Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 October 2014, 18:39   #121
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht

Excuus voor mijn afwezigheid, ik was even een ritje maken in een van mijn auto's die al te lang in de garage had gestaan ?

Zooo, mooi beesie manneke.
Je afwezigheid is je vergeven Rob. Ik ben ook niet zo rap. Ik moet namelijk werken op ieder vrij(e)dag, dus kan nu pas reageren.
Pfffff..., vanmorgen wilde mijn auto weer niet starten. Gelukkig dat de buurkes met PK-steun er voor mij waren. Zo gaat dat in een klein dorpske...


Mihaela is offline  
Oud 24 October 2014, 19:14   #122
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Fijn dat je er even was voor Hab. Maar maak je geen zorgen om Hab, hij heeft al 40 jaar een midlife crisis van het soort dat je iedereen zou gunnen.

Excuus voor mijn afwezigheid, ik was even een ritje maken in een van mijn auto's die al te lang in de garage had gestaan ?


Ooo-sho- mooi...
Mihaela is offline  
Oud 24 October 2014, 22:57   #123
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Lekker zuinig wagentje zeker, Mihaela?
Rob is offline  
Oud 25 October 2014, 00:23   #124
habbuthabnot
Vicaris
 
habbuthabnot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 October 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Lekker zuinig wagentje zeker, Mihaela?

Ik had een vriendinnetje in Zeeland, die had zo'n autootje.
Volgens mij is het een Zastava.
De reden dat ze zo'n auto had, was het simpele feit dat ze volslagen knetter was.
Ze was knetter en lekker tegelijk en ze studeerde Duitse Taal en Letterkunde.

Ze leefde op een boerderij samen met haar ouders als enig kind.
Als je vanaf de boerderij over de landerijen uitkeek was het land van horizon tot horizon van haar ouders.
Indrukwekkend.

Ik denk dat dit feit haar mede zo aantrekkelijk maakte.

Nothing talks like money talks.....
habbuthabnot is offline  
Oud 25 October 2014, 00:31   #125
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
Volgens mij is het een Zastava.
.....

Geen idee, ik googelde Traband, en toen ik de foto met het paardje zag, was zo geamuseerd. Leek me leuk om jullie ook te doen glimlachen.
Het brengt het draadje hier een beetje in balans.
Mihaela is offline  
Oud 25 October 2014, 00:37   #126
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
Nothing talks like money talks.....
Geld is zeker een sterk middel in onze maatschappij..
Mihaela is offline  
Oud 25 October 2014, 01:00   #127
habbuthabnot
Vicaris
 
habbuthabnot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 October 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Geen idee, ik googelde Traband, en toen ik de foto met het paardje zag, was zo geamuseerd. Leek me leuk om jullie ook te doen glimlachen.
Het brengt het draadje hier een beetje in balans.

Ja, balans, dat is wat we nodig hebben.
Jij zou toch allerlei draadjes hier naartoe halen?
Al die verschillende draadjes en forums is toch maar gelul.
Je kunt het beter allemaal op een pagina onderbrengen.
Hier dus.

Ego's, auto's, eten, God, zelfkennis, sex, huwelijk, geluk, pijn, wereldvrede, afvallen, maagdelijkheid, reclame, kaalheid, incontinentie, Sinterklaas, discussies, muziek, heiligen, broedermoord, fascistische regimes, lente, Beethoven, werkeloosheid, pianomuziek, racisme, voetbal, geld, muntjes, verzamelingen, tuinieren, Zuid Afrika, België, medicijnen, water, zomerjurkjes, kaplaarzen, fotomodellen, tennisarm, muisarm, gewoon arm, speculanten, meditatie, Joden, wielrenners, foto's, India, pepernoten, maanziekte, doofheid, Zwitserland, drugs, het CDA, Ebola, Bosnie, Oekraine, vliegangst, vleiangst, vloodvangst, mussen, knuppels, lantaarnpalen, schilderijen, maandagen, co2 quota, misdaaden, criminelen, asfalt, boerderijen, aarbeien, geloofsartikelen en
appelflappen, het kan allemaal hier en er kan over gesproken worden lieve mensen.

Er is slechts een factor die onze vrijheid om van alles en nog wat te bespreken:

RENOIR!!!

Renoir is de grote 'brother' die ons aan het watchen is en ons zal berispen, vermanen, verbannen, bedrijgen.
Als er 's nachts ploteseling op de deur gebonst wordt, u schrikt wakker en denkt ' wat is dat nu?'

Het is RENOIR die u komt arresteren met zijn arrestatie=team.
Waarschijnlijk heeft u eerder die dag iets op het forum neergeschreven dat hem onwelgevallig is en nu komt hij u halen voor een verhoor.
Harde ondervraging zal u ten deel vallen, mogelijk ook bedrijging en ten slotte ook marteling.

Er zal sprake zijn van snel Renoir recht en er zal recht gesproken worden, terecht gewezen worden en een strafmaat zal op u van toepassing zijn.

Dus mensen, komt allen hier naar dit draadje, ook wel Habs forum genoemd, zolang het nog kan.
Laat u de mond niet snoeren.
Komt allen naar habs place!!
habbuthabnot is offline  
Oud 25 October 2014, 02:35   #128
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
bedrijgen ... **knipknip*** bedrijging

Hab je je spellingscheck niet gebruikt ....
Maria is offline  
Oud 25 October 2014, 02:43   #129
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
Ego's, auto's (...) en
appelflappen, het kan allemaal hier en er kan over gesproken worden lieve mensen.
Ik wou het even hebben over een afgrijselijk leuke film die ik gisteravond gezien heb. Afgrijselijk want gruwelijk maar leuk want ik heb me rot gelachen. Ging over auto's: Death Proof. Een film over een stuntman tevens seriemoordenaar (gespeeld door Kurt Russell) die in zijn deathproof auto (helaas voor de slachtoffers alleen aan de bestuurderszijde) eea aan vrouwelijk schoon om het leven brengt. Totdat hij een aantal stuntdames tegen het lijf loopt. Een Quentin Tarantino film en ode aan de zgn grindhouse movies. Dit waren B films vroeger die 's nachts in de studio gemaakt werden als die toch ongebruikt waren en het weinig kostte. Met heerlijke foute onbekende jaren 60 en 70 muziek, strepen over het beeld, scenes die half af zijn, fascinerende snelle dialogen en heerlijke achtervolgingsscenes. Zo ontzettend over the top en zo ontzettend Tarantino. Hab ontzettend dr van genoten Hab.
Maria is offline  
Oud 25 October 2014, 02:51   #130
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
Ego's, auto's, eten, God, zelfkennis, sex, huwelijk, geluk, pijn, wereldvrede, afvallen, maagdelijkheid, reclame, kaalheid, incontinentie, Sinterklaas, discussies, muziek, heiligen, broedermoord, fascistische regimes, lente, Beethoven, werkeloosheid, pianomuziek, racisme, voetbal, geld, muntjes, verzamelingen, tuinieren, Zuid Afrika, België, medicijnen, water, zomerjurkjes, kaplaarzen, fotomodellen, tennisarm, muisarm, gewoon arm, speculanten, meditatie, Joden, wielrenners, foto's, India, pepernoten, maanziekte, doofheid, Zwitserland, drugs, het CDA, Ebola, Bosnie, Oekraine, vliegangst, vleiangst, vloodvangst, mussen, knuppels, lantaarnpalen, schilderijen, maandagen, co2 quota, misdaaden, criminelen, asfalt, boerderijen, aarbeien, geloofsartikelen en
appelflappen, het kan allemaal hier en er kan over gesproken worden lieve mensen.
Ik mis nog de wintertijd. Blij da'k m'n uurtje weer terugkrijg maar ik vind het toch zo'n onding, die zomer en wintertijd. Vandaag een item over gehoord op de radio. Los van dat het helemaal niet is aangetoond dat het energie bespaart, blijken er ook nog eens aanwijzingen dat het slecht is voor de gezondheid. Vlak nadat de zomertijd ingaat zijn er meer hartaanvallen ed dan daarvoor. Slapeloosheid komt ook veel voor, en meer ongelukken op de weg. Mensen met diabetes type I komen ook in de knoop want die leven op een strak tijdschema kwa insuline spuiten. Maar willen we het afschaffen (wat toch wel common sense zou zijn) dan moet dat via de EU, en wel via de portefeuille "Transport". Kzie dat niet gebeuren op korte termijn. Tiswat he?
Maria is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.