Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 March 2017, 20:26   #1341
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
...
Weet je wat Renoir, ik laat je in je spelletjes en je macht-misbruik, en in je bewust alles een ander draai geven dan dat het is, je doet dat alleen maar om het spel te spelen.

Ik laat je nu volledig los Renoir, want je verspeelt mijn tijd met je spelletjes. Wij hebben niet hetzelfde streven in het leven, het is me nu duidelijk...
Hoe denk je daar nu over?
Is het je al gelukt Renoir los te laten?
Lijkt me niet echt schot in te komen!
katerie is offline  
Oud 9 March 2017, 20:41   #1342
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht

...Kater de beste, hij is zelfs feller, onbeschofter, en ongeremder dan ik.
Petje af!
Deze vind ik geweldig van je!
katerie is offline  
Oud 10 March 2017, 01:55   #1343
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht
Hoe denk je daar nu over?
Is het je al gelukt Renoir los te laten?
Lijkt me niet echt schot in te komen!
Ik heb Renoir volledig los gelaten.
Ik lees zijn schrijven amper, en hij als persoon zie ik zoals hij is. Een oude man, die in dagelijkse leven niets voorstelt en die hier op het forum dat probeert te compenseren, en zijn waanideeën opdringt.
Ik maak er gebruik van zijn forum, maar dat betekent niet dat ik hem als deskundige zie.
Stel dat jij een forum.zou openen met de titel: Oprechtheid, en zuiverheid. Het zegt verder niets over jouw als persoon, dat kan volgens mij hier iedereen beamen, het zegt alleen dat jij een forum geopend hebt met een specific onderwerp.
Renoir scrijft zoals ieder ander wat hij denkt dat Advaita / Nondualisme is, en dat zijn
hoogmoedwaanzin door mensen zoal jij en Ben, alleen maar aangesterkt wordt, is het mijn zorg niet..
Mihaela is offline  
Oud 10 March 2017, 02:16   #1344
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik heb Renoir volledig los gelaten.
Ik lees zijn schrijven amper, en hij als persoon zie ik zoals hij is. Een oude man, die in dagelijkse leven niets voorstelt en die hier op het forum dat probeert te compenseren, en zijn waanideeën opdringt.
Maar je discussieert af en toe nog is graag flink met hem. Misschien niet graag, maar kan het niet laten. Iets wat men niet kan laten is een verslaving te noemen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik maak er gebruik van zijn forum
Enkel om onderstaande reden?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
@Kat: Jij bent op zoek naar spanning, en vermaak. Ik ken dat, ik zie het ook bij mezelf, mijn ego is er aan verslaafd.
Of is er nog een andere reden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Stel dat jij een forum.zou openen met de titel: Oprechtheid, en zuiverheid. Het zegt verder niets over jouw als persoon, dat kan volgens mij hier iedereen beamen, het zegt alleen dat jij een forum geopend hebt met een specific onderwerp.
h?la hóla, ik niet oprecht en zuiver? Beetje respect h?!

Goed, stel dat ik inderdaad niet oprecht en zuiver ben, is er iemand op het forum (ooit geweest) die dat wel is volgens jou?

Als ik een forum zou openen, dan zou de de titel 'verslaafd aan liefde' zijn.
Naar het gelijknamige boek van Geurtz.

'Wie zijn verlangen naar geliefd te worden kan loslaten, is een vrij gelukkige mens' zou ik op de welkomstpagina zetten.
Maar dát verlangen los laten kan enkel als je ten diepste weet 'wat' je bent. Daarom hoef ik geen eigen forum te starten en neem ik deel aan dit forum.
katerie is offline  
Oud 10 March 2017, 02:24   #1345
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Renoir scrijft zoals ieder ander wat hij denkt dat Advaita / Nondualisme is, en dat zijn hoogmoedwaanzin door mensen zoal jij en Ben, alleen maar aangesterkt wordt, is het mijn zorg niet..
Stel dat het waar is wat jij schrijft, dan helpen mensen als ik en Ben hem. Want na de hoogmoed komt onvermijdelijk de val.
katerie is offline  
Oud 10 March 2017, 09:00   #1346
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht
Stel dat het waar is wat jij schrijft, dan helpen mensen als ik en Ben hem. Want na de hoogmoed komt onvermijdelijk de val.
Keter, niemand hier op het forum helpt de ander.
Junks onder elkaar, elkaars verslaving in standhouden.
Ieder afzonderlijk persoon dat hier op het forum schrijft, is verslaafd aan het lullen op een forum.
Degene die niet schrijven op dit moment, maar net zo gretig aan het lezen zijn, en zich om het gedoe hier opwinden, zijn er net zo verslaafd aan.
Degene die nu vertrokken zijn, komen er over een tijd terug, terwijl ze weten hoe Renoir 'regeert'. Dus men geeft en krijgt waar om gevraagd wordt..

Jij doet nu, onbewust, precies wat Renoir wilt. Het feit dat jij nu geen ban krijgt, vleit je. Je denkt goed te doen.
Je kneuterige ego voelt zich 'onder kontrole', je meent zelfs bij de grote jongens te horen.
Stoer hoor, een paar vrouwen op leeftijd op een forum beledigen, wat zou jij je trots voelen..
Daarnaast, degene die zich beledigd voelen, als ze weer terug komen, bevestigen ze dat de ' prikkels' nodig hebben.
Het feit dat men al lang weet hoe Renoir zijn forum beheert, is er geen sprake meer van dader( s) en slachtoffers, men betreedt het forum op eigen risico, en vrijwillig.
Wat wel een feit is, is dat jij je nu voor schut zet, zoals Renoir ook al jaren doet.

Tussen de junks hier, ben jij simpelweg een junk zoals ieder ander. De rollen die het gespeeld worden lijken te verschillen van elkaar, maar de basis is dezelfde. Verslaving..

Of jij Maria heet, of Katers, of Moi, of Dorje, is er geen verschil..Nu ben jij in de spotlights, de volgende keer marie, en het ga zo door.
Het forum is ego-voer.
De honger naar de bevestiging dat wij bestaan, want wij hebben een visie te verdedigen, en neer te zetten..
Mihaela is offline  
Oud 10 March 2017, 09:10   #1347
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht

Goed, stel dat ik inderdaad niet oprecht en zuiver ben, is er iemand op het forum (ooit geweest) die dat wel is volgens jou?

.
Allemaal junks..
Mihaela is offline  
Oud 10 March 2017, 09:12   #1348
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht
Maar je discussieert af en toe nog is graag flink met hem. Misschien niet graag, maar kan het niet laten. Iets wat men niet kan laten is een verslaving te noemen.
.
Ik ben verslaafd aan denken, en erover praten/ schrijven, zoals ieder ander hier op het forum.
Mihaela is offline  
Oud 10 March 2017, 11:44   #1349
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Looro Bekijk bericht
.

In dankbaarheid,
Looro
Hoi Looro, hoe vind jij de benadering van Ben, en Katerie?
Ik vraag dit aan jou als mens, en niet als drager van aanwijzingen.
Vind jij het Ok, als Katerie schrijft dat hij baby's verbrandt, en privé foto's van medeleden erbij doet?
Wil jij mij deze keer ajb antwoord geven van mens tot mens, en niet in bewoording van gedegen zelfonderzoek?
Mihaela is offline  
Oud 10 March 2017, 11:49   #1350
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Hoi Looro, hoe vind jij de benadering van Ben, en Katerie?
Ik vraag dit aan jou als mens, en niet als drager van aanwijzingen.
Vind jij het Ok, als Katerie schrijft dat hij baby's verbrandt, en privé foto's van medeleden erbij doet?
Wil jij mij deze keer ajb antwoord geven van mens tot mens, en niet in bewoording van gedegen zelfonderzoek?
Hallo Maria, hallo Rob,
Aan jullie ook de vraag.
Vinden jullie Ok, als Katerie schrijft dat hij baby's verbrandt, en privé foto's van baby's van medeleden erbij doet, vergezeld door nazi's foto's?
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 04:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.