Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 March 2013, 21:11   #121
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
ja, we hadden het nu zelfs te warm hier, batterij thermometer doe het niet. Het is ook nooit goed haah.
Ja, het klopt. Lichaam is een gevoelig iets, het is goed en ineens weer niet.
Mooi wat je deelde over je dochter Ulla, wilde een mooie foto toen opzetten, op het forum. Een engel met krulletjes, en sereen en jong, had zij kunnen zijn. Maar mijn instellingen klopte niet, en kon geen foto opzetten. Ik dacht: ach ja, ik kijk ernaar en is ook genoeg.. als maar mijn hart open is.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 21:13   #122
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
ja, we hadden het nu zelfs te warm hier, batterij thermometer doe het niet. Het is ook nooit goed haah.
Echt lachen, word je echt sloom van té warm. Heb het nu ook, zelfs Guy kon mij niet triggeren, zo een relaxedmodus bij me..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 21:24   #123
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ja, het klopt. Lichaam is een gevoelig iets, het is goed en ineens weer niet.
Mooi wat je deelde over je dochter Ulla, wilde een mooie foto toen opzetten, op het forum. Een engel met krulletjes, en sereen en jong, had zij kunnen zijn. Maar mijn instellingen klopte niet, en kon geen foto opzetten. Ik dacht: ach ja, ik kijk ernaar en is ook genoeg.. als maar mijn hart open is.
Mooi beschreven heb je haar. KiSs. Ze had het mondje van haar vaders kant voor mijn gevoel. Ik heb toen haar portret getekend. Met open ogen. Zal de tekening weer eens opzoeken. Haar foto's zelf vinden mensen niet echt mooi, omdat haar huidje nogal doorweekt was. Mij stoorde dat niet en dan merk je pas hoeveel je soms rekening houd tegen je eigen gevoel in. Had de foto de eerste jaren in de woonkamer staan, later had ik de behoefte niet meer.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 21:29   #124
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Mooi beschreven heb je haar. KiSs. Ze had het mondje van haar vaders kant voor mijn gevoel. Ik heb toen haar portret getekend. Met open ogen. Zal de tekening weer eens opzoeken. Haar foto's zelf vinden mensen niet echt mooi, omdat haar huidje nogal doorweekt was. Mij stoorde dat niet en dan merk je pas hoeveel je soms rekening houd tegen je eigen gevoel in. Had de foto de eerste jaren in de woonkamer staan, later had ik de behoefte niet meer.
Hoe voel jij je je nu als je erover praat, of als je eraan denkt? Beleef je ook contact op zielen-niveau?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 21:43   #125
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Echt lachen, word je echt sloom van té warm. Heb het nu ook, zelfs Guy kon mij niet triggeren, zo een relaxedmodus bij me..
Dat is toch mooi? Ego aan het trippen -) kachel omhoog -) probleem opgelost.
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 22:34   #126
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Dat is toch mooi? Ego aan het trippen -) kachel omhoog -) probleem opgelost.
Ik vat hem niet, iemand anders wel? Wat was het probleem eigenlijk?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 22:43   #127
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Hoe voel jij je je nu als je erover praat, of als je eraan denkt? Beleef je ook contact op zielen-niveau?
Zielenniveau? Wat is dat nu weer voor niveau? Ze heeft eraan gedacht en een soort gedenkdag voor zichzelf georganiseerd omdat ze daar, blijkbaar na 20 jaar, behoefte aan had. Wat heeft zielenniveau daar nu weer mee te maken?
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 22:57   #128
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Zielenniveau? Wat is dat nu weer voor niveau? Ze heeft eraan gedacht en een soort gedenkdag voor zichzelf georganiseerd omdat ze daar, blijkbaar na 20 jaar, behoefte aan had. Wat heeft zielenniveau daar nu weer mee te maken?
Ik vond het interessant klinken, een beetje spiritueel en zo.. Moet jij mijn pret altijd bederven? En het lijkt alsof de kachel iets minder warm is, het wordt hier vries in huis., als je niet oppast word ik weer getriggerd
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 23:09   #129
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik vond het interessant klinken, een beetje spiritueel en zo.. Moet jij mijn pret altijd bederven? En het lijkt alsof de kachel iets minder warm is, het wordt hier vries in huis., als je niet oppast word ik weer getriggerd
Ja, ik ben hier speciaal ingehuurd om jouw pret te bederven. Schei toch eens uit met die interessantdoenerij. En ik zie je zo graag als je getriggerd bent....
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 23:18   #130
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Ja, ik ben hier speciaal ingehuurd om jouw pret te bederven. Schei toch eens uit met die interessantdoenerij. En ik zie je zo graag als je getriggerd bent....
Vandaag luk het je niet Guy, je amuseert me alleen. Morgen weer een dag. Slaap lekker straks. Trouwens, je 'slaapt' de hele dag al ..
En over interessantdoenerij gesproken, ben je voor mij een voorbeeld.

Je gaf me nog geen antwoord op de vraag of je hdhd bent(!).??
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mogelijk einde forum komt in zicht. Renoir Mededelingen forumbeheer 26 15 January 2021 11:41


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 05:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.