Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 September 2020, 22:58   #1401
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard De vrijers van berg Olympus...

Ik gooi nog even een blok hout op het vuur, of zal ik lekker buiten gaan zitten met een omgeslagen dekentje, heerlijk naar de melkweg staren, want het zal nog wel even duren voor die vrijers van berg Olympus eindelijk een keer iets van fatsoen laten zien, ben er bang voor.....
Vagebond is offline  
Oud 5 September 2020, 23:14   #1402
Dorje
Jubilaris
 
Geregistreerd: 15 April 2016
Berichten: 380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guido Bekijk bericht
Trefzekere verwoording... bullseye!

(...)
@Kabu,

Zie je?

Ik verdwijn maar voor jou als je verdwenen bent voor jezelf. Dan is er geen ik en ook geen Dorje meer die jou gaande houdt...
__________________
Wat is is.
Dorje is offline  
Oud 5 September 2020, 23:17   #1403
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard kabu

@ Kabu, vanaf nu hou je op, hier in dit huis, de aso's van berg Olympus te voeden want mijn huis is voor vandaag meer dan voldoende vol gescheten, dacht ik zo.

Thanks alvast
Vagebond is offline  
Oud 5 September 2020, 23:31   #1404
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Heren Dorje, Guido...

Ook voor jullie geldt:
zoek ander speelterreintje aub, want geen van jullie heeft ook maar iets uitgedaan op jullie gastvrouw, moi/ik.

Op zijn minst had ik gehoopt op een bloemetje of iets dan had al die schijt die jullie hebben achtergelaten tenminste nog kunnen dienen als goede mest...
Maar helaas...

Ik ga mezelf maar een bosje gunnen want zo verdrietig dit
Vagebond is offline  
Oud 5 September 2020, 23:34   #1405
Dorje
Jubilaris
 
Geregistreerd: 15 April 2016
Berichten: 380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ook voor jullie geldt: zoek ander speelterreintje aub, want geen van jullie heeft ook maar iets uitgedaan op jullie gastvrouw. Op zijn minst had ik gehoopt op een bloemetje of iets....
Excuses.
__________________
Wat is is.
Dorje is offline  
Oud 5 September 2020, 23:36   #1406
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik zie het, beelddenker zijnde, helemaal voor me, echt....

Waarom bijzonder toeval?
Bijzonder toeval dat ik net dat muziekje koos en voorbije donderdag tussen het kambo-braken dan out of the blue, het "Mamaaa, ik voel je." opborrelde.
Zoiets is nooit eerder gebeurd tijdens minstens als een dozijn kambo sessies.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Fijn om te horen kabu. Ik voel me altijd een ietwat ongemakkelijk wanneer ik mensen moet condoleren want de dood is voor mij geen drama, nooit geweest. Gelukkig ben ik een empaat en is voor mij gemakkelijk mee te gaan in de emotie van anderen anders zou ik de hele tijd gelukkig zitten glimlachen. Ik hoop voor je moeder dat zij ook idd terug is gevallen in het licht want iets fijner is er idd niet, thuis...
Haar dood was voor mij ook helemaal geen drama. Bij François misviering daarentegen ging ik even door de knieën in een poging te vertellen wat hij voor me betekend had. Zijn verdwijnen ervaar is als een gemis.
Enkele van mijn zusters vroegen of het van de stress was toen ik de dagen erna bijna begon te lachen met alle goedbedoelde condolaties die ik van links en rechts uit de grotere familie kreeg met daarbij het goed bedoelde 'als je eens wil praten ben ik er altijd om je een luisterend oor te bieden", terwijl allen uit mijn grote familie zowat in een Jerry Springer show dagelijks leven!
Maar goed bedoeld..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
...Op mijn verjaardag vorig jaar is het geëscaleerd, en hij ging uiteindelijk huilend weg met de woorden:" maar ik heb toch zoveel voor je gedaan."
"ocharme ik, zoveel gedaan voor jullie en ik krijg niks terug"... ja, me heel bekend.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
... Ik voel regelmatig zijn pijn hierover, maar ik heb zo iets van je gaat het pas zien nadat je gestorven bent. En ik ben nog niet zo ver dat ik hem kan laten in wie of wat hij is zonder er door te worden geraakt, iets dat ik wel zie naken aan de horizon..
Vlak na mijn Warrior, toen ik vertrok van de locatie reed ik naar mijn moeder om mezelf te testen. 'k had me wel voorgenomen maximum een uur bij haar thuis te blijven. Was moeilijk bij iemand die continue in zelfbeklag zit. "Ik ben gekwetst, mensen kwetsen elkaar, mensen hebben geen respect voor bejaarden (zij)". Steeds hetzelfde verhaal, geen speld tussen te krijgen. Vandaar max. een uur.
Op haar sterfbed daarentegen, waarin ze niets meer kon zeggen van de pijnstillers ben ik er een hele dag bijgebleven. Erg dat het dat alleen op die dag kon, maar dat was dan toch een mooi afscheid van mijnentwege.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja nou, of ik me dat kan voorstellen.... ik kan zonder die jankmuziek dat ook, de aarde omarmen, zelfs zonder psilosybine, niet te vergeten.

Ik houd van de stilte. Zo leef ik al vele jaren. Zelden muziek thuis aan. Dierengeluiden van de boerderij vlak bij, koeien, schapen, kippen en ganzen, zijn mijn muziek.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Maar goed ik heb mijn tijd met drugs al ruimschoots achter me liggen dus ik ben een geoefende speler, zo'n 40 jaar ofzo WiNk
Bijzonder hoe de éne ermee begint en de ander ermee 'eindigt'. Nou het is nog niet gedaan voor mij hoor, ik zal nog wel wat illusies kunnen ontmaskeren. Zou kreeg ik deze middag een ingeving om mijn onderzoek van IBOGA terug op te pakken, waartoe ik al eerder is was aangetrokken. Maar nu is vooral mijn vriend Jan, die ik ermee in contact wil brengen, om samen te doen sowieso, maar vooral met hem, omdat IBOGA over de duisternis gaat... "ibogaine really takes people into their darkness (bron: LAPSS - 5-MeO-DMT)"
Hm, dikke-darm kanker... nou moeten we dat kanker gezwel ontmanteld zien krijgen.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 5 September 2020, 23:40   #1407
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik gooi nog even een blok hout op het vuur, of zal ik lekker buiten gaan zitten met een omgeslagen dekentje, heerlijk naar de melkweg staren, want het zal nog wel even duren voor die vrijers van berg Olympus eindelijk een keer iets van fatsoen laten zien, ben er bang voor.....
ja, heerlijk naar de melkweg staren.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 5 September 2020, 23:42   #1408
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dorje Bekijk bericht
@Kabu,

Zie je?
Wat moet ik zien jongen?
DIT, is wat ik zie wanneer ik aan jou denk.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 5 September 2020, 23:45   #1409
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dorje Bekijk bericht
Excuses.
Thanks, dat is wel het minste Dorje, want ik heb echt de schijt in over jullie gedrag dat wat mij betreft werkelijk , beneden alle pijl, was
Vagebond is offline  
Oud 5 September 2020, 23:46   #1410
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Wat moet ik zien jongen?
DIT, is wat ik zie wanneer ik aan jou denk.
Kabu? Mijn dringende vraag, of liever bevel, niet gezien?
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.