Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 31 August 2020, 01:36   #1291
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guustflater Bekijk bericht
Goei idee, ik nodigde Iona en Miha net ook uit het gesprek over Kambo in desbetreffende draadje verder te zetten.


Oh, ik heb zo veel gedaan de voorbije 30 jaar Vagebond, dat allemaal in een poging een uitweg uit men geestelijke gevangenis te vinden.
En ik moet zeggen, maar dat kan ik pas echt in het voorbije jaar, ik ben begenadigd geweest. Ik heb een boeiend en vooral vruchtbaar leven gehad. Niet gemakkelijk, emotioneel heel zwaar zelfs, vooral in de eerste twaalf jaar van men leven, dat door een medium ooit beschreven werdt als een emotioneel concentratiekamp, maar 't zijn die mensen dikwijls die, hoe dan ook in hun latere leven op een gegeven moment het licht zien.
Zoals Eckhart Tolle verteld in zijn boek 'De kracht van het nu:


Haleloeja, ik behoor tot die groep 'uitverkorenen'.

Ben ik van de reïncarnatie vraag je.
Niet echt. Er zijn me wel meerdere keren aanwijzingen gegeven van medium's over welke vorige levens ik gehad heb, waarbij ze de belangrijkste eruit haalden, maar herinneringen in dromen of zo heb ik er niet aan.

Twintig jaar geleden vertelde een medium waarmee ik heel close begon te worden me dit..

De betekenis van zijn woorden drongen me toen niet goed door, besef ik sinds voorbije jaar maar al te goed!
"Zware beproevingen, welke zware beproevingen?" Moet ik toen gedacht hebben, nu weet ik welke.
De beproevingen van de voorbije twintig jaar waren zo geaccumuleerd, dat ik niet meer kon leven met mijn eigen. Er moest iets gebeuren weende ik vorig jaar in de maand juli, zo'n kwellingen en spanningen in mijn hoofd, dat eindeloos gepieker houdt ik niet meer uit! En op de één of andere manier werdt mijn wanhoop gehoord door "hierboven" want "ze" brachten me op het spoor van een psychedelische Warrior-retreat. Zo naïef als ik groot ben schreef ik me in... Ik wist dat mijn ego niet meer ging kunnen ontsnappen, maar dat was wat ik wou.
Hoe het ging gebeuren had ik absoluut geen benul van, maar 't is gebeurd.
Het was letterlijk levend sterven in mijn ego voor ik het licht zag!

ik voel me licht, zeer licht...nu, al een jaar.
Niks bezwaart mij nog... Ik zie, hoor, proef, voel het leven als een vier-jarig kind sinds een jaar. Wat een wonder om dit als 60 jarige mens te mogen meemaken.
Dat is niet veel mensen gegeven.

Vandaar spreek ik over vele levens dat het lot mijn levenskansen heeft geboden.
Op een moment kun je niet anders meer dan "doorpakken".
Dat doe je niet zomaar, zolang je jezelf nog kan verkleden blijf je carnaval vieren, levens lang.
Bij mij was't gedaan dit leven. Ik vond geen feestneuzen meer om me te vermommen zodat God me niet kon vinden.
Buiten dit forum, waar ik nog wel wat de zotskap uithang, ben ik een heel gewoon mens die nu blijkbaar iets uitstraalt dat zelfs door sommige leden van mijn getormenteerde familie opgepikt wordt en door andere mensen uit mijn omgeving. Zo zeggen sommige mensen die mij al lang kennen: Wat is er met jou gebeurt het voorbije jaar? Je ziet er 20 jaar jonger uit!
En van de rusteloos, nerveus, zoekende man dat je altijd was, straal jij nu zo'n vrede uit, zo'n rust.
Tsja, dat is dan het gevolg van een bijna-dood ervaring ervaring! Lach ik dan.

Zo, dit lang verhaal om te vertellen wat ik ook in één zin had kunnen vertellen: dat ik niet van de reïncarnatie ben!

Jij wel soms dan?
Thanks voor het delen Guust, was mij gelijk duidelijk toen ik je eerste postings naar ruim een jaar las dat je je verenigd had met de bron, ik herken die energie uit duizenden vanwege mijn BDE's. En dat brengt mij gelijk terug bij de vorige levens want die de tweede BDE dreef op een vorig leven bladiebla ect. Ik noem dat mijn sleutelleven waarin alles samen kwam. Maar omdat het een traumatisch leven was, waar ik eigenlijk al sinds mijn jonge jeugd door werd achtervolgd, ben ik er nog niet helemaal rond mee, en mocht ik nog een keer door de afschuwelijke hel. Voor mij afschuwelijk want ik kan mijn werk niet meer doen als, zoals ik dat noem, lichtwezen. Tenminste ik denk dat ik dat niet meer kan doen omdat ik zo verschrikkelijk op mezelf gericht ben de laatste jaren. Ik noem mezelf een gevallen engel. Een engel die haar vleugels is kwijtgeraakt. En deze is even voor Fer, nee Fer nog steeds mijn vleugels niet terug maar er wordt hard aan gewerkt sinds vorig jaar.

Hoe dan ook, ik had veel spontane herinneringen aan vorige levens als dader, als slachtoffer en een enkel leven gelukkig. Maar als de lessen er zijn uitgehaald en het hele verhaal is opgelost is het niet meer dan een mooi epos waar over verteld kan worden en niet meer dan dat.
Vagebond is offline  
Oud 31 August 2020, 01:45   #1292
Guustflater
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 8 October 2015
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik maak even een klein sprongetje. Ik heb mijn hele verdere leven een eetprobleem gehad door alleen lege calorieën in mijn mik te werpen. Er was nog steeds verzet/boosheid over dat zo bleek pas geleden..., ook al liep ik het levenspad precies zoals bedoelt ect. Nu dit is het stuk waar ik mee bezig ben omdat het me altijd weer ergens nekt of onderuit haalt, want het wil gehoord en opgelost worden.

De eerste sessie met mijn coach heeft al iets van vrede gebracht, zal ik maar zeggen. Ik heb mezelf een soort van vergeven dat mezelf in de vorm van mijn hoger zelf voor het lapje had gehouden, zoiets. En ja sinds die sessie, gaat het echt vele malen beter met mijn eetpatroon.
Aha, ook vergeving-proces naar jezelf toe dat healing bracht.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik ga donderdag a.s. weer voor het tweede deel. Als het mooi weer is gaan we bij de paarden in de wei dan mogen ze meedoen. Mijn coach werkt ook met paardentherapie, echt fantastisch.
Ja, paardentherapie, kan zeer diep gaan. Heb vroeger series gezien op TV van de paardenfluisteraar alsook boeken over gelezen hoe ook diep getraumatiseerde mensen genazen in die context.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
En bijproduct is dat ik nu meer dan ooit in het nu leer te leven,
Dat is uiteindelijk de bedoeling hé, er is geen verleden of toekomst, anders dan in ons hoofd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
dat is echt heel aparte ervaring mag ik wel zeggen. Ik bedoel als ik er ga denken dat ik de rest van mijn leven gezond moet eten, vliegt de paniek me naar keel, dus ik zeg steeds tegen mezelf nee V.B. terug in het nu, en er is geen probleem...

Is er een probleem Hier en Nu?
Nee, alleen in ons hoofd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dat is mooi.

Ik heb er zelf helemaal niks meer mee, in mijn jonge jaren zoveel geblowd en een aantal keren LSD gebruikt en 1 x psilosybine, maar kreeg gelijk een 'bad trip' en daarna was ik genezen WiNk
één bad trip en genezen, da's handig!

Slaapwel.
__________________
Nou moe, dóórpakhee!
Guustflater is offline  
Oud 31 August 2020, 02:07   #1293
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Jij ook slaap wel Guust. Ik babbel nog even wat door want ik merk dat ik dit wel fijn vind zo een beetje met je babbelen, had ook vorig jaar niet gekund .

Re-birthing heb ik ook gedaan. Heb ik niet veel aan gehad, was al te bewust denk ik . Al die volwassen die alleen maar aandacht wilden maar verder geen stap verder kwamen, tenminste dat was zo in mijn groep. Ik dacht wat moet ik hier? Dus op een gegeven moment ben ik daar mee gestopt, vond het helemaal niks.

Paardentherapie is echt fantastisch. De eerste keer dat bij ze in de wei stond, stonden ze op een afstandje met de kont naar me toe en bleven ook zo staan, en ze begonnen ineens ook heel veel te eten. Dat ze met de kont naar me toe stonden was uit respect voor mij omdat echt contact voor mij te heftig was. Nu ruim een jaar later staan ze al bij het hek als ik aankom. Vooral met één van de paarden heb werkelijk fantastische energetische band.
De laatste keer in de wei ging hij met zijn blinde kant, zijn meest kwetsbare kant, tegen me aan staan , want hij is aan 1 oog blind, dus dat is dan echt een kwestie van vertrouwen van zijn kant. Een poosje later draaide hij zijn kont naar me toe, ook een zeer kwetsbare kant voor een paard. Ik was zeer vereerd dat ik hem mocht aaien daar. Ja man, ik vind paarden echt geweldig

Nou ik ben uitgekletst, later Guust.
Vagebond is offline  
Oud 31 August 2020, 02:25   #1294
Guustflater
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 8 October 2015
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Thanks voor het delen Guust, was mij gelijk duidelijk toen ik je eerste postings naar ruim een jaar las dat je je verenigd had met de bron, ik herken die energie uit duizenden vanwege mijn BDE's.
De originele Guust, van wie ik de account overgenomen heb vanwege de onmogelijkheid zelf een nieuwe aan te maken - maar wat intussen achter de scherm geregeld is met Laurens, hij gaat het aanmaken van een nieuwe account makkelijker maken - is nog niet verenigd met de bron hoor. Die zijn lijden is nog groter geworden. Stress sloeg op zijn maag schreef hij in zijn laatste bericht op 24 juli vorig jaar aan jou gericht.
Eind vorig jaar heeft hij een maagverkleining laten doen, maar toen verschoven zijn problemen naar zijn longen. Slaap-apneusyndroom heeft hij al vele jaren, daarbovenop kwam pleuritis en long-tubercolose!
Enfin, hij heeft geen tijd en ook geen interesse om hier nog te schrijven, dus nam ik zijn account over om eerder vernoemde reden. Een dezer schrijf ik dus onder nieuwe eigen account.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
En dat brengt mij gelijk terug bij de vorige levens want die de tweede BDE dreef op een vorig leven bladiebla ect. Ik noem dat mijn sleutelleven waarin alles samen kwam. Maar omdat het een traumatisch leven was, waar ik eigenlijk al sinds mijn jonge jeugd door werd achtervolgd, ben ik er nog niet helemaal rond mee, en mocht ik nog een keer door de afschuwelijke hel. Voor mij afschuwelijk want ik kan mijn werk niet meer doen als, zoals ik dat noem, lichtwezen. Tenminste ik denk dat ik dat niet meer kan doen omdat ik zo verschrikkelijk op mezelf gericht ben de laatste jaren. Ik noem mezelf een gevallen engel. Een engel die haar vleugels is kwijtgeraakt.
In ongenade gevallen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Hoe dan ook, ik had veel spontane herinneringen aan vorige levens als dader, als slachtoffer en een enkel leven gelukkig. Maar als de lessen er zijn uitgehaald en het hele verhaal is opgelost is het niet meer dan een mooi epos waar over verteld kan worden en niet meer dan dat.
Eens je jezelf uit het kluwen van al die vorige levens geworsteld hebt kom je terug in je basis, je kern, je hart.
Zie afbeelding...


(afbeelding is schermafbeelding uit deze video dewelke in bestudeerde om mijn bijna-dood ervaring te kunnen begrijpen).

Slaapwel nu.
__________________
Nou moe, dóórpakhee!
Guustflater is offline  
Oud 31 August 2020, 02:32   #1295
Guustflater
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 8 October 2015
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Jij ook slaap wel Guust. Ik babbel nog even wat door want ik merk dat ik dit wel fijn vind zo een beetje met je babbelen, had ook vorig jaar niet gekund .
Dat had met de echte Guust inderdaad niet gekund!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Re-birthing heb ik ook gedaan. Heb ik niet veel aan gehad, was al te bewust denk ik . Al die volwassen die alleen maar aandacht wilden maar verder geen stap verder kwamen, tenminste dat was zo in mijn groep. Ik dacht wat moet ik hier? Dus op een gegeven moment ben ik daar mee gestopt, vond het helemaal niks.
Ik heb het drie jaar heel intens gedaan van 90 tot '93.
Aan die training heb ik nu heel veel aan in mijn micro 5-Me0-DMT sessies onder begeleiding. Daarin wordt je gevraagd heel goed bij je adem te blijven wanneer je dat spul inhaleert. Dat is mij op het lijf geschreven dus zo ademen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Paardentherapie is echt fantastisch. De eerste keer dat bij ze in de wei stond, stonden ze op een afstandje met de kont naar me toe en bleven ook zo staan, en ze begonnen ineens ook heel veel te eten. Dat ze met de kont naar me toe stonden was uit respect voor mij omdat echt contact voor mij te heftig was. Nu ruim een jaar later staan ze al bij het hek als ik aankom. Vooral met één van de paarden heb werkelijk fantastische energetische band.
Ik kan het me voorstellen uit de paardenfluisteraar video's en boeken dat ik gezien / gelezen heb.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nou ik ben uitgekletst, later Guust.
ok, slaapwel dan.
__________________
Nou moe, dóórpakhee!
Guustflater is offline  
Oud 31 August 2020, 08:49   #1296
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Paardentherapie is echt fantastisch. De eerste keer dat bij ze in de wei stond, stonden ze op een afstandje met de kont naar me toe en bleven ook zo staan, en ze begonnen ineens ook heel veel te eten. Dat ze met de kont naar me toe stonden was uit respect voor mij omdat echt contact voor mij te heftig was. Nu ruim een jaar later staan ze al bij het hek als ik aankom. Vooral met één van de paarden heb werkelijk fantastische energetische band.
De laatste keer in de wei ging hij met zijn blinde kant, zijn meest kwetsbare kant, tegen me aan staan , want hij is aan 1 oog blind, dus dat is dan echt een kwestie van vertrouwen van zijn kant. Een poosje later draaide hij zijn kont naar me toe, ook een zeer kwetsbare kant voor een paard. Ik was zeer vereerd dat ik hem mocht aaien daar. Ja man, ik vind paarden echt geweldig
Maak kennis met mijn partner Monique en haar paard Zorino. Als je het hebt over een band zie onderstaande foto, mooi hé? Monique heeft toestemming gegeven deze foto met jou te delen.

Fer is offline  
Oud 31 August 2020, 11:23   #1297
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Zo weer fris als hoentje....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guustflater Bekijk bericht

Is er een probleem Hier en Nu?
Nee, alleen in ons hoofd.
Zo is dat.


Citaat:
één bad trip en genezen, da's handig!
Ja, sommigen onder ons behoren tot de gelukkigen .

Ach ik was een piepkuiken, wat wist ik er nu van. Achteraf gezien, als ik toen de kennis van nu had gehad, had ik e.e.a. waarschijnlijk heel anders geïnterpreteerd.

Citaat:
Merci voor de link, heb em gelezen en doorgestuurd naar andere belangstellenden.
Sluit aan op een beweging die ook ik Amerika bezig is en al is goedgekeurd door de FDA (Food & drug administration).
Zie YouTube > TED talk > The future of psychedelic-assisted psychotherapy | Rick Doblin.
Zag dat ik hier eerder wat magertjes op had gereageerd. Antwoord blijft, met iets meer beleving, dat het mooi is dat dit weer kan.
Vagebond is offline  
Oud 31 August 2020, 11:53   #1298
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guustflater Bekijk bericht
De originele Guust, van wie ik de account overgenomen heb vanwege de onmogelijkheid zelf een nieuwe aan te maken - maar wat intussen achter de scherm geregeld is met Laurens, hij gaat het aanmaken van een nieuwe account makkelijker maken - is nog niet verenigd met de bron hoor. Die zijn lijden is nog groter geworden. Stress sloeg op zijn maag schreef hij in zijn laatste bericht op 24 juli vorig jaar aan jou gericht.
Eind vorig jaar heeft hij een maagverkleining laten doen, maar toen verschoven zijn problemen naar zijn longen. Slaap-apneusyndroom heeft hij al vele jaren, daarbovenop kwam pleuritis en long-tubercolose!
Enfin, hij heeft geen tijd en ook geen interesse om hier nog te schrijven, dus nam ik zijn account over om eerder vernoemde reden. Een dezer schrijf ik dus onder nieuwe eigen account.
Oh oké, thanks voor de info. Waar het om gaat is de situatie zoals die nu is, en dat die herkent is, of het nu gaat over een originele Guust of jij, who cares?

Maar even voor de orginele Guust: heeft die geen interesse in jou heilige graal? Als ik het zo zie kan hij daar ook wel iets van gebruiken..


Citaat:
In ongenade gevallen?
Guustje Guustje, jij weet toch ook wel dat er niet zo iets bestaat als in ongenade vallen (al wordt door velen gedacht dat dat anders is). Als er ergens iets geboycot wordt zijn wij daar nog altijd zelf verantwoordelijk voor. Met andere woorden ik heb mezelf in de stront geholpen en dus mag ik mezelf er ook weer uit halen. Ik ben ook niet uit de bron, alleen voelt dat momenteel nog wel zo. Laten we zeggen, om kort te gaan, dat ik ff een reisje naar buiten heb gemaakt om nog wat laatste zaakjes af te handelen.


Citaat:
Eens je jezelf uit het kluwen van al die vorige levens geworsteld hebt kom je terug in je basis, je kern, je hart.
Zie afbeelding...


(afbeelding is schermafbeelding uit deze video dewelke in bestudeerde om mijn bijna-dood ervaring te kunnen begrijpen).
Moet de video nog even bekijken, had ik geen puf meer voor. Maar je beantwoord met de laatste zin wel een vraag die ik uit nieuwsgierigheid nog had.
Vagebond is offline  
Oud 31 August 2020, 11:55   #1299
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Maak kennis met mijn partner Monique en haar paard Zorino. Als je het hebt over een band zie onderstaande foto, mooi hé? Monique heeft toestemming gegeven deze foto met jou te delen.

Thanks Ferdinand, dat is lief . En ja duidelijk zichtbaar idd.
Vagebond is offline  
Oud 1 September 2020, 14:34   #1300
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Zag dat ik hier eerder wat magertjes op had gereageerd. Antwoord blijft, met iets meer beleving, dat het mooi is dat dit weer kan.
ja, Rick Doblin, de spreker eindigt met:
Citaat:
On the basis of this data, the FDA has declared MDMA-assisted psychotherapy for PTSD a breakthrough therapy. FDA has also declared psilocybin a breakthrough therapy for treatment-resistant depression and just recently approved as ketamine for depression.

I'm proud to say that we have now initiated our Phase 3 studies. And if the results are as we hope, and if they're similar to the Phase 2 studies, by the end of 2021, FDA will approve MDMA-assisted psychotherapy for PTSD. If approved, the only therapists who will be able to directly administer it to patients are going to be therapists that have been through our training program, and they will only be able to administer MDMA under direct supervision in clinic settings. We anticipate that over the next several decades, there will be thousands of psychedelic clinics established, at which, therapists will be able to administer MDMA, psilocybin, ketamine and other psychedelics to potentially millions of patients. These clinics can also evolve into centers where people can come for psychedelic psychotherapy for personal growth, for couples therapy or for spiritual, mystical experiences.

Humanity now is in a race between catastrophe and consciousness. The psychedelic renaissance is here to help consciousness triumph.
Waarop hij een daverend applaus krijgt!
Ontroerend...
Want ik ben een voorbeeld van een genezen figuur die leed aan COMPLEX PTSD dankzij psychedelica!
kabu is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.