bij zou komen kijken.

Hoe dan ook, ik ben de nieuwsgierigheid zelve, welke van de twee is het dan...de linkse of de rechtse?
Ja ik heb idd meegedaan aan de NAV series. Het is de rechtse hij die in het begin het meest aan het woord is. Dit is schijnbaar voor TR.
Fer is offline  
Oud 13 August 2019, 13:00   #1244
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Hey Ferdinand,

Ik ben n.a.v. dit verhaal eens terug gegaan op memory lane en heb het hele privé topic van V. op het ivisible guru forum nog eens doorgelezen + een aantal rant's, maar de beste man doet het, naar mijn bescheiden mening, toch echt best goed hoor voor een, so called, 'fraudeur', je zou haast denken dat ie verlicht is of iets in die geest......

Hoe dan ook....

Eindelijk iemand die mijn nieuwsgierig omtrent die NAV series, en meer, een ietwat kan bevredigen...

Vraag 1: Ik ben een echte Hollander....was het duur?
Vraag 2: Kun je iets van de inhoud onthullen?

De meer persoonlijke vragen die me eigenlijk niks aan gaan maar waar ik als roddeltante wel nieuwsgierig naar ben. En omdat er een roddeltante in mij zit volgende:.....laat de navolgende vragen rustig vallen, zo je wilt. Maar ik zou het leuk vinden wanneer......( ach kind, ga toch een verderop......)WiNk

Vraag 3: Heb je er wat aan gehad? ( zo ja, wat dan, en zo nee, hoezo dan niet )
Vraag 4: Hoe kwam je er achter dat je met een 'fraudeur' te maken had?

Hoe sta je er nu in nu je weet dat deze man niet de schrijver van de boeken?

Dat zijn een heel zooitje vragen...je heb er vast zin ze allemaal te beantwoorden..

KiSs
Vagebond is offline  
Oud 13 August 2019, 14:50   #1245
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oh, oké, het starte dus met een cursus meditatie.
Smartass dat ik er ben, je had notabene hiervoor, heb ff terug gebladerd voor iets anders, al twee keer gezegd dat het begon met een beginner cursus meditatie maar ik doe hier nu net of ik het zelf ontdekt heb

Je hebt de ogen in de zak zitten of je hebt de ogen in de zak zitten of niet dan...

Terug naar waar ik voor kwam....
Vagebond is offline  
Oud 13 August 2019, 15:02   #1246
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Van woestijn naar oase....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Onderstaand citaat van jou

"De laatste paar weken overvalt me soms ineens de realisatie dat ik eindelijk weer vrij ben na 10 jaren van afschuwelijke gevangenschap"
Een paar dagen terug schoot me door het hoofd, mogelijk vanwege dit citaat, dat de vrijheid er dan wel weer is, maar dat nu, na de aanvankelijke euforie hierover, de realiteit langzamerhand naar binnen begint te wandelen. Want na zovele jaren in gevangenschap te hebben geleefd heb ik veel gewonnen, maar ik ben ook veel kwijt geraakt/vergeten en/of zaken zijn naar de achtergrond geraakt omdat andere dingen belangrijker waren.
Dus nu de vrijheid er is zal op de een of andere manier mijn leven op opnieuw vorm moeten geven, en ik merk dat dat best een lastig dingetje is momenteel....

Dus.....

We leven/leefden in een woestijn....hoe gaan we d'r een oase van maken, is de grote vraag momenteel 🤔 (tis een, do it yourself, projectje).

En terwijl ik dit zo overdenk komt direct de eerste stap mijn bewustzijn binnen gewandeld en zegt:'laat de vraag los, ga diep in jezelf zitten (meditatie) en het antwoord komt vanzelf.' .......

Heerlijk toch...antwoorden die vanzelf komen aanvliegen, terwijl je gewoon lekker op je luie reet in de schaduw van rotsblok zit, hoe goed wil je het hebben? WiNk

Wijziging aangebracht door Vagebond op 13 August 2019 om 15:36.
Reden: Laatste zin toegevoegd.....
Vagebond is offline  
Oud 13 August 2019, 16:08   #1247
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Blablabla...
Je ogen nog steeds op W gericht.
Wie houdt je voor de gek?Vrijheid
Mihaela is offline  
Oud 13 August 2019, 17:42   #1248
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Hey Ferdinand,

Ik ben n.a.v. dit verhaal eens terug gegaan op memory lane en heb het hele privé topic van V. op het ivisible guru forum nog eens doorgelezen + een aantal rant's, maar de beste man doet het, naar mijn bescheiden mening, toch echt best goed hoor voor een, so called, 'fraudeur', je zou haast denken dat ie verlicht is of iets in die geest......
Zullen we het houden op .......iets in die geest WiNk
Zoals ik al vertelde is het filmpje voor zijn TR maar wat zou er moeten veranderen na TR? Hij heeft dit zelf, en door dit filmpje begreep ik ook waarom, altijd verkondigd. Een lul voor TR is nog steeds, en misschien wel een grotere, lul na TR. Je bent vrij om voor lul in te vullen waar je jezelf goed bij voelt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Eindelijk iemand die mijn nieuwsgierig omtrent die NAV series, en meer, een ietwat kan bevredigen...
Waarom heb je die NAV dan niet gedaan?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Vraag 1: Ik ben een echte Hollander....was het duur?
Vraag 2: Kun je iets van de inhoud onthullen?
1. Ik vondt het toen niet te duur WiNk
2. Het zijn 4 modules met een aantal recorded contemplations. Heb thuis misschien nog wel iets maar daar moet ik naar zoeken heb veel gebruikt om de haard mee aan te maken, soort van cultuurbarbaar (heb ik niet van mezelf).


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Vraag 3: Heb je er wat aan gehad? ( zo ja, wat dan, en zo nee, hoezo dan niet )
Vraag 4: Hoe kwam je er achter dat je met een 'fraudeur' te maken had?
3. Ik vond er 1 interessant dingetje bijzitten en dat gaat over het weghalen van belangrijkheden, een soort prijskaartjes aan oa gedachten. Hier zit echter een heel idee achter en te lang om hier ff zo te vertellen vanuit Norg of all places.
4. Hij begon geld te vragen voor "zogenaamde" projecten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Hoe sta je er nu in nu je weet dat deze man niet de schrijver van de boeken?
Maakt me niets uit het gaat er toch om of iets voor je werkt?
Fer is offline  
Oud 13 August 2019, 17:46   #1249
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht

Maakt me niets uit het gaat er toch om of iets voor je werkt?
Nou word ik nieuwsgierig, wat werkt er dan?
 
Oud 13 August 2019, 18:40   #1250
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Nou word ik nieuwsgierig?
Wat is TR?
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.