Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 March 2017, 14:32   #1371
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht
as you wish to see.

Oh, waarom je op het forum schrijft heb je nog niet volledig duidelijk gemaakt dus?
Nou, ik heb al eerder genoeg redenen voor je deelname aan dit forum van je gelezen. Nog meer daarop doorvragen beschouw ik als overbodig.


Je raast er maar op los want blijft vasthouden aan je beeldvorming van waarheid.
Je doet maar.
Komen hier vast wel weer opnieuw underdogs hun zegje doen en zich beledigd, gekwetst voelen, en dan kan jij je persoonlijke strijd om gerechtigdheid verder zetten als een volwaardige Jeanne d'Arc.
Veel plezier nog in je rol.
Goed zo..
De Kater blaast terug, het werd tijd.
Mihaela is offline  
Oud 11 March 2017, 14:42   #1372
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Goed zo..
De Kater blaast terug, het werd tijd.
Ik blaas helemaal niet terug. Ik ben de rust zelve vandaag (zoveelste dag in rij), één en al ZEN.
katerie is offline  
Oud 11 March 2017, 15:13   #1373
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
@Katerie: Wij waren de laatste tijd op dezelfde golflengte. Dat gaf uiteraard een gevoel van gelijkgestemdheid.
Het is zo onstaan omdat jij blijk gaf van waardering, voor mijn brutaliteit, en dwaas zijn tegen Renoir.
Ik waardeerde ook je brutaliteit, en weigering aan conformiteit..

Nu waardeer jij de brutaliteit van Ben, die Renoir vertegenwoordigt, en die overtreft mij.
Vervolgens ga jij een stapje verder, en betrek jij privé gegevens van forumleden. Nu ben jij de brutaalste van het forum.
Gefeliciteerd! Je hebt gewonnen!

en
en
en...
en de prijs gaat naar Katerie... hij krijgt een aai over zijn bol van Renoir...
Je schrijft leuk en met de scherpe pen van een gedegen journaliste.
Bedankt voor de prijsuitreiking!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
... hij krijgt een aai over zijn bol van Renoir...
Dat kan me geen reet schelen.
De prijs van de onafhankelijke pers is me veel meer waard!
katerie is offline  
Oud 11 March 2017, 15:20   #1374
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
Man en vrouw.
All physical manifestations can only happen between polarities.
Wat denk j'er van Hab, zouden Miha en ik een goed koppel zijn, man en vrouw?
Nah, 'k verkies toch Nadje, de partner van Rob. Die lijkt me nog net iets meer 'fruitigs' te hebben.
katerie is offline  
Oud 11 March 2017, 15:31   #1375
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Anne, ik ga verder niet op de inhoud van je schrijven.

Katerie heeft alle grenzen van fatsoen en medemenselijkheid op het forum overschreden, en Renoir en de Organisatie van het forum, gaan hiermee om alsof er niets belangrijks gebeurd is.
Een afkoel- periode, een nep-excuus, jou voor het lapje houden met een nep verhaal, en dan weer verder onzin uitkramen over gedegen zelfonderzoek.
Jij doet nu ook precies zo. Verder oppervlakkig gezwets op een zogezegde diepzinnig niveau.
En postzegeltje vind nog zo dat ze diepgang heeft!
Ze zou zelfs met Laurens een team met Laurens kunnen vormen volgens eigen denken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne Bekijk bericht
Als ik iets toepas, is dat een onderdeel van CGT, RET en Byron Katie, TA en hulp van transpersoonlijke Analyse. Dat laatste om hulp te bieden in geval van Niemandsland. Daar zou Laurens(?), zomaar van dienst kunnen zijn. Zowel hij, vermoed ik, als ik zijn ervaringsdeskundige. Maar ik ken Laurens niet RL, dus ik kan me zomaar vergissen.
Als ervaringsdeskundige die je zegt te zijn, zou je toch maar is beter Laurens contacteren. Misschien kunnen jullie wel samen dit forum runnen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Anne,

De blabla van jouw tekst doet me aan de texten van vroeger van Looro denken..
Of gaan we Looro en Anne aan elkaar te koppelen?
Hun huwelijks ceremonie doen we dan al zeker in middeleeuwse klederdracht.
katerie is offline  
Oud 11 March 2017, 15:35   #1376
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne Bekijk bericht
Interessant is uit te zoeken welk deel van het geheel er verwerkelijkt wordt, door samenwerkende(Miha+Kat) verwerkende gebeurtenissen(beschadigde jeugd) niet meer in het nu.
Ah, moeten Miha en ik samen op je bank komen liggen.
Interessant gedegen zelfonderzoek in duo.
katerie is offline  
Oud 11 March 2017, 15:39   #1377
Anne
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 11 January 2017
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Anne, ik ga verder niet op de inhoud van je schrijven.
Allen de boven genoemde de punt heeft mijn aandacht..

Katerie heeft alle grenzen van fatsoen en medemenselijkheid op het forum overschreden, en Renoir en de Organisatie van het forum, gaan hiermee om alsof er niets belangrijks gebeurd is.
Een afkoel- periode, een nep-excuus, jou voor het lapje houden met een nep verhaal, en dan weer verder onzin uitkramen over gedegen zelfonderzoek.
Jij doet nu ook precies zo. Verder oppervlakkig gezwets op een zogezegde diepzinnig niveau.

De tijd staat nu stil bij wat er gebeurd is Anne.
Ik kan er niets mee met jou analyses. Zeg me wat het met jou werkelijk gedaan heeft, dat wat plaats gevonden heeft.
Zeg me wat het met jou als mens doet.

De blabla van jouw tekst doet me aan de texten van vroeger van Looro denken..

Fijne dag Anne, de mens achter dit scherm wordt door mij begroet..
Het effect van het gebeurde op mij persoonlijk?
Allereerst. Ik deel met je dat er grenzeloos overschreden is en gekwetst. Natuurlijk vind ik dat.

Ik schrok. Ik begreep het niet. Wat was er voorafgaand gebeurd, in de zin van; heb ik wat gemist?
Het voelde, er is 'een slagaderlijke bloeding', OMG, 'uitslaande brand', die moet worden gestelpt dan wel geblust. Vandaar een misplaatst excuus. Het belangrijkst wat ik kon doen is, hoe het gebeuren te stoppen. Eerst water, de rest komt later. Schade beperken, hoe dan ook. Dat was wat de mens Anne er aan deed. Er was handelen naar wat mij als mens, toen, het beste leek. Geen; 'ik stond erbij en ik keek ernaar', het bekende omstanderseffect. Ik deed wat, ik handelde.

De rest van 'wat later kwam', is dat ik in mijn daden om het gebeuren tot stoppen te bewegen, door enkele anderen wordt afgeschilderd als naief, weinig diepgang. Een mens valt te water, en naderhand blijkt die mens zijn leven te willen benemen. Die wordt uit het water gehaald. Ik ontvang dan in de sfeer; "naieveling, wist je niet dat ik dood wilde om de nabestaanden te kwetsen. Je hebt het verpest, want niet iedereen is gekwetst. Begrijp je niet dat ik een leven verkracht, om te vertellen dat het leven voor iedereen een ellende moet zijn. Het is geen amok, dat zie je maar zo." Er staat doodstraf op zelfmoord. Onze organisatie van ons forum, ik weet niet precies wie dat allemaal in werkelijkheid zijn, begrijpt die straf niet, het hoe en waarom.

Ik vind zeker dat er ingreep, anders dan 'ga ego onderzoeken', gepleegd had moeten worden. Ik beleef dat wel, als 'zij stonden erbij en keken ernaar'. Die 'zij' worden door anderen hier niet als naief, weinig diepgaand, helden, want alles is doorzien, betiteld.

Ongelukkigerwijs, als er naar een 'sterke hand' verlangd wordt, komt die er niet waar die nodig is. De 'simpele ziel, onnozele' wordt opgeofferd. Die v?r staan, achter de schermen, die lachen. "Zie", zeggen zij, "wij hebben opgetreden".

Niet zij alleen zouden kunnen optreden, ook wij, niet forumbeheerders, kunnen doen. Je kunt aan de palen trekken, weggaan, maar alleen die in het veld staan doen, doen er wat aan.

Wat kan ik doen? Ik heb een spoor ervandaan gelegd. Kom maar op .. Katerie was tot op het bot bevreest op de pijnbank gelegd te worden. Hoe kwetsbaar kan ie zijn. Kruiperig gewoon. Voor mij geen brood en spelen. Dit is wat ik kon doen.

Miha, ... jij doet op jouw wijze.

Forumbeheerders stellen zich boven het forum, want zij hebben alles al doorzien, niets meer te doen. ... De mensheid pleegt zelfmoord. Wie kan nog de doodstraf voltrekken?

Ik hoop dat je dit begrijpelijk geschreven vindt. Geen woorden als 'onvoorwaardelijk, onmiddelijk'. Dit is hoe ik dit gebeuren vind.
Anne is offline  
Oud 11 March 2017, 15:41   #1378
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

@Hab: ik vond je zelf heel goed meedingen naar de prijs van brutaalste op het forum.
Zie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
@Laurens: Wat ben je toch een benepen, eng, vies, druilerig etterzijkertje!
Waar haal je het gore lef vandaan om iemand zo in een hoek te zetten met je vooringenomen hooghartige meesmuilerij.

Jij die nooit iets van jezelf ten beste geeft maar je altijd verschuilt achter holle nietszeggende frasen, in een taal waar de schurftigste honden geen brood van lusten, jij durft op deze manier naar iemand uit halen....?!

Jij die nu al jaren bij herhaling je onbenulligheid ten beste geeft, jij met die voortdurende drammerigheid die helemaal niets toevoegt aan de discussie, die als een klein kind op de achtergrond zit te jammeren omdat je geen aandacht krijgt, uitgerekend jij haalt doelbewust het laagste in je naar boven, met als enig doel mensen te kwetsen in een onhaalbare poging om jezelf beter te voelen dan de rest.
Uitgerekend dat gaat je nooit lukken, want het grote zwarte gat dat daar midden in je hart zit is zo eindeloos groot en diep, dat als de hele mensheid erin zou stappen er nog ruimte over zou blijven.

Akelige sinjeur!

Ik spuug op je, zelfingenomen kwal, walgelijke minkukel.
Maar helaas val je niet in Miha's prijsuitreiking daarmee.
katerie is offline  
Oud 11 March 2017, 15:51   #1379
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht
Wat denk j'er van Hab, zouden Miha en ik een goed koppel zijn, man en vrouw?
Nah, 'k verkies toch Nadje, de partner van Rob. Die lijkt me nog net iets meer 'fruitigs' te hebben.
Heb je nog aan haar verjaardag gedacht jongstleden 5 maart?
 
Oud 11 March 2017, 15:54   #1380
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne Bekijk bericht
Het effect van het gebeurde op mij persoonlijk?
Allereerst. Ik deel met je dat er grenzeloos overschreden is en gekwetst. Natuurlijk vind ik dat.

Ik schrok. Ik begreep het niet. Wat was er voorafgaand gebeurd, in de zin van; heb ik wat gemist?
Het voelde, er is 'een slagaderlijke bloeding', OMG, 'uitslaande brand', die moet worden gestelpt dan wel geblust. Vandaar een misplaatst excuus. Het belangrijkst wat ik kon doen is, hoe het gebeuren te stoppen. Eerst water, de rest komt later. Schade beperken, hoe dan ook. Dat was wat de mens Anne er aan deed. Er was handelen naar wat mij als mens, toen, het beste leek. Geen; 'ik stond erbij en ik keek ernaar', het bekende omstanderseffect. Ik deed wat, ik handelde.

De rest van 'wat later kwam', is dat ik in mijn daden om het gebeuren tot stoppen te bewegen, door enkele anderen wordt afgeschilderd als naief, weinig diepgang. Een mens valt te water, en naderhand blijkt die mens zijn leven te willen benemen. Die wordt uit het water gehaald. Ik ontvang dan in de sfeer; "naieveling, wist je niet dat ik dood wilde om de nabestaanden te kwetsen. Je hebt het verpest, want niet iedereen is gekwetst. Begrijp je niet dat ik een leven verkracht, om te vertellen dat het leven voor iedereen een ellende moet zijn. Het is geen amok, dat zie je maar zo." Er staat doodstraf op zelfmoord. Onze organisatie van ons forum, ik weet niet precies wie dat allemaal in werkelijkheid zijn, begrijpt die straf niet, het hoe en waarom.

Ik vind zeker dat er ingreep, anders dan 'ga ego onderzoeken', gepleegd had moeten worden. Ik beleef dat wel, als 'zij stonden erbij en keken ernaar'. Die 'zij' worden door anderen hier niet als naief, weinig diepgaand, helden, want alles is doorzien, betiteld.

Ongelukkigerwijs, als er naar een 'sterke hand' verlangd wordt, komt die er niet waar die nodig is. De 'simpele ziel, onnozele' wordt opgeofferd. Die v?r staan, achter de schermen, die lachen. "Zie", zeggen zij, "wij hebben opgetreden".

Niet zij alleen zouden kunnen optreden, ook wij, niet forumbeheerders, kunnen doen. Je kunt aan de palen trekken, weggaan, maar alleen die in het veld staan doen, doen er wat aan.

Wat kan ik doen? Ik heb een spoor ervandaan gelegd. Kom maar op .. Katerie was tot op het bot bevreest op de pijnbank gelegd te worden. Hoe kwetsbaar kan ie zijn. Kruiperig gewoon. Voor mij geen brood en spelen. Dit is wat ik kon doen.

Miha, ... jij doet op jouw wijze.

Forumbeheerders stellen zich boven het forum, want zij hebben alles al doorzien, niets meer te doen. ... De mensheid pleegt zelfmoord. Wie kan nog de doodstraf voltrekken?

Ik hoop dat je dit begrijpelijk geschreven vindt. Geen woorden als 'onvoorwaardelijk, onmiddelijk'. Dit is hoe ik dit gebeuren vind.
Zo veeleisend is ego nou, pas op je vernietigd mijn droom, je moet overal rekening mee houden, je hebt er nagenoeg een volledige dagtaak aan ieder zijn ego tevreden te houden.
 
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.