Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 September 2020, 21:45   #1331
Dorje
Jubilaris
 
Geregistreerd: 15 April 2016
Berichten: 380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Tsjonge tsjonge, je neus moet nogal gaan krullen zijn sinds forumlid Guido je wat schouderklopjes heeft gegeven.
Acht je jezelf nu net als hij al doorgepakt zijnde ook?
Ik wijs gewoon aan wat er aan te wijzen valt. Schouderklopjes hebben daarbij geen enkele betekenis, behalve de betekenis die jij er aan geven wilt.

Ik wijs gewoon aan, het doet je wat, of het doet jou niets.
__________________
Wat is is.
Dorje is offline  
Oud 4 September 2020, 22:52   #1332
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
aha, bewustzijn schreef en bewustzijn las.
JaKnIk

Citaat:
Ik had men solo-psilocybine trip de dag erop, zaterdag, gepland. Maar vorige vrijdag brak er een prachtig onweer los met donder, bliksem en regen die op mijn dakraam kletterde. Ik dacht: 'dit is het moment!' en at twee blokjes van mijn 5 blokjes bevattende speciale chocolade reep die psilocybine bevat op (@Fer: voor 35 € te koop te Geel) en van 17 tot 22u lag ik te luisteren naar wondermooie muziek op YouTube die ik vooraf geselecteerd had, waaronder die van jou. Het leek wel georchestreerd door elkaar te lopen die YouTube muziek en de muziek van de woeste natuur elementen buiten!
Ja dat had je verteld idd, lekker dan toch dat we elk moment van gedachten kunnen veranderen en onze plannen kunnen wijzigen.

Maar ff...psilo in chocolade? Dat was vroeger wel anders, de keer dat ik paddenstoel heb genuttigd was het gewoon de pure, en gedroogde, paddenstoel, niks geen chocolade.

Citaat:
Ow, ik meen een profiel van de persoon te hebben!
Is e'm dit?
Ja, dat is hem

Wijziging aangebracht door Vagebond op 4 September 2020 om 23:23.
Vagebond is offline  
Oud 4 September 2020, 23:21   #1333
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Tjonge spannend . Misschien als je een paar liter water zou drinken dan wordt je wat loslippiger.
Het was de bedoeling wat loslippiger te worden maar heb, buiten de bevestiging dat het om kermit ging ( zie vorige post), verhaaltje toch maar weer verwijderd, te spannend voor dit moment....

Wijziging aangebracht door Vagebond op 4 September 2020 om 23:49.
Reden: voor dit moment toegevoegd..
Vagebond is offline  
Oud 4 September 2020, 23:43   #1334
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Mister "doe gedegen zelfonderzoek en drink veel water" kom ook ten tonele.
Vagebond's stekkie wordt hot!
Euh, mag ik ff? Ik voelde toch echt plots een scherpe temperatuurdaling in mijn huis met de binnenkomst van onze Goden. Het lijkt koud en guur te zijn op de berg Olympus, niet bepaald goede reclame!

Maar geen nood: ik heb nog wat hout voor in de kachel, we zullen hem snel aansteken...Wie weet smelt er ergens nog wat, you never know...

KiSs
Vagebond is offline  
Oud 4 September 2020, 23:54   #1335
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja dat had je verteld idd, lekker dan toch dat we elk moment van gedachten kunnen veranderen en onze plannen kunnen wijzigen.
Oops, had ik al verteld dus. Nou ja, je nog is posten van je mooie muziek link deed mijn de associatie ermee ook weer posten.
Elk moment van gedachten kunnen veranderend betekend flexibiliteit, meestromen met de flow.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
JaKnIk
Maar ff...psilo in chocolade? Dat was vroeger wel anders, de keer dat ik paddenstoel heb genuttigd was het gewoon de pure, en gedroogde, paddenstoel, niks geen chocolade.
De gewone pure gedroogde paddenstoel of magic truffels zijn gewoon online legaal te koop. Enkele maanden geleden zo nog twee pakjes magic truffels gekocht en dan met Jan (die wonderlijk genezend van kanker is door Kambo & Co) gaan wandelen in het uiterste zuiden van de Ardennen, vlak tegen de Grens van Frankrijk, hoog boven de rivier de maas waar we uitzicht op hadden. De avond ervoor had het hard geregend, was maakte de zaterdag morgen toen wij er gingen wandelen het bos fris rook en de druppels nog aan de bladeren hingen. Op onze nuchtere maag magic truffels gegeten te hebben begon de werking ervan na een half uur. Als kinderen wandelden we in stilte met een glimlach door het bos, blaadjes van bomen bekijkend waar de druppels onderaan hingen en de zon doorscheen. Hoe magisch was dat!
Ik lees nu net dat op de verpakking van mijn speciale chocolade reep staat: "Enjoy this bar and embrace the world." Ja, dat is precies wat Jan en ik deden tijdens onze wandeling na magic truffels puur en gedroogd geconsumeerd te hebben.
Na een dik uur wandelen kwamen we op het hoogste punt aan met uitzicht op de maas en weidse omgeving. Daar hielden we ter plekke halt en Jan begon te schudden, daveren en trillen en liet maar gebeuren wat kwam. Dat heeft meer dan twee uur geduurd vooraleer hij weer stil stond. Nadien vertelde hij spontaan terug in zijn Bufo / 5-Me0-DMT ervaring gegleden te zijn van een maand eerder.
Ik had enkele dagen eerder gedroom hem aan het opereren te zijn zonder gereedschap, enkel met mijn handen. De week na onze Wandeling was zijn MRI scan met verbazingwekkende uitslag van zijn lever.
Ik geloof ook niet in toeval in zo'n geval.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja, dat was hem
WiNk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
..Op een gegeven moment was ik er blijkbaar doorheen want kermit stond dansend en springend van vreugde in zijn handen te klappen dat ik het goed gedaan had.
Die kermit toch hé.
Moet je HIER maar is in kort filmpje kijken hoe schattig een kikkertje kan zijn waar wat water over gegoten wordt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Weet je kabu, ik hou van de manier waarop bewustzijn dingen kan bevestigen e.d. Ieder mens zou kunnen zeggen dat het toeval was of iets in die geest, maar ik geloof niet in toeval in zo'n geval...
.
François zei 11 jaar geleden is...
Citaat:
Als dat bewustzijn meer en meer aanwezig gaat zijn, gaan er dingen gebeuren die gij als mens, vanuit uw denken, niet kunt realiseren. Dat is even vreemd. Want dat ben je niet gewend dat dat bewustzijn je leven gaat leven.
En zo is het.
__________________
🐸 & 🐸

Wijziging aangebracht door kabu op 5 September 2020 om 00:23.
kabu is offline  
Oud 5 September 2020, 00:07   #1336
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dorje Bekijk bericht
@kabu:...
Ik wijs gewoon aan, het doet je wat, of het doet jou niets.
Fijn dat je aanwijzingen wil geven Dorje, maar doe geen moeite, op de locatie waar ik aangekomen ben (zie onder mijn avatar) zijn geen wegwijzers nodig. Daar kan je nooit meer verloren lopen.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 5 September 2020, 00:24   #1337
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Oops, had ik al verteld dus. Nou ja, je nog is posten van je mooie muziek link deed mijn de associatie ermee ook weer posten.
Elk moment van gedachten kunnen veranderend betekend flexibiliteit, meestromen met de flow.
Zo is't

Citaat:
Met respect geknipt...

Na een dik uur wandelen kwamen we op het hoogste punt aan met uitzicht op de maas en weidse omgeving. Daar stonden te plekke stil en Jan begon te schudden, daveren en trillen en liet maar gebeuren wat kwam. Dat heeft meer dan twee uur geduurd vooraleer hij weer stil stond. Nadien vertelde hij spontaan terug in zijn Bufo / 5-Me0-DMT ervaring gegleden te zijn van een maand eerder.
Ik had enkele dagen eerder gedroom hem aan het opereren te zijn zonder gereedschap, enkel met mijn handen. De week na onze Wandeling was zijn MRI scan met verbazingwekkende uitslag van zijn lever.
Ik geloof ook niet in toeval in zo'n geval.
Thanks liefje, laten we maar zeggen dat ik jarenlang in een wereld geleefd heb waar ik alleen was en stond met mijn ervaring dus ik heb geleerd heimelijk en omslachtig te zijn.

Citaat:
Die kermit toch hé.
Moet je HIER maar is in kort filmpje kijken hoe schattig een kikkertje kan zijn waar wat water over gegoten wordt.
Een klein stinkeneesje ben je natuurlijk wel kabu, want je had mijn verwijderde stukje nog, foei... . Komt toch heel vol flesje water jou kant op, want tegen zoveel schattigheid is zelfs mijn hart niet bestand... Bloos,bloos

Citaat:
François zei 11 jaar geleden is...
Citaat:
Als dat bewustzijn meer en meer aanwezig gaat zijn, gaan er dingen gebeuren die gij als mens, vanuit uw denken, niet kunt realiseren. Dat is even vreemd. Want dat ben je niet gewend dat dat bewustzijn je leven gaat leven.
En zo is het.
Eens
Vagebond is offline  
Oud 5 September 2020, 00:53   #1338
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Uit de oude doos, en nog steeds even prachtig...

The Dark Night of the Soul
Vagebond is offline  
Oud 5 September 2020, 01:07   #1339
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Euh, mag ik ff? Ik voelde toch echt plots een scherpe temperatuurdaling in mijn huis met de binnenkomst van onze Goden. Het lijkt koud en guur te zijn op de berg Olympus, niet bepaald goede reclame!
Wegblijven dus uit Vagebond's stekkie die Dorje en Nowee.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Maar geen nood: ik heb nog wat hout voor in de kachel, we zullen hem snel aansteken...Wie weet smelt er ergens nog wat, you never know...

KiSs
Ze maken nog een kans om door middel van Kambo en Bufo doorgepakt te worden. Maar aanwijzingen daarvoor zijn genoeg gegeven in desbetreffend topic.
KiSs
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 5 September 2020, 01:13   #1340
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Uit de oude doos, en nog steeds even prachtig...

The Dark Night of the Soul
Mooi, kende ik niet.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.