Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 February 2012, 14:46   #121
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
Beste Vagebond,

Ik wens u en alle andere deelnemers een prettig weekend en een aangename voortzetting van uw activiteiten.

Met vriendelijke groet,
Bromsnor.
Dank u, mijn activiteiten gaan zich de verdere dag buiten het forum uitstrekken.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 February 2012, 13:20   #122
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Zoals gezegd staan mij geen andere middelen ten dienste dan die jij in staat bent te gebruiken.
Dat was mij duidelijk.

Citaat:
De door mij bedoelde dienstbaarheid (geen behulpzaamheid !) betreft een meekijken met jouw zien, hoe jij tegen de dingen aankijkt.

Wat je van me verlangd heeft daar niets mee te maken.
Dienstbaarheid/behulpzaamheid heeft voor mij zo ongeveer het zelfde betekenis. Verder maak ik geen onderscheid in welke vorm behulpzaam/dienstbaarheid gegoten is of wordt. Behulpzaamheid/dienstbaarheid is gewoon behulpzaamheid/dienstbaarheid hoe die zich ook laat zien al dan niet.

Hoe ik tegen zaken aan kijk is toch duidelijk te lezen op het forum waarmee dat meekijken ook al gelijk is afgedekt volgens mij. Ik begrijp dus niet zo goed waar jij jezelf daar dan dienstbaar in ziet.....volgens mij ben ik de gene die inkijk geef in hoe ik tegen zaken aankijk.

Wat je volgens mij bedoelt is dat jij mijn aankijken tegen zaken afzet tegen jou kijk op zaken en dan vervolgens daar iets over zegt al dan niet.

Citaat:
Zoals gezegd heb ik mezelf het apelazarus gezocht naar een link, die Ulla zei te hebben verwijderd en waarvan ik wist dat dat niet het geval was. Het is me niet gelukt die te vinden, dus ik kan me levendig voorstellen dat iemand anders ook verdwaald in een zee aan quotes.

Ik kwam bij toeval vandaag een quote tegen met het gevraagde opschrift beste Renoir en een met Beste mijnheer de moderator misschien is dat wat je zoekt.
Allereerst bedankt voor de moeite die je nu genomen hebt.......een quote is idd het e.e.a. aan werk kosten om terug te vinden en nee het gaat dus niet om de 2 bovenstaande verwijzingen.
Het gaat om een heel draadje dat de naam/titel 'beste Renoir' draagt. Ik weet dat het bestaan heeft omdat ik er in het draadje 'oude vetes van het remonforum' een paar keer naar verwijs. Ik weet van mezelf dat ik redelijk nauwkeurig ben wanneer het om verwijzingen naar andere draadjes gaat.
Ik zeg redelijk nauwkeurig omdat ik gezien heb dat ik verzuimd had een verwijzing te geven naar het sub-forum waar dat draadje zich dan bevond, vandaar ook dat ik het hele forum titel voor titel, zelfs de meest onwaarschijnlijke sub-forums, doorzocht heb 2X. Het draadje bestaat niet meer kunnen we nu met redelijke zekerheid zeggen aangezien ook Bromsnor en ik neem aan jij ook niet het niet hebben kunnen vinden. Wat er dus mee gebeurd is dat zal waarschijnlijk voor altijd een groot raadsel blijven.

Citaat:
Zelf vermoed ik dat je nu door deze ontoelaatbare handeling weer een vinger tussen de deur probeert te krijgen om je oude grieven aangaande de forumleiding weer op te rakelen om daarin alsnog te proberen je gelijk te krijgen. Ik gevoel niet de lust daar aan mee te werken.
Allereerst over welke ontoelaatbare handeling heb je het? want dat is mij niet duidelijk.

Ik vermoede al dat jij het vermoeden had dat ik als kwade genius iets negatiefs in de zin zou hebben, what's new, waarmee je voor mij alleen maar bevestigd dat je grondhouding richting mijn persoon van negatieve aard is,
.... wat jou vrijheid is overigens, ik zie ondertussen wel hoe ik met die negativiteit richting mijn persoon deal.

Ik voor mezelf weet dat voor mij de motieven die je mij toedicht niet spelen. Ik ben hier voor zelfkennis Renoir en niet om iemand dwars te zitten of iets in die geest. En nogmaals het is jou vrijheid mij dat toe te dichten wat jij mij toedicht en nogmaals....... ik zie voor mezelf wel hoe ik daar dan mee deal al dan niet.

Ik groet u.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 12 February 2012, 14:50   #123
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

regelmatig krijgen topics een andere naam.
in het topic 'oude vetes Remon' in bericht # 323 staat een quote van een forumlid.
achter deze naam staat een pijltje, als je hierop klikt dan springt het automatisch naar het topic waaruit de quote komt en deze heeft intussen een andere naam.
misschien is dit het topic dat je zoekt.

succes!
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 12 February 2012, 15:32   #124
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Dank je voor je hulp Glans. De post die je aangeeft is echter een post van mezelf onder de naam Madelief. De verwijzing is geen link waar je op kunt klikken zodat ik in het bedoelde draadje komt ( ik weet namelijk niet hoe je iets dergelijks moet doen maar dat terzijde ).

Verder heb ik bij Renoir o.a., de mogelijkheid geoppert of hij de naam van het draadje mogelijk gewijzigd zou kunnen hebben of dat het draadje misschien, zonder dat ik daar enige vorm van bijbedoeling bij had, om de één of andere reden gedelete is geworden. Vervolgens werd ik uitgefoeterd dat ik hem zou beschuldigen van verdonkeremaning of iets in die geest.

Kortom Glans ik weet het niet, het enige wat ik weet is dat het draadje niet meer bestaat in elk geval niet onder de aangegeven naam en ik het dus niet meer kan gebruiken voor eigen gebruik mbt tot mijn bewustwording.

Ik ga er verder niet moeilijk over doen, weg is weg.....klaar, wat mij betreft.

Nogmaals hartelijk dank voor je hulp Glans XXX

Wijziging aangebracht door Vagebond op 12 February 2012 om 15:48.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 12 February 2012, 15:43   #125
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dank je voor je hulp Glans. De post die je aangeeft is echter een post van mezelf onder de naam Madelief. De verwijzing is geen link waar je op kunt klikken zodat ik in het bedoelde draadje komt ( ik weet namelijk niet hoe je iets dergelijks moet doen maar dat terzijde ).
Ja, dit klopt maar dat bedoelde ik niet.
Dit niet terzijde, hier gaat het juist om
Met onderstaand voorbeeld wil ik proberen het duidelijk te maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
deze quote komt uit een ander topic.
achter mijn naam in het blauwe deel staat een wit pijltje naar rechts, dit is een knopje die je aan kan klikken met je cursor en dan spring je zo naar het topic waar het uitkomt.

dit kan je ook doen in jouw bericht (323 Oude vetes Remon) waar je Maria quote.
Je springt dan naar het topic: "Mijn Zelfkennis Forum" waar de quote (het volledige bericht) die je aanhaalt in staat.

succes!
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 12 February 2012, 17:33   #126
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ach zo....ik begrijp wat je bedoelt, ik had idd niet aan die mogelijkheid gedacht.

Ik heb ondertussen even gekeken.

De berichten die ik voor mezelf ten behoeve van mezelf wilde nakijken staan niet in het draadje waar ik terecht kom wanneer ik op het blauwe pijltje achter de naam van de persoon die ik daar gequote heb druk.

Ik zou toch verwacht hebben dat met het drukken op het blauwe pijlje het raadsel van het verdwenen draadje met al zijn berichten opgelost zou zijn geweest, nou niet dus....

Ik weet niet wat er aan de hand is of zou kunnen zijn....nog suggesties?

Groetjes Vagebond
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 12 February 2012, 20:41   #127
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

nee, verder geen suggesties...
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 12 February 2012, 21:22   #128
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Kortom Glans ik weet het niet, het enige wat ik weet is dat het draadje niet meer bestaat in elk geval niet onder de aangegeven naam en ik het dus niet meer kan gebruiken voor eigen gebruik mbt tot mijn bewustwording.
Hoe moet het nu verder met die bewustwording?
Zal het ooit nog goed komen?
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 15 February 2012, 23:29   #129
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Het gaat om een heel draadje dat de naam/titel 'beste Renoir' draagt. Ik weet dat het bestaan heeft omdat ik er in het draadje 'oude vetes van het remonforum' een paar keer naar verwijs. Ik weet van mezelf dat ik redelijk nauwkeurig ben wanneer het om verwijzingen naar andere draadjes gaat.
Na intensief speurwerk in de DB blijkt dat het draadje 'Ik stap op' door Nathan de aanhef 'Beste Renoir' gegeven is indertijd door de moderatie gewijzigd in een meer algemene titel.

Meerdere quotes van jou hieruit werden verplaatst naar het draadje 'Alle frustraties van Madelief' dat vervolgens op dwingend verzoek is omgedoopt in 'Oude vetes Remonforum'.

Ik hoop dat mijn inspanningen je veel bewustwording zullen gaan opleveren.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 15 February 2012, 23:52   #130
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik zal je even helpen herinneren dat dat was vanwege het gegeven dat het voormalige moderaat inhoudelijk met berichten gerommelt had. Ik herinner mij, en ik heb het gisteren allemaal nog eens even nagelezen in het bewuste topic ( oude vetes van het Remon forum ergens beginnend rond bericht # 35 tot....einde toestand ), dat jij min of meer impliciet tot de conclusie gekomen moest zijn dat ik een soortement van leugenaar zou moeten zijn omdat volgens jou idee er alleen een verplaatsing van berichten had plaatsgevonden...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
Wat een omslachtig gebeuren, alleen om te achterhalen dat ik de ene keer op mijn achterste benen sta en een andere keer niet? (= een retorische vraag)
Dan ga je oude topics lezen en heel bericht 95 typen over een oude koe, terwijl de nieuwe allang verdronken is.
Allemaal om iets duidelijk te krijgen.
Dankjewel voor de genomen moeite, voor mij was het echt niet nodig geweest.
Die tijd had je beter leuker doorgebracht met andere dingen.
Als ik je hulp ergens bij nodig heb, vraag ik het wel.
Ik weet waarom ik op mijn achterste benen stond.
Dit alles in het kader van de bewustwording van Madelief uitgezocht in de hoop dat het zich alsmaar herhalende gedrag nu toch eindelijk eens herkend wordt. Het moet toch wel één keer duidelijk voor je worden dat je steeds maar probeert de werkelijkheid naar je hand te zetten.

Glans is in eerste instantie hevig verontwaardigd over de bewering van Madelief dat er in de inhoud geknoeid is, maar nadat duidelijk is dat het hier een verplaatsing betreft zegt ze dat ze het weliswaar zelf anders zou doen maar dat de Admin daartoe gerechtigd is.

Maar dat strookt niet met Madelief die haar verzoekt zich hier buiten te houden.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen water, geen maan. Rennie Osho 4 22 December 2014 19:28
Forumbeheer is alleen voor mededelingen Renoir Mededelingen forumbeheer 0 11 February 2012 13:47


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 18:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.