Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 March 2013, 23:20   #131
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Vandaag luk het je niet Guy, je amuseert me alleen. Morgen weer een dag. Slaap lekker straks. Trouwens, je 'slaapt' de hele dag al ..
En over interessantdoenerij gesproken, ben je voor mij een voorbeeld.

Je gaf me nog geen antwoord op de vraag of je hdhd bent(!).??
Laten we het er maar op houden, dat ik prettig gestoord ben. Ik wens jou ook een mooie nacht met sweet dreams. KiSs
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 March 2013, 23:44   #132
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Hoe voel jij je je nu als je erover praat, of als je eraan denkt? Beleef je ook contact op zielen-niveau?
Kalmte en rust. Ik merk wel dat het fijn is de herinnering even op te halen. Het was een energetisch contact meer in die zin dat het goed zit. Ik "wist" het ook van te voren. Mijn oma net zo, dat voelde ik ook. Van iedereen eigenlijk in de familie. Zij is precies een week later overleden en precies een week later begraven. Alsof ze het hadden afgesproken. Ik heb ze beiden laten gaan, met mijn oma had ik nog wel een hele tijd energetisch contact. En dat voelde goed in die tijd. Van haar zelf voelde ik niet zo veel. Heb in die dagen wel intensief en volop afscheid met haar kunnen nemen. Dat was gewoon heel mooi. Zo vaak en zo intensief ik zelf wilde. En op mijn manier. Verder was zij gewoon gone......

Wijziging aangebracht door Ulla op 10 March 2013 om 01:36.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 00:42   #133
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je gaf me nog geen antwoord op de vraag of je hdhd bent(!).??
Ik denk je ADHD bedoelt Mihaela
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 00:45   #134
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Goed bezit Vagebond, iPhone, ik heb zo een oude Nokia telefoon. Zo een die geen foto-mogelijkheden heeft. Die gaat maar niet stuk, en ik gooi geen werkende dingen weg..
dat is gemakkelijk Mihaela, gewoon perongeluk laten vallen en er op gaan staan, succes gegarandeerd

iPhone , alles bij de hand
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 00:52   #135
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Maak me niet gek Vagebond. Ik zie reikhalzend uit naar een foto van jou in een stoeipakje....excuus...in een joggi pakje. Ik hoop wel dat ie roze is. Have fun.
Ik zou zeggen koop een playboy.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 00:53   #136
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
een rozeVagebond, dat lijk me leuk om te zien..
Dan is het wachten tot de gayparade, dan zie me vanzelf voorbij komen.....WiNk
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 02:02   #137
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik zou zeggen koop een playboy.
Alleen als jij de centerfold bent.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 09:57   #138
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik denk je ADHD bedoelt Mihaela
Ik geef het direct toe, ik bedoelde ADHD..

mijn telefoon viel net, maar niet omdat ik een nieuwe wilde, maar omdat ik via een sms loog. Pff. ben nog steeds bang voor straf en zo zie je maar weer.
Ik wil eigenlijk geen nieuwe telefoon, deze is zo gemakkelijk. Het scherm is relaxed om te lezen, en heb een rustige toetsen-vlak. De moderne telefoons zijn voor mij te hip. IK zoek zelfs via internet nog zo een oude Nokia, maar ik denk dat ik ze bij de afdeling Dinosauri?r moet zoeken.

Mijn broodjes zijn klaar, ik ga boter met jam op doen.. lekker warme broodjes uit de oven.
Wat is het leven overvloedig..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 10:03   #139
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Kalmte en rust. Ik merk wel dat het fijn is de herinnering even op te halen. Het was een energetisch contact meer in die zin dat het goed zit. Ik "wist" het ook van te voren. Mijn oma net zo, dat voelde ik ook. Van iedereen eigenlijk in de familie. Zij is precies een week later overleden en precies een week later begraven. Alsof ze het hadden afgesproken. Ik heb ze beiden laten gaan, met mijn oma had ik nog wel een hele tijd energetisch contact. En dat voelde goed in die tijd. Van haar zelf voelde ik niet zo veel. Heb in die dagen wel intensief en volop afscheid met haar kunnen nemen. Dat was gewoon heel mooi. Zo vaak en zo intensief ik zelf wilde. En op mijn manier. Verder was zij gewoon gone......
Dank je voor het delen Ulla, ook fijn zo een moment van rust tussen de andere teksten.
Praat je hier met gemak over? Ik merk dat ik je hierover meer vragen wil stellen, maar weet niet of het voor jou ook gewenst is, of als het voor jou meer als een -afgesloten stuk- voelt.
Hoe voel je je trouwens bij als ik je hier vragen over stel?

Ik ben zelf een beetje schuw, en voorzichtig met oprecht delen over ''gevoelige onderwerpen'', dus daarom dat ik je nu de vraag stel. Ook al deel ik veel, voel ik vaak ongemak erbij. Is het bij jou ook zo?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 10:54   #140
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dank je voor het delen Ulla, ook fijn zo een moment van rust tussen de andere teksten.
Praat je hier met gemak over? Ik merk dat ik je hierover meer vragen wil stellen, maar weet niet of het voor jou ook gewenst is, of als het voor jou meer als een -afgesloten stuk- voelt.
Hoe voel je je trouwens bij als ik je hier vragen over stel?

Ik ben zelf een beetje schuw, en voorzichtig met oprecht delen over ''gevoelige onderwerpen'', dus daarom dat ik je nu de vraag stel. Ook al deel ik veel, voel ik vaak ongemak erbij. Is het bij jou ook zo?
Lief bedoeld maar het is echt je eigen ongemak wat je nu voelt. Neem het als kans om je interpretaties te onderzoeken en wees niet bang.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mogelijk einde forum komt in zicht. Renoir Mededelingen forumbeheer 26 15 January 2021 11:41


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 03:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.