Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 February 2012, 13:50   #131
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Na intensief speurwerk in de DB blijkt dat het draadje 'Ik stap op' door Nathan de aanhef 'Beste Renoir' gegeven is indertijd door de moderatie gewijzigd in een meer algemene titel.
Thanks Renoir voor de moeite die je alsnog genomen hebt, het nu aangegeven draadje is idd het draadje waar ik naar op zoek was.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2012, 15:23   #132
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Dit alles in het kader van de bewustwording van Madelief uitgezocht in de hoop dat het zich alsmaar herhalende gedrag nu toch eindelijk eens herkend wordt. Het moet toch wel één keer duidelijk voor je worden dat je steeds maar probeert de werkelijkheid naar je hand te zetten.
Het blijft toch grappig Renoir dat vanuit jou perceptie meent dat ik, volgens zeggen, als redelijk intelligent mens, nog niet lijdend aan hersendegeneratie, niet zou herkennen dat welk gedrag ik laat zien, waar ik mee bezig zou zijn en waarom.

Zou jij me kunnen vertellen beste Renoir over welke werkelijkheid je het hebt? Ik zie voor mezelf namelijk alleen kans/mogelijkheid de relatieve werkelijkheid, ojee, ojee, ojee, wat een drama....... naar mijn hand te zetten, wat mij betreft is daar dus niks mis mee en iets waar elk mens, incluis Renoir, als ik zo vrij mag zijn dat op te merken, dagelijks mee bezig is.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2012, 15:26   #133
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Glans is in eerste instantie hevig verontwaardigd over de bewering van Madelief dat er in de inhoud geknoeid is, maar nadat duidelijk is dat het hier een verplaatsing betreft zegt ze dat ze het weliswaar zelf anders zou doen maar dat de Admin daartoe gerechtigd is.

Maar dat strookt niet met Madelief die haar verzoekt zich hier buiten te houden.

Dank voor deze samenvatting en de moeite die je er in gestoken heb Renoir, al begrijp ik je motivatie niet zo goed eerlijk gezegd...!!!

Eerst even dit......volgens mij was het korte gesprek tussen Glans en mijzelf op intitiatief van Glans al afgesloten en zie ik verder geen reden dit nog verder uit te diepen tenzij Glans er op terug zou willen komen, wat ik niet vermoed.

Ik wil nog wel even kort terugkomen op het bovenstaande stukje. Ik heb waargenomen dat je hierboven twee berichten in een ander volgorde hebt weergegeven dan zij in werkelijkheid geschreven zijn. Hierdoor wordt een scheefgetrokken beeld van de gebeurtenissen geschetst m.i..

De berichten 'verplaatsting' en 'zelf anders' zouden omgekeerd weergegeven hebben moeten worden. Dus eerst....'zelf anders'-bericht #387, en dan het bericht 'verplaatsing'-bericht # 389, en daarna komt pas het bericht 'buiten te houden'-bericht #390 wat een reaktie is op bericht # 389, aan de orde. (Voor de meelezers en/of belangstellenden, en voor de duidelijkheid.....nevenstaande berichten komen (dus) uit het draadje 'oude vetes van het remon forum')

In de door jou aangegeven volgorde zou het kunnen lijken alsof ik de integeriteit en goede bedoelingen van de voormalig moderator in twijfel zou trekken wat jou puntje/insinuatie, niet aansluitend met hoe ik het zag, in het geheel is geweest.

Wijziging aangebracht door Renoir op 17 February 2012 om 22:20.
Reden: COLOR toestanden verwijderd.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2012, 22:15   #134
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
In de door jou aangegeven volgorde zou het kunnen lijken alsof ik de integeriteit en goede bedoelingen van de voormalig moderator in twijfel zou trekken wat jou puntje/insinuatie, niet aansluitend met hoe ik het zag, in het geheel is geweest.
Rest mij te vragen of je van mening bent dat de moderator indertijd inhoudelijk in de draadjes heeft gerommeld ?
En de tweede vraag bestaat er de indruk bij je dat Glans je indertijd als een soort van leugenaar heeft weggezet of om jouw woorden te gebruiken 'dat Glans min of meer impliciet tot de conclusie gekomen moest zijn dat jij een soortement van leugenaar zou moeten zijn omdat volgens Glans haar idee er alleen een verplaatsing van berichten had plaatsgevonden' ?
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 18 February 2012, 16:30   #135
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Rest mij te vragen of je van mening bent dat de moderator indertijd inhoudelijk in de draadjes heeft gerommeld ?
En de tweede vraag bestaat er de indruk bij je dat Glans je indertijd als een soort van leugenaar heeft weggezet of om jouw woorden te gebruiken 'dat Glans min of meer impliciet tot de conclusie gekomen moest zijn dat jij een soortement van leugenaar zou moeten zijn omdat volgens Glans haar idee er alleen een verplaatsing van berichten had plaatsgevonden' ?
Beste Renoir voor ik je vragen ga beantwoorden eerst nog even wat anders. Ik heb het draadje 'ik stap op' van Nathan door gelezen en mij viel op dat daar een heleboel berichten verdwenen zijn waardoor de chronologie volledig verstoord is geworden.

Ik weet niet wat je allemaal gedaan hebt maar ik vermoed dat je wat geoefend hebt met het verplaatsen van berichten naar andere draadjes en/of andere draadjes maken wanneer e.o.a. een apart topic waard is of iets in die geest. Hoe dan ook van de oorspronkelijke chronologie van het draadje ' ik stap op' en 'mijn zelfkennis forum', geopend door Aad, klopt niet veel meer.

Om nu op je vragen terug te komen...... ik ben nog altijd de zelfde mening toegedaan. Ik ben dus niet van mening veranderd ook niet na het moeizame terug halen van de chronologie van het hele gebeuren en van waaruit die oorspronkelijk ontstaan is. De hele kern van het probleem ligt m.i. in den beginne bij jou . Jij wilde vanuit je frustratie, en ik weet zeker dat je gefrustreerd bezig was, mij en Anja weg hebben en hebt vervolgens jou shit op o.a. mijn persoon geprojecteerd en ben je dat vervolgens blijven doen met alle gevolgen van dien.

Het feit dat ik er zo over denk daar zeg ik niks mee mbt tot de integeriteit, goede wil cq loyaliteit van het voormalige moderaat, al was ik het op geen enkele mogelijke manier eens met zijn handelen, zoals die gemotiveerd is terug te vinden in het draadje 'oude vetes van het remon forum' en heeft dat de gevolgen gehad die het gehad heeft, want ik ben er van overtuigd, en dat was ik al die tijd al, dat het voormalige moderaat vanuit de eerder genoemde houding gehandeld heeft, zoals aangegeven.

Mbt tot Glans Renoir laat ik mij door jou dus niet op het beklaagdenbankje zetten en verwijs ik je terug naar wat ik daar eerder over schreef, dat lijkt mij duidelijk genoeg te zijn. Waarmee ik dus wil zeggen dat ik Glans in staat zie voor zichzelf op te komen wanneer dat nodig nodig mocht zijn.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 18 February 2012 om 16:46.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 18 February 2012, 16:58   #136
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
..... ik ben nog altijd de zelfde mening toegedaan. Ik ben dus niet van mening veranderd ook niet na het moeizame terug halen van de chronologie van het hele gebeuren en van waaruit die oorspronkelijk ontstaan is. De hele kern van het probleem ligt m.i. in den beginne bij jou .
Ik heb zover dat in mijn vermogen ligt geprobeerd een leermoment voor je te scheppen omdat je door het terugvinden van de draadjes bewustwording nastreefde. Uitgaande uiteraard van een mens met de gebruikelijke geestelijke vaardigheden die in staat kan worden geacht om zichzelf in zijn situatie te kunnen beoordelen.

Ik schrijf je niet af, ik ga alleen niet mee in je waan, daar zijn psychiaters voor.
De diagnose zou wat mij betreft zijn 'een ziekelijke neiging om je gelijk te halen door de werkelijkheid zodanig te verbuigen dat deze naar de eigen hand kan worden gezet'.

Dit was de rijdende rechter... dit zijn mijn bevindingen.. hier zult u het mee moeten doen.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 February 2012, 17:18   #137
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik schrijf je niet af, ik ga alleen niet mee in je waan, daar zijn psychiaters voor.
De diagnose zou wat mij betreft zijn 'een ziekelijke neiging om je gelijk te halen door de werkelijkheid zodanig te verbuigen dat deze naar de eigen hand kan worden gezet'.
Ik kan het zelfde over jou zeggen dus bij deze......XXX.

Dat zijn mijn bevindingen en daar zul je het mee moeten doen
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 18 February 2012, 17:29   #138
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik kan het zelfde over jou zeggen dus bij deze......XXX.

Dat zijn mijn bevindingen en daar zul je het mee moeten doen
Heb jij het dan ook met de hele wereld aan de stok.

In mijn wereld verdraaien die gasten allemaal de feiten, daders zijn slachtoffers, vluchtelingen vragen geen asiel meer aan, nee ze eisen snelrecht tot toelating. Iedereen weet precies waar ie recht op meent te hebben. Ik zie jou hetzelfde doen, de nieuwe norm misschien ?

Ik heb bijna een volledige dagtaak om de dingen weer in juist perspectief te krijgen.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 February 2012, 17:53   #139
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Heb jij het dan ook met de hele wereld aan de stok.

In mijn wereld verdraaien die gasten allemaal de feiten, daders zijn slachtoffers, vluchtelingen vragen geen asiel meer aan, nee ze eisen snelrecht tot toelating. Iedereen weet precies waar ie recht op meent te hebben. Ik zie jou hetzelfde doen, de nieuwe norm misschien ?

Ik heb bijna een volledige dagtaak om de dingen weer in juist perspectief te krijgen.
Renoir ik begrijp best dat je niet in de gaten hebt dat je tegen je eigen spiegelbeeld staat te praten en daarom ook niet in de gaten hebt dat alle verandering bij jezelf begint. Ik zou je willen adviseren wat filmpjes van Bashar te kijken die is namelijk heel goed in staat duidelijk te maken hoe e.e.a. werkt.

SUCSES :_D
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 18 February 2012, 17:59   #140
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Renoir ik begrijp best dat je niet in de gaten hebt dat je tegen je eigen spiegelbeeld staat te praten en daarom ook niet in de gaten hebt dat alle verandering bij jezelf begint. Ik zou je willen adviseren wat filmpjes van Bashar te kijken die is namelijk heel goed in staat duidelijk te maken hoe e.e.a. werkt.

SUCSES :_D
Haha dat weet ik wel hoor dat het gebruikelijk is tegen de eigen spiegeling aan te kijken maar ik ken het punt van vertrek al volledig om te weten dat wat ik zie niet aan mij kan toebehoren.

Bedankt voor de wens, hierbij dan retour want je hebt er meer aan.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen water, geen maan. Rennie Osho 4 22 December 2014 19:28
Forumbeheer is alleen voor mededelingen Renoir Mededelingen forumbeheer 0 11 February 2012 13:47


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 18:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.